Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт службових приміщень, коридорів та приміщення санітарного вузла адміністративної будівлі (літера А) за адресою: проспект Перемоги, 10, м. Київ) ДСТУ Б Д.1.1-1-2013
Очікувана вартість
2 600 000,00 UAH
UA-2020-06-23-010041-a 330e6ef433ac46a49dccd46bcadbe09f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єрко Інна Анатоліївна

380444813223 tendermon@mon.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство освіти і науки України
Код ЄДРПОУ: 38621185
Вебсайт: http://www.mon.gov.ua
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київська обл., Київ, проспект Перемоги, 10
Контактна особа: Єрко Інна Анатоліївна
380444813223
tendermon@mon.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2020 20:51
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 14 липня 2020 13:15
Очікувана вартість: 2 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 78000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту службових приміщень, коридорів та приміщення санітарного вузла адміністративної будівлі (літера А) за адресою: проспект Перемоги, 10, м. Київ, ДСТУ Б Д.1.1-1-2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Перемоги, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата Послуг здійснюється Замовником на підставі Акта шляхом безготівкового банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, зазначений у цьому Договорі, після підписання Сторонами Акта протягом 10 (десяти) робочих днів. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2020 22:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 22:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 21:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 22:06
Перелік змін_ТД послуги з поточ. ремонту.docx
26 червня 2020 22:05
2020_ ТД_Послуги з поточного ремонту (нова редакція).docx
23 червня 2020 21:16
2020_ ТД_Послуги з поточного ремонту..docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 23 червня 2020 21:16
Дата відповіді: 26 червня 2020 21:57
Прошу Замовника опублікувати тендерну документацію
Відповідь: Тендерна документація опублікована

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-23-010041-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ХОФТ", Код ЄДРПОУ:40710017
Дата подання: 24 червня 2020 13:12
Дискримінаційна вимога - дозвільні документи
Додатком 1 до ТД передбачено, що учасник у складі ТП повинен надати, зокрема, зареєстровану в Держпраці декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з обов’язковим переліком наступних видів робіт підвищеної небезпеки: Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра (п.3 додатку 6 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затверджений постановою КМУ від 26.10.2011 № 1107), з зазначенням місця виконання робіт, а саме проспект Перемоги, 10, м. Київ.

Додатком 6 до Постанови КМУ №1107 від 26.10.2011 року (зі змінами) передбачено перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Зокрема, це такі роботи, як роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра,роботи. Пунктом 21 Постанови КМУ № 1107 встановлено, що виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 7, здійснюються роботодавцем, виробником або постачальником на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Декларація за формою згідно з додатком 8 подається роботодавцем, виробником або постачальником не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Декларація подається роботодавцем, виробником або постачальником, уповноваженою ним особою або надсилається поштою до територіального органу Держпраці або адміністратора центру надання адміністративних послуг у паперовій формі або в електронній формі через Єдиний державний веб-портал електронних послуг, у тому числі через інтегровану з ним інформаційну систему Держпраці. Територіальний орган Держпраці здійснює реєстрацію декларацій на безоплатній основі протягом п’яти робочих днів з дня їх отримання. Крім того, реєстрація декларації відповідності здійснюється з вказівкою певного місця виконання робіт. Чи може учасник наперед знати, що саме він стане переможцем процедури закупівлі та буде виконувати роботи? Варто зазначити, що наразі в Україні введено карантин, усі адміністративні послуги надаються без додержання строків, адже на час дії карантину перебіг адміністративних строків призупиняється (Закон України від 17 березня 2020 року № 530-IX). Отже, Деклараціяподається роботодавцем, виробником або постачальником не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Підсумовуючи вищевикладене, прошу Замовника внести зміни до тендерної документації та прибрати дискримінаційні вимоги, які можуть вплинути на участь тих, чи інших учасників, у зв"язку із можливим несвоєчасним отриманнням дозвільних документів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 червня 2020 22:03
Замовником розглянуто запитання щодо подання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці у складі тендерної пропозиції та інформуємо. Замовник не буде вносити зміни до тендерної документації та не виключатиме дану вимогу, оскільки відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 року № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (зі змінами та у редакції від 12.03.2020 року) передбачений порядок отримання дозволів та декларацій на виконання робіт підвищеної небезпеки. Відповідно до такого порядку, отримання (реєстрація) декларації можливе у будь-який строк, але не пізніше не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, крім того реєстрація такої декларації у органах Держпраці є безкоштовною.
Номер вимоги: UA-2020-06-23-010041-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ХОФТ", Код ЄДРПОУ:40710017
Дата подання: 24 червня 2020 13:19
Дискримінаційна вимога "підтвердження рельної кількості працівників"
Додатком 1 до ТД встановлено, що для підтвердження реальної кількості найманих працівників учасники зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції копію статистичної звітності за 2019 рік з відміткою про отримання (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді), в якій середня кількість кількість працівників має бути не менше 8 осіб.

Прошу замовника звернути увагу на те, що статистична звітність за формою 1-Д про кількість працівників подається до контролюючих органів щоквартально.
Вважаю, що вимога є дискримінаційною по відношенню до всіх можливих учасників, які можуть подати звітність за останній звітний період - квартал. Вагомою причиною вважати таку вимогу дискримінаційною є також те, що учасником закупівлі може бути компанія, яка була створена в кінці 2019 року або на початку 2020 року та подавала звітність щокварталу.


Прошу замовника внести зміни до ТД та видалити дискримінаційну вимогу або замінити її на вимогу про наданя "копії звіту за формою 1-Д за останній звітний період" або "копій повідомлень про прийняття працівників на роботу" з відмітками або квитанціями контролюючих органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 червня 2020 22:02
Буде внесена зміна до ТД (надати у складі тендерної пропозиції копію статистичної звітності за за останній звітний період з відміткою про отримання (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді), в якій середня кількість працівників має бути не менше 8 осіб або Звіт із ЄСВ) за останній звітний період.
Номер вимоги: UA-2020-06-23-010041-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ХОФТ", Код ЄДРПОУ:40710017
Дата подання: 24 червня 2020 13:22
Усунення дискримінаційних вимог
Додатком 1 до ТД встановлено, що учасник надає у складі ТП документи про проходження медичного огляду працівниками, зазначеними у довідці 1.2.1 цього розділу, які будуть залучені для виконання робіт/надання послуг.



Дана вимога є порушенням п. 4 ст 22 ЗУ Про публічні закупівлі: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вважаю дану вимогу дискримінаційною та такою, що підлягає скасуванню, заважаючи на наступне. Відповідно до ст. 11 Закону «Про інформацію» інформація про фізичну особу (персональні дані) — це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Неприпустимими є збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Згідно зі ст. 2 Закону «Про захист персональних даних», база персональних даних — це іменована сукупність упорядкованих персональних даних в електронній формі та/або у формі картотек персональних даних. Володілець персональних даних — фізична або юридична особа, яка визначає мету оброблення персональних даних, встановлює склад цих даних та процедури їх оброблення, якщо інше не визначено законом. Згода суб’єкта персональних даних — добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на оброблення її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх оброблення, висловлене в письмовій формі або у формі, що дає змогу дійти висновку про надання згоди. Згідно з п. 6 ст. 6 Закону «Про захист персональних даних», неприпустимим є оброблення даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Згідно зі ст. 32 Конституції України, неприпустимими є збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Особові медичні книжки працівників, які будуть залучатися до виконання робіт з ремонту містять персональні дані третіх осіб, які не підлягають роозголошенню. Жоден працівник не надасть згоди на обробку його персональних даних, які містяться в медичній книжці (фото, дата народження, відомості про стан здоров"я і т.д.). У зв"язку з відмовою того чи іншого працівника надати згоду на поширення своїх персональних даних учасник процедури закупівлі втратить можливість виконати вимогу тендерної документації, унаслідок цього пропозиція такого учасника може бути відхилена через причину, що не залежать від його волі. Тобто ця вимога тендерної документації є дискримінаційною стосовно учасника. При цьому під час публічних закупівель дискримінацію забороняє Закон України «Про публічні закупівлі» (принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель,замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників та ін. Підсумовуючи вищевикладене, керуючись чинним законодавством України, прошу замовника усунути дискримінаційну вимогу у даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 червня 2020 22:01
Буде внесена зміна до ТД : "Учасник надає у складі ТП документи про проходження медичного огляду працівниками, зазначеними у довідці 1.2.1 цього розділу, які будуть залучені до надання послуг, за їх згодою відповідно до п. 6 ст. 6 Закону України «Про захист персональних даних». У разі відмови працівників у наданні зазначеної згоди керівник Учасника надає гарантійний лист у довільній формі щодо унеможливлення поширення інфекційних захворювань працівниками Учасника."

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2020 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АМК Інжиніринг 2 527 405,67
UAH з ПДВ
2 527 405,67
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 2 590 315,63
UAH з ПДВ
2 590 315,63
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 липня 2020 08:49
реквизиты-1.doc
13 липня 2020 08:48
ПДВ.pdf
13 липня 2020 08:48
Виписка 2.pdf
13 липня 2020 08:48
Виписка 1.pdf
13 липня 2020 08:48
АМК ІНЖИНІРИНГ ТОВ.pdf
13 липня 2020 08:48
Догвірна ціна.pdf

Публічні документи

27 липня 2020 14:23
Електронний підпис
13 липня 2020 09:48
Електронний підпис
13 липня 2020 09:44
28 Формальні помилки.pdf
13 липня 2020 09:44
20 Гарантійний лист.pdf
13 липня 2020 09:44
10 Захист довкілля.pdf
13 липня 2020 09:44
5 Лист ЦНАП.pdf
13 липня 2020 09:44
5 Адресна декларація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АМК Інжиніринг

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ АМК Інжиніринг
#40913074
Відхилено 2 527 405,67
UAH з ПДВ
20 липня 2020 17:53
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 липня 2020 17:52
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
#36100693
Переможець 2 590 315,63
UAH з ПДВ
24 липня 2020 16:28
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

Учасника тендера, пропозиція якого отримала статус «Кваліфікація переможця», просимо усунути невідповідності, в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією (далі – ТД). Вимога про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а саме: У ТП відсутні: - довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника щодо інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі (вимога частини 5 розділу ІІІ ТД та частини 1 додатку 1 ТД) , - довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід (вимога частини 5 розділу ІІІ ТД та частини 1 додатку 1 ТД), - документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (вимога частини 5 розділу ІІІ ТД та частини 1 додатку 1 ТД); - підтвердження фінансової спроможності (вимога частини 5 розділу ІІІ ТД та частини 1 додатку 1 ТД), яка повинна підтверджуватися фінансовою звітністю фінансова звітність за 2019 рік та І квартал 2020 року згідно з розділом ІІ (Склад та елементи фінансової звітності) наказу міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», для підтвердження фінансової спроможності 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю (вимога частини 5 розділу ІІІ ТД та частини 3 додатку 1 ТД).

Документи

20 липня 2020 17:43
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" #36100693

№ рішення у справі

60/128-р/к

Дата рішення у справі

29.08.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
#36100693
2 590 315,63
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:58
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 14:40
2020_41_ДОГОВІР-поточний ремонт сл-приміщень.pdf укладений
05 серпня 2020 14:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 01 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 590 315,63
UAH (в тому числі ПДВ 431 719,27 UAH)