Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку А4, ручки
Очікувана вартість
1 750,00 UAH
UA-2020-06-24-001000-c 11c8354819884f98ad3f445e0b86db44
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ціхановська Валентина Володимирівна

+380385021347 6814uszn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту населення Старосинявської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 03198505
Місцезнаходження: 31400, Україна , Хмельницька обл., Старосинявський район, 31400, Хмельницька обл., Старосинявський район, смт. Стара Синява, вул. Івана Франка 7
Контактна особа: Ціхановська Валентина Володимирівна
+380385021347
6814uszn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 пачка
Ціна за одиницю: 110UAH без ПДВ
Папір для друку А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31400, Україна, Хмельницька область, смт Стара Синява, вул.Івана Франка, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт
Ціна за одиницю: 5UAH без ПДВ
Ручки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31400, Україна, Хмельницька область, смт Стара Синява, вул.Івана Франка, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Папір для друку А4, ручки Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

24 червня 2020 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 12:32
договір.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Омельчук Ю.В.
#2894116798
Переможець 1 750,00
UAH
24 червня 2020 12:44

Документи

24 червня 2020 12:44
Електронний підпис
24 червня 2020 12:41
договір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 14:03
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 12:55
договір.pdf укладений
24 червня 2020 12:49

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір для друку А4 15 пачка 110,00
UAH
Ручки 20 шт 5,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 750,00
UAH