Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія)
09310000-5 Electric energy (Electric energy)
Очікувана вартість
26 900 000,00 UAH
UA-2020-06-24-001587-b 60d8894089ad4062b2834eff6c7b69ba
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шрамко В'ячеслав Григорович

+380574753247 alena39@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Зміївська теплова електрична станція Публічного акціонерного товариства «Центренерго»
Код ЄДРПОУ: 05471247
Вебсайт: http://www.centrenergo.com/
Місцезнаходження: 08711, Україна , Київська область обл., смт Козин, вул. Рудиківська,49
Контактна особа: Шрамко В'ячеслав Григорович
+380574753247
alena39@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Zmiivska Thermal Electrical Power Station of Joint Stock Company Centrenergo
National ID: 05471247
Contact point: Shramko Vyacheslav Grygorovich
+380574753247
alena39@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2020 15:00
Початок аукціону: 27 серпня 2020 14:16
Очікувана вартість: 26 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 269 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 807000 UAH
Publication date: 24 червня 2020 14:59
Enquiries until: 26 липня 2020 15:00
Complaints submission until: до 01 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 серпня 2020 15:00

Information

Estimated total value: 26 900 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 269 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Scope of the procurement
Строк поставки товарів – на протязі дії договору, а саме до 31 грудня 2021 року. Енергія електрична 1 клас напруги - 3 700 000 кВт*год, Енергія електрична 2 клас напруги - 5 665 000 кВт*год. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська (більш детальна інформація про мову зазначена в пункті 7 розділу 1 тендерної документації).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9365000 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Балаклійське шосе,2, смт.Слобожанське, Харківська область, 63460, Україна
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Electric energy
CPV: 09310000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за електричну енергію здійснюються Споживачем у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника в наступному порядку: протягом розрахункового місяця - перший платіж здійснюється не пізніше 09-го банківського дня розрахункового місяця у розмірі 35% вартості електричної енергії, яка підлягає постачанню в розрахунковому місяці; - не пізніше 19-го числа розрахункового місяця – 35% вартості електричної енергії, яка підлягає постачанню в розрахунковому місяці; - не пізніше 25-го числа розрахункового місяця – 30% вартості електричної енергії, яка підлягає постачанню в розрахунковому місяці; - остаточний розрахунок – впродовж 5 робочих днів після отримання Акту прийому-передачі електричної енергії, придбаної у нього в розрахунковому місяці Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 липня 2020 11:37
Електронний підпис
15 липня 2020 16:53
Електронний підпис
09 липня 2020 16:30
Електронний підпис
24 червня 2020 15:16
Електронний підпис
28 липня 2020 11:31
перелік змін до ТД 3.doc
28 липня 2020 11:31
Тендерна документація зі змінами 3.doc
15 липня 2020 16:46
Тендерна документація зі змінами 2.doc
09 липня 2020 16:19
Тендерна документація зі змінами.doc
24 червня 2020 15:00
Тендерна документація.doc
15 липня 2020 16:46
перелік змін до ТД 2.doc
15 липня 2020 16:46
Додаток 2 кваліфікаційні критерії зі змінами 2.PDF
09 липня 2020 16:19
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії зі змінами.PDF
24 червня 2020 15:00
Додаток 2 кваліфікаційні критерії.PDF
09 липня 2020 16:19
перелік змін до ТД.doc
09 липня 2020 16:19
Додаток 10 Форма банківської гарантії зі змінами.PDF
24 червня 2020 15:00
Додаток 10 форма банківської гарантії.pdf
09 липня 2020 16:19
Додаток 9 Умови банківської гарантії зі змінами.PDF
24 червня 2020 15:00
Додаток 9 умови банківської гарантії.pdf
09 липня 2020 16:19
Додаток 3 Технічні вимоги зі змінами.PDF
24 червня 2020 15:00
Додаток 3 технічні вимоги.pdf
24 червня 2020 15:00
Додаток 8 перелік документів що подається переможцем.doc
24 червня 2020 15:00
Додаток 7 письмова згода учасника.doc
24 червня 2020 15:00
Додаток 6 довідка про обмежувальні заходи.doc
24 червня 2020 15:00
Додаток 5 довідка про відсутність підстав для відмови.doc
24 червня 2020 15:00
Додаток 4 проект договору.pdf
24 червня 2020 15:00
Додаток 1 довідка про відповідність пропозиції.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інформація щодо вартості чистих активів товариства
Дата подання: 26 червня 2020 10:21
Дата відповіді: 30 червня 2020 13:25
Доброго дня! Відповідно до вимог тендерної документації, ТОВ та ТДВ надають у складі своїх тендерних пропозицій інформацію щодо вартості чистих активів товариства, підписану засновниками товариства, які б виключили застосування вимог ст.44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». Відповідно до ЗУ "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю" до компетенції Директора товариста належить вирішення всіх питань, пов’язаних з управлінням поточною діяльністю товариства, в тому числі підписання докуменів та вчинення інших юридично значущих дій від імені товариства. Таким чином, виходячи з вищезазначеного, відсутня необхідність у підписанні інформації щодо вартості чистих активів товариства саме засновниками, оскільки це належить саме до повноважень Директора. У зв'язку з вищезазначеним просимо вас внести відповідні зміни до вимог тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надаємо пояснення по суті порушеного учасником запитання:
Умовами розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія) передбачено надання учасником документу, що підтверджує повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі на вчинення правочинів згідно ч.2 ст.44 Закону про ТОВ та ТДВ (протокол (виписка або витяг з протоколу) загальних зборів засновників та/або наглядової ради), або інформацію щодо вартості чистих активів товариства, підписану засновниками товариства, які б виключили застосування вимог ст.44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю».
Отже, при наданні документів для участі у процедурі закупівлі та укладанні договору, керівник товариства повинен отримати згоду Загальних зборів учасників (засновників) на його укладення та відповідно така згода (копія протоколу або витяг із протоколу ЗЗУ) повинна бути надана замовнику процедури закупівлі під час проведення процедури, або надати інформацію щодо вартості чистих активів товариства, оформлену відповідно п.1 статті 11 Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" щодо удосконалення деяких положень», яка б підтверджувала, що даний правочин не є для товариства значним
Електрична енергія як товар
Дата подання: 30 червня 2020 09:15
Дата відповіді: 01 липня 2020 09:11
Замовником встановлена необхідність зазначення учасниками в складі тендерної пропозиції конкретної назви продукції, що пропонується для постачання із зазначенням торгової марки, моделі (модифікації), та т.ін. для можливості ідентифікації продукції (дану вимогу необхідно застосовувати при закупівлі товару). Слід зазначити, що електрична енергія є товаром, та відповідно до Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 має код 09310000-5 — Електрична енергія. Однак, варто наголосити, що електрична енергія є специфічним видом товару та для нього неможливо зазначити торгову марку, а тим більше модель (модифікацію) чи інші можливості ідентифікації продукту. Саме тому, у зв’язку з вищенаведеним звертаємося до вас з вимогою виключення даної вимоги з положень тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На ваше питання повідомляємо, що дану вимогу необхідно застосовувати при закупівлі товару, в разі якщо до такого товару можливо застосувати додаткову ідентифікацію.
В даному випадку закупівля електричної енергії не потребує додаткової ідентифікації
група «а» чи «б» (з АСКОЕ, без АСКОЕ)
Дата подання: 30 червня 2020 09:17
Дата відповіді: 02 липня 2020 12:38
Доброго дня! В тендерній документації Замовником зазначено, що останній бажає закупити електричну енергію 1 та 2 класу напруги. З метою формування актуальної цінової пропозиції, просимо зазначити, до якої з площадок вимірювання належить Замовник - групи «а» чи «б» (з АСКОЕ, без АСКОЕ) із зазначенням обсягів споживання по даних групах. Також звертаємося до вас з проханням надати погодинний графік споживання за січень-травень 2020 р. по об’єктах, які належать до групи «а».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Електрична енергія 1 класу напруги належить до площадок вимірювання групи «а» (з АСКОЕ). Електрична енергія 2 класу напруги належить до площадок вимірювання групи «а» і «б» (з АСКОЕ, без АСКОЕ).
По запитанню щодо надання погодинного графіку споживання за січень-травень 2020 р. по об’єктах, які належать до групи «а» будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
ОСР
Дата подання: 30 червня 2020 09:18
Дата відповіді: 02 липня 2020 12:40
Доброго дня! Відповідно до п.9.1. Додатку 3 перелік складових які учасник повинен включити до складу ціни тендерної пропозиції складається з податків, нерегульованих та регульованих елементів. До регульованих елементів входить тариф на послуги з розподілу електричної енергії. З метою коректного формування цінової пропозиції Учасниками, просимо надати інформацію, тариф на послуги з розподілу електричної енергії якого саме ОСР включати до цінової пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Договір на послуги з розподілу електричної енергії укладено з АТ «ХАРКІВОБЛЕНЕРГО»
Обсяг річного доходу (виручки)
Дата подання: 30 червня 2020 09:19
Дата відповіді: 02 липня 2020 12:59
Відповідно до вимог п.2.1. Додатку 2 до тендерної документації, Замовником встановлено, що 9. Обсяг річного доходу (виручки) повинен складати не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі на календарний рік – 18 988 297 грн. з ПДВ. Однак, відповідно до оголошення про проведення закупівлі, очікувана вартість становить 26 900 000,00 грн. з ПДВ. На підставі вищезазначеного, просимо внести відповідні зміни у тендерну документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання прийнято до уваги та будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Довідка п.12 ч.1 ст.17
Дата подання: 30 червня 2020 09:20
Дата відповіді: 01 липня 2020 09:12
Доброго дня! Відповідно до Додатку 8 до тендерної документації, Замовником встановлюється необхідність подання Переможцем процедури закупівлі документу на підтвердження, що службова (посадова) особа Переможця, яку уповноважено переможцем представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є Переможцем, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Звертаємо увагу Замовника на той факт, що на даний час відсутній окремий реєстр осіб, засуджених за злочини, пов’язані із торгівлею людьми або можливість отримання такого окремого документу від уповноваженого органу, що вимагається Замовником. Слід зазначити, що вид злочинів, зазначений у п. 12 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачені статтями 149, 303 Кримінального кодексу України. Пунктами 5, 6 ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі» передбачені підстави для відмови в участі у процедури закупівлі у вигляді наявності у особи судимості «за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку». З огляду на це, Замовником вимагається від Переможця надати відповідну довідку від уповноваженого органу про те, що особа не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Порядком доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, затвердженого наказом МВС від 29 листопада 2016 року № 1256 (із подальшими змінами) визначено надання довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України. Таким чином, оскільки довідка МВС видається на підтвердження того, що особа «до кримiнальної вiдповiдальностi не притягувалась, не знятої чи не погашеної судимостi не має та в розшуку не перебуває», відсутня необхідність отримання будь-яких окремих документів чи довідок за окремими статтями Кримінального кодексу України, оскільки дана довідка підтверджує відсутність судимості за будь-який злочин, передбачений Кримінальним кодексом України. На підставі вищезазначеного, просимо внести відповідні зміни у тендерну документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Особливі вимоги до документу, щодо надання зазначеної інформації тендерною документацією не визначені, тому в даному випадку учасник має можливість надати інформацію що службову (посадову) особу Переможця, яку уповноважено переможцем представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є Переможцем, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми в довільній формі
Внесення змін до ТД
Дата подання: 09 липня 2020 13:31
Дата відповіді: 09 липня 2020 16:06
Доброго дня! Відповідно до інформації, що міститься в системі Рrozorro до Замовника неодноразово надходили звернення та вимоги від потенціних учасників. Беручи до уваги всі зауваження, Замовником було надано відповіді щодо внесення відповідних змін до тендерної документації. Однак, фактчино Замовником не було вчинено жодних дій для приведення тендерної документації у відповідність. Звертаємося до вас з проханням внести зміни до тендерної документації з урахуванням наданих відповідей на звернення/вимоги учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни готуються та найближчим часом буду опубліковані
Щодо надання погодинного графіку споживання
Дата подання: 10 липня 2020 08:42
Дата відповіді: 14 липня 2020 10:39
Доброго дня! В додатку №2 до тендерної документації Замовником надано погодинний графік споживання за січень-травень 2020 р. по об'єктах, які належать до групи "а". Однак він наданий в форматі PDF що унеможливлює процес корректного опрацювання даних, зазначених у додатку. Прохання викласти погодинний графік споживання у форматі EXEL.
Відповідь: Зазначена інформація у форматі EXEL відсутня
Щодо надання погодинного графіку споживання
Дата подання: 14 липня 2020 10:41
Дата відповіді: 15 липня 2020 12:01
Доброго дня! В додатку №2 до тендерної документації Замовником надано погодинний графік споживання за січень-травень 2020 р. по об'єктах, які належать до групи "а". Однак він наданий в форматі PDF що унеможливлює процес корректного опрацювання даних, зазначених у додатку. Так як дана інформація відсутня у Замовника в форматі EXEL, прохання надати її в форматі Word чи RTF.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зазначена інформація у форматі Word та RTF відсутня.
Загальне питання по закупівлі
Дата подання: 15 липня 2020 09:25
Дата відповіді: 16 липня 2020 15:32
Шановний замовнику, чи врахована в очікувану вартість, вартість передачі електричної енергії для НЕК "УКРЕНЕРГО" постанова від 11.09.2020 № 1329, яка набирає чинноссті з 01.08.2020?
Відповідь: Вартість передачі електричної енергії для НЕК "УКРЕНЕРГО", яка передбачена постановою від 11.07.2020р. №1329, яка набирає чинності з 01.08.2020 р. в очікувану вартість не врахована.
щодо вартості закупівлі
Дата подання: 17 липня 2020 09:37
Дата відповіді: 21 липня 2020 08:28
Шановний замовнику, просимо внести зміни в очікувану вартість закупівлі, у зв’язку з набиранням чинності з 01.08.2020р. постанови НКРЕ від 11.07.2020р. № 1329 про зміну вартості передачі електричної енергії НЕК"УКРЕНЕРГО", що складає 240,23 грн. за 1 МВт*год без ПДВ та з набиранням чинності з 01.08.2020р. постанови НКРЕ від 11.07.2020р. № 1349 про зміну ва-ртості розподілу електричної енергії АТ «ХАРКІВОБЛЕНЕРГО». Просимо Вас переглянути Очікувану вартість електричної енергії та привести її до дійсної середньозваженої ціни по Україні, оскільки аукціон та поставка електричної енергії буде проводитися після 01.08.2020р.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Очікувана вартість закупівлі та кількість електричної енергії переглядатися не буде.
початок постачання
Дата подання: 17 липня 2020 09:42
Дата відповіді: 21 липня 2020 08:29
Прошу повідомити про початок постачання електричної енергії згідно договору?
Відповідь: Орієнтовний початок постачання електричної енергії вересень.
Розгорнути всі запитання: 12 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-24-001587-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК"), Код ЄДРПОУ:42114410
Дата подання: 30 червня 2020 09:22
Щодо довідки в довільній формі з зазначенням аналогічного виконаного договору
Доброго дня!
Відповідно до п.1.1. вимог Додатку №2, Замовником встановлено вимогу щодо необхідності надання учасниками довідки з зазначенням інформації про номер та дату договору (договорів), назву контрагента (контрагентів) з якими укладався аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015 – 09310000-5, Електрична енергія (Електрична енергія). Додатково замовником Зазначається, що період заключення договору (договорів) з 01.07.2019 по 01.07.2020 р.р. Окрім цього, відповідно до вимог п.1.2. Додатку 2 договори, зазначені в довідці відповідно п. 1.1. Додатку 2, повинні бути виконані.
Проаналізувавши вимоги тендерної документації, ми вбачаємо явно дискримінаційні вимоги, котрі можуть бути виконані лише певними учасниками. Зокрема, незрозуміло чому Замовник встановлює період заключення аналогічних договорів з 01.07.2019 по 01.07.2020 р.р. Адже наявність виконання аналогічних договорів може бути підтверджено Учасниками і наданням інформації по договорам, котрі були заключені до встановлених дат. Окрім цього, договір, укладений в встановлений часовий проміжок може бути не завершеним, що унеможливить надання Учасниками отримання позитивного листа-відгуку щодо виконання договору.
Таким чином, у зв’язку з вищенаведеним, учасники котрі активно провадять свою господарську діяльність з торгівлі електроенергією та мають массу укладених та виконаних договорів з постачання електричної енергії, а значить і можуть таким чином підтвердити свою відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», не можуть прийняти участь у даній процедурі закупівлі у зв’язку з встановленням Замовником дискримінаційної вимоги щодо дати заключення договору.
Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Окрім цього, законом передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Таким чином, у зв’язку з вищенаведеним, звертаємося до вас з вимого усунення дискримінаціних вимог та приведення тендерної документації у відповідність до чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 липня 2020 12:42
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі», частини 2 статті 16 зазначає саме факт «виконання», а не «укладення» договору. Тому сам по собі договір не може підтвердити факт виконання аналогічних домовленостей сторін.
Відповідно до норм Закону України "Про ринок електричної енергії" дія Нового ринку електричної енергії починається з 1 липня 2019 року., тому виконання договорів заключених до зазначеної дати може бути здійснено неналежним шляхом. (не є дискримінацією, оскільки встановлене виключно у межах чинного законодавства.)
Номер вимоги: UA-2020-06-24-001587-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК"), Код ЄДРПОУ:42114410
Дата подання: 30 червня 2020 11:45
Щодо надання договорів з та ДП «НЕК «Укренерго» та ДП «Оператор ринку» про участь у ринку «на добу наперед» та внутрішньодобовому ринку
Відповідно до умов тендерної документації, Замовником вимагається укладений між Постачальником та ДП «Оператор ринку» договір про участь у ринку «на добу наперед» та внутрішньодобовому ринку. Слід зазначити, що відповідно до ч.5 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії», Оператор ринку не має права відмовити в укладенні договору про участь у ринку "на добу наперед" та внутрішньодобовому ринку, якщо учасник ринку належним чином виконав усі умови правил ринку "на добу наперед" та внутрішньодобового ринку щодо доступу до ринку "на добу наперед" та внутрішньодобового ринку. Тобто, такий договір є публічним, а інформація щодо учасників РДН/ВДР у формі відкритих даних міститься на сайті Оператора ринку в розділі «Реєстр учасників РДН/ВДР» та може бути перевірена Замовником за посиланням https://www.oree.com.ua/index.php/main/register .
Таким чином, беручи до уваги вищезазначене, Замовник не може вимагати надання укладеного між Постачальником та ДП «Оператор ринку» договір про участь у ринку «на добу наперед» та внутрішньодобовому ринку.

Також Замовником передбачається надання укладеного між Постачальником та ДП «НЕК «Укренерго» договору про надання послуг з передачі електричної енергії. Слід зазначити, що договір про надання послуг з передачі електричної енергії з ДП «НЕК «Укренерго» є публічним та укладається шляхом приєднання, а перелік постачальників електричної енергії з якими НЕК «УКРЕНЕРГО» укладено договори про надання послуг з передачі електричної енергії міститься у формі відкритих даних на сайті останнього (https://ua.energy/novyj-rynok-e-e/dogovory/) .
Враховуючи все вищезазначене, звертаємося до вас з вимогою усунення вимог щодо надання укладений між Постачальником та ДП «Оператор ринку» договір про участь у ринку «на добу наперед» та внутрішньодобовому ринку, а також договору про надання послуг з передачі електричної енергії між Постачальником та ДП «НЕК «Укренерго».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 липня 2020 12:43
Ваше питання прийнято до уваги та будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-06-24-001587-b.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК"), Код ЄДРПОУ:42114410
Дата подання: 02 липня 2020 16:44
Дискримінаційні вимоги щодо підтвердження виконання аналогічних договорів
Відповідно до п.1.1. вимог Додатку №2, Замовником встановлено вимогу щодо необхідності надання учасниками довідки з зазначенням інформації про номер та дату договору (договорів), назву контрагента (контрагентів) з якими укладався аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015 – 09310000-5, Електрична енергія (Електрична енергія). Додатково замовником Зазначається, що період заключення договору (договорів) з 01.07.2019 по 01.07.2020 р.р. Окрім цього, відповідно до вимог п.1.2. Додатку 2 договори, зазначені в довідці відповідно п. 1.1. Додатку 2, повинні бути виконані.
Таким чином, Замовник встановлює, що аналогічним договором будуть вважатися договори за предметом закупівлі згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015 – 09310000-5, Електрична енергія (Електрична енергія). Тобто, основоположним критерієм аналогічності договору є його предмет.
Додатково Замовник встановлює дискримінаційну вимогу, якою штучно звужує коло можливих учасників торгів, а саме, що період ЗАКЛЮЧЕННЯ договору (договорів) має бути з 01.07.2019 по 01.07.2020 р.р.. Після надходження від учасників звернень щодо наявності дискримінації в даній вимозі із зазначенням можливості подання інформації стосовно ВИКОНАНИХ договорів, які були заключені до встановлених дат, Замовник відповідає, що частина 2 статті 16 Закону зазначає саме факт «виконання», а не «укладення» договору і тому сам по собі договір не може підтвердити факт виконання аналогічних домовленостей сторін. У зв’язку з чим звертаємо увагу Замовника на той факт, що потенційними учасниками у зверненні ніяким чином не зазначалося що сам по собі договір буде підтверджувати факт виконання такого договору.
В той же час Замовник зазначає, що у зв’язку з введенням в дію Нового ринку, виконання договорів, заключених до 01.07.2019 р., може бути здійснено неналежним шляхом. Відповідно до положень ЦКУ та ГКУ виконане належним чином зобов’язання вважається таке зобов’язання, що виконувалося відповідно до умов договору та вимог чинного законодавства. Таким чином, виконані договори, котрі були заключені до 01.07.2019 р. не можуть вважатися такими, що здійснені неналежним шляхом лише з причини їх більш раннього заключення. Щодо підтвердження факту ВИКОНАННЯ договору – то відповідно до тендерної документації таким вважається лист-відгук (без зауважень, претензій і недоліків). Таким чином, занепокоєння Замовника щодо можливості «виконання договорів заключених до 01.07.2019 р. неналежним шляхом» є безпідставним, оскільки дана обставина може бути перевірена інформацією, що міститься в наданих листах-відгуках до відповідних договорів
Акцентуємо увагу Замовника, що предметом закупівлі є 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія). Замовником встановлено, що аналогічним договором будуть вважатися договори за предметом закупівлі згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015 – 09310000-5, Електрична енергія (Електрична енергія), а не аналогічні домовленості сторін, оскільки замовник вимагає АНАЛОГІЧНІ а не ТОТОЖНІ договори.
Додатково зазначаємо, що встановлення вимоги щодо заключення договору (договорів) з 01.07.2019 по 01.07.2020 р.р., які до всього мають бути виконаними на дату подання учасниками тендерних пропозицій, є дискримінаційним та значно звужують потенційне коло учасників. Аналогічна правова позиція міститься в рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель , а саме в рішенні № 152-р/пк-пз від 12.01.2017р. та № 8841-р/пк-пз від 03.07.2019р. Зокрема, учасники, в котрих є договори, що укладені в встановлений часовий проміжок, можуть бути не виконаними в повному обсязі, що унеможливить надання Учасниками отримання позитивного листа-відгуку щодо виконання договору. Натомість, учасниками, котрі активно провадять свою господарську діяльність з торгівлі електроенергією та мають массу укладених та виконаних договорів з постачання електричної енергії, на підтвердження наявності виконання аналогічних договорів (що буде підтверджено наданням листа-відгуку від контрагента) можуть бути подані договори, заключені до 01.07.2019 р. Однак, у зв’язку з встановленням вимоги щодо заключення договору позбавлені можливості взяти участь у даній процедурі закупівлі, хоча і мають значний досвід щодо постачання електричної енергії споживачу.
Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Окрім цього, законом передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Таким чином, у зв’язку з вищенаведеним, звертаємося до вас з вимого усунення дискримінаційної вимоги щодо дати укладення та виконання аналогічного договору та приведення тендерної документації у відповідність до чинного законодавства України. У випадку не внесення змін до тендерної документації з метою усунення дискримінаційних вимог будемо змушені звернутися до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 липня 2020 11:37
Ваше питання прийнято до уваги та будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-06-24-001587-b.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК"), Код ЄДРПОУ:42114410
Дата подання: 09 липня 2020 17:02
Дискримінаційні вимоги
Відповідно до п.1.1. вимог Додатку №2, Замовником встановлено вимогу щодо необхідності надання учасниками довідки з зазначенням інформації про номер та дату договору (договорів), назву контрагента (контрагентів) та предмету закупівлі (що повинен бути аналогічним предмету закупівлі за даними торгами в період з 01.07.2019р. Додатково Замовник встановлює вимогу щодо необхідності надання позитивного листа-відгуку про виконання даного договору.
Звертаємо увагу Замовника на той факт, що встановлення вимоги щодо часового проміжку, з якого мав бути укладений договір, а саме з 01.07.2019 р., є дискримінаційними, та таким що штучно обмежує потенційне коло можливих учасників. Встановивши вимогу щодо необхідності надання лист-відгуку про виконання аналогічного договору, замовник фактично встановив термін, до якого мав бути виконаний договір. Оскільки кінцевим строком подання тендерних пропозицій учасниками є 28.07.2020, договір, котрий має бути зазначений учасниками в довідці, та до якого буде наданий лист-відгук повинен бути виконаний до даної дати в повному обсязі. Таким чином Замовник встановлює часовий проміжок заключення та виконання договору. Варто зазначити, що договір, укладений в встановлений часовий проміжок може бути не завершеним, що унеможливить надання Учасниками отримання позитивного листа-відгуку щодо виконання договору. Окрім цього, учасники, котрі мають досить великий досвід щодо виконання аналогічних договір про постачання електричної енергії споживачу та можуть надати інформацію щодо виконання таких належним чином (що буде підтверджено наданням позитивного листа-відгуку) та укладених до 01.07.2019р., позбавляються можливості взяти участь у даній процедурі закупівлі. Варто зазначити, що встановлення Замовником такого критерію як період з якого мають бути укладені аналогічні договори ніяким чином не підтверджує та не впливає на підтвердження відповідності учасників такому кваліфікаційному критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Оскільки, як вже було зазначено учасниками у попередніх вимогах до Замовника, аналогічним договором будуть вважатися договори за предметом закупівлі згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015 – 09310000-5, Електрична енергія (Електрична енергія). Таким чином встановлення вимоги щодо періоду укладення з 01.07.2019р. є недоцільним та ніяк не обгрунтованим Замовником.
Аналогічна правова позиція щодо дискримінаційної природи вимоги, котра була встановлена Замовником, міститься також в рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель , а саме в рішенні № 152-р/пк-пз від 12.01.2017р. та № 8841-р/пк-пз від 03.07.2019р. Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Окрім цього, законом передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Таким чином, у зв’язку з вищенаведеним, звертаємося до вас з вимого усунення дискримінаційної вимоги щодо встановлення періоду з якого мають бути укладені аналогічні договори та привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України..
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 липня 2020 10:36
Ваше питання прийнято до уваги та будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 серпня 2020
UA-2020-06-24-001587-b60d8894089ad4062b2834eff6c7b69ba
Найменування: Зміївська теплова електрична станція Публічного акціонерного товариства «Центренерго»
Код ЄДРПОУ: 05471247
Місцезнаходження: 08711, Україна, Київська область обл., смт Козин, вул. Рудиківська,49
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПАТ "ЕК "Барвінок" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "СПЕЦЕНЕРГОГРУП" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 серпня 2020 13:35
ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ОІЛ ІНВЕСТМЕНТ" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 серпня 2020 13:31
ТОВ "АС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТОРГОВА ЕЛЕКТРИЧНА КОМПАНІЯ" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 серпня 2020 13:39
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

07 вересня 2020 18:42
Електронний підпис
07 вересня 2020 18:42
Електронний підпис
01 вересня 2020 12:37
Електронний підпис
01 вересня 2020 12:37
Електронний підпис
01 вересня 2020 12:35
Розшукові обліки МВС.pdf
01 вересня 2020 12:35
Довідка Банкрутство.pdf
01 вересня 2020 12:35
Довідка (НАЗК ЕІП).zip
01 вересня 2020 12:35
Довідка ДФС (EIP do 06.09.2020).pdf
05 серпня 2020 13:36
Електронний підпис
05 серпня 2020 13:36
Електронний підпис
27 липня 2020 23:28
Електронний підпис
27 липня 2020 23:28
Електронний підпис
27 липня 2020 23:27
7.1. Витяг ЄДР (ЕІП).pdf
27 липня 2020 23:27
7.3. Витяг ПДВ (ЕІП).pdf
27 липня 2020 23:26
4.1. Технічні вимоги.pdf

Документи

Публічні документи

28 липня 2020 13:32
Електронний підпис
28 липня 2020 09:41
Електронний підпис
28 липня 2020 09:16
_15 Довідка (не ТОВ).pdf
28 липня 2020 09:16
_11.3 Протокол обрання.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю: обсяг річного доходу (виручки) складає менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі 26 900 000,00 грн з ПДВ., а саме: 9 245,2 тис. грн.. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 5 Розділ 3 Тендерної документації (Додаток 2 до тендерної документації) 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен розмістити на підтвердження обсяг річного доходу (виручки) копію фінансової звітності: баланс за 2019 рік та звіт про фінансові результати за 2019 рік.

Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 12:44
Електронний підпис
05 серпня 2020 10:03
Електронний підпис
04 серпня 2020 16:37
Електронний підпис
04 серпня 2020 16:36
Статут нова ред.pdf
04 серпня 2020 16:36
Рішення учасника.pdf
04 серпня 2020 16:36
Постанова НКРЕКП.pdf
04 серпня 2020 16:36
Опис статут.pdf
04 серпня 2020 16:36
Довідка санкції.pdf
04 серпня 2020 16:36
Довідка довкілля.pdf
04 серпня 2020 16:36
Виписка 10.2019.pdf

Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 17:15
Електронний підпис
04 серпня 2020 17:15
Електронний підпис
04 серпня 2020 17:12
Електронний підпис
04 серпня 2020 17:12
Електронний підпис
04 серпня 2020 17:10
24. Лист-відгук Політех.pdf
04 серпня 2020 17:10
БГ.7z
04 серпня 2020 17:10
15. Наказ антикоруп.pdf
04 серпня 2020 17:10
4. Наказ Курильська.pdf
04 серпня 2020 17:10
3. Наказ Ніверчук.pdf
04 серпня 2020 17:10
10. Додаток 6 санкції.pdf
04 серпня 2020 17:10
9. Додаток 5.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник не надав документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі на вчинення правочинів згідно ч. 2 ст. 44 Закону про ТОВ та ТДВ (протокол (виписка або витяг з протоколу) загальних зборів засновників та/або наглядової ради), або інформація щодо вартості чистих активів товариства, підписану засновниками (учасниками) товариства, які б виключили застосування вимог ст.44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». 1.2. відсутня довідка в довільній формі з зазначенням інформації про номер та дату укладання договору (договорів), назву контрагента (контрагентів) та предмету закупівлі (що повинен бути аналогічним предмету закупівлі за даними торгами) в період 2018-2020 р.р.; відсутній позитивний лист-відгук (без зауважень, претензій і недоліків) від контрагентів, зазначених в п.1.1., про виконання даного договору (договорів) з зазначенням його (їх) номеру та дати укладання; наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю: обсяг річного доходу (виручки) повинен складати не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі, а саме 26 900 000,00 грн з ПДВ; на підтвердження обсяг річного доходу (виручки) відсутня копія фінансової звітності: баланс за 2019 рік та звіт про фінансові результати за 2019 рік. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1.Підпункт 1 пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації 2.2.Пункт 5 Розділ 3 Тендерної документації (Додаток 2 до тендерної документації) 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1.Учасник повинен надати документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі на вчинення правочинів згідно ч. 2 ст. 44 Закону про ТОВ та ТДВ (протокол (виписка або витяг з протоколу) загальних зборів засновників та/або наглядової ради), або інформація щодо вартості чистих активів товариства, підписану засновниками (учасниками) товариства, які б виключили застосування вимог ст.44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». 3.2. надати довідку в довільній формі з зазначенням інформації про номер та дату укладання договору (договорів), назву контрагента (контрагентів) та предмету закупівлі (що повинен бути аналогічним предмету закупівлі за даними торгами) в період 2018-2020 р.р.; надати позитивний лист-відгук (без зауважень, претензій і недоліків) від контрагентів, зазначених в п.1.1., про виконання даного договору (договорів) з зазначенням його (їх) номеру та дати укладання; обсяг річного доходу (виручки) повинен складати не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі, а саме 26 900 000,00 грн з ПДВ; на підтвердження обсяг річного доходу (виручки) надати копію фінансової звітності: баланс за 2019 рік та звіт про фінансові результати за 2019 рік.

Документи

Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 12:02
Електронний підпис
05 серпня 2020 12:02
Електронний підпис
05 серпня 2020 12:00
15789_АС_Гарантiя_04_08_2020.rar
05 серпня 2020 11:58
Лист_НБУ_по_лiцензii_(5).pdf
05 серпня 2020 11:58
4. Довідки по ст.17.pdf.p7s
05 серпня 2020 11:57
4. Довідки по ст.17.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: Позитивний лист-відгук (без зауважень, претензій і недоліків) від контрагентів, зазначених в п.1.1, про виконання даного договору (договорів) з зазначенням його (їх) номеру та дати укладання, а саме: відгук ТОВ «Сплавресурс» помилково зазначена дата укладання договору. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 5 Розділ 3 Тендерної документації (Додаток 2 до тендерної документації) 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати виправлений лист-відгук від «ТОВ «Сплавресурс».

Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 12:41
Електронний підпис
05 серпня 2020 12:21
Наказ про призначення.pdf
05 серпня 2020 12:21
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
05 серпня 2020 12:21
Свидетельство УБІБ.zip
05 серпня 2020 12:21
9.ЕБГ ТЕК UA-2020-06-24-001587-b_.zip

Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 14:45
Електронний підпис
05 серпня 2020 14:45
Електронний підпис
05 серпня 2020 14:33
Електронний підпис
05 серпня 2020 14:33
Електронний підпис
05 серпня 2020 14:32
ФЗ 2019 рік.pdf
05 серпня 2020 14:32
Установчі документи.PDF
05 серпня 2020 14:32
Технічні специфікації.PDF
05 серпня 2020 14:32
Лист НБУ по ліцензії.pdf
05 серпня 2020 14:32
Інші документи.PDF
05 серпня 2020 14:32
Витяг ПДВ.pdf
05 серпня 2020 14:32
Витяг з ЄДР (27.07.2020).PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ"

ПАТ "ЕК "Барвінок"

ТОВ "СПЕЦЕНЕРГОГРУП"

ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК")

ТОВ "ОІЛ ІНВЕСТМЕНТ"

ТОВ "АС"

ТОВ "ТОРГОВА ЕЛЕКТРИЧНА КОМПАНІЯ"

ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" 19 400 000,94
UAH з ПДВ
19 400 000,94
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АС" 21 071 250,00
UAH з ПДВ
21 071 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" 22 663 300,00
UAH з ПДВ
21 866 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") 22 137 000,00
UAH з ПДВ
21 867 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2020 18:42
Електронний підпис
07 вересня 2020 18:42
Електронний підпис
01 вересня 2020 12:37
Електронний підпис
01 вересня 2020 12:37
Електронний підпис
01 вересня 2020 12:35
Розшукові обліки МВС.pdf
01 вересня 2020 12:35
Довідка Банкрутство.pdf
01 вересня 2020 12:35
Довідка (НАЗК ЕІП).zip
01 вересня 2020 12:35
Довідка ДФС (EIP do 06.09.2020).pdf
05 серпня 2020 13:36
Електронний підпис
05 серпня 2020 13:36
Електронний підпис
27 липня 2020 23:28
Електронний підпис
27 липня 2020 23:28
Електронний підпис
27 липня 2020 23:27
7.1. Витяг ЄДР (ЕІП).pdf
27 липня 2020 23:27
7.3. Витяг ПДВ (ЕІП).pdf
27 липня 2020 23:26
4.1. Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

05 серпня 2020 12:02
Електронний підпис
05 серпня 2020 12:02
Електронний підпис
05 серпня 2020 12:00
15789_АС_Гарантiя_04_08_2020.rar
05 серпня 2020 11:58
Лист_НБУ_по_лiцензii_(5).pdf
05 серпня 2020 11:58
4. Довідки по ст.17.pdf.p7s
05 серпня 2020 11:57
4. Довідки по ст.17.pdf

Публічні документи

05 серпня 2020 14:45
Електронний підпис
05 серпня 2020 14:45
Електронний підпис
05 серпня 2020 14:33
Електронний підпис
05 серпня 2020 14:33
Електронний підпис
05 серпня 2020 14:32
ФЗ 2019 рік.pdf
05 серпня 2020 14:32
Установчі документи.PDF
05 серпня 2020 14:32
Технічні специфікації.PDF
05 серпня 2020 14:32
Лист НБУ по ліцензії.pdf
05 серпня 2020 14:32
Інші документи.PDF
05 серпня 2020 14:32
Витяг ПДВ.pdf
05 серпня 2020 14:32
Витяг з ЄДР (27.07.2020).PDF

Публічні документи

04 серпня 2020 17:15
Електронний підпис
04 серпня 2020 17:15
Електронний підпис
04 серпня 2020 17:12
Електронний підпис
04 серпня 2020 17:12
Електронний підпис
04 серпня 2020 17:10
24. Лист-відгук Політех.pdf
04 серпня 2020 17:10
БГ.7z
04 серпня 2020 17:10
15. Наказ антикоруп.pdf
04 серпня 2020 17:10
4. Наказ Курильська.pdf
04 серпня 2020 17:10
3. Наказ Ніверчук.pdf
04 серпня 2020 17:10
10. Додаток 6 санкції.pdf
04 серпня 2020 17:10
9. Додаток 5.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ"

ТОВ "АС"

ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС"

ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК")

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ"
#34633789
Переможець 19 400 000,94
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 14:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 14:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ"
#34633789
19 400 000,94
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 13:33
Договір про постачання укладений
11 вересня 2020 13:30
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 09:19
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2021 11:15
Додаткова угода 6-12 75 від 04.03.2021.pdf зміни до договору
05 березня 2021 11:13
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2021 08:06
Додаткова угода 5-12 42.pdf зміни до договору
09 лютого 2021 08:04
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 15:42
Додаткова угода 4-12 452.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 15:28
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 16:35
Додаткова угода 3-12-419 від 10.12.2020 року.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 16:27
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2020 13:59
Додаткова угода 2-12 387.pdf зміни до договору
12 листопада 2020 13:51
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2020 15:45
Додаткова угода .pdf зміни до договору
21 вересня 2020 15:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 2 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до договору № 12/308 від 11.09.2020 року з Товариством з обмеженою відповідальністю «Енергоінвестпроект» на закупівлю: 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія), а саме: збільшити ціну за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку, а саме: - енергія електрична 1 клас напруги на 5,36307764 відсотки до рівня 1,527673748 грн. без ПДВ; - енергія електрична 2 клас напруги на 3,93959756 відсотки до рівня 1,981913748 грн. без ПДВ за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 12/308
Договір:
Номер додаткової угоди: 12/324
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до договору № 12/308 від 11.09.2020 року з Товариством з обмеженою відповідальністю «Енергоінвестпроект» на закупівлю: 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія) в частині зменшення обсягів закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 12/308
Договір:
Номер додаткової угоди: 2-12/387
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 2 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до договору № 12/308 від 11.09.2020 року з Товариством з обмеженою відповідальністю «Енергоінвестпроект» на закупівлю: 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія), а саме: збільшити ціну за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку, а саме: - енергія електрична 1 клас напруги на 3,89489104 відсотки до рівня 1,587174976 грн. без ПДВ; - енергія електрична 2 клас напруги на 3,00221077 відсотки до рівня 2,041414976 грн. без ПДВ за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 12/308
Договір:
Номер додаткової угоди: 3-12/419
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 2 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до договору № 12/308 від 11.09.2020 року з Товариством з обмеженою відповідальністю «Енергоінвестпроект» на закупівлю: 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія), а саме: збільшити ціну за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку, а саме: - енергія електрична 1 клас напруги на 4,569754507 відсотки до рівня 1,659704976 грн. без ПДВ; - енергія електрична 2 клас напруги на 3,55292779 відсотки до рівня 2,113944976 грн. без ПДВ за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 12/308
Договір:
Номер додаткової угоди: 4-12/452
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 2 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до договору № 12/308 від 11.09.2020 року з Товариством з обмеженою відповідальністю «Енергоінвестпроект» на закупівлю: 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія), а саме: збільшити ціну за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку, а саме: - енергія електрична 1 клас напруги на 0,627219907 відсотки до рівня 1,670114976 грн. без ПДВ; - енергія електрична 2 клас напруги на 9,105724235 відсотки до рівня 2,306434976 грн. без ПДВ за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 12/308
Договір:
Номер додаткової угоди: 5-12/42
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 2 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до договору № 12/308 від 11.09.2020 року з Товариством з обмеженою відповідальністю «Енергоінвестпроект» на закупівлю: 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія), а саме: збільшити ціну за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку, а саме: - енергія електрична 1 клас напруги на 5,45053558 відсотки до рівня 1,761145187 грн. без ПДВ; - енергія електрична 2 клас напруги на 3,94679286 відсотки до рівня 2,397465187 грн. без ПДВ за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 12/308
Договір:
Номер додаткової угоди: №6-12/75
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 15 246 750,70
UAH (в тому числі ПДВ 2 541 125,12 UAH)