Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання інженерно-консультаційних послуг , необхідних для здійснення будівництва та завершення проекту об’єкта «Реконструкція Соледарської ЗОШ №13 І-ІІІ ступенів по вул.60 років Жовтня, 10 м. Соледар Донецької області» (коригування) за адресою: 84545, Україна, Донецька область, м. Соледар, вул. Преображенська, 10
Очікувана вартість
570 400,00 UAH
UA-2020-06-24-001099-c 70636007d21b48c5a7175d9f5a6a0161
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Замараєва Тетяна Олександрівна

+380 (050)7388395 byh.osvita.soledar@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Соледарської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41225596
Місцезнаходження: 84545, Україна , Донецька обл., СОЛЕДАР, вул.Паркова,3 А
Контактна особа: Замараєва Тетяна Олександрівна
+380 (050)7388395
byh.osvita.soledar@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71530000-2: Консультаційні послуги в галузі будівництва


Надання інженерно-консультаційних послуг , необхідних для здійснення будівництва та завершення проекту об’єкта «Реконструкція Соледарської ЗОШ №13 І-ІІІ ступенів по вул.60 років Жовтня, 10 м. Соледар Донецької області» (коригування) за адресою: 84545, Україна, Донецька область, м. Соледар, вул. Преображенська, 10
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Надання інженерно-консультаційних послуг , необхідних для здійснення будівництва та завершення проекту об’єкта «Реконструкція Соледарської ЗОШ №13 І-ІІІ ступенів по вул.60 років Жовтня, 10 м. Соледар Донецької області» (коригування) за адресою: 84545, Україна, Донецька область, м. Соледар, вул. Преображенська, 10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 червня 2020  —  31 березня 2021
ДК 021:2015: 71530000-2 — Консультаційні послуги в галузі будівництва

Тендерна документація

24 червня 2020 13:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "НАУМЕНКО ПАВЛО ВІКТОРОВИЧ"
#2813610150
Переможець 570 400,00
UAH
24 червня 2020 13:03

Документи

24 червня 2020 13:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2024 22:43
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2023 12:26
дод.угода подписанная №7.pdf зміни до договору
31 березня 2023 12:25
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2022 09:05
46 Консультант Соледар доп угода.pdf зміни до договору
25 листопада 2022 09:05
доп. угода Соледар 6.pdf зміни до договору
25 листопада 2022 09:05
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2022 15:03
SCAN0248.PDF зміни до договору
29 березня 2022 15:02
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2021 09:09
SCAN0074.PDF зміни до договору
27 вересня 2021 09:09
Електронний підпис укладений
08 квітня 2021 21:58
SCAN0005 (1).PDF зміни до договору
08 квітня 2021 21:57
Електронний підпис укладений
24 березня 2021 21:12
SCAN0044.PDF зміни до договору
24 березня 2021 21:12
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 14:05
SCAN0132.PDF зміни до договору
03 серпня 2020 14:00
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 13:07
SCAN0103.PDF укладений
24 червня 2020 13:07

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Надання інженерно-консультаційних послуг , необхідних для здійснення будівництва та завершення проекту об’єкта «Реконструкція Соледарської ЗОШ №13 І-ІІІ ступенів по вул.60 років Жовтня, 10 м. Соледар Донецької області» (коригування) за адресою: 84545, Україна, Донецька область, м. Соледар, вул. Преображенська, 10 1 послуга 570 400,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додані повноваження до договору згідно додатків до угоди
Номер договору про закупівлю: 07-20/к
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 07-20/к
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Виконавця
Номер договору про закупівлю: 07-20/к
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі - до 31.03.2022 р.
Номер договору про закупівлю: 07-20/к
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі - до 31.10.2022 р.
Номер договору про закупівлю: 07-20/к
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Кінцевий строк дії Договору № 07-20/к від 23.06.2020 р. про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві припав на 31.10 2022 року, зміни були внесені до сиситеми Прозоро пізніше у зв'язку із обставинами, які не залежали від волі строін, а саме бойові дії, що підтверджується введенням воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», які засвідчені Торгово-промисловою палатою України (документ №2024/02.0-7.1 від 28.02.2022 підряднику за основним договором) як форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), відповідно до листа ФОП Науменко П.В. №46 від 21.11.2022 року (з додатками) та керуючись нормами п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони вирішили продовжити строк дії договору про закупівлю та строк виконання зобов’язань щодо надання послуг у зв'язку із виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження. Сторони вирішили викласти у новій редакції: - п. 2.1. Розділу 2. «Строки надання Послуг» ; - п. 7.1. Розділу 7. «Строк дії Договору»; - Додаток №2 «Календарний план надання інженерно-консультаційних послуг»; - Додаток №9 «Перелік документації, яку Інженер-консультант надає Замовнику».
Номер договору про закупівлю: 07-20/к
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли взаємної згоди та відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», які засвідчені Торгово-промисловою палатою України (документ №2024/02.0-7.1 від 28.02.2022 підряднику за основним договором) як форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), та керуючись нормами п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони вирішили продовжити строк дії договору про закупівлю та строк виконання зобов’язань щодо надання послуг у зв'язку із виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження. Сторони вирішили викласти у новій редакції: - п. 2.1. Розділу 2. «Строки надання Послуг» ; - п. 7.1. Розділу 7. «Строк дії Договору»; - Додаток №2 «Календарний план надання інженерно-консультаційних послуг»; - Додаток №9 «Перелік документації, яку Інженер-консультант надає Замовнику».
Номер договору про закупівлю: 07-20/к
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Надання інженерно-консультаційних послуг , необхідних для здійснення будівництва та завершення проекту об’єкта «Реконструкція Соледарської ЗОШ №13 І-ІІІ ступенів по вул.60 років Жовтня, 10 м. Соледар Донецької області» (коригування) за адресою: 84545, Україна, Донецька область, м. Соледар, вул. Преображенська, 10 1 послуга 570 400,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 477 400,00
UAH