Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15820000-2 Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів (вафлі, зефір, печиво, пряники, сухарі панірувальні)
Очікувана вартість
11 695,00 UAH
UA-2020-06-24-000644-a 4191736fc196453d9d091ae3fb05ea65
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Уповноважена особа - Ігор Віталійович Ткачук

+380688398993
+380963204661
knpmml9@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МАРІУПОЛЬСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №9"
Код ЄДРПОУ: 43522608
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. ГАГАРІНА, буд. 114/116
Контактна особа: Уповноважена особа - Ігор Віталійович Ткачук
+380688398993,+380963204661
knpmml9@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2020 09:18
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2020 12:00
Очікувана вартість: 11 695,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15820000-2: Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів


ДЗ / З-№306/1.
Документація закупівлі, а саме: технічні вимоги до предмета закупівлі та кваліфікаційні вимоги до учасників зі способами їх підтвердження, а також проект Договору та форма цінової пропозиції учасника - зазначено замовником шляхом одночасного завантаження окремих файлів до оголошення о проведенні закупівлі.
Умови укладання та виконання Договору - згідно умов проекту договору про закупівлю.
У разі наявності посилання на конкретні торговельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 кілограми
1) Вафлі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
60 кілограми
2) Зефір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
90 кілограми
3) Печиво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
25 кілограми
4) Пряники
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
20 кілограми
5) Сухари панірувальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Але, у разі затримки фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Покупцем фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГРИЖЕНКО СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ" 10 425,00
UAH з ПДВ
10 425,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 12:43
Електронний підпис
03 липня 2020 10:45
якісне кондитерка.pdf
03 липня 2020 10:45
24.Свідоцтво С.С. 2020.pdf
03 липня 2020 10:45
21.мед книжка (2).pdf
03 липня 2020 10:45
20.мед книжка сс (1).pdf
03 липня 2020 10:45
19.довідка работники.pdf
03 липня 2020 10:45
18.дезинфекции июнь.pdf
03 липня 2020 10:45
16.тех паспорт (3).pdf
03 липня 2020 10:45
15.тех паспорт (2).pdf
03 липня 2020 10:45
13.мат база С.С 2020.pdf
03 липня 2020 10:45
12.ИНН . С,С,.pdf
03 липня 2020 10:45
11.акт С.С.2.2pdf.pdf
03 липня 2020 10:45
10.акт С.С.2.pdf
03 липня 2020 10:45
9.акт С.С.pdf
03 липня 2020 10:45
8.погодження С.С.2020.pdf
03 липня 2020 10:45
7.потужностіС.С..pdf
03 липня 2020 10:45
6.Статут С.С. 2020.pdf
03 липня 2020 10:45
4.витяг ЕД.ПОД. С.С.pdf
03 липня 2020 10:45
3.банк С.С..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГРИЖЕНКО СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГРИЖЕНКО СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
#3201103152
Переможець 10 425,00
UAH з ПДВ
13 липня 2020 15:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2020 15:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГРИЖЕНКО СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
#3201103152
10 425,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода №1 (Специфікація - дод.№2).pdf зміни до договору
03 серпня 2020 16:13
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 13:01
Договір поставки №177 від 31.07.2020р..pdf укладений
31 липня 2020 13:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. п.2.1. викласти у наступній редакції: «Ціни за одиницю виміру та загальна ціна на Товар, що поставляється Постачальником, вказуються у додатку №2 до Договору «Специфікація на по-ставку товару», що є невід’ємною частиною Договору (надалі іменується «Специфікація»).» 2. Інші умови Договору, які не вказані в угоді, залишаються без змін і Сторони підтверджують за ними свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: №177
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML