Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція відділення екстреної медичної допомоги КНП “Криворізька міська лікарня № 7” Криворізької міської ради за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Маршака, 1а (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Очікувана вартість
29 039 769,60 UAH
UA-2020-06-23-009096-a 3405bc83b4e544228ddf6472d14bd388
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Кузнецова

+380563730123
+380563730108
tender.dks20@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Юлія Кузнецова
+380563730123,+380563730108
tender.dks20@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2020 17:05
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 13:34
Очікувана вартість: 29 039 769,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 145 198,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 140000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською/російською мовою. Детальна інформція зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації Вид забезпечення - оригінал електронної банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт: детальний перелік та обсяг робіт зазначено у технічній специфікації (Додаток 7) документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція відділення екстреної медичної допомоги КНП “Криворізька міська лікарня № 7” Криворізької міської ради за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Маршака, 1а (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50102, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Маршака, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами) та відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2020 року, затвердженого наказом від 21.01.2020р. №23-ОД. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт та будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 15:40
Тендерна документація (Нова редакція).doc
07 липня 2020 15:40
Перелік змін.docx
23 червня 2020 17:05
стаття 16 Додаток 1.doc
23 червня 2020 17:05
Інші документи Додаток 3.doc
23 червня 2020 17:05
стаття 17 Додаток 2.doc
23 червня 2020 17:05
Додаток 7 Технічна специфікація.doc
23 червня 2020 17:05
Проект договору Додаток 6.doc
23 червня 2020 17:05
Форма пропозиції Додаток 5.doc
23 червня 2020 17:05
Документи для переможця Додаток 4.doc
07 липня 2020 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 15:40
Тендерна документація (Нова редакція).doc
23 червня 2020 17:05
Тендерна документація.doc
07 липня 2020 15:40
Перелік змін.docx
23 червня 2020 17:05
стаття 16 Додаток 1.doc
23 червня 2020 17:05
Інші документи Додаток 3.doc
23 червня 2020 17:05
стаття 17 Додаток 2.doc
23 червня 2020 17:05
Додаток 7 Технічна специфікація.doc
23 червня 2020 17:05
Проект договору Додаток 6.doc
23 червня 2020 17:05
Форма пропозиції Додаток 5.doc
23 червня 2020 17:05
Документи для переможця Додаток 4.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-20-000071 ● bf57d9ad636f4e128e4b789935931644
  • Статус: завершено ● Дата: 05 квітня 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 січня 2021 17:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.01.2021 № 18
Київ


Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 20.01.2021 № 18


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-06-23-009096-a 23.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-27 15:47:39

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція відділення екстреної медичної допомоги КНП «Криворізька міська лікарня № 7» Криворізької міської ради за адресою: м. Кривий Ріг,
вул. Маршака, 1а (ДК 021:2015:45454000-4 – Реконструкція) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-23-009096-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-28 11:00:16

Пояснення

Розрахунок очікуваної вартості робіт
Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації на підставі вартісних даних зведеного кошторисного розрахунку за весь комплекс будівельно-монтажних робіт з ПДВ за конкретним предметом закупівлі, на який є бюджетні призначення.
А саме за предметом закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція відділення екстреної медичної допомоги КНП «Криворізька міська лікарня № 7» Криворізької міської ради за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Маршака, 1а (ДК 021:2015:45454000-4 – Реконструкція) загальна очікувані вартість з ПДВ визначена на підставі зведених кошторисних розрахунків за двома чергами будівництва, що додаються.
Загальна ОВ згідно кошторису становить:
(22932,935+1152,353+114,520)*1,2=29039,76960т.грн
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Замовник під час формування пакету тендерної документації готує детальний перелік та обсяг робіт, зазначений у технічній специфікації (Додаток 7). Відповідний перелік робіт, технічні та якісні характеристики відповідають проектним рішення та проекту, кошторисну вартість якого підтверджено експертним звітом. Учасник під час формування тендерної пропозиції може детально ознайомитись з проектом, звернувшись за адресою замовника: м.Дніпро, вул. Старокозацька, 34.
При цьому, якщо у технічній специфікації до тендерної документації є посилання на конкретні торговельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то такі посилання слід читати з виразом «або еквівалент».


Рішенням обласної ради №528-20/VII «Про обласний бюджет на 2020 рік» ( із змінами) від 13.12.2019 року.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 18 лютого 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "К Р Е Д О" 27 400 000,00
UAH з ПДВ
27 254 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА» 28 714 539,58
UAH з ПДВ
27 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВП КРАНМОНТАЖ" 28 654 130,00
UAH з ПДВ
28 654 130,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЖЕТТАБУД" 29 039 769,60
UAH з ПДВ
29 039 769,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2020 10:03
Електронний підпис
31 липня 2020 10:01
3. мвс.pdf
31 липня 2020 10:00
2. дпс.pdf
31 липня 2020 10:00
1. Дов ст.17.pdf
17 липня 2020 10:43
Електронний підпис
17 липня 2020 10:39
1. Дов про обладн.pdf
17 липня 2020 10:11
Електронний підпис
17 липня 2020 10:05
Ліцензія.zip
17 липня 2020 10:05
Довіреність 30.zip
17 липня 2020 10:05
Гарантия 19332.zip
17 липня 2020 10:05
50. Дц ч.11.pdf
17 липня 2020 10:05
49. Дц ч.10.pdf
17 липня 2020 10:05
48. Дц ч.9.pdf
17 липня 2020 10:05
47. Дц ч.8.pdf
17 липня 2020 10:05
46. Дц ч.7.pdf
17 липня 2020 10:05
45. Дц ч.6.pdf
17 липня 2020 10:05
44. Дц ч.5.pdf
17 липня 2020 10:05
43. Дц ч.4.pdf
17 липня 2020 10:05
42. Дц ч.3.pdf
17 липня 2020 10:05
38. Графік кр р.pdf
17 липня 2020 10:05
41. Дц ч.2.pdf
17 липня 2020 10:05
37. ТЗ.pdf
17 липня 2020 10:05
40. Дц ч.1.pdf
17 липня 2020 10:05
36. рішення.pdf
17 липня 2020 10:05
39. Гарант викон робіт.pdf
17 липня 2020 10:05
35. тендерна пропоз.pdf
17 липня 2020 10:05
34. Дов захист довк.pdf
17 липня 2020 10:05
33. Протокол на дир 2.pdf
17 липня 2020 10:05
32. Протокол на дир 1.pdf
17 липня 2020 10:05
30. Дов про підписанта.pdf
17 липня 2020 10:05
27. Копія ліцензії.pdf
17 липня 2020 10:05
26. Копія Витягу ПДВ.pdf
17 липня 2020 10:05
22. Дов перс дані.pdf
17 липня 2020 10:05
21. Дов демпінг.pdf
17 липня 2020 10:05
20. Дов про субпідряд.pdf
17 липня 2020 10:05
19. Дов про формув дц.pdf
17 липня 2020 10:05
17. Дов заборг подат.pdf
17 липня 2020 10:05
16. Дов торг людьми.pdf
17 липня 2020 10:05
15.1. Антикор прогр.pdf
17 липня 2020 10:05
10. Дов про персонал.pdf
17 липня 2020 10:05
15. Дов антикор прогр.pdf
17 липня 2020 10:05
14. Дов ст.17.pdf
17 липня 2020 10:05
9. аналог дог 2.pdf
17 липня 2020 10:05
13. Фін звітність1.pdf
17 липня 2020 10:04
8. аналог дог 1.pdf
17 липня 2020 10:04
7. дов про аналог дог.pdf
17 липня 2020 10:04
5. Копія дог над посл73.pdf
17 липня 2020 10:04
1. Дов про механізми.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 10:44
Електронний підпис
17 липня 2020 10:43
лс7.pdf
17 липня 2020 10:43
лс6.pdf
17 липня 2020 10:43
лс5.pdf
17 липня 2020 10:42
лс4.pdf
17 липня 2020 10:42
лс3.pdf
17 липня 2020 10:42
лс2.pdf
17 липня 2020 10:42
лс1.pdf
17 липня 2020 10:42
ивр1.pdf
17 липня 2020 10:42
ивр 2.pdf
17 липня 2020 10:42
дц.pdf
17 липня 2020 10:42
інші.rar
17 липня 2020 10:42
додаток 3.rar
17 липня 2020 10:42
додаток 2.rar
17 липня 2020 10:42
додаток 1.rar

Публічні документи

17 липня 2020 10:19
Статут новий 2020.pdf
17 липня 2020 10:19
СТ.17.6.pdf
17 липня 2020 10:19
СТ.17.5.pdf
17 липня 2020 10:19
СТ.17.4.pdf
17 липня 2020 10:19
СТ.17.3.pdf
17 липня 2020 10:19
СТ.17.2.pdf
17 липня 2020 10:19
СТ.17.1.pdf
17 липня 2020 10:19
РIШЕННЯ ВЛАСНИКА.jpg
17 липня 2020 10:19
НАКАЗ ДИРЕКТОР.jpg
17 липня 2020 10:19
ЗГОДА ПЕРС ДАНI.pdf
17 липня 2020 10:19
ДОВIДКА ПРО ПЕРСОНАЛ.pdf
17 липня 2020 10:19
ДОВIДКА ПРО ПДВ.pdf
17 липня 2020 10:19
ДОВIДКА ПРО МТБ.pdf
17 липня 2020 10:19
ДОВIДКА ПРО ДОСВIД.pdf
17 липня 2020 10:19
ДОВIДКА ПРО 1ПВ.pdf
17 липня 2020 10:19
ВIДГУКИ.pdf
17 липня 2020 10:19
Баланс 2019 год.pdf
17 липня 2020 10:19
АНТИКОР ПРОГРАМА.pdf
17 липня 2020 10:19
3.2 ЛIЦЕНЗIЯ.pdf
17 липня 2020 10:19
3.1 ДОЗВIЛ ДЕРЖПРАЦI.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 09:53
Електронний підпис
17 липня 2020 09:50
Статут 12 лист.pdf
17 липня 2020 09:50
Статут 11 лист.pdf
17 липня 2020 09:50
Статут 10 лист.pdf
17 липня 2020 09:50
Статут 9 лист.pdf
17 липня 2020 09:50
Статут 8 лист.pdf
17 липня 2020 09:50
Статут 7 лист.pdf
17 липня 2020 09:50
Статут 6 лист.pdf
17 липня 2020 09:50
Статут 5 лист.pdf
17 липня 2020 09:50
Статут 4 лист.pdf
17 липня 2020 09:50
Статут 3 лист.pdf
17 липня 2020 09:50
Статут 2 лист.pdf
17 липня 2020 09:50
Статут 1 лист.pdf
17 липня 2020 09:50
Рішення №1.pdf
17 липня 2020 09:50
Опис.pdf
17 липня 2020 09:50
Наказ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "К Р Е Д О"

ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА»

ТОВ "НВП КРАНМОНТАЖ"

ТОВ "ДЖЕТТАБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "К Р Е Д О"
#40757521
Переможець 27 254 800,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 15:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 15:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "К Р Е Д О"
#40757521
27 254 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 12:33
ДУ№3 Розірвання.pdf укладений
25 січня 2021 12:32
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 15:09
Договір 190.pdf укладений
12 серпня 2020 14:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2020 — 25 січня 2021
Сума оплати за договором: 2 340 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 390 000,00 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з істотною зміною обставин, якими Сторони керувалися при укладанні Договору.