Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція громадського будинку (режимного корпусу) літера «И» державної установи «Київський слідчий ізолятор» по вул. Дегтярівській, 13, в Шевченківському районі м. Києва» (за кодом СPV за ДК 021-2015-45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
18 906 550,60 UAH
UA-2020-06-24-001389-c 11b0b5052b8042fbb9d0fdb0477b6223
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каліновський Віталій Вікторович

+380442073630 yzdr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції
Код ЄДРПОУ: 41220556
Місцезнаходження: 03115, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Святошинська, 27
Контактна особа: Каліновський Віталій Вікторович
+380442073630
yzdr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2020 14:09
Звернення за роз’ясненнями: до 05 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 16 липня 2020 11:07
Очікувана вартість: 18 906 550,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,03%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 94532 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція громадського будинку (режимного корпусу) літера «И» державної установи «Київський слідчий ізолятор» по вул. Дегтярівській, 13, в Шевченківському районі м. Києва» (за кодом СPV за ДК 021-2015-45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція громадського будинку (режимного корпусу) літера «И» державної установи «Київський слідчий ізолятор» по вул. Дегтярівській, 13, в Шевченківському районі м. Києва» (за кодом СPV за ДК 021-2015-45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (кошти Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Дегтярівська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Рахунок на оплату авансу Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані Роботи з реконструкції Об’єкту проводяться на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» за формою № КБ-2в та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» за формою № КБ-3, проміжними платежами в міру виконання Робіт за видами Робіт або за повністю завершені Роботи. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 14:57
Перелік змін ТД 1.doc
07 липня 2020 14:57
Проєкт догвору.doc
07 липня 2020 14:57
Додаток2.zip
07 липня 2020 14:57
ТД реконструкція громадського будинку Київ СІ нова редакція 1.doc
03 липня 2020 11:36
Перелік змін ТД .doc
07 липня 2020 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 11:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 14:57
Перелік змін ТД 1.doc
07 липня 2020 14:57
Проєкт догвору.doc
03 липня 2020 11:36
Проєкт догвору.doc
24 червня 2020 14:09
Проєкт догвору.doc
07 липня 2020 14:57
Додаток2.zip
03 липня 2020 11:36
Додаток2.zip
24 червня 2020 14:09
Додаток2.zip
07 липня 2020 14:57
ТД реконструкція громадського будинку Київ СІ нова редакція 1.doc
03 липня 2020 11:36
ТД реконструкція громадського будинку Київ СІ нова редакція.doc
24 червня 2020 14:09
ТД реконструкція громадського будинку Київ СІ.doc
03 липня 2020 11:36
Перелік змін ТД .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-24-001389-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ПРОЕКТСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:42879575
Дата подання: 23 липня 2020 12:40
порушення процедури закупівлі
незаконне відхилення пропозиції Учасника
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 липня 2020 09:30
За результатами опрацювання пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «ПРОЕКТСЕРВІС» (далі - Учасник), встановлено:
а) учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, зокрема:
Пунктом 4 додатку 1 до тендерної документації передбачено надання Учасником оригіналу довідки (-ок) виданої банківською(-ми) установою(-ми), в якому (-яких) відкрито рахунок (-ки) Учасника, - датована (-ні) не раніше 10 днів до кінцевої дати подання тендерної пропозиції; у разі наявності кількох рахунків або обслуговування Учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається кожною установою (на фірмовому бланку банку) за всіма відкритими рахунками.
Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання відомості про учасника (довідка складається за формою, наданою у Додатку 3).
Приміткою Додатку 3 до тендерної документації передбачено, що відомості надаються стосовно всіх банківських установ, з якими укладено учасником договори про надання банківських послуг та всіх відкритих рахунків учасника.
Відповідно до пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації Учасником надано довідку від 02.07.2020 № 58415-69 б/б про відкриття 2 поточних рахунків в АТ «АЛЬФА-БАНК».
При цьому вказана довідка видана АТ «АЛЬФА-БАНК» раніше 10 днів до кінцевої дати подання тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації учасником надано лист від 14.07.2020 № 02-14-07/20 щодо відомостей про Учасника в якому вказано лише один відкритий рахунок в АТ «АЛЬФА-БАНК», а не два, як зазначено в довідці від 02.07.2020 № 58415-69 б/б.

б) тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, зокрема:
Додатком 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником договірної ціни (тверда).
У складі тендерної пропозиції Учасника надано договірну ціну, про те вона не відповідає переліку робіт, які заявлені в тендерній документації, зокрема:
1. Обсяги робіт зазначені у позиції № 71 локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1 не відповідають обсягам, які встановлені відомістю обсягів робіт у складі тендерної документації (позиція № 98);
2. Обсяги робіт зазначені у позиції № 29 локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-3 не відповідають обсягам, які встановлені відомістю обсягів робіт у складі тендерної документації (позиція № 194);
3. Витрати будівельних матеріалів зазначені у позиції № 61 локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-4 не відповідають витратам, які встановлені відомістю обсягів робіт у складі тендерної документації (позиція № 259);
4. Обсяги робіт зазначені у позиції № 4 локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-5 не відповідають обсягам, які встановлені відомістю обсягів робіт у складі тендерної документації (позиція № 288);
5. Обсяги робіт зазначені у позиції № 5 локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-5 не відповідають обсягам, які встановлені відомістю обсягів робіт у складі тендерної документації (позиція № 289);
6. Обсяги робіт зазначені у позиції № 7 локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-22 не відповідають обсягам, які встановлені відомістю обсягів робіт у складі тендерної документації (позиція № 436)
Таким чином тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації.

Документи подані скаржником

23 липня 2020 12:40
Вимога 23.07.2020 (2).docx

Документи

27 липня 2020 09:29
Протокол

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-27-000021 ● 1d61a770ca1641feb98ab9ae0a903341
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 липня 2020 17:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


27.07.2020 № 215

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 27.07.2020 № 215

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2020-06-24-001389-c 24.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-08-11 12:05:45

Роз'яснення щодо висновку

Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) просимо надати роз’ясненням щодо змісту висновку та його зобов’язань визначених у висновку.
Так під час здійснення моніторингу закупівлі UA-2020-06-24-001389-c органом державного фінансового контролю встановлено, що оголошення про проведення закупівлі не містить інформацію відповідно до пункту 8 частини 2 статті 21 Закону – мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
При цьому повідомляємо, що відповідно до інформації наданої авторизованим електронним майданчиком «Держзакупівлі.Онлайн», який приєднаний до системи електронних закупівель PROZORRO на сьогодні відсутня можливість вносити інформацію передбачену пунктом 8 частини 2 статті 21 Закону в оголошення про проведення відкритих торгів (копія додається).
Також зазначаємо, що в пункті 9 розділу І тендерної документації закупівлі UA-2020-06-24-001389-c міститься інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції.
Станом на 10.08.2020 за результатами проведеної процедури між Замовником та товариством з обмеженою відповідальністю «Артемзбуд» укладено договір про закупівлю робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція громадського будинку (режимного корпусу) літера «И» державної установи «Київський слідчий ізолятор» по вул. Дегтярівській, 13, в Шевченківському районі м. Києва» (за кодом СPV за ДК 021-2015-45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт).
Враховуючи зазначене, просимо надати роз’яснення, яким чином орган державного фінансового контролю вважає за можливе усунути виявлені порушення?

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Генеральна дирекція ДКВС України (далі - Замовник) опрацювала Висновок про результати моніторингу закупівлі ID: UA-2020-06-24-001389-c, опублікований 06 серпня 2020 року на веб-порталі PROZORRO та повідомляє наступне. Замовник під час проведення процедур закупівель керується чинним законодавством, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Слід зазначити, що на сьогодні відсутня технічна можливість вносити інформацію, передбачену пунктом 8 частини 2 статті 21 Закону в оголошення про проведення відкритих торгів – мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Крім того, Замовником в пункті 9 розділу І тендерної документації закупівлі ID: UA-2020-06-24-001389-c зазначено інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції. Враховуючи зазначене, у разі наявності технічної можливості, Замовник зазначатиме в оголошенні про проведення відкритих торгів інформацію, що зазначена в пункті 8 частини другої статті 21 Закону.

2020-08-13 10:55:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 21 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині оприлюднення інформації про закупівлю (пункт 8 частини другої статті 21 Закону).)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2020 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ПРОЕКТСЕРВІС" 16 536 790,43
UAH з ПДВ
16 536 790,43
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АРТЕМЗБУД 17 138 193,42
UAH з ПДВ
16 980 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП АМАРАНТ 18 215 474,56
UAH з ПДВ
18 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Електромережбуд-7" 18 727 152,02
UAH з ПДВ
18 215 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАРПЕ ДІЄМ" 18 310 387,49
UAH з ПДВ
18 310 387,49
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІОР" 18 581 854,20
UAH з ПДВ
18 581 854,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 липня 2020 15:26
Електронний підпис
21 липня 2020 15:26
ISO завірено.pdf.p7s
21 липня 2020 15:26
ISO завірено.pdf
21 липня 2020 15:26
ПДВ завірено.pdf.p7s
21 липня 2020 15:26
ПДВ завірено.pdf
21 липня 2020 15:25
Довідка з банку.pdf.p7s
21 липня 2020 15:25
Довідка з банку.pdf
15 липня 2020 16:17
Електронний підпис
15 липня 2020 14:24
Електронний підпис
15 липня 2020 14:24
IAC_9001_PROEKTSERVIS_ENG_печ.pdf.p7s
15 липня 2020 14:24
IAC_9001_PROEKTSERVIS_ENG_печ.pdf
15 липня 2020 14:23
Файл АВК.imd.p7s
15 липня 2020 14:23
Файл АВК.imd
15 липня 2020 14:23
Тендерна пропозиція.pdf
15 липня 2020 14:23
Статут ПРОЕКТСЕРВІС.pdf
15 липня 2020 14:23
ПДВ.pdf.p7s
15 липня 2020 14:23
ПДВ.pdf
15 липня 2020 14:23
Ліцензія з Додатком.pdf
15 липня 2020 14:23
Кошториси та КПГ.pdf.zip
15 липня 2020 14:23
Кошториси та КПГ.pdf
15 липня 2020 14:22
Довідка з банку.pdf.p7s
15 липня 2020 14:22
Довідка з банку.pdf
15 липня 2020 14:22
Витяг.pdf.p7s
15 липня 2020 14:22
Витяг.pdf
15 липня 2020 14:22
Виписка з ЄДР.pdf.p7s
15 липня 2020 14:22
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

14 липня 2020 15:37
Електронний підпис
14 липня 2020 15:28
8_Кошторис.pdf.zip
14 липня 2020 15:28
Довідка Артемзбуд.pdf.zip
14 липня 2020 15:28
4_МТБ_2.pdf.zip
14 липня 2020 15:28
4_МТБ_1.pdf.zip

Публічні документи

15 липня 2020 14:04
Електронний підпис
15 липня 2020 13:55
21.1. Проєкт договору.rar
15 липня 2020 13:55
26. Кошторис част. 2.rar
15 липня 2020 13:55
26. Кошторис част. 1.rar
15 липня 2020 13:55
25. Лист обстеження.rar
15 липня 2020 13:55
13.1. Копія наказів.rar
15 липня 2020 13:55
04. Довідки з банку.rar
15 липня 2020 13:55
02. Оригінал Статуту.rar

Публічні документи

15 липня 2020 16:02
Електронний підпис
15 липня 2020 15:58
___ Реєстр .rar
15 липня 2020 15:49
Електронний підпис
15 липня 2020 15:44
15.3__(_1.PDF.rar
15 липня 2020 15:44
15.2 кошторис до ДУ .rar
15 липня 2020 15:44
15.2 кошторис до ДУ .pdf.rar
15 липня 2020 15:44
15.2 Договір (1).rar
15 липня 2020 15:44
15.2 Договір (1).pdf.rar
15 липня 2020 15:44
25.rar
15 липня 2020 15:44
24.rar
15 липня 2020 15:44
23.8.rar
15 липня 2020 15:44
23.7.rar
15 липня 2020 15:44
23.6.rar
15 липня 2020 15:43
23.5.rar
15 липня 2020 15:43
23.4.rar
15 липня 2020 15:43
23.3.rar
15 липня 2020 15:43
23.2.rar
15 липня 2020 15:43
23.1.rar
15 липня 2020 15:43
22.rar
15 липня 2020 15:43
21.rar
15 липня 2020 15:43
20.rar
15 липня 2020 15:43
19.rar
15 липня 2020 15:43
18.rar
15 липня 2020 15:43
17.rar
15 липня 2020 15:43
16.rar
15 липня 2020 15:43
15.4.rar
15 липня 2020 15:43
15.2 ДУ.rar
15 липня 2020 15:42
15.1.rar
15 липня 2020 15:42
15.1.1.rar
15 липня 2020 15:42
14.2.rar
15 липня 2020 15:42
14.1 .rar
15 липня 2020 15:42
13.1.rar
15 липня 2020 15:42
12.rar
15 липня 2020 15:42
11.rar
15 липня 2020 15:42
10.2.rar
15 липня 2020 15:42
10.1.rar
15 липня 2020 15:42
9.rar
15 липня 2020 15:42
8.rar
15 липня 2020 15:42
7.4.rar
15 липня 2020 15:42
7.3.rar
15 липня 2020 15:42
7.2.rar
15 липня 2020 15:42
7.1.rar
15 липня 2020 15:42
6.rar
15 липня 2020 15:42
5.rar
15 липня 2020 15:42
4.rar
15 липня 2020 15:42
3.rar
15 липня 2020 15:42
2.rar
15 липня 2020 15:42
1.rar

Публічні документи

13 липня 2020 12:05
13. Довідка з банку.pdf
13 липня 2020 12:05
11. Кошторис.pdf
13 липня 2020 12:05
10. Довідка ст.17.pdf
13 липня 2020 12:05
9. Фінзвіт 2019.pdf
13 липня 2020 12:05
7. Довідка працівники.pdf
13 липня 2020 12:05
6. Довідка МТБ.pdf
13 липня 2020 12:05
5. Виписка з ЄДР.pdf
13 липня 2020 12:05
4. Ліцензія.pdf
13 липня 2020 12:05
3. Наказ.PDF
13 липня 2020 12:05
1. Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ПРОЕКТСЕРВІС"

ТОВ АРТЕМЗБУД

ПП АМАРАНТ

ТОВ "Електромережбуд-7"

ТОВ "КАРПЕ ДІЄМ"

ТОВ "ДІОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ПРОЕКТСЕРВІС"
#42879575
Відхилено 16 536 790,43
UAH з ПДВ
22 липня 2020 14:42
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 липня 2020 15:50
ТОВ АРТЕМЗБУД
#42587219
Переможець 16 980 000,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 13:49

Вимога про усунення невідповідностей

Доброго дня! Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема: Пунктом 12 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання інформації про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Підпунктом 12.1 пункту 12 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник для виконання робіт, що передбачені технічним завданням, повинен надати довідку про наявність обладнання (основні будівельні машини і механізми) та матеріально-технічної бази (адміністративні, складські та виробничі будівлі) у формі заповненої таблиці, зокрема щодо наявності: № п\п Обладнання (основні будівельні машини і механізми), матеріально-технічна база (адміністративні, складські та виробничі будівлі Марка або аналог Од. виміру Кількість Підстава користування (власне, орендоване, інше право користування на підставі договору) 14 Апарат для газового зварювання і різання од. 1 Для підтвердження інформації зазначеної у довідці, учасник надає у складі тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності на обладнання та матеріально-технічну базу (далі – обладнання), або якщо воно орендоване (знаходься у наймі) або іншому праві користуванні, надається копія договору про оренду (договір найму), або іншій договір (документ), що встановлює умови користування (залучення) цим обладнанням. Інформація про наявність транспортних засобів додатково підтверджується копіями свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів. У разі наміру залучення учасником іншого (додаткового) обладнання для виконання умов договору, учасник повинен підтвердити наявність такого обладнання у відповідності до вимог даного пункту тендерної документації. У складі тендерної пропозиції Учасника надано довідку від 14.07.2020 № 01-14-07/20 про наявність обладнання (основні будівельні машини і механізми) та матеріально-технічної бази (адміністративні, складські та виробничі будівлі) в якій зазначено, зокрема: - апарат для газового зварювання і різання – Plasma AKR 334, що залучається Учасником на підставі договору суборенди від 11.07.2020 № О-6/20. Під час опрацювання інформації та документів встановлено, що Учасником зазначено допоміжне обладнання до апарату для газового зварювання та різання, а не безпосередньо сам апарат для газового зварювання і різання, як того вимагалося умовами тендерної документації. Враховуючи зазначене та керуючись ч. 16 статті 29 Закону "Про публічні закупівлі" Учаснику необхідно протягом 24 годин усунути невідповідності у тендерній пропозиції та надати інформацію та/або документи, а саме: - щодо наявності у Учасника апарату для газового зварювання і різання з урахуванням вимог зазначених у підпункті 12.1 пункту 12 Додатку 1 до тендерної документації. 2) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), зокрема: Пунктом 14 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання інформації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Підпунктом 14.1 пункту 14 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання листа в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, із зазначенням предмету договору, дати укладання договору, інформації про замовників, їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон). На підтвердження інформації необхідно надати, у тому числі роздруківку з системи реєстрації податкових накладних (у разі коли учасник є платником ПДВ). У складі тендерної пропозиції Учасника надано довідку від 14.07.2020 № 03-14-07/20 про наявність документально підтверджуваного досвіду виконання аналогічного Договору в якій зазначено інформацію про виконання договору підряду від 12.11.2019 № 590, що був укладений між державною установою «Коростенська виправна колонія (№ 71)» та Учасником. На підтвердження вказаної інформації Учасником надано, зокрема податкову накладну від 27.12.2019 №2 про те не надано додатку до неї із зазначення в ньому відповідної інформації, що підтверджує факт реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України. Враховуючи зазначене та керуючись ч. 16 статті 29 Закону "Про публічні закупівлі" Учаснику необхідно протягом 24 годин усунути невідповідності у тендерній пропозиції та надати інформацію та/або документи, а саме: - податкову накладну, яка складена в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений Податковим кодексом України термін.

Документи

22 липня 2020 14:41
Електронний підпис
22 липня 2020 14:37
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2020 13:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АРТЕМЗБУД
#42587219
16 980 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 15:01
Звіт укладений
04 січня 2022 15:00
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 12:42
ДУ 6 до договору 133-К-20 від 10.08.20.pdf зміни до договору
18 травня 2021 11:59
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 15:15
ДУ 5 до договору 133-К-20 від 10.08.20.pdf зміни до договору
01 березня 2021 15:08
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 17:14
ДУ 4 до договору 133-К-20 від 10.08.2020.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 17:13
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 11:01
ДУ 3 до договору 133-К-20 від 10.08.20.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 10:57
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 10:50
ДУ 2 до договору 133-К-20 від 10.08.2020.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 10:47
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 12:10
ДУ 1 до договору 133-К-20 від 10.08.2020.pdf зміни до договору
12 жовтня 2020 12:07
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 13:32
Договір укладений
10 серпня 2020 13:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 133-К-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування проєктоно-кошторисної документації
Номер договору про закупівлю: 133-К-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону "Про публічні закупівлі" ( зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника)
Номер договору про закупівлю: 133-К-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону "Про публічні закупівлі" ( зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника)
Номер договору про закупівлю: 133-К-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, узгоджений календарний графік виконання робіт на 2021 рік та план фінансуванняробіт на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 133-К-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 133-К-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 12 433 110,61
UAH (в тому числі ПДВ 2 072 185,10 UAH)