Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі будівлі Новосвітлівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Веселинівської районної ради Миколаївської області за адресою: Миколаївська область, Веселинівський район, с. Новосвітлівка, вул. Центральна, 81.
Очікувана вартість
2 095 267,00 UAH
UA-2020-06-24-001167-c 2af61c6a92ab45d69537775684f78aa5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина

+380961224030 osvitacenter2019@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВЕСЕЛИНІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ ОСВІТИ , КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВЕСЕЛИНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42584574
Місцезнаходження: 57001, Україна , Миколаївська обл., селище міського типу Веселинове, ВУЛИЦЯ МОЗОЛЕВСЬКОГО будинок 14
Контактна особа: Валентина
+380961224030
osvitacenter2019@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2020 13:20
Звернення за роз’ясненнями: до 04 липня 2020 16:30
Оскарження умов закупівлі: до 10 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2020 16:30
Початок аукціону: 15 липня 2020 12:16
Початок аукціону: 15 липня 2020 12:16
Очікувана вартість: 2 095 267,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 476,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10476 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі будівлі Новосвітлівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Веселинівської районної ради Миколаївської області за адресою: Миколаївська область, Веселинівський район, с. Новосвітлівка, вул. Центральна, 81.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2020  —  31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 13:18
Т Д новосвіт( нова редакція).doc
07 липня 2020 13:18
повідомлення про внесення змін до ТД.docx
24 червня 2020 14:04
Додаток 3 - Технічне завдання .doc
24 червня 2020 14:04
Додаток4 ДОГОВІР.doc
24 червня 2020 14:04
додаток 5.docx
24 червня 2020 14:04
додаток 1.docx
24 червня 2020 14:04
додаток 2.docx
24 червня 2020 14:04
Т Д новосвіт.doc
24 червня 2020 14:04
Оголошення.docx
07 липня 2020 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 14:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 13:18
Т Д новосвіт( нова редакція).doc
07 липня 2020 13:18
повідомлення про внесення змін до ТД.docx
24 червня 2020 14:04
Додаток 3 - Технічне завдання .doc
24 червня 2020 14:04
Додаток4 ДОГОВІР.doc
24 червня 2020 14:04
додаток 5.docx
24 червня 2020 14:04
додаток 1.docx
24 червня 2020 14:04
додаток 2.docx
24 червня 2020 14:04
Т Д новосвіт.doc
24 червня 2020 14:04
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-24-001167-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство Укрбудсервіс і Ко, Код ЄДРПОУ:36714047
Дата подання: 21 липня 2020 09:15
Не погодження з рішенням Замовника
Протоколом №14 засідання тендерного комітету районного центру фінансово-господарського обслуговування закладів та установ освіти, культури, молоді та спорту Веселинівської районної ради, визначено переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі « Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «ДК 021:2015 - 45260000- 7» (Капітальний ремонт покрівлі будівлі Новосвітлівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Веселинівської районної ради Миколаївської області за адресою: Миколаївська область, Веселинівський район,с. Новосвітлівка, вул. Центральна, 81- учасника торгів – «(ФОП Варданян Роберт Овікович» (далі – переможець). Вважаємо що тендерна пропозиція ФОП Варданян Роберта Овіковича повина бути відхилина так як не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
Учасник не надав документи згідно Додатку 1
3. Гарантійний лист від Учасника, складений у довільний формі (за підписом та печаткою Учасника) у якому Учасник гарантує відсутність обставин, передбачених ст.17 Закону (перерахувати всі обставини).

4. Довідки на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону:
– довідка, складена у довільній формі, яка підтверджує наявність у Учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідного для виконання цього замовлення (в довідці вказується інформація про офісні та складські приміщення, техніку та необхідне для виконання замовлення обладнання) Якщо приміщення або обладнання орендується ,то надаються належним чином завірені копії договорів оренди .

– довідка про наявність автомобільного транспорту із зазначенням марки, моделі та державниого номера цих автотранспортних засобів. Якщо при виконанні замовлення буде задіяний орендований автотранспорт або за договором про надання транспортних послуг, зазначити таку інформацію в довідці та надати копії договорів оренди або договору про надання транспортних послуг;

-копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу Учасника, який буде задіяний при виконанні замовлення. В разі, якщо Учасник не має власного транспорту, він подає копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу перевізника, з яким у нього укладений договір, і такі транспортні засоби повинні бути зазначені у договорі і належати перевізнику.

– довідка складена у довільній формі, яка підтверджує наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, освіту,спеціальність кожного з таких працівників. Для керівника робіт додатково зазначити інформацію про освіту, спеціальність та стаж роботи.

- копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в галузі будівництва, а саме витяги з трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких осіб, тощо.
- копії документів, що підтверджують освіту та спеціальність для керівника робіт

-копія наказу на призначення відповідальної особи за проведення будівельних робіт робіт та охорону праці
-копії протоколів перевірки працівників Учасника ,що матимуть відношення до виконання договору, знань з охорони праці, завірені підписом та печаткою (у разі наявності) Учасника.
- копія діючої ліцензії (з усіма наявними додатками) на провадження господарської діяльності щодо предмету даної закупівлі чинної не менше ніж до кінця 2020 року.

– довідка, щодо виконання аналогічного договору разом з копією такого договору (не менше одного). В довідці обов’язково повинні бути зазначені назва предмету договору, рік виконання договору, повна назва Замовника, його адреса та телефон. На підтвердження виконання аналогічного договору надається договір (договори), об’єктом будівництва якого є об’єкт або освіти, або будівлі охорони здоров’я, або адміністративної будівлі, або житлового будинку, або будівлі культури. Аналогічний договір (договори) надається з усіма додатками, які зазначені в договорі. Договір (договори) повинен свідчити про виконання робіт з капітального ремонту покрівлі площею не менше 1400 м2. А також КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», що підтверджують виконання робіт з капітального ремонту покрівлі площею не менше 1400 м2, до кожного наданого договору.
До кожного наданого договору надається оригінал відгуку, який видано суб’єктом господарювання (з яким було укладено вищезазначений договір) із зазначенням дати і номера договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно виконання робіт з капітального ремонту покрівлі площею не менше 1400 м2 та якості виконання робіт, дотримання термінів виконання, про відсутність з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
Також учасником порушині вимоги щодо порядку завантаження документації визначені замовником, а саме:
1.6. Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації), з копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки, тощо). Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином за підписом та печаткою учасника. У разі відсутностісті печатки документи завіряються підписом Учасника.
Копії документів, що вимагаються згідно цієї тендерної документації, перед виготовленням скан-копії з такого документу для її завантаження в систему також завіряються у вказаному вище порядку.
Всім завантаженим файлам необхідно присвоювати назви, які відповідають змісту завантаженого документу. Документ розміщений на декількох сторінках повинен бути завантажений одним файлом.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 липня 2020 13:43
Вимога у публічних закупівлях – це вид звернення , який подається постачальникові, якщо учасника не влаштовують умови тендера чи не зрозумілі причини відхилення його пропозиції.
Ваша тендерна пропозиція не була відхилена, так як переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі « Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «ДК 021:2015 - 45260000- 7» (Капітальний ремонт покрівлі будівлі Новосвітлівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Веселинівської районної ради Миколаївської області за адресою: Миколаївська область, Веселинівський район,с. Новосвітлівка, вул. Центральна, 81 було визначено автоматично електронною системою закупівель - учасника торгів – «ФОП Варданян Роберт Овікович» .
Методика оцінки пропозицій: оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки здійснювалась відповідно до ст..29 Закону шляхом застосування електронного аукціону. Критерієм оцінки є «ціна».
Тендерна пропозиція ФОП Варданян Роберта Овіковича визнана найбільш економічно вигідною.
Замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця із зазначенням аргументації відповідно до ст. 31 Закону.
Номер вимоги: UA-2020-06-24-001167-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СТАР КРАФТ", Код ЄДРПОУ:41589299
Дата подання: 27 липня 2020 17:40
Пропозиція ФОП Варданян Роберт Овікович не відповідає умовам тендерної документації торгів, та ЗУ "Про публічні закупівлі" та має бути відхилена.
Згідно вимоги п.6.2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиціїучасник ФОП Варданян Роберт Овікович не надав ліцензію на проведення будівельних робіт, чинну не меше ніж до кінця 2020 року;
Згідно вимоги п.6.3 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції учасник ФОП Варданян Роберт Овікович не надав лгарантійний лист, що під час виконання умов договору роботи виконуватимуться з урахуванням вимог діючих нормативних документів щодо охорони праці та промислової безпеки в будівництві;
Згідно вимоги п.6.4 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції учасник ФОП Варданян Роберт Овікович не надав лгарантійний лист, що під час виконання умов договору роботи виконуватимуться з урахуванням вимог діючих нормативних документів щодо охорони праці та промислової безпеки в будівництві;
Згідно вимоги п.6.5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції учасник ФОП Варданян Роберт Овікович не надав розрахунок заробітної плати; - ціни на енергоносії та мастильні матеріали, враховані для розрахунку вартості машино-години; - розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації та інші ; - календарний графік виконання робіт (складений згідно наказу Мінрегіонбуду від 13.01.2009 р. № 2.).
Подана договірна ціна вказана як ДИНАМІЧНА, що не відповідає вимогам тендернох документації, де вказано ТВЕРДА.
Згідно вимоги п.7.2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції учасник ФОП Варданян Роберт Овікович не надав інформації щодо субпідрядника;
Згідно вимоги п.3.2 Розділу VІ. Результати торгів та укладання договору про закупівлю учасник ФОП Варданян Роберт Овікович не надав гарантійний лист про те, що він погоджується з усіма умовами, викладеними в проекті договору.
Згідно вимоги Додатку 1 тендерної пропозиції учасник ФОП Варданян Роберт Овікович не надав довідка, що подається у формі сканованого документа, складена у довільній формі Учасником (підписана, скріплена печаткою (за наявності), датована), яка містить відомості про Учасника:; Сканована копія документа, виданого органом державної фіскальної (податкової) служби про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість – у разі, якщо Учасник є платником цього податку. Якщо Учасник не є платником ПДВ – подається сканована довідка з органу державної фіскальної (податкової) служби, що свідчить про форму оподаткування Учасника; Гарантійний лист від Учасника, складений у довільний формі (за підписом та печаткою Учасника) у якому Учасник гарантує відсутність обставин, передбачених ст.17 Закону (перерахувати всі обставини), -копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу Учасника, який буде задіяний при виконанні замовлення. В разі, якщо Учасник не має власного транспорту, він подає копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу перевізника, з яким у нього укладений договір, і такі транспортні засоби повинні бути зазначені у договорі і належати перевізнику; - копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в галузі будівництва, а саме витяги з трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких осіб, тощо; - копії документів, що підтверджують освіту та спеціальність для керівника робіт , -копія наказу на призначення відповідальної особи за проведення будівельних робіт робіт та охорону праці, -копії протоколів перевірки працівників Учасника ,що матимуть відношення до виконання договору, знань з охорони праці, завірені підписом та печаткою (у разі наявності) Учасника; довідка, щодо виконання аналогічного договору разом з копією такого договору (не менше одного). В довідці обов’язково повинні бути зазначені назва предмету договору, рік виконання договору, повна назва Замовника, його адреса та телефон. На підтвердження виконання аналогічного договору надається договір (договори), об’єктом будівництва якого є об’єкт або освіти, або будівлі охорони здоров’я, або адміністративної будівлі, або житлового будинку, або будівлі культури. Аналогічний договір (договори) надається з усіма додатками, які зазначені в договорі. Договір (договори) повинен свідчити про виконання робіт з капітального ремонту покрівлі площею не менше 1400 м2. А також КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», що підтверджують виконання робіт з капітального ремонту покрівлі площею не менше 1400 м2, до кожного наданого договору;

- копія діючої ліцензії (з усіма наявними додатками) на провадження господарської діяльності щодо предмету даної закупівлі чинної не менше ніж до кінця 2020 року;

Подані довідки щодо наявності працівників та техніки до Додатку 1 не відповідають вимогам п.4: в довідках не вказана інформація про офісні та складські приміщення, техніку та необхідне для виконання замовлення обладнання;
А також всі подані документи не скріплені печаткою та не підписані уповноваженою особою учасника, згідгно вимог п.1.6 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції

З вищезазначеного можна зробити висновок, що тендерна пропозиція учасника ФОП Варданян Роберт Овікович не відповідає майже всім вимогам Тендерної пропозиції, та ЗУ "Про публічні закупівлі". А тому має бути відхилена замовником, оскільки: 1.Учасник: -не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; -не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; 2. тендерна пропозиція учасника:
-не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
У разі не відхилення пропозиції ФОП Варданян Роберт Овікович будемо вимушені подати скаргу до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 липня 2020 09:23
Вимога у публічних закупівлях – це вид звернення , який подається постачальникові, якщо учасника не влаштовують умови тендера чи не зрозумілі причини відхилення його пропозиції.
Методика оцінки пропозицій: оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки здійснювалась відповідно до ст..29 Закону шляхом застосування електронного аукціону. Критерієм оцінки є «ціна».
Тендерна пропозиція ФОП Варданян Роберта Овіковича визнана найбільш економічно вигідною.
За результатами раніше проведених тендерних закупівель РЦ ФГООКМС здійснював закупівлю аналогічних робіт у ФОП Варданян Роберт Овікович.
Замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця із зазначенням аргументації відповідно до ст. 31 Закону.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-24-001167-c.c3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "СТАР КРАФТ", Код ЄДРПОУ:41589299
Пропозиція ФОП Варданян Роберт Овікович не відповідає умовам тендерної документації торгів, та ЗУ "Про публічні закупівлі" та має бути відхилена
Пропозиція ФОП Варданян Роберт Овікович не відповідає умовам тендерної документації торгів, та ЗУ "Про публічні закупівлі" та має бути відхилена. Згідно вимоги п.6.2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиціїучасник ФОП Варданян Роберт Овікович не надав ліцензію на проведення будівельних робіт, чинну не меше ніж до кінця 2020 року; Згідно вимоги п.6.3 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції учасник ФОП Варданян Роберт Овікович не надав лгарантійний лист, що під час виконання умов договору роботи виконуватимуться з урахуванням вимог діючих нормативних документів щодо охорони праці та промислової безпеки в будівництві; Згідно вимоги п.6.4 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції учасник ФОП Варданян Роберт Овікович не надав лгарантійний лист, що під час виконання умов договору роботи виконуватимуться з урахуванням вимог діючих нормативних документів щодо охорони праці та промислової безпеки в будівництві; Згідно вимоги п.6.5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції учасник ФОП Варданян Роберт Овікович не надав розрахунок заробітної плати; - ціни на енергоносії та мастильні матеріали, враховані для розрахунку вартості машино-години; - розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації та інші ; - календарний графік виконання робіт (складений згідно наказу Мінрегіонбуду від 13.01.2009 р. № 2.). Подана договірна ціна вказана як ДИНАМІЧНА, що не відповідає вимогам тендернох документації, де вказано ТВЕРДА. Згідно вимоги п.7.2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції учасник ФОП Варданян Роберт Овікович не надав інформації щодо субпідрядника; Згідно вимоги п.3.2 Розділу VІ. Результати торгів та укладання договору про закупівлю учасник ФОП Варданян Роберт Овікович не надав гарантійний лист про те, що він погоджується з усіма умовами, викладеними в проекті договору. Згідно вимоги Додатку 1 тендерної пропозиції учасник ФОП Варданян Роберт Овікович не надав довідка, що подається у формі сканованого документа, складена у довільній формі Учасником (підписана, скріплена печаткою (за наявності), датована), яка містить відомості про Учасника:; Сканована копія документа, виданого органом державної фіскальної (податкової) служби про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість – у разі, якщо Учасник є платником цього податку. Якщо Учасник не є платником ПДВ – подається сканована довідка з органу державної фіскальної (податкової) служби, що свідчить про форму оподаткування Учасника; Гарантійний лист від Учасника, складений у довільний формі (за підписом та печаткою Учасника) у якому Учасник гарантує відсутність обставин, передбачених ст.17 Закону (перерахувати всі обставини), -копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу Учасника, який буде задіяний при виконанні замовлення. В разі, якщо Учасник не має власного транспорту, він подає копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу перевізника, з яким у нього укладений договір, і такі транспортні засоби повинні бути зазначені у договорі і належати перевізнику; - копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в галузі будівництва, а саме витяги з трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких осіб, тощо; - копії документів, що підтверджують освіту та спеціальність для керівника робіт , -копія наказу на призначення відповідальної особи за проведення будівельних робіт робіт та охорону праці, -копії протоколів перевірки працівників Учасника ,що матимуть відношення до виконання договору, знань з охорони праці, завірені підписом та печаткою (у разі наявності) Учасника; довідка, щодо виконання аналогічного договору разом з копією такого договору (не менше одного). В довідці обов’язково повинні бути зазначені назва предмету договору, рік виконання договору, повна назва Замовника, його адреса та телефон. На підтвердження виконання аналогічного договору надається договір (договори), об’єктом будівництва якого є об’єкт або освіти, або будівлі охорони здоров’я, або адміністративної будівлі, або житлового будинку, або будівлі культури. Аналогічний договір (договори) надається з усіма додатками, які зазначені в договорі. Договір (договори) повинен свідчити про виконання робіт з капітального ремонту покрівлі площею не менше 1400 м2. А також КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», що підтверджують виконання робіт з капітального ремонту покрівлі площею не менше 1400 м2, до кожного наданого договору; - копія діючої ліцензії (з усіма наявними додатками) на провадження господарської діяльності щодо предмету даної закупівлі чинної не менше ніж до кінця 2020 року; Подані довідки щодо наявності працівників та техніки до Додатку 1 не відповідають вимогам п.4: в довідках не вказана інформація про офісні та складські приміщення, техніку та необхідне для виконання замовлення обладнання; А також всі подані документи не скріплені печаткою та не підписані уповноваженою особою учасника, згідгно вимог п.1.6 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції З вищезазначеного можна зробити висновок, що тендерна пропозиція учасника ФОП Варданян Роберт Овікович не відповідає майже всім вимогам Тендерної пропозиції, та ЗУ "Про публічні закупівлі". А тому має бути відхилена замовником, оскільки: 1.Учасник: -не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; -не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; 2. тендерна пропозиція учасника: -не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

27 липня 2020 17:41
Т Д новосвіт.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2020 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Варданян Роберт Овікович 1 987 316,00
UAH з ПДВ
1 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство Укрбудсервіс і Ко 1 929 781,66
UAH з ПДВ
1 778 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТАР КРАФТ" 1 870 932,00
UAH з ПДВ
1 779 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 липня 2020 12:14
Електронний підпис
14 липня 2020 12:13
r_146_ДЦ_ИВР.rtf
14 липня 2020 12:13
r_146_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
14 липня 2020 12:13
r_146_ДЦ_ДЦ-1.rtf
14 липня 2020 12:13
r_146_ДЦ_ССР.rtf
14 липня 2020 12:13
r_146_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
14 липня 2020 12:13
r_146_ДЦ_ОПР.rtf
14 липня 2020 12:13
Додаток4 ДОГОВІР.doc
14 липня 2020 12:13
r_146_ДЦ_ДЦ.rtf
14 липня 2020 12:13
додаток 2.docx
14 липня 2020 12:13
Выписка 2 стр..pdf
14 липня 2020 12:13
Выписка 1стр..pdf
14 липня 2020 12:13
Витяг 1 стр..pdf
14 липня 2020 12:13
Витяг 2стр..pdf
14 липня 2020 12:13
працівникі .doc
14 липня 2020 12:13
техніка .doc
14 липня 2020 12:13
досвід роботи.rtf

Публічні документи

14 липня 2020 14:33
Електронний підпис
14 липня 2020 14:29
Діплом керівн.робіт.PDF
14 липня 2020 14:19
ДОЗВIЛ.PDF
14 липня 2020 14:19
ДОЗВIЛ_№2681748pdf.pdf
14 липня 2020 14:08
Гарант.лист.PDF
14 липня 2020 13:33
Тендерна пропозиція.PDF
14 липня 2020 13:27
Електронний підпис
13 липня 2020 10:09
IMG_0002.jpg
13 липня 2020 10:09
IMG_0004.jpg
13 липня 2020 10:09
Довідка субпідряд.PDF
13 липня 2020 10:09
Договірна ціна (4).pdf
13 липня 2020 10:09
Техн.вимоги.PDF
13 липня 2020 10:09
Гарант.лист ОП.PDF
13 липня 2020 10:09
Ліцензія.PDF
13 липня 2020 10:09
Охорона праці.PDF
13 липня 2020 10:09
Договiр_оренди_070617.pdf
13 липня 2020 10:09
Договiр_оренди_050617_.pdf
13 липня 2020 10:09
Договір оренди.PDF
13 липня 2020 10:09
Відгук.PDF
13 липня 2020 10:09
Гарант.лист ст.17.PDF
13 липня 2020 10:09
Витяг ПДВ.PDF
13 липня 2020 10:09
Повноваження.PDF
13 липня 2020 10:09
Статут.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Варданян Роберт Овікович

Приватне підприємство Укрбудсервіс і Ко

ТОВ "СТАР КРАФТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Варданян Роберт Овікович
#3197423332
Переможець 1 600 000,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 13:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2020 13:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Варданян Роберт Овікович
#3197423332
1 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 09:31
ДОГОВІР № 151 від 31.07.2020.doc укладений
31 липня 2020 09:27