Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Сортувальна, ПВ-4854 в Дарницькому районі м.Києва (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 966 288,80 UAH
UA-2020-06-23-009330-a ● a0dacc2211f54a489f29110a2bd2bc2c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» |
Код ЄДРПОУ: | 03360905 |
Вебсайт: | http://gorsvet.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону |
Контактна особа: |
Зайченко Марина Григорівна 380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 червня 2020 17:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 червня 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 липня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 10 липня 2020 11:42 |
Очікувана вартість: | 1 966 288,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9800 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути викладені українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть бути викладені мовою їх загально прийнятого застосування (англійська, російська, німецька тощо). Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту відповідно до вимог діючого законодавства. Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 2 та 3 розділу ІІІ тендерної документації. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна. Питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%.Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень: відкриті торги
Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.
Розгорнути
Згорнути
Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Сортувальна, ПВ-4854 в Дарницькому районі м.Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Київська область, Київ, вул. Сортувальна, ПВ-4854 в Дарницькому районі м.Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 50 |
Виконання робіт | Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проекті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 4 тендерної документації.Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень: відкриті торги Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 червня 2020 17:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 червня 2020 17:27 |
Тендерна документація.doc | |
23 червня 2020 17:27 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Система керування
Дата подання: 24 червня 2020 18:59
Дата відповіді: 25 червня 2020 15:17
Добрий день!
Чи є відкритою система керування від Seak Energetics?
Чи є можливість підключення до програмного забезпечення системи керування від Seak Energetics світильників які керовані по технології PLC, але використовують відмінний протокол обміну даними від того, що використовує Seak Energetics.
Який протокол обміну даних використовується між пультом та комутатором? Між комутатором та демодулятором, що знаходиться в середині світильника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На Ваші запитання щодо системи керування від Seak Energetics, повідомляємо наступне:
Відповідно до Рішення сесії Київської міської ради від 18.12.2018р. №461/6512 «Про затвердження Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019-2020 роки» Замовником впровадження програми по створенню, розвитку та супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва, (далі-Система) визначено КП «Інформатика». Станом 25.06.2020р. дана Система є в процесі впровадження, будь-які технічні умови до КП «Київміськсвітло» КП «Інформатика» щодо Системи не передавалось. Відповідно КП «Київміськсвітло», як Замовник відкритих торгів на капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення міста Києва, не володіє інформацією щодо технічних характеристик даного апаратного комплексу, тому звернулось за роз’ясненнями до КП «Інформатика», для більш детального розгляду Ваших запитань. Відповідно до листа-відповіді КП «Інформатика» від 24.06.2020року №356-658 надаємо Вам наступну відповідь:
- щодо першого питання:
Згідно з технічним завданням до впровадження Системи керування вуличним освітленням міста Києва, усі дані котрими обмінюються елементи системи між серверною частиною, диспетчерською та щитами керування ходять по закритій L3VPN мережі та по закритим каналам оптоволоконної мережі міста Києва.
- щодо другого питання:
КП «Інформатика» не відомі прилади PLC що не вказані на сайті SeakEnergetics http://www.seakenergetics.com/ та можуть бути керованими їхніми технічними засобами. Однак, як спеціалісти в сфері IT та автоматизованих систем, КП «Інформатика» не виключає такої можливості. Однак для розуміння ситуації необхідно розуміти, про яке саме обладнання іде мова (Назва,марка,артикул та інше) без даної інформації неможливо оцінити та відповісти на запитання.
- щодо третього питання:
В Системі керування вуличним освітленням м.Києва що впроваджується, відсутні поняття пульта та комутатора. Якщо іде мова про Диспетчерську та щит керування вуличним освітленням, то як сказано в п.1 увесь обмін даними проводиться по закритій L3VPN мережі та по закритим каналам оптоволоконної мережі міста Києва.
- щодо четвертого питання:
Між щитом керування та світильниками усі дані передаються за Рахунок технології PLC – power line communication,а саме широкосмугову передачу через лінії електропередачі. Які саме пакети даних, чи як само спілкується між собою технічні засоби в щиті керування та світильників КП «Інформатика» не відомо так як це являється комерційною таємницею та розробкою SeakEnergetics.
Для більш детальної або комерційної інформації Ви можете звернутися до офіційного представника в Україні SeakEnergetics – ДП ”Хідден” ТОВ”Хідден Енерджі” http://hiddenenergy.com.ua/uk/kontakti/
Відповідно до Рішення сесії Київської міської ради від 18.12.2018р. №461/6512 «Про затвердження Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019-2020 роки» Замовником впровадження програми по створенню, розвитку та супроводження програмно-апаратного комплексу управління та контролю мереж зовнішнього освітлення міста Києва, (далі-Система) визначено КП «Інформатика». Станом 25.06.2020р. дана Система є в процесі впровадження, будь-які технічні умови до КП «Київміськсвітло» КП «Інформатика» щодо Системи не передавалось. Відповідно КП «Київміськсвітло», як Замовник відкритих торгів на капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення міста Києва, не володіє інформацією щодо технічних характеристик даного апаратного комплексу, тому звернулось за роз’ясненнями до КП «Інформатика», для більш детального розгляду Ваших запитань. Відповідно до листа-відповіді КП «Інформатика» від 24.06.2020року №356-658 надаємо Вам наступну відповідь:
- щодо першого питання:
Згідно з технічним завданням до впровадження Системи керування вуличним освітленням міста Києва, усі дані котрими обмінюються елементи системи між серверною частиною, диспетчерською та щитами керування ходять по закритій L3VPN мережі та по закритим каналам оптоволоконної мережі міста Києва.
- щодо другого питання:
КП «Інформатика» не відомі прилади PLC що не вказані на сайті SeakEnergetics http://www.seakenergetics.com/ та можуть бути керованими їхніми технічними засобами. Однак, як спеціалісти в сфері IT та автоматизованих систем, КП «Інформатика» не виключає такої можливості. Однак для розуміння ситуації необхідно розуміти, про яке саме обладнання іде мова (Назва,марка,артикул та інше) без даної інформації неможливо оцінити та відповісти на запитання.
- щодо третього питання:
В Системі керування вуличним освітленням м.Києва що впроваджується, відсутні поняття пульта та комутатора. Якщо іде мова про Диспетчерську та щит керування вуличним освітленням, то як сказано в п.1 увесь обмін даними проводиться по закритій L3VPN мережі та по закритим каналам оптоволоконної мережі міста Києва.
- щодо четвертого питання:
Між щитом керування та світильниками усі дані передаються за Рахунок технології PLC – power line communication,а саме широкосмугову передачу через лінії електропередачі. Які саме пакети даних, чи як само спілкується між собою технічні засоби в щиті керування та світильників КП «Інформатика» не відомо так як це являється комерційною таємницею та розробкою SeakEnergetics.
Для більш детальної або комерційної інформації Ви можете звернутися до офіційного представника в Україні SeakEnergetics – ДП ”Хідден” ТОВ”Хідден Енерджі” http://hiddenenergy.com.ua/uk/kontakti/
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 липня 2020 12:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ БУДГРУП АЛЬЯНС |
1 922 032,51
UAH з ПДВ
|
1 922 032,51
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «МІСТОБУДМОНТАЖ» |
1 964 288,00
UAH з ПДВ
|
1 964 288,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП" |
1 966 288,80
UAH з ПДВ
|
1 966 288,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ БУДГРУП АЛЬЯНС #43177650 |
Переможець |
1 922 032,51
UAH з ПДВ
|
15 липня 2020 17:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2021 09:26
|
ЗВІТ про виконаний договір.pdf | укладений |
12 січня 2021 09:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2020 14:00
|
ДУ №3 до Дог. №31-КР від 31.07.2020 р. на зменшення.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2020 13:59
|
повідомлення про внесення змін до договору 2.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2020 13:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 вересня 2020 16:53
|
повідомлення про внесення змін до договору.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2020 16:52
|
ДУ №2 Сортувальна.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2020 16:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 липня 2020 11:24
|
ДУ №1 від 31.07.2020.pdf | зміни до договору |
31 липня 2020 11:19
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2020 11:06
|
Договір Підряду №31-КР від 31.07.2020.pdf | укладений |
31 липня 2020 11:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись Розділом 17 та п.п. 4.1.1, п.4.1, Розділу 4 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Привести договірну ціну (вартість) Робіт у відповідність до інвесторської документації Замовника і узгодити її в загальній сумі 1906316,83 (Один мільйон дев’ятсот шість тисяч триста шістнадцять грн. 83 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 317719,47 (Триста сімнадцять тисяч сімсот дев’ятнадцять грн. 47 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти Додаток 3 до Договору – «План фінансування» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 4. Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 1906316,83 (Один мільйон дев’ятсот шість тисяч триста шістнадцять грн. 83 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі – 317719,47 (Триста сімнадцять тисяч сімсот дев’ятнадцять грн. 47 коп.) гривень, відповідає пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 5. Викласти пункт 14.9. Договору в наступній редакції: «При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій реєстраційний рахунок в Державній казначейській службі України, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 ««Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Замовник може, за письмовою згодою Підрядника, перерахувати на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім'я в органах Казначейства, аванс у розмірі 30% від Договірної ціни, що становить 571895,05 (П’ятсот сімдесят одна тисяча вісімсот дев’яносто п’ять грн. 05 коп.) гривень з 20% ПДВ в сумі 95315,84 (Дев’яносто п’ять тисяч триста п’ятнадцять грн. 84 коп.) гривень на придбання матеріальних ресурсів. Перерахування авансу на небюджетний рахунок Підрядника здійснюється на підставі Рахунку Підрядника протягом 10 (десяти) робочих днів від дати отримання Рахунку Замовником. В такому разі подальші проміжні та остаточний розрахунок за виконані Роботи здійснюватимуться з урахуванням суми отриманого Підрядником авансу, а Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання матеріальних ресурсів, необхідних для виконання Робіт по Договору, і повернути невикористані суми авансу Замовнику в порядку і строки згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» із змінами та доповненнями» 6. Договірна ціна в редакції від «31» липня 2020 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2). 7. План фінансування в редакції від «31» липня 2020 року є невід’ємною частиною Договору (Додаток 3). |
Номер договору про закупівлю: | 30-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На виконання рішення Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07.07.2020 року №10/9089 «Про заборону виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) та його структурним підрозділам, комунальним унітарним підприємствам, установам та організаціям, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Києва, господарським товариствам, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать територіальній громаді міста Києва, укладати договори чи інші правочини, що містять положення про конфіденційність інформації», Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору підряду №31-КР від 31.07.2020 р., а саме: - пункт 22.7. Розділу 22 «Інші умови Договору» виключити з тексту Договору. У зв’язку з цим пункти 22.8, 22.9, 22.10, 22.11, 22.12, 22.13, 22.14, 22.15, 22.16, 22.17 вважати відповідно пунктами 22.7, 22.8, 22.9, 22.10, 22.11, 22.12, 22.13, 22.14, 22.15, 22.16. |
Номер договору про закупівлю: | 30-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 1898139,10 (Один мільйон вісімсот дев'яносто вісім тисяч сто тридцять дев'ять грн. 10 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 316356,52 (Триста шістнадцять тисяч триста п'ятдесят шість грн. 52 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 1898139,10 (Один мільйон вісімсот дев'яносто вісім тисяч сто тридцять дев'ять грн. 10 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 316356,52 (Триста шістнадцять тисяч триста п'ятдесят шість грн. 52 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від «_____» ____________ 2020 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2). |
Номер договору про закупівлю: | 30-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 31 липня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
1 898 139,10
UAH (в тому числі ПДВ 316 356,52 UAH)
|