Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір формат А4)
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2020-06-24-000664-b 4a82af8370fe405cb13c1431cf440e07
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бензар Павло Михайлович

+380444016462 tender@dpssko.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Київській області
Код ЄДРПОУ: 40323081
Вебсайт: http://oblvet.org.ua
Місцезнаходження: 08133, Україна , Київська обл., місто Вишневе, Києво-Святошинський район, місто Вишневе, вулиця Балукова, 22
Контактна особа: Бензар Павло Михайлович
+380444016462
tender@dpssko.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2020 11:22
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 11:27
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 11:27
Початок аукціону: 13 липня 2020 15:02
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Вид закупівлі - відкриті торги. Місцезнаходження - вул. Балукова, 22, м. Вишневе, Києво-Святошинського району, Київської обл., 08133. Код за ЄДРПОУ 40323081. Категорія - орган державної влади. Учасник готує та подає тендерну пропозицію українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію – ціна. Питома вага критерію «Ціна» - 100 відсотків.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3500 пачка
ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір формат А4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08133, Україна, Київська область, м. Вишневе, Києво-Святошинського району, вул. Балукова, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом сплати Покупцем грошових коштів в розмірі вартості фактично поставленого Товару, вказаного в накладній, протягом 30 календарних днів з дати підписання накладної. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2020 11:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 11:22
Тен. док. Папір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

екологічний офісний папір
Дата подання: 24 червня 2020 12:41
Дата відповіді: 25 червня 2020 17:07
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до вимог закону України «Про Основні засади (стратегію) державної екологічної політики до 2030 року» пропонуємо Вам проявити соціальну відповідальність і перейти до сталих «зелених» закупівель екологічного офісного паперу виробленого з 100% вторинної сировини. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3; - непрозорість % по ISO2471 – min 92; - товщина мм по ISO534 – min 100; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470. У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру. Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти: 1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію), підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років. 2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів). 3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.). Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд , ДП «Укренерго», Райффайзен Банк Аваль та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Встановлюючи технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі ми прагнемо придбати папір хорошої якості.
Висока білизна паперу, дозволяє максимально відобразити контрастність в чорно-білому варіанті. Більш високі вимоги до товщини дозволяють досягти того, що даний папір не скручується при високих температурах і тиску в принтері, що сприяє більш тривалому безперебійному строку роботи офісної техніки.
Папір вторинної переробітки, більше підходить для особистого користування, якість такого паперу низька, при друкуванні відчувається деформація.
Ми плануємо придбати саме такий папір, який відповідає технічним характеристикам зазначеним у нашій тендерній документації.
Згідно ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» наша тендерна документація не містить посилань на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, тому не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 251 790,00
UAH з ПДВ
251 790,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 312 060,00
UAH з ПДВ
312 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2020 13:25
Електронний підпис
27 липня 2020 13:25
Підпис договору.pdf
14 липня 2020 13:41
Електронний підпис
14 липня 2020 13:40
Акцепт.rar
10 липня 2020 10:02
Електронний підпис
10 липня 2020 10:02
Документи частина 2.rar
10 липня 2020 10:02
Документи частина 1.pdf

Публічні документи

08 липня 2020 17:17
Електронний підпис
08 липня 2020 17:17
ч.2 ст17.pdf
08 липня 2020 17:17
цп.pdf
08 липня 2020 17:17
тв.pdf
08 липня 2020 17:17
сертифікатUPM.pdf
08 липня 2020 17:17
Свідоцтво ПДВ.pdf
08 липня 2020 17:17
Протокол.pdf
08 липня 2020 17:17
Протокол №19.pdf
08 липня 2020 17:17
проект договору.pdf
08 липня 2020 17:17
п12 ст 17.pdf
08 липня 2020 17:17
п11 ст 17.pdf
08 липня 2020 17:17
п.9 ч.1 ст.17.pdf
08 липня 2020 17:17
п.8 ч.1 ст.17.pdf
08 липня 2020 17:17
п.6 ч.1 ст.17.pdf
08 липня 2020 17:17
п.4 ч.1 ст.17.pdf
08 липня 2020 17:17
п.3 ч.1 ст.17.pdf
08 липня 2020 17:17
п.2 ч.1 ст.17.pdf
08 липня 2020 17:17
Опис.pdf
08 липня 2020 17:17
Наказ.pdf
08 липня 2020 17:17
Звітність на 24.04.2020р..pdf
08 липня 2020 17:17
загальні відомості.pdf
08 липня 2020 17:16
довідка про досвід.pdf
08 липня 2020 17:16
довідка про довкілля.pdf
08 липня 2020 17:16
Довідка ЄДРПОУ.pdf
08 липня 2020 17:16
Витяг ПДВ Ромус.pdf
08 липня 2020 17:16
висновок сес UPM (1).pdf
08 липня 2020 17:16
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "Ромус-Поліграф"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 251 790,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 11:04
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2020 11:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
251 790,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 14:45
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 15:12
Договір укладений
28 липня 2020 15:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 251 790,00
UAH (в тому числі ПДВ 41 965,00 UAH)