Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 :45420000-7 - Столярні та теслярні роботи (поточний ремонт житлових кімнат підопічних І-го поверху з метою розширення вхідних дверей Комунальної установи "Запорізький геріатричний пансіонат" Запорізької обласної ради)
Очікувана вартість
279 536,00 UAH
UA-2020-06-24-000081-c 38fcfdfd6897421a9fadc4e320212134
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шаламова Ірина Лівшиц Юлія

+380617074690 ku.zgp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Запорізький геріатричний пансіонат" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188607
Місцезнаходження: 69104, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Європейська, будинок 13-а
Контактна особа: Шаламова Ірина Лівшиц Юлія
+380617074690
ku.zgp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2020 08:49
Звернення за роз’ясненнями: до 05 липня 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2020 08:00
Початок аукціону: 16 липня 2020 11:05
Очікувана вартість: 279 536,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 795,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 :45420000-7 - Столярні та теслярні роботи (поточний ремонт житлових кімнат підопічних І-го поверху з метою розширення вхідних дверей Комунальної установи "Запорізький геріатричний пансіонат" Запорізької обласної ради)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69104, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Європейська, буд. 13-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата виконаних послуг здійснюється Замовником в безготівковому порядку в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника, протягом 30 (тридцяти) банківських днів при наявності коштів на рахунку Замовника ( п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України) та по мірі надходження фінансування. У зв'язку з виникненням неритмічного бюджетного фінансування Замовнику може надаватись відстрочка платежу для здійснення остаточних розрахунків з Учасником. Термін відстрочки платежу складає 60 днів. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 червня 2020 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 09:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 16:56
ДОДАТОК 4Проект договору.doc
24 червня 2020 08:50
ДОДАТОК 4Проект договору.doc
30 червня 2020 16:56
ДОДАТОК 3 Технічні вимоги .doc
24 червня 2020 08:50
ДОДАТОК 3 Технічні вимоги .doc
30 червня 2020 16:56
ДОДАТОК 2 кваліфікаційні критерії.docx
24 червня 2020 08:50
ДОДАТОК 2 кваліфікаційні критерії.docx
30 червня 2020 16:56
ДОДАТОК 1 тендерна пропозиція.docx
24 червня 2020 08:50
ДОДАТОК 1 тендерна пропозиція.docx
30 червня 2020 16:56
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ .docx
24 червня 2020 08:50
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ .docx
30 червня 2020 16:10
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.PDF
30 червня 2020 16:10
ПРОТОКОЛ ЗМІНИ.PDF
30 червня 2020 16:10
ДОДАТОК 4Проект договору.doc
30 червня 2020 16:10
ДОДАТОК 3 Технічні вимоги .doc
30 червня 2020 16:10
ДОДАТОК 2 кваліфікаційні критерії.docx
30 червня 2020 16:10
ДОДАТОК 1 тендерна пропозиція.docx
30 червня 2020 16:10
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Витрати матеріалів
Дата подання: 29 червня 2020 23:49
Дата відповіді: 30 червня 2020 10:25
в пп7 деф акту витрата піни не згідно ДБН, по нормам витрат піни повинно бути 7,89л пп 36 та пп 37 вказани матеріали які не відносяться до жодної роботи. Просимо пояснити до яких робіт відносяться данні матеріали або виключити їх з дефектного акту
Відповідь: Доброго дня!Дефектний акт – це проміжний документ початкової проектної документації, який обґрунтовує, що ж треба зробити з об’єктом, підтверджує необхідність конкретних витрат, що в подальшому включаються до кошторису ремонтних робіт.
По суті запитання:
1. «пп7 деф акту витрата піни не згідно ДБН, по нормам витрат піни повинно бути 7,89л»
–Згідно пп.7 Дефектного акту тендерної документації пп.7 Піна монтажна-7,89 л, згідно ДБН;
2. «пп 36 та пп 37 вказани матеріали які не відносяться до жодної роботи»-
-пп 36 Шліфшкурка 0,0336 м2
пп 37 Емаль ПФ-115 0,002 т
Усі матеріали, що вказані в дефектному акті на проведення поточного ремонту житлових кімнат підопічних І-го поверху з метою розширення вхідних дверей Комунальної установи "Запорізький геріатричний пансіонат" Запорізької обласної ради, визначались на підставі обґрунтованих трудових і матеріально-технічних ресурсів та їх вартості, розрахованої за поточним рівнем цін із залученням спеціалістів, що мають відповідну кваліфікацію. З повагою, КУ ЗГП ЗОР.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2020 11:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АМА-БУД" 265 142,16
UAH з ПДВ
265 142,16
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЛАГОБУД ГАРАНТ" 278 817,00
UAH з ПДВ
278 817,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 19:27
Електронний підпис
24 липня 2020 19:25
Ліцензія.pdf
24 липня 2020 19:25
Дозвіл.pdf
24 липня 2020 19:25
Рішення Учасника.pdf
24 липня 2020 19:24
Довідка1.pdf
23 липня 2020 12:36
Електронний підпис
23 липня 2020 12:35
Довідка.pdf
23 липня 2020 12:35
МВД.pdf
17 липня 2020 17:50
Електронний підпис
17 липня 2020 17:49
Довидка МТБ оновлена.pdf
14 липня 2020 21:13
Електронний підпис
14 липня 2020 21:09
Календарний графік .pdf
14 липня 2020 21:09
Кошторис..pdf.p7s
14 липня 2020 21:09
Кошторис..pdf
14 липня 2020 21:09
Дозвіл.pdf (2).p7s
14 липня 2020 21:09
Дозвіл.pdf
14 липня 2020 21:09
Ліцензія.pdf (2).p7s
14 липня 2020 21:09
Ліцензія.pdf
14 липня 2020 21:09
Довідка ст.17.pdf.p7s
14 липня 2020 21:09
Довідка ст.17.pdf
14 липня 2020 21:09
Статут.pdf (2).p7s
14 липня 2020 21:09
Статут.pdf
14 липня 2020 21:09
Довідка МТБ.pdf.p7s
14 липня 2020 21:09
Довідка МТБ.pdf
14 липня 2020 21:09
Рішення Учасника.pdf
14 липня 2020 21:09
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АМА-БУД"

ТОВ "БЛАГОБУД ГАРАНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АМА-БУД"
#41085651
Переможець 265 142,16
UAH з ПДВ
20 липня 2020 15:49
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 липня 2020 08:07

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до пункту 9 статті 26 " Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей." Просимо усунути невідповідності у тендерній документації, а саме: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1.Перелік виявлених невідповідностей: Довідка про Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно вимог тендерної документації повинна бути складена за Формою №1. Учасник в складі тендерної пропозиції надав Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасника, в якій до наявної Форми №1 документу було додано графу «Тип,марка , спеціалізованого обладнання/машин, механізмів». 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Згідно Додатку № 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКАМИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВСТАНОВЛЕНИМ СТАТТЕЮ 16, ТА ВИМОГАМ, ВСТАНОВЛЕНИМ СТАТТЕЮ 17 ЗАКОНУ “ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» 1. Документи, що мають бути подані Учасником в складі тендерної пропозиції на етапі подання тендерних пропозицій № На підтвердження чого надається документ Вимога до форми документу Хто подає 3 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Довідка (складена за Формою №1) Форма №1 Тендерному комітету ДОВІДКА (Назва учасника) , як учасник тендеру на закупівлю ДК 021:2015 ____________________, підтверджуємо відповідність встановленому кваліфікаційному критерію тобто наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: № пп Найменування обладнання /тощо Одиниця виміру Кількість Технічний стан Примітки(власність, оренда, тощо) ________________________ ________________________ ________________________ посада уповноваженої особи Учасника підпис та печатка (за наявності) прізвище, ініціали Учасник 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати Довідку про Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно вимог тендерної документації складену за Формою №1, без графи «Тип,марка , спеціалізованого обладнання/машин, механізмів».

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2020 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АМА-БУД"
#41085651
265 142,16
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 13:26
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 13:17
Додаткова угода _1 до договору _82 від 03.08.20р..PDF зміни до договору
09 листопада 2020 13:15
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 08:29
Договір 82 від 03.08.20.PDF укладений
03 серпня 2020 08:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пункту 1, частини 5, статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 р., (із змінами та доповненнями) (далі Закон) та відповідно до пункту 1.3 розділу 1 Договору №82 від 03.08.20 р. :зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 82
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 252 896,17
UAH