Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Забезпечення протезом верхньої/ нижньої кінцівки/ ортезом шарнірним на нижню кінцівку
Очікувана вартість
78 044,00 UAH
UA-2020-06-24-000097-a 5cbcd0aa3da94b43bfa38dc15337fa31
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Скорняк

+380509745206 yszn_stn905@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту населення Станично-Луганської районної державної адміністрації Луганської області
Код ЄДРПОУ: 03197049
Місцезнаходження: 93600, Україна , Луганська обл., смт Станиця Луганська, вул. Центральна, 52
Контактна особа: Дмитро Скорняк
+380509745206
yszn_stn905@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Забезпечення протезом верхньої/ нижньої кінцівки/ ортезом шарнірним на нижню кінцівку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Забезпечення протезами гомілки модульними 3 мобільності для пацієнтів вагою до 100кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93600, Україна, Луганська область, смт Станиця Луганська, вул. Красногвардійська,28 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 червня 2020  —  01 серпня 2020
ДК 021:2015: 33183000-6 — Протезно-ортопедичні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг після надання акта приймання-передачі робіт (надання послуг) Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

24 червня 2020 08:20
Електронний підпис
24 червня 2020 08:19
16.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ІНВАТЕХ"
#35295257
Переможець 78 044,00
UAH
24 червня 2020 08:20

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 08:23
14.pdf укладений
24 червня 2020 08:22
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 10:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 78 044,00
UAH