Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт неонатального відділення Миколаївської обласної дитячої клінічної лікарні по вул. Миколаївська, 21, м. Миколаїв» (Код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
17 325 207,00 UAH
UA-2020-06-24-000802-c f488fb4a2e784b52a6c114f9d1e9977e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мокрицький Петро Іванович

+380512379436 ukbtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04013962
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Велика Морська, 42
Контактна особа: Мокрицький Петро Іванович
+380512379436
ukbtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2020 11:45
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 12:28
Очікувана вартість: 17 325 207,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 173 252,07 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 85000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника - орган виконавчої влади.
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені учасником, повинні бути складені українською мовою.
Забезпечення тендерної пропозиції надається відповідно до Статті 25 Закону України "Про публічні закупівлі", строк дії забезпечення тендерної пропозиції -не менш, ніж термін дії тендерних пропозицій.
Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”, питома вага якого складає 100%
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт неонатального відділення Миколаївської обласної дитячої клінічної лікарні по вул. Миколаївська, 21, м. Миколаїв» (Код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Миколаївська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник може надавати підряднику аванс в розмірі не більше 80 % вартості річного обсягу робіт (на виконання робіт, поставку продукції - обладнання, надання послуг в будівництві). Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів та інших матеріально-технічних ресурсів протягом трьох місяців після одержання авансу, що буде підтверджено примірними формами КБ-2в ««Акт приймання виконаних будівельних робіт», КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», М-15 «Акт про прийняття устаткування», але не пізніше 31 грудня поточного року. По закінченні даного терміну невикористанні суми авансу повертаються замовнику протягом п’яти календарних днів, але не пізніше 25 грудня поточного року. Також, аванс може надаватись замовником протягом договірного періоду за умови закриття попередньої суми авансу, у розмірі не більше 80 % залишкової вартості річного обсягу робіт. Аванс 7 Робочі 80
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість, якими є примірні форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». Документи про виконані роботи та їх вартість складаються і підписуються підрядником по мірі виконання робіт та передаються замовнику. Замовник перевіряє ці документи і в разі відсутності зауважень підписує їх та протягом 7 днів з дати підписання актів виконаних робіт надає до Головного управління казначейської служби України в Миколаївській області. Пiсляоплата 7 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2020 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 11:45
ТД Неонатальне.docx
24 червня 2020 11:45
Додаток 4 Технічна специфікація.rtf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Антарес-БУД" 16 670 000,00
UAH з ПДВ
16 670 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АТЛАНТБУДІНВЕСТ" 17 325 207,00
UAH з ПДВ
17 325 207,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 15:31
Електронний підпис
10 липня 2020 17:18
Електронний підпис
10 липня 2020 17:17
Локальні кошториси.zip
10 липня 2020 17:17
Обєктний кошторис.pdf
10 липня 2020 17:17
Договірна ціна.pdf
10 липня 2020 17:17
Тендерна пропозиція.pdf
10 липня 2020 17:17
Статут.pdf
10 липня 2020 17:17
Дозволи.zip
10 липня 2020 17:17
Кваліфікація скани.zip
10 липня 2020 17:17
Ухвала.pdf
10 липня 2020 17:17
Наказ на уповноваж.pdf

Публічні документи

12 липня 2020 17:05
оренда обладнання.pdf
12 липня 2020 17:05
пропозиц_я.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Антарес-БУД"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АТЛАНТБУДІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Антарес-БУД"
#31159868
Переможець 16 670 000,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 14:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2020 14:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Антарес-БУД"
#31159868
16 670 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2024 21:01
Д.у.11 Д.20-23 Неоноталка,Миколаївська,21 Антакрес -Буд.pdf зміни до договору
05 квітня 2024 21:00
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2023 19:47
Д.у. 9Д.23--20 Неонаталка Миколаївська21 Антарес.pdf зміни до договору
30 грудня 2023 19:46
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2023 19:49
Д.у. 9 Д. 23- 20 Неонаталка Антарес.pdf зміни до договору
23 листопада 2023 19:48
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2023 17:06
Д.у.8 Д. 23-20 Неонаталка Антарес.pdf зміни до договору
28 вересня 2023 17:05
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2023 22:07
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2023 22:07
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2023 22:07
Д.у 7 Д.23-20 Неонаталка Антарес.pdf зміни до договору
21 вересня 2023 22:00
Д.у 7 Д.23-20 Неонаталка Антарес.pdf зміни до договору
20 вересня 2023 19:22
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2022 11:37
Д,у. 6 Д.23-20 Неонаталка Антарес.pdf зміни до договору
17 листопада 2022 11:35
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2022 12:38
Д.у.5 Д.23-20 Неонаталка антарес.pdf зміни до договору
27 січня 2022 12:38
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2021 18:55
Д.у 4 Д.23-20 Неонаталка Антарес.FR12.pdf зміни до договору
25 грудня 2021 18:54
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2021 15:01
Д.у. 3 Д. 23-2020 неонаталка Антарес буд.FR12.pdf зміни до договору
01 вересня 2021 15:00
Електронний підпис зміни до договору
17 травня 2021 11:47
Д.у.2 Д. 23-20 Неонаталка Антарес.FR12.pdf зміни до договору
17 травня 2021 11:46
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 15:00
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 14:59
Д. 23-20 неонатальное отделение .FR12.pdf укладений
18 серпня 2020 14:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в п.3.2 Розділу 3, п 9.1 розділу 9, п 9.2 розділу 9 та розділ 20
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в пункт 3.2. розділу 3 та пункт 9.1 розділу 9
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в пункт 3.2. розділу 3 та пункт 9.1 розділу 9
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в пункт 3.2. розділу 3 та пункт 9.1 розділу 9, також внести зміни в пункт 19.2 розділу 19 та в розділ 20, та продовжити строк дії договору на підставі ст. 41 п. 5. 4. Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл коштів на 2023 рік. Сума договору залишається без змін
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та Внести зміни в пункт 9.1 розділу 9 та Внести зміни в розділ 20 та Внести зміни в додаток № 2 та № 3
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в додаток №2
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни реквізити підрядника
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та Внести зміни в пункт 9.1 розділу 9 та Внести зміни до додатку № 2 та № 3, Відповідно до статті 41 п.5.4. Закону України «Про публічні закупівлі» продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. 6. Внести зміни в пункт 19.2. розділу 19
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3, Внести зміни в пункт 9.1 розділу 9, Внести зміни до додатку № 1, № 2, № 3, Внести зміни до реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML