Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проектування автоматичної системи пожежної сигналізації і газового пожежогасіння та оповіщення про пожежу адміністративного корпусу КЕП «Чернігівська ТЕЦ» ТОВ ФІРМИ «ТЕХНОВА» за адресою м. Чернігів, вул. Ушинського, 23
Очікувана вартість
243 000,00 UAH
UA-2020-06-24-000300-c cb958a4555454db68560f7f363edc25e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніколаєв Вадим Анатолійович

+380443590916 tnsprzak@tec.cn.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТОВ ФІРМА "ТЕХНОВА"
Код ЄДРПОУ: 24100060
Місцезнаходження: 03150, Україна , м. Київ обл., м Київ, вулиця Предславинська, 31/11 оф. 87
Контактна особа: Ніколаєв Вадим Анатолійович
+380443590916
tnsprzak@tec.cn.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2020 10:04
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 08 липня 2020 13:05
Очікувана вартість: 243 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 215,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Проектування автоматичної системи пожежної сигналізації і газового пожежогасіння та оповіщення про пожежу адміністративного корпусу КЕП «Чернігівська ТЕЦ» ТОВ ФІРМИ «ТЕХНОВА» за адресою м. Чернігів, вул. Ушинського, 23
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14014, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вулиця Ушинського, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за виконанні роботи здійснюється протягом 20 (двадцяти) банківських днів після підписання Сторонами Акту приймання-передачі виконаних робіт Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога.
Дата подання: 25 червня 2020 12:28
Дата відповіді: 26 червня 2020 10:13
Добрий день. Шановний замовнику, вимагаємо прибрати дану вимогу, а саме у Додатку 1. п. 4.2 Довідка (акт, тощо) у довільній формі про огляд об’єкту Замовника. Не всі учасники мають змогу приїхати до Чернігова та оглянут об`єкт. Даною вимогою ви обмежуєте коло потенційних учасників!
Відповідь: Замовником зазначено вимогу про огляду об'єкту замовника з метою уникнення непорозумінь що можуть виникнути під час виконання договору про закупівлю, при попередньому огляді об'єкту кожен учасник який бажає прийняти участь в закупівлі, зможе в наступному надати пропозицію яка буде відображати всі необхідні витрати необхідні для виконання договору про закупівлю. Що в подальшому дозволить уникнути збільшення вартості послуг укладення додаткових угод на зміну ціни договору та/або розірвання договору через неможливість учасника-переможця виконати умови договору, так як останнім не було вірно розраховано ціну пропозиції на початковому етапі проведення закупівлі.
Зазначаємо що відповідно до технічного завдання розміщеного в документації на проведення спрощеної процедури закупівлі переможець закупівлі повинен "Провести обстеження будівлі адміністративного корпусу КЕП «Чернігівська ТЕЦ» ТОВ ФІРМИ «ТЕХНОВА» за адресою м. Чернігів, вул. Ушинського, 23 можливість встановлення апаратури та пристроїв пожежної сигналізації та автоматики, та видати акти обстеження.".
Враховуючи викладене вимога про огляд об'єкту є обов'язковою, так як остання дасть змогу не тільки сформувати вірно цінову пропозицію Вам як учаснику, а також в разі перемоги у закупівлі, зменшить час надання послуг у зв'язку з проведенням попереднього огляду об'єкту на стадії проведення закупівлі.
Про огляд об'єкту
Дата подання: 26 червня 2020 09:46
Дата відповіді: 26 червня 2020 10:15
Огляд об'єкту проводити: "в період уточнень, але не пізніше кінцевої дати подання пропозиції". Що саме Ви маєте на увазі? Кінцевий строк огляду це дата останнього дня подання пропозицій чи дата відповідного останнього дня періоду уточнень закупівлі?
Відповідь: Огляд об'єкту учасником проводиться учасником в період уточнень, однак враховуючи стислі терміни проведення спрощеної закупівлі учасник вправі здійснити огляд також до кінцевої дати подання пропозиції визначеної в оголошенні про проведення закупівлі."
Площа
Дата подання: 26 червня 2020 14:29
Дата відповіді: 26 червня 2020 16:00
Доброго дня! Вартість проектних робіт системи пожежної сигналізації визначається згідно цінника №60, ("Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво " ДСТУ Б Д.1.1-7:2013), основним критерієм являється площа об'єкту який підлягає захисту, тому для формування цінової пропозиції, необхідно знати загальну площу приміщень, які Ви плануєте захистити системою пожежної сигналізації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Загальна площа приміщень, що планується захистити системою пожежної сигналізації – 2 538,50 м.кв.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-24-000300-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ", Код ЄДРПОУ:37961573
Дата подання: 24 червня 2020 20:02
Дискримінаційна вимога
Умовами тендерної документації передбачається:*Учасник процедури в період уточнень, але не пізніше кінцевої дати подання пропозиції, за письмовим зверненням до Замовника, проводить огляд об’єкта (місць встановлення (монтажу) дверей та люків). За результатом огляду складається довідка (акт) у довільній формі про огляд об’єкту Замовника (місць встановлення (монтажу) дверей та люків).Огляд об’єкта (місць встановлення (монтажу) дверей та люків) проводиться за письмовим зверненням до Замовника у період уточнення, але не пізніше кінцевої дати подання пропозиції. Зразок письмово звернення наведено в Додатку № 5.
Зважаючи на епідемічну ситуацію в Україні та той факт що кожного дня кількість інфікованих стрімко зростає вважаємо дану вимогу такою, що ставить під загрозу здоров'я працівників Учасника та працівників Замовника. ВИМАГАЄМО ВИКЛЮЧИТИ ДАНУ ВИМОГУ!!!!! Натомість вважаємо доцільним та зрозумілим бажання Замовника про ознайомлення Учасників з Обєктом та пропонуємо перейняти досвід інших замовників які розуміють серйозність даного становища в країні і доповнити Тендерну документацію Технічним паспортом на будівлю. Якщо Ви проігноруєте Вимогу та не внесете відповідні зміни, ми будемо вимушені звертатися до Аудиторської служби, а також до Національної поліції, з метою порушення питання щодо недотримання Вами норм чинного законодавства під час формування умов оголошення про закупівлю, а також щодо недотримання Вами принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, які передбачені ст.5 ЗУ Про публічні закупівлі.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 червня 2020 18:02
Згідно зі змінами, які Кабінет Міністрів України вніс до постанови №392 від 20 травня 2020 року «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», дію карантину в Україні подовжено до 31 липня, а карантинні правила на території України складаються з таких основних заборон:
- перебування без одягнутих респіраторів або захисних масок, що закривають ніс та рот (у тому числі виготовлених самостійно), в громадському транспорті, громадських будинках і спорудах;
- перебування на вулицях без документів, що посвідчують особу;
- відвідування закладів освіти її здобувачами в групах більше 10 осіб, крім участі у зовнішньому незалежному оцінюванні та інших невідкладних заходах освіти;
- здійснення пасажирських перевезень в кількості більше, ніж кількість місць для сидіння в транспортному засобі;
- проведення масових (культурних, розважальних, спортивних, соціальних, релігійних, рекламних та інших) заходів за участю більше однієї особи на 5 кв. метрів площі будівлі або території, де проводиться захід. Дистанція між учасниками має становити не менше ніж 1,5 метра;
- діяльність дитячих закладів оздоровлення та відпочинку;
- відвідування установ і закладів соціального захисту, в яких проживають/перебувають громадяни похилого віку, особи з інвалідністю тощо, установ і закладів, що надають соціальні послуги сім’ям/особам у складних життєвих обставинах, крім установ і закладів, які надають соціальні послуги екстрено (кризово);
- перетин державного кордону іноземцями та особами без громадянства без наявного поліса страхування витрат, пов’язаних з лікуванням COVID-19, обсервацією;
- закладам охорони здоров’я проведення планових заходів з госпіталізації, крім: планової госпіталізації в регіонах, в яких заповненість ліжок у закладах охорони здоров’я, визначених для госпіталізації пацієнтів з підтвердженим випадком COVID-19, становить менш як 50%. Пацієнти, яким надається медична допомога у зв’язку з проведенням планових заходів з госпіталізації, підлягають обов’язковому тестуванню на COVID-19.
Отже встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, не перешкоджає вашим співробітникам здійснити огляд об'єкту Замовника за умови забезпечення останніх засобами захисту (респіраторів або захисних масок). На території підприємства згідно внутрішнього наказу застосовані карантинні заходи, забезпечено працівників засобами захисту (респіратори, маски) та дезінфекції, проводяться вимірювання температури тощо.
Враховуючи що відповідно до технічного завдання розміщеного в документації на проведення спрощеної процедури закупівлі переможець закупівлі повинен "Провести обстеження будівлі адміністративного корпусу КЕП «Чернігівська ТЕЦ» ТОВ ФІРМИ «ТЕХНОВА» за адресою м. Чернігів, вул. Ушинського, 23 можливість встановлення апаратури та пристроїв пожежної сигналізації та автоматики, та видати акти обстеження.". Отже в будь якому випадку в незалежності від наявності карантину чи його відсутності учасник-переможець закупівлі повинен буде провести огляд об'єкту замовника.
Замовником зазначено вимогу про огляду об'єкту замовника з метою уникнення непорозумінь що можуть виникнути під час виконання договору про закупівлю, при попередньому огляді об'єкту кожен учасник який бажає прийняти участь в закупівлі, зможе в наступному надати пропозицію яка буде відображати всі необхідні витрати необхідні для виконання договору про закупівлю. Що в подальшому дозволить уникнути збільшення вартості послуг укладення додаткових угод на зміну ціни договору та/або розірвання договору через неможливість учасника-переможця виконати умови договору, так як останнім не було вірно розраховано ціну пропозиції на початковому етапі проведення закупівлі.
Щодо надання технічного паспорту на будівлю то звертаємо увагу що розміщення останнього у відкритому доступі суперечить принципам суспільної та національної безпеки, так як Чернігівська ТЕЦ є об'єктом енергетики України. З технічним паспортом на будівлю учасник може ознайомитися на території КЕП «Чернігівська ТЕЦ» ТОВ ФІРМИ «ТЕХНОВА» під час огляду об'єкту Замовника
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-06-24-000300-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖТЕХНОВА", Код ЄДРПОУ:43615566
Дата подання: 17 липня 2020 17:25
Безпідставна дискваліфікація
Протоколом № ВП 46 УО від 15 липня 2020 року прийнято рішення уповноваженою особою ТОВ ФІРМА «ТЕХНОВА» про відхилення пропозиції ПП "ПОЖТЕХНОВА" по спрощеній закупівлі, UA-2020-06-24-000300-c, згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»–71320000-7 - Послуги з інженерного проектування (Проектування автоматичної системи пожежної сигналізації і газового пожежогасіння та оповіщення про пожежу адміністративного корпусу КЕП «Чернігівська ТЕЦ» ТОВ ФІРМИ «ТЕХНОВА» за адресою м. Чернігів, вул. Ушинського, 23) в сумі 188 200 грн., яка за результатами аукціону була визначена найбільш економічно вигідною пропозицією.
В обґрунтування відмови в протоколі наведено: «…не надано:
1). завіреної підписом Учасника копії або оригіналу Статуту із змінами та доповненнями з відміткою державної реєстрації (для юридичних осіб) та/або копію Опису документів, що надаються державному реєстратору для проведення реєстраційної дії, з кодом доступу до результату надання адміністративних послуг або іншого установчого документу із змінами та доповненнями.
За результатом розгляду довідки про матеріально-технічну базу (файл "довідка матбаза.pdf") встановлено наступне:
– учасником зазначено про наявність програмного забезпечення "САПР", однак "САПР" це загальний термін, враховуючи що вимогами документації встановлювалось надання проекту та проектно-кошторисної документації в форматі "AutoCAD" то з наданої в довідці інформації неможливо встановити чи може учасник виконати дану вимогу.;
– в довідці не зазначено про наявність програмного забезпечення, таких як "АС-4ПИР", "Строительные Технологии-СМЕТА ПИР", "Эксперт-Смета ПИР" необхідних для розрахунку вартості проектних робіт та екпертизи будівнивцтва;…»

Вважаємо, що рішення про відхилення нашої пропозиції № ВП 46 УО від 15.07.20 підлягає скасуванню, як таке, що не ґрунтується на нормах Законодавства України, чинній нормативно-технічній документації, усталених правилах ділової практики і прийнято Замовником (ТОВ ФІРМА «ТЕХНОВА») упереджено з метою визнати переможцем торгів учасника з найбільш економічно невигідною пропозицією (найбільш дорогою) з огляду на наступне:

1) Стаття 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлює наступні принципи здійснення закупівель
---- ДОБРОСОВІСНА КОНКУРЕНЦІЯ СЕРЕД УЧАСНИКІВ;
---- МАКСИМАЛЬНА ЕКОНОМІЯ ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ;
---- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
---- НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ;
---- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
---- ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЙНИМ ДІЯМ І ЗЛОВЖИВАННЯМ.

2) В складі додатків до тендерної пропозиції нами було надано завірені у встановленому діючим законодавством порядку копії нотаріально завіреного статуту підприємства в діючій редакції, витягу з ЄДР в підтвердження статусу підприємства та його повноважень. Про УПЕРЕДЖЕНЕ ставлення до учасника свідчить той факт, що Замовник не звернувся з вимогою усунути протягом 24 годин невідповідностей в інформації та/або документах у тендерній пропозиції у порядку ч. 9 ст 26 ЗУ «Про публічні закупівлі».


3) В п. 3.1 додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав:
«3.1. Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази:
- довідка учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, в якій зазначається інформація про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у завданні на проектування.»
Відповідно до діючого законодавства, зокрема, «Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 8 "Нематеріальні активи"», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 18 грудня 1999 р. № 242, .«Порядку експертної оцінки нематеріальних активів», затвердженого наказом Фонду державного майна України та Державного комітету з питань науки і технологій від 27 липня 1995 р. № 969/97 будь-яке програмне забезпечення відносться до НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ підприємства, а 3.1 додатку 1 до тендерної документації не містить вимоги надати ввідомості про використовуване підприємством програмне забезпечення (нематеріальні активи) а також нормативної бази підприємства.
Вимога яка не визначена в тендерній документації не може бути підставою для відхилення пропозиції.
Крім того наполягання Замовника на використанні якогось конкретного прогамного забезпечення є порушенням законодавства Укрвїни про захист від недобросовісної конкуренції, авторське право і суміжні права, тощо.

4) Що стосується вимоги про наявність програмного забезпечення, такого як "АС-4ПИР", "Строительные Технологии-СМЕТА ПИР", "Эксперт-Смета ПИР", то
по-перше в тендерній документаціх ніякої згадки про зазначене ПЗ взагалі нема;
по-друге, предметом закупівлі є розробка проектно-кошторисної документації на автоматичну систему пожежної сигналізації і газового пожежогасіння та оповіщення про пожежу, а не кошторисної документації на проектно-вишукувальні роботи та/або визначення вартості експертизи (для чого і призначені "АС-4ПИР", "Строительные Технологии-СМЕТА ПИР", "Эксперт-Смета ПИР")


Виходячи з вищенаведеного вимагаємо скасувати зазначене Рішення і прийняти нашу пропозицію як найбільш економічно вигідну.
В разі невиконання нашої вимоги залишаємо за собою право оскарження Ваших дій та рішення до АМКУ України, інших контролюючих та правоохоронних органів, територіальної громади м. Чернігова.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 липня 2020 11:24
Розглянувши вимогу Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖТЕХНОВА" по спрощеній закупівлі, UA-2020-06-24-000300-c, згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування (Проектування автоматичної системи пожежної сигналізації і газового пожежогасіння та оповіщення про пожежу адміністративного корпусу КЕП «Чернігівська ТЕЦ» ТОВ ФІРМИ «ТЕХНОВА» за адресою м. Чернігів, вул. Ушинського, 23) прийнято рішення про відмову у задоволенні вимоги, виходячи з наступного.
Щодо застосування положень ч. 9 ст. 26 Закону України "Про публічні закупівлі", відповідно до якого учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. То, вказане положення Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) застосовується до учасників процедури закупівлі, так статтею 13 Закону визначено наступні процедури закупівлі: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог. Окрім зазначеного вона застосовується після розкриття саме тендерних пропозицій, відповідно до п. 32 ст. 1 "тендерна пропозиція" це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Враховуючи що закупівля послуг проводилась із застосування спрощеної процедури закупівлі, порядок проведення якої визначено ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", то при розгляді пропозиції Замовником не застосовувались положення ч. 9 ст. 26, так як спрощена процедура закупівлі не є процедурою закупівлі в розумінні ст. 13 Закону та не містить тендерної документації, при цьому учасниками подаються відповідно до Закону "пропозиції учасника спрощеної закупівлі" (п. 24. ч. 1 Закону), а не "тендерна пропозиція".
Згідно ст. 14 Закону оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – оголошення) не передбачає:
розроблення та затвердження замовником тендерної документації, проте вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель;
встановлення замовником кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону та підстав для відмови в участі у закупівлі, встановлених статтею 17 Закону, але замовником можуть встановлюватись вимоги до учасників;
встановлення замовником строку дії пропозицій учасників.
Вимоги до предмета закупівлі можуть містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Так Замовником було встановлено вимогу щодо надання в складі пропозиції, учасниками гарантійного листа відповідно до якого останній зокрема повинен гарантувати:
- відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам за предметом закупівлі, що визначені Замовником у Технічній специфікаціях (Додаток № 4 до документації) та іншим вимогам визначеним Замовником за предметом закупівлі;
- що вартість пропозиції учасника включає в себе повний обсяг/комплекс робіт з розроблення проектної документації, що визначені Замовником в Технічному завданні (Додаток № 4 до документації) та визначені умовами документації Замовника за предметом закупівлі;
- що вартість/ціна пропозиції учасника сформована та відповідає вимогам, ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правилами визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» із змінами та доповненнями., а також відповідає умовам документації Замовника за предметом закупівлі та діючим нормативно кошторисним нормам, та включає в себе вартість на проведення експертизи проекту за всіма необхідними напрямами;
- дотримання учасником умов поданої ним пропозиції за предметом закупівлі протягом 90 днів з дня розкриття пропозицій;
- фактичної спроможність учасника виконати власними та/або залученими силами з відповідною якістю повний обсяг/комплекс робіт з розроблення проектної документації, що визначений Замовником в Технічному завданні (Додаток № 4 до документації) з дотриманням строків встановленим Замовником.
Пунктом 3.6. Додатку 4 до Документації було встановлено: "Проект і проектно-кошторисну документацію виконати згідно діючих нормативних документів в чотирьох примірниках і надати електронну версію в форматі * .pdf, плани, принципові та монтажні схеми в редагованому форматі AutoCAD.
Пунктом 3.9 Додатку 4 до Документації було встановлено: "Виконати експертизу даного проекту"
Також учасники в складі своєї пропозиції повинні надати "Цінова пропозиція згідно Додатку 3." Відповідно до п.3 Цінової пропозиції, учасник зобов'язувався разі визначення його переможцем торгів та прийняття рішення про намір укласти договір, взяти на себе зобов’язання підписати договір із Замовником згідно проекту наведеному у Додатку до документації на проведення спрощеної закупівлі відповідно до чинного законодавства не пізніше ніж через 20 з прийняття рішення про намір укласти договір. Пунктом 4 Цінової пропозиції встановлено "Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення спрощеної закупівлі, визначеними в документації на проведення спрощеної закупівлі, істотними умовами проекту договору та проектом договору про закупівлю.
Згідно п. 1.3. проекту договору про закупівлю розміщено в оголошенні "1.3. Результатом виконання робіт за цим Договором є проектна документація стадії «Робочий проект», що пройшла експертизу за всіма необхідними напрямами в чотирьох екземплярах та електронній версії в форматі * .pdf і в редагованому форматі AutoCAD, надалі за текстом – Результат робіт." аналогічні положення містить Додаток №1 до договору про закупівлю "Завдання на проектування".
Враховуючи що на стадії уточнень Вами як учасником не подавались запитання щодо вимог щодо роз'яснення зазначених вище положень документації до оголошення, а також надані вами в складі пропозиції документи гарантійний лист та пропозиція (файл "гарантійний лист.pdf", файл "Пропозиція_188.pdf") Вами було погоджено вказані положення закупівлі.
В протоколі відхилення програмне забезпечення "АС-4ПИР", "Строительные Технологии-СМЕТА ПИР", "Эксперт-Смета ПИР" наведено як приклад програмного забезпечення що може використовувати учасник, при цьому даний перелік не є вичерпним.
При розгляді Вашої пропозиції та документів доданих до неї встановлено що остання не відповідає вимогам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, у зв'язку з чим остання і була відхилена."

Документи подані скаржником

17 липня 2020 17:25
scan_571.pdf

Документи

22 липня 2020 11:22
Протокол ВП_46_1_УО.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2020 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖТЕХНОВА" 188 200,00
UAH з ПДВ
188 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ БІЗНЕСУ" 224 900,00
UAH з ПДВ
224 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «НСТ-Інжиніринг» 242 853,60
UAH з ПДВ
242 853,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2020 15:26
гарантійний лист.pdf
07 липня 2020 15:26
акт огляду.pdf
07 липня 2020 15:26
лист субпідряд.pdf
07 липня 2020 15:26
довідка матбаза.pdf
07 липня 2020 15:26
витяг єдиний податок.pdf
07 липня 2020 15:26
статут.pdf
07 липня 2020 15:26
Пропозиція_188.pdf

Публічні документи

07 липня 2020 14:16
Електронний підпис
07 липня 2020 13:48
Статут.pdf
07 липня 2020 13:48
огляд обєкту.pdf
07 липня 2020 13:48
лист про виїзд.pdf
07 липня 2020 13:48
витяг ПДВ.pdf
07 липня 2020 13:47
07 ТЗ.pdf
07 липня 2020 13:47
06 Гарантійний лист.pdf
07 липня 2020 13:47
04 Довідка працівники.pdf
07 липня 2020 13:47
03 Довідка МТБ.pdf
07 липня 2020 13:47
02 Лист.pdf
07 липня 2020 13:47
01 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

06 липня 2020 23:33
Береснєв сс3.pdf
06 липня 2020 23:33
Довідка про МТБ.pdf
06 липня 2020 23:33
Довідка субпідряд.pdf
06 липня 2020 23:33
Проект Договору.pdf
06 липня 2020 23:33
Гарантійний лист.pdf
06 липня 2020 23:33
Витяг2.pdf
06 липня 2020 23:33
Витя4.pdf
06 липня 2020 23:33
Витяг3.pdf
06 липня 2020 23:33
Витяг5.pdf
06 липня 2020 23:33
Витяг1.pdf
06 липня 2020 23:33
Виписка.pdf
06 липня 2020 23:33
СТАТУТ НР.pdf
06 липня 2020 23:33
Свідоцтво ПДВ.pdf
06 липня 2020 23:33
Наказ Директора.pdf
06 липня 2020 23:33
акт огляду.pdf
06 липня 2020 23:33
ПРОТОКОЛ зборів.pdf
06 липня 2020 23:33
Цінова Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖТЕХНОВА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ БІЗНЕСУ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «НСТ-Інжиніринг»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖТЕХНОВА"
#43615566
Відхилено 188 200,00
UAH з ПДВ
15 липня 2020 17:27
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ БІЗНЕСУ"
#41623748
Відхилено 224 900,00
UAH з ПДВ
15 липня 2020 17:30
Товариство з обмеженою відповідальністю «НСТ-Інжиніринг»
#38564379
Переможець 242 853,60
UAH з ПДВ
15 липня 2020 17:33

Документи

15 липня 2020 17:27
Електронний підпис
15 липня 2020 17:26
Протокол ВП_46_УО.pdf

Документи

15 липня 2020 17:30
Електронний підпис
15 липня 2020 17:29
Протокол ВП_47_УО.pdf

Документи

15 липня 2020 17:33
Електронний підпис
15 липня 2020 17:32
Протокол ВП_48_УО.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2020 17:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «НСТ-Інжиніринг»
#38564379
242 853,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 липня 2020 17:33
Електронний підпис
15 липня 2020 17:32
Протокол ВП_48_УО.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 березня 2021 11:20
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 09:02
Договір 157_21 відl 03.08.2020.pdf укладений
04 серпня 2020 08:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 242 853,60
UAH (в тому числі ПДВ 40 475,60 UAH)