Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція вул. С .Бандери" у м.Львові (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
'Reconstruction of S. Bandera Str.' in Lviv city ( 45000000-7 Construction works and current repairs)
Очікувана вартість
216 519 400,00 UAH
UA-2020-06-23-009653-a d1879fafd563466d9fea9a66d89fc533
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сальнікова Галина Миколаївна

380672262490 lvivavtodor.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор"
Код ЄДРПОУ: 05523814
Місцезнаходження: 79035, Україна , Львівська область обл., Львів, Пасіки Галицькі, 7
Контактна особа: Сальнікова Галина Миколаївна
380672262490
lvivavtodor.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Lviv communal enterprise "Lvivavtodor"
National ID: 05523814
Contact point: Salnikova Halyna
380672262490
lvivavtodor.tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 червня 2020 18:13
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 19:00
Початок аукціону: 12 серпня 2020 15:42
Очікувана вартість: 216 519 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 150 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 800000 UAH
Publication date: 23 червня 2020 18:13
Enquiries until: 13 липня 2020 19:00
Complaints submission until: до 19 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 липня 2020 19:00

Information

Estimated total value: 216 519 400 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 150 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,53 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Категорія замовника ЛКП "Львівавтодор" зазначена у п.3 ч.4 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі".
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа.
Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у вигляді електронної банківської гарантії із грошовим покриттям. Банківська гарантія подається у вигляді електронного документа на суму 800 000,00 грн..
Розгорнути Згорнути
Customer category LCE "Lvivavtodor" indicated in the item 3 part 4 article 2 The Law of Ukraine «About public procurement». Information on the language (s) in which the tender proposals should be drafted: all documents prepared by the bidder are presented in Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation. Reply on request for proposal must be assured with an electronic bank guarantee with cash coverage. Bank guarantee submitted in the form of an electronic document in the amount of 800 000,00 UAH.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція вул.С.Бандери" у м.Львові. (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

'Reconstruction of S. Bandera Str.' in Lviv city (45000000-7 Construction works and current repairs)
CPV: 45000000-7
Період постачання: по 30 червня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право, але не зобов’язаний перерахувати Підряднику аванс (попередню оплату) на придбання необхідних матеріалів та на виконання робіт до 30% вартості річного обсягу робіт на підставі рахунку-фактури протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Зарахування авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ - 2в, ф. КБ - 3) протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з дати перерахування авансу, але не пізніше 25.12.2020 року, в іншому випадку Підрядник повертає кошти на рахунок Замовника. Такий аванс може бути наданий Підряднику лише за наявності бюджетного фінансування. Замовник не здійснює Підряднику попередню оплату згідно до умов даного пункту у разі виявлення порушень з боку Підрядника умов договорів підряду щодо повернення попередньої оплати, зобов’язання по яких були зареєстровані після 01.01.2020 року. Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10-ти банківських днів та тільки в межах бюджетних призначень і при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об’єкту. У разі затримки бюджетного фінансування штрафні санкції до Замовника у зв’язку з затримкою оплати не застосовуються. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-30-000019 ● c51a1df95b6d428eabfbf59d224dcf95
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2020 15:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

30.10.2020 № 212

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


В.о. начальника Леся ПИШНИК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 30.10.2020 № 212.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-06-23-009653-a, 23.06.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-12-01 17:01:51

Аргументоване заперечення

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Подано позовну заяву про визнання протиправним і скасування висновку Західного офісу Держаудитслужби України
Дата публікації: 09 грудня 2020

Документи:

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 серпня 2020
UA-2020-06-23-009653-ad1879fafd563466d9fea9a66d89fc533
Найменування: Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор"
Код ЄДРПОУ: 05523814
Місцезнаходження: 79035, Україна, Львівська область обл., Львів, Пасіки Галицькі, 7
Учасник Документи Рішення Додатково
ПрАТ Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1 Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 серпня 2020 15:36
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 серпня 2020 15:34

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах у тендерній пропозиції Приватного акціонерного товариства "Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1 " поданій на закупівлю: "Реконструкція вул. С.Бандери" у м.Львові (ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт). ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. ВИЯВЛЕНО НЕВІДПОВІДНОСТІ: 1). У складі поданої тендерної пропозиції Учасником торгів - ПрАТ "Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1" відповідно до вимоги п.п. 1.1 Додатку 1 тендерної документації подано Довідку про наявність в учасника процедури обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Вих. № 458/07 від 02 липня 2020 року, у якій в таблиці серед іншого зазначено про наявність власного обладнання, а саме:  Кран на автомобільному ходу вантажопідйомністю до 14 т КТА- 14.05.1-1шт;  Кран на автомобільному ходу вантажопідйомністю до 10 т КС-3577- 1 шт. Відповідно до п.п.1.2 та п.п.1.2.1 Додатку 1 тендерної документації в учасника процедури для виконання робіт обов’язково має бути наявне (згідно рекомендацій ПОБ) наступне обладнання в кількості не менше зазначених нижче одиниць (інформація про що має бути зазначене в таблиці п.1.1): - котків дорожніх – 2 шт, - асфальтоукладальників – 1 шт, - екскаваторів – 2 шт, - автогрейдера - 1шт, - бульдозерів – 1шт, - кранів - 2. Якщо обладнання власне, Учасник надає – - сканкопії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, дорожніх машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, дорожні машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації – надається інший документ, що підтверджує право власності (обліку). На виконання вищезазначених вимог Учасник торгів у складі своєї тендерної пропозиції подає підтвердження на право власності на автокрани, а саме:  сканкопію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу серії ІНЕ № 007963, видане 25.07.2003- реєстраційний № 24288 ТА марка КС, модель 3571 База МАЗ 5337, тип автокран 10-20т-С;  сканкопію свідоцтва про реєстрацію ТЗ серії ІНС № 441947 від 24.07.2001- реєстраційний №15281 ТА, марка МАЗ,модель 5334, тип ТЗ автокран до 10т-С. У складі тендерної пропозиції Учасника торгів відсутні будь - які документи, які б підтверджували право власності автокранів, вказаних у таблиці - Довідці про наявність в учасника процедури обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Вих. № 458/07 від 02 липня 2020 року. Виходячи з вищенаведеного, Учасник торгів ПрАТ "Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1" документально не підтвердив право власності на обладнання – транспортні засоби : Кран на автомобільному ходу вантажопідйомністю до 14 т КТА- 14.05.1 та Кран на автомобільному ходу вантажопідйомністю до 10 т КС-3577. Отже, Учаснику торгів усунути невідповідності в поданих документах у складі тендерної пропозиції та на виконання вимоги п.п.1.1 Додатку 1 тендерної документації потрібно: оновити і вказати в Довідці про наявність в учасника процедури обладнання, матеріально-технічної бази та технологій серед іншого саме такого обладнання, матеріально-технічної бази, яке вимагається п.1.2 Додатку 1 тендерної документації та відповідно до п.п.1.2.1 Додатку 1 документально підтвердити право власності, тобто надати сканкопії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, дорожніх машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, дорожні машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації – надається інший документ, що підтверджує право власності (обліку).

Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 15:21
Електронний підпис
05 серпня 2020 15:21
Електронний підпис
05 серпня 2020 15:20
Електронний підпис
05 серпня 2020 15:20
Електронний підпис
05 серпня 2020 15:17
Довідка
05 серпня 2020 14:55
Електронний підпис
05 серпня 2020 14:55
Електронний підпис
05 серпня 2020 13:01
Електронний підпис
05 серпня 2020 13:01
Електронний підпис
05 серпня 2020 12:32
Довідка
05 серпня 2020 09:43
Електронний підпис
05 серпня 2020 09:43
Електронний підпис
23 липня 2020 17:06
Електронний підпис
23 липня 2020 17:06
Електронний підпис
23 липня 2020 15:16
Електронний підпис
23 липня 2020 15:16
Електронний підпис
23 липня 2020 13:39
Електронний підпис
23 липня 2020 13:39
Електронний підпис
23 липня 2020 13:36
Витяг з ЄДР.pdf
23 липня 2020 13:36
ГАРАНТІЯ.zip
23 липня 2020 13:36
ВПВ.zip
23 липня 2020 13:36
Інші документи.zip
23 липня 2020 13:35
Додаток_-_Аркуш_9.jpg
23 липня 2020 13:35
Додаток_-_Аркуш_8.jpg
23 липня 2020 13:35
Додаток_-_Аркуш_7.jpg
23 липня 2020 13:35
Додаток_-_Аркуш_6.jpg
23 липня 2020 13:35
Додаток_-_Аркуш_5.jpg
23 липня 2020 13:35
Додаток_-_Аркуш_4.jpg
23 липня 2020 13:35
Додаток_-_Аркуш_3.jpg
23 липня 2020 13:35
Додаток_-_Аркуш_2.jpg
23 липня 2020 13:35
Додаток_-_Аркуш_1.jpg
23 липня 2020 13:35
Проект договору.zip
23 липня 2020 13:35
Технічні вимоги.zip
23 липня 2020 13:35
Установчі документи.zip
23 липня 2020 13:35
Аналогічні договори.zip

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах у тендерній пропозиції ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН " поданій на закупівлю: "Реконструкція вул. С.Бандери" у м.Львові (ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт). ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. ВИЯВЛЕНО НЕВІДПОВІДНОСТІ: 1). У складі поданої тендерної пропозиції Учасником торгів - ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН " відповідно до вимоги п.п. 2.1 Додатку 1 тендерної документації подано Довідку про наявність в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації, Вих. № 67/8/т від 21 липня 2020 року. Відповідно до 2.1.2.Учасники включають в таблицю п.2.1. працівників, які є необхідними для виконання робіт за предметом цієї закупівлі не менше 60 осіб. З них, згідно рекомендацій ПОБ, кваліфікованих робітників повинно бути не менше 38 осіб. У поданій Учасником торгів ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН " вищевказаній довідці вказано про наявність у нього 60 працівників. Серед 60 працівників зазначено про 18 працівників з освітньою кваліфікацією – середня (повна) загальна освіта. Свідоцтво про здобуття повної загальної середньої освіти не дає права вважати такого працівника кваліфікованим робітником. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження положення про освітньо-кваліфікаційні рівні (ступеневу освіту) від 20 січня 1998 р. №65 кваліфікований робітник – це освітньо-кваліфікаційний рівень робітника, який на основі повної або базової загальної середньої освіти здобув спеціальні уміння та знання, має відповідний досвід їх застосування для вирішення професійних завдань у певній галузі народного господарства. Освітньо-професійна програма підготовки кваліфікованого робітника реалізується професійно-технічними навчальними закладами. Випускникові професійно-технічного навчального закладу, який успішно пройшов кваліфікаційну атестацію, присвоюється освітньо-кваліфікаційний рівень "кваліфікований робітник" з набутої професії відповідної кваліфікації (розряду, класу, категорії, групи) за Національною рамкою кваліфікацій і видається документ про професійно-технічну освіту. Отже,Учасник торгів - ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН " не виконав вимогу п.п.2.1.2 Додатку 1 тендерної документації і не вказав про наявність в нього не 38-ох кваліфікованих робітників. Враховуючи все вищевикладене Учаснику торгів - ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН» оновити Довідку про наявність в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації,які мають знання та досвід – виконати вимогу п.п.2.1. та вимогу п.п. 2.1.2 Додатку 1 тендерної документації, тобто вказати працівників, які є необхідними для виконання робіт за предметом цієї закупівлі не менше 60 осіб. З них, згідно рекомендацій ПОБ, кваліфікованих робітників повинно бути не менше 38 осіб.

Документи

Публічні документи

22 серпня 2020 15:28
Електронний підпис
22 серпня 2020 15:28
Електронний підпис
22 серпня 2020 15:28
Електронний підпис
22 серпня 2020 15:27
Повноваження.pdf
22 серпня 2020 15:27
20547 ОНУР К.І. p7s.zip
22 серпня 2020 15:27
Ліцензія від 27.12.2019.pdf
22 серпня 2020 15:27
67_МВС.pdf
22 серпня 2020 15:27
Корупція_Тишкун НВ.zip
22 серпня 2020 15:27
67_банкрутство.pdf
22 серпня 2020 15:27
67_ст17.pdf
22 серпня 2020 15:27
67_ДПІ.rar
22 серпня 2020 15:27
Корупція_Їлдиз Бірол.zip
05 серпня 2020 14:53
Електронний підпис
05 серпня 2020 14:53
Електронний підпис
23 липня 2020 18:17
Електронний підпис
23 липня 2020 18:16
Електронний підпис
23 липня 2020 18:16
Електронний підпис
23 липня 2020 18:16
Електронний підпис
23 липня 2020 18:15
Електронний підпис
23 липня 2020 18:15
Електронний підпис
23 липня 2020 18:11
Електронний підпис
23 липня 2020 18:11
Електронний підпис
23 липня 2020 18:10
Електронний підпис
23 липня 2020 18:10
Електронний підпис
23 липня 2020 18:10
Електронний підпис
23 липня 2020 18:09
67_Дод5 повноваження.pdf
23 липня 2020 17:44
Електронний підпис
23 липня 2020 17:41
Електронний підпис
23 липня 2020 17:41
Електронний підпис
23 липня 2020 17:39
Двірцева 171018-1_к.pdf
23 липня 2020 17:39
Київська_102pi_СБ.pdf
23 липня 2020 17:39
67_Дод1_ст16.pdf
23 липня 2020 17:39
Шевченка _ 16012020_1.pdf
23 липня 2020 17:39
Mechnykova_akty.pdf
23 липня 2020 17:39
Статут.pdf
23 липня 2020 17:39
Mechnykova_dogovir.pdf
23 липня 2020 17:39
штатний розпис.pdf
23 липня 2020 17:39
67_Дод5 повноваження.pdf
23 липня 2020 17:39
ПДВ.pdf
23 липня 2020 17:39
19989 ОНУР К.І. p7s.zip
23 липня 2020 17:39
67_Дод5_інші документи.pdf
23 липня 2020 17:39
витяг 10.07.pdf
23 липня 2020 17:39
Виписка 800 000,00 грн.pdf
23 липня 2020 17:39
67_Дод2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2020 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 210 719 000,00
UAH з ПДВ
209 499 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1 213 270 540,00
UAH з ПДВ
209 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2020 15:28
Електронний підпис
22 серпня 2020 15:28
Електронний підпис
22 серпня 2020 15:28
Електронний підпис
22 серпня 2020 15:27
Повноваження.pdf
22 серпня 2020 15:27
20547 ОНУР К.І. p7s.zip
22 серпня 2020 15:27
Ліцензія від 27.12.2019.pdf
22 серпня 2020 15:27
67_МВС.pdf
22 серпня 2020 15:27
Корупція_Тишкун НВ.zip
22 серпня 2020 15:27
67_банкрутство.pdf
22 серпня 2020 15:27
67_ст17.pdf
22 серпня 2020 15:27
67_ДПІ.rar
22 серпня 2020 15:27
Корупція_Їлдиз Бірол.zip
05 серпня 2020 14:53
Електронний підпис
05 серпня 2020 14:53
Електронний підпис
23 липня 2020 18:17
Електронний підпис
23 липня 2020 18:16
Електронний підпис
23 липня 2020 18:16
Електронний підпис
23 липня 2020 18:16
Електронний підпис
23 липня 2020 18:15
Електронний підпис
23 липня 2020 18:15
Електронний підпис
23 липня 2020 18:11
Електронний підпис
23 липня 2020 18:11
Електронний підпис
23 липня 2020 18:10
Електронний підпис
23 липня 2020 18:10
Електронний підпис
23 липня 2020 18:10
Електронний підпис
23 липня 2020 18:09
67_Дод5 повноваження.pdf
23 липня 2020 17:44
Електронний підпис
23 липня 2020 17:41
Електронний підпис
23 липня 2020 17:41
Електронний підпис
23 липня 2020 17:39
Двірцева 171018-1_к.pdf
23 липня 2020 17:39
Київська_102pi_СБ.pdf
23 липня 2020 17:39
67_Дод1_ст16.pdf
23 липня 2020 17:39
Шевченка _ 16012020_1.pdf
23 липня 2020 17:39
Mechnykova_akty.pdf
23 липня 2020 17:39
Статут.pdf
23 липня 2020 17:39
Mechnykova_dogovir.pdf
23 липня 2020 17:39
штатний розпис.pdf
23 липня 2020 17:39
67_Дод5 повноваження.pdf
23 липня 2020 17:39
ПДВ.pdf
23 липня 2020 17:39
19989 ОНУР К.І. p7s.zip
23 липня 2020 17:39
67_Дод5_інші документи.pdf
23 липня 2020 17:39
витяг 10.07.pdf
23 липня 2020 17:39
Виписка 800 000,00 грн.pdf
23 липня 2020 17:39
67_Дод2.pdf

Публічні документи

05 серпня 2020 15:21
Електронний підпис
05 серпня 2020 15:21
Електронний підпис
05 серпня 2020 15:20
Електронний підпис
05 серпня 2020 15:20
Електронний підпис
05 серпня 2020 15:17
Довідка
05 серпня 2020 14:55
Електронний підпис
05 серпня 2020 14:55
Електронний підпис
05 серпня 2020 13:01
Електронний підпис
05 серпня 2020 13:01
Електронний підпис
05 серпня 2020 12:32
Довідка
05 серпня 2020 09:43
Електронний підпис
05 серпня 2020 09:43
Електронний підпис
23 липня 2020 17:06
Електронний підпис
23 липня 2020 17:06
Електронний підпис
23 липня 2020 15:16
Електронний підпис
23 липня 2020 15:16
Електронний підпис
23 липня 2020 13:39
Електронний підпис
23 липня 2020 13:39
Електронний підпис
23 липня 2020 13:36
Витяг з ЄДР.pdf
23 липня 2020 13:36
ГАРАНТІЯ.zip
23 липня 2020 13:36
ВПВ.zip
23 липня 2020 13:36
Інші документи.zip
23 липня 2020 13:35
Додаток_-_Аркуш_9.jpg
23 липня 2020 13:35
Додаток_-_Аркуш_8.jpg
23 липня 2020 13:35
Додаток_-_Аркуш_7.jpg
23 липня 2020 13:35
Додаток_-_Аркуш_6.jpg
23 липня 2020 13:35
Додаток_-_Аркуш_5.jpg
23 липня 2020 13:35
Додаток_-_Аркуш_4.jpg
23 липня 2020 13:35
Додаток_-_Аркуш_3.jpg
23 липня 2020 13:35
Додаток_-_Аркуш_2.jpg
23 липня 2020 13:35
Додаток_-_Аркуш_1.jpg
23 липня 2020 13:35
Проект договору.zip
23 липня 2020 13:35
Технічні вимоги.zip
23 липня 2020 13:35
Установчі документи.zip
23 липня 2020 13:35
Аналогічні договори.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ПрАТ Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
Переможець 209 499 990,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 15:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 15:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
209 499 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 вересня 2024 10:35
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2024 11:42
ДУ№12 від 30.08.2024 року.pdf зміни до договору
02 вересня 2024 11:41
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2024 10:10
ДУ №11 від 29.03.24 Бандери.pdf зміни до договору
02 квітня 2024 10:09
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2024 17:07
ДУ №11 від 29.03.24.pdf зміни до договору
29 березня 2024 17:07
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2023 12:57
ДУ №10 від 30.06.23.pdf зміни до договору
30 червня 2023 12:56
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2022 10:00
ДУ №8 від 05.09.22.pdf зміни до договору
06 вересня 2022 09:58
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2022 12:01
№ 7 від 29.07.22 (Бандери).pdf зміни до договору
02 серпня 2022 11:49
Електронний підпис зміни до договору
17 травня 2021 17:41
Електронний підпис зміни до договору
17 травня 2021 17:41
Додатковий договір №4 Бандери.pdf зміни до договору
17 травня 2021 17:40
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2021 15:52
Додатковий договір №3 Бандери.pdf зміни до договору
29 квітня 2021 15:51
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2020 11:00
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2020 10:59
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2020 10:59
Додатковий договір №1 Реконструкція С.Бандери.pdf зміни до договору
23 жовтня 2020 10:56
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 16:06
Договір Реконструкція Бандери від 03.09.2020.pdf укладений
04 вересня 2020 16:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни в договірну ціну та календарний графік виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 03/09/2020-3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та календарного графіку виконання робіт із-за виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Номер договору про закупівлю: 03/09/2020-3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони за взаємною згодою вирішили внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 03/09/2020-3
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 03/09/2020-3
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 03/09/2020-3
Договір:
Номер додаткової угоди: №8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 03/09/2020-3
Договір:
Номер додаткової угоди: №10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 03/09/2020-3
Договір:
Номер додаткової угоди: №11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 03/09/2020-3
Договір:
Номер додаткової угоди: №11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 03/09/2020-3
Договір:
Номер додаткової угоди: №12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2020 — 30 серпня 2024
Сума оплати за договором: 152 816 287,12
UAH (в тому числі ПДВ 25 469 381,19 UAH)