Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
не зазначається
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 0000000 обл., 0000000, 00000000000000000000000000 |
Контактна особа: |
00000000000000 0000000000000 000000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 червня 2020 17:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 червня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 липня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 10 липня 2020 13:56 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18810000-0: Взуття різне, крім спортивного та захисного
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.000000000000000 | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | payment-types.00000000000 | Календарні |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 липня 2020 14:23 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
23 червня 2020 17:17 |
00000000 |
23 червня 2020 17:16 |
0000000000000000000000000000000 |
23 червня 2020 17:16 |
0000000000000000000000000000000 |
23 червня 2020 17:16 |
000000000000000000000000000000 |
23 червня 2020 17:16 |
000000000000000000000000 |
10 липня 2020 14:23 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||
23 червня 2020 17:17 |
00000000
|
||
23 червня 2020 17:16 |
0000000000000000000000000000000
|
||
23 червня 2020 17:16 |
0000000000000000000000000000000
|
||
23 червня 2020 17:16 |
000000000000000000000000000000
|
||
23 червня 2020 17:16 |
000000000000000000000000
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-30-000052 ● 1026456f1249415b86ae076b965ee89b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 жовтня 2020 09:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.09.2020 Одеса № 333
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 30.09.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 30.09.2020.
В.о. начальника Сергій ГАШКОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
Від 30.09.2020 № 333
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедури закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
UA-2020-06-23-009229-a 23.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-06 09:52:51
Запит про надання пояснень
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби
від 30.09.2020 № 333 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного (Туфлі хромові), яка проводилася Міністерством оборони України (відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ) (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-06-23-009229-a, дата оприлюднення 23.06.2020).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника,
а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 5.3. частини 5. «Кваліфікаційні критерії
до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція
з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації про те, що усі довідки (крім витягу з реєстру платників ПДВ, витягу з реєстру платників єдиного податку),
що видаються будь-якою установою, організацією, підприємством повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів або більш пізню дату, тоді як учасником TOB «Дім взуття «Б. Ніколас» у складі тендерної пропозиції надано відгук про належне виконання договору від 23.03.2020 № 10, виданий
Інститутом спеціального зв’язку та захисту інформації Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» від 04.06.2020 вих. № 10/3 (дата оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі – 23.06.2020) та відгук про належне виконання договору від 10.10.2019 № А-1037, виданий Національною академією внутрішніх справ від 11.12.2019 № 46/05/5822 (дата оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі – 23.06.2020)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-07 16:51:06
Пояснення
Відповідно до вимог підпункту 3 пункту 5.3 частини 5 “Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону” Розділу ІІІ. “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації вимагалося надати сканований оригінал/копія виконаного аналогічного договору про постачання взуття різного, крім спортивного та захисного (1881) або туфлі хромові за 2018 рік або за 2019 рік, або за 2020 рік з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності) та сканований оригінал/копія відгуку [відгук повинен бути виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків].
Відгук – це документ довільної форми, виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено аналогічний договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), що повинен містити інформацію, яка підтверджує належне виконання учасником аналогічного договору, у тому числі стосовно якості і строків. У тендерній документації зазначено, що надається виконаний аналогічний договір за 2018 рік, або за 2019 рік або за 2020 рік, відповідно відгук видається після виконання аналогічного договору.
Таким чином, учасником TOB “Дім взуття “Б. Ніколас” (у складі тендерної пропозиції надано відгук про належне виконання договору від 23.03.2020 № 10, виданий Інститутом спеціального зв’язку та захисту інформації Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» від 04.06.2020 вих. № 10/3 та відгук про належне виконання договору від 10.10.2019 № А-1037, виданий Національною академією внутрішніх справ від 11.12.2019 № 46/05/5822) надано документи, які вимагалися умовами тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до вимог підпункту 3 пункту 5.3 частини 5 “Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону” Розділу ІІІ. “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації на підтвердження кваліфікаційної вимоги надання аналогічного договору вимагалося надати сканований оригінал/копія виконаного аналогічного договору про постачання взуття різного, крім спортивного та захисного (1881) або туфлі хромові за 2018 рік або за 2019 рік, або за 2020 рік з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності) та сканований оригінал/копія відгуку. Відгук – це документ довільної форми, виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено аналогічний договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), що повинен містити інформацію, яка підтверджує належне виконання учасником аналогічного договору, у тому числі стосовно якості і строків. У тендерній документації зазначено, що надається виконаний аналогічний договір та відгук на виконаний аналогічний договір за 2018 рік, або за 2019 рік або за 2020 рік, відповідно відгук видається після виконання аналогічного договору. Вимоги щодо дати надання довідок іншими організаціями, будь-якою установою, підприємством не стосується відгуку, зважаючи, що відгук не є довідкою в розумінні Замовника. Учасником TOB “Дім взуття “Б. Ніколас” (у складі тендерної пропозиції надано відгук про належне виконання договору від 23.03.2020 № 10, виданий Інститутом спеціального зв’язку та захисту інформації Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» від 04.06.2020 вих. № 10/3 та відгук про належне виконання договору від 10.10.2019 № А-1037, виданий Національною академією внутрішніх справ від 11.12.2019 № 46/05/5822) надано документи, які вимагалися умовами тендерної документації. Таким чином, відповідно до вимог пункту 3 частини 2 Закону Замовник мав достатнє підтвердження кваліфікаційного критерію – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). За результатом проведення аукціону та оцінки тендерних пропозицій найбільш економічно вигідною пропозицією електронною системою було визначено пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю “Дім взуття “Б.Ніколас” (надалі - ТОВ “Дім взуття “Б.Ніколас”). Рішенням тендерного комітету Міністерства оборони України від 15.07.2020 № 75/339/2 відповідно до вимог частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” ТОВ “Дім взуття “Б.Ніколас” визначено переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю взуття різного, крім спортивного та захисного (18810000-0) (Туфлі хромові). Між Міністерством оборони України та учасником-переможцем було укладено договір відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Відповідно до висновку, який винесено Державною аудиторською службою України та який було опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу, органом державного фінансового контролю для усунення порушень у сфері державних закупівель зобов’язало Міністерство оборони України здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом розірвання договору. З огляду на вищевикладене зазначаємо, що на момент прийняття висновку про результати моніторингу закупівля перебувала в статусі “Завершена”. На даному етапі Замовник не має будь-яких технічних можливостей усувати виявлені порушення або відмінити процедуру закупівлі. Оскільки, учасник-переможець не порушив взятих на себе зобов’язань за Договором та не порушив строків поставки, Міністерство оборони України не має законних підстав для розірвання Договору.
2020-10-21 16:42:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Подано адміністративний позов до Окружного адміністративного суду міста Києва 28.10.2020 року. |
Дата публікації: | 29 жовтня 2020 |
Документи:
18 листопада 2020 10:53
|
Електронний підпис |
18 листопада 2020 10:52
|
Ухвала про прийняття позовної заяви до розгляду та провадження у справі.docx |
18 листопада 2020 10:53
|
Електронний підпис |
29 жовтня 2020 13:22
|
Електронний підпис |
18 листопада 2020 10:52
|
Ухвала про прийняття позовної заяви до розгляду та провадження у справі.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 липня 2020 14:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
0000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
15 липня 2020 16:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
01 квітня 2021 13:42
|
00000000 | зміни до договору |
04 січня 2021 12:01
|
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
04 січня 2021 12:00
|
00000000 | укладений |
31 липня 2020 09:42
|
00000000000000000000000000000000000000000 | укладений |
31 липня 2020 09:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000000000000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 000000000000 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |