Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції |
Код ЄДРПОУ: | 41220556 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Святошинська, 27 |
Контактна особа: |
Каліновський Віталій Вікторович +380442073630 yzdr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 червня 2020 14:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 липня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 липня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 16 липня 2020 11:07 |
Очікувана вартість: | 18 906 550,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,03% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 94532 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Рахунок на оплату авансу | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані Роботи з реконструкції Об’єкту проводяться на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» за формою № КБ-2в та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» за формою № КБ-3, проміжними платежами в міру виконання Робіт за видами Робіт або за повністю завершені Роботи. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 липня 2020 15:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 липня 2020 14:57 |
Перелік змін ТД 1.doc | |
07 липня 2020 14:57 |
Проєкт догвору.doc | |
07 липня 2020 14:57 |
Додаток2.zip | |
07 липня 2020 14:57 |
ТД реконструкція громадського будинку Київ СІ нова редакція 1.doc | |
03 липня 2020 11:36 |
Перелік змін ТД .doc |
07 липня 2020 15:01 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 липня 2020 14:57 |
Перелік змін ТД 1.doc
|
||||||
07 липня 2020 14:57 |
Проєкт догвору.doc
|
||||||
07 липня 2020 14:57 |
Додаток2.zip
|
||||||
07 липня 2020 14:57 |
ТД реконструкція громадського будинку Київ СІ нова редакція 1.doc
|
||||||
03 липня 2020 11:36 |
Перелік змін ТД .doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
а) учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, зокрема:
Пунктом 4 додатку 1 до тендерної документації передбачено надання Учасником оригіналу довідки (-ок) виданої банківською(-ми) установою(-ми), в якому (-яких) відкрито рахунок (-ки) Учасника, - датована (-ні) не раніше 10 днів до кінцевої дати подання тендерної пропозиції; у разі наявності кількох рахунків або обслуговування Учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається кожною установою (на фірмовому бланку банку) за всіма відкритими рахунками.
Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання відомості про учасника (довідка складається за формою, наданою у Додатку 3).
Приміткою Додатку 3 до тендерної документації передбачено, що відомості надаються стосовно всіх банківських установ, з якими укладено учасником договори про надання банківських послуг та всіх відкритих рахунків учасника.
Відповідно до пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації Учасником надано довідку від 02.07.2020 № 58415-69 б/б про відкриття 2 поточних рахунків в АТ «АЛЬФА-БАНК».
При цьому вказана довідка видана АТ «АЛЬФА-БАНК» раніше 10 днів до кінцевої дати подання тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації учасником надано лист від 14.07.2020 № 02-14-07/20 щодо відомостей про Учасника в якому вказано лише один відкритий рахунок в АТ «АЛЬФА-БАНК», а не два, як зазначено в довідці від 02.07.2020 № 58415-69 б/б.
б) тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, зокрема:
Додатком 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником договірної ціни (тверда).
У складі тендерної пропозиції Учасника надано договірну ціну, про те вона не відповідає переліку робіт, які заявлені в тендерній документації, зокрема:
1. Обсяги робіт зазначені у позиції № 71 локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1 не відповідають обсягам, які встановлені відомістю обсягів робіт у складі тендерної документації (позиція № 98);
2. Обсяги робіт зазначені у позиції № 29 локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-3 не відповідають обсягам, які встановлені відомістю обсягів робіт у складі тендерної документації (позиція № 194);
3. Витрати будівельних матеріалів зазначені у позиції № 61 локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-4 не відповідають витратам, які встановлені відомістю обсягів робіт у складі тендерної документації (позиція № 259);
4. Обсяги робіт зазначені у позиції № 4 локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-5 не відповідають обсягам, які встановлені відомістю обсягів робіт у складі тендерної документації (позиція № 288);
5. Обсяги робіт зазначені у позиції № 5 локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-5 не відповідають обсягам, які встановлені відомістю обсягів робіт у складі тендерної документації (позиція № 289);
6. Обсяги робіт зазначені у позиції № 7 локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-22 не відповідають обсягам, які встановлені відомістю обсягів робіт у складі тендерної документації (позиція № 436)
Таким чином тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-27-000021 ● 1d61a770ca1641feb98ab9ae0a903341
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 липня 2020 17:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
27.07.2020 № 215
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 27.07.2020 № 215
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2020-06-24-001389-c 24.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-08-11 12:05:45
Роз'яснення щодо висновку
Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) просимо надати роз’ясненням щодо змісту висновку та його зобов’язань визначених у висновку.
Так під час здійснення моніторингу закупівлі UA-2020-06-24-001389-c органом державного фінансового контролю встановлено, що оголошення про проведення закупівлі не містить інформацію відповідно до пункту 8 частини 2 статті 21 Закону – мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
При цьому повідомляємо, що відповідно до інформації наданої авторизованим електронним майданчиком «Держзакупівлі.Онлайн», який приєднаний до системи електронних закупівель PROZORRO на сьогодні відсутня можливість вносити інформацію передбачену пунктом 8 частини 2 статті 21 Закону в оголошення про проведення відкритих торгів (копія додається).
Також зазначаємо, що в пункті 9 розділу І тендерної документації закупівлі UA-2020-06-24-001389-c міститься інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції.
Станом на 10.08.2020 за результатами проведеної процедури між Замовником та товариством з обмеженою відповідальністю «Артемзбуд» укладено договір про закупівлю робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція громадського будинку (режимного корпусу) літера «И» державної установи «Київський слідчий ізолятор» по вул. Дегтярівській, 13, в Шевченківському районі м. Києва» (за кодом СPV за ДК 021-2015-45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт).
Враховуючи зазначене, просимо надати роз’яснення, яким чином орган державного фінансового контролю вважає за можливе усунути виявлені порушення?
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Генеральна дирекція ДКВС України (далі - Замовник) опрацювала Висновок про результати моніторингу закупівлі ID: UA-2020-06-24-001389-c, опублікований 06 серпня 2020 року на веб-порталі PROZORRO та повідомляє наступне. Замовник під час проведення процедур закупівель керується чинним законодавством, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Слід зазначити, що на сьогодні відсутня технічна можливість вносити інформацію, передбачену пунктом 8 частини 2 статті 21 Закону в оголошення про проведення відкритих торгів – мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Крім того, Замовником в пункті 9 розділу І тендерної документації закупівлі ID: UA-2020-06-24-001389-c зазначено інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції. Враховуючи зазначене, у разі наявності технічної можливості, Замовник зазначатиме в оголошенні про проведення відкритих торгів інформацію, що зазначена в пункті 8 частини другої статті 21 Закону.
2020-08-13 10:55:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині оприлюднення інформації про закупівлю (пункт 8 частини другої статті 21 Закону).)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 липня 2020 11:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ПРОЕКТСЕРВІС" |
16 536 790,43
UAH з ПДВ
|
16 536 790,43
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АРТЕМЗБУД |
17 138 193,42
UAH з ПДВ
|
16 980 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП АМАРАНТ |
18 215 474,56
UAH з ПДВ
|
18 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Електромережбуд-7" |
18 727 152,02
UAH з ПДВ
|
18 215 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КАРПЕ ДІЄМ" |
18 310 387,49
UAH з ПДВ
|
18 310 387,49
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІОР" |
18 581 854,20
UAH з ПДВ
|
18 581 854,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ПРОЕКТСЕРВІС" #42879575 |
Відхилено |
16 536 790,43
UAH з ПДВ
|
22 липня 2020 14:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 липня 2020 15:50
|
ТОВ АРТЕМЗБУД #42587219 |
Переможець |
16 980 000,00
UAH з ПДВ
|
27 липня 2020 13:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 15:01
|
Звіт | укладений |
04 січня 2022 15:00
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 12:42
|
ДУ 6 до договору 133-К-20 від 10.08.20.pdf | зміни до договору |
18 травня 2021 11:59
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2021 15:15
|
ДУ 5 до договору 133-К-20 від 10.08.20.pdf | зміни до договору |
01 березня 2021 15:08
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 17:14
|
ДУ 4 до договору 133-К-20 від 10.08.2020.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 17:13
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2020 11:01
|
ДУ 3 до договору 133-К-20 від 10.08.20.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2020 10:57
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2020 10:50
|
ДУ 2 до договору 133-К-20 від 10.08.2020.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2020 10:47
|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2020 12:10
|
ДУ 1 до договору 133-К-20 від 10.08.2020.pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2020 12:07
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2020 13:32
|
Договір | укладений |
10 серпня 2020 13:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 133-К-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування проєктоно-кошторисної документації |
Номер договору про закупівлю: | 133-К-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону "Про публічні закупівлі" ( зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника) |
Номер договору про закупівлю: | 133-К-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону "Про публічні закупівлі" ( зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника) |
Номер договору про закупівлю: | 133-К-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, узгоджений календарний графік виконання робіт на 2021 рік та план фінансуванняробіт на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 133-К-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 133-К-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |