Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт а/д О091303 Сілець - Мединя км 3+424 - км 7+172 Івано-Франківської області (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
36 016 140,00 UAH
UA-2020-06-23-008295-a 07f377442f2e463ebca896f1395b5d94
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вітовська Леся Василівна

+380342741390 doroga_ifoda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ"
Код ЄДРПОУ: 42753775
Місцезнаходження: 76014, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Степана Бандери 77
Контактна особа: Вітовська Леся Василівна
+380342741390
doroga_ifoda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2020 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 11:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 14:33
Очікувана вартість: 36 016 140,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 360 161,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 180080 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади / юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції-українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт а/д О091303 Сілець - Мединя км 3+424 - км 7+172 Івано-Франківської області (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь); Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, а/д О091303 Сілець - Мединя, км 3+424 - км 7+172
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 червня 2020 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 16:25
ДОДАТОК 5.doc
23 червня 2020 16:25
ДОДАТОК 4.doc
23 червня 2020 16:25
ДОДАТОК 3.doc
23 червня 2020 16:25
ДОДАТОК 2.doc
23 червня 2020 16:25
ДОДАТОК 1.doc
23 червня 2020 16:25
ТД Сілець Мединя.doc
23 червня 2020 16:25
ДОДАТОК 10.doc
23 червня 2020 16:25
ДОДАТОК 9.doc
23 червня 2020 16:25
ДОДАТОК 8.doc
23 червня 2020 16:25
ДОДАТОК 7.doc
23 червня 2020 16:25
ДОДАТОК 6.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-30-000048 ● 653d6547224c4809a36b6bb7b01c2890
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 жовтня 2020 09:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.09.2020 Одеса № 333

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 30.09.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 30.09.2020.

В.о. начальника Сергій ГАШКОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
Від 30.09.2020 № 333
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедури закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
10. UA-2020-06-23-008295-a 23.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 20 жовтня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПБС 32 900 000,00
UAH з ПДВ
32 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" 33 300 000,00
UAH з ПДВ
33 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП" 35 836 059,00
UAH з ПДВ
35 836 059,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2020 18:25
Електронний підпис
27 липня 2020 18:06
Витяг з протоколу
27 липня 2020 18:05
Ліцензія
27 липня 2020 18:05
Довідка ДПС
24 липня 2020 18:23
Електронний підпис
24 липня 2020 18:09
Довідка МВС
24 липня 2020 18:09
Довідка 2
24 липня 2020 18:09
Довідка 1
22 липня 2020 18:35
Електронний підпис
22 липня 2020 18:32
Техпаспорти нові
22 липня 2020 18:32
Інформаційна довідка
09 липня 2020 19:54
Електронний підпис
09 липня 2020 19:43
Електронний підпис
09 липня 2020 19:40
Транспортна схема.pdf
09 липня 2020 19:40
Атестат виробництва.pdf
09 липня 2020 19:40
Наявність АБЗ.pdf
09 липня 2020 19:40
Проект договору.pdf
09 липня 2020 19:40
Технічне завдання.pdf
09 липня 2020 19:40
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
09 липня 2020 19:40
Dovirenist_Savchenko.zip
09 липня 2020 19:40
Dovidka pro nazvu.zip
09 липня 2020 19:40
Bankivska Licenzia.zip
09 липня 2020 19:40
Наявність техніки.pdf
09 липня 2020 19:40
200607_19_27_79_180 080.zip
09 липня 2020 19:40
Лист ТОВ Буковель.pdf
09 липня 2020 19:40
Наявність досвіду.pdf
09 липня 2020 19:40
Довідка про Учасника.pdf
09 липня 2020 19:40
Протокол ЗБ.pdf
09 липня 2020 19:40
Довідка про підпис.pdf
09 липня 2020 19:40
Ліцензія ПБС.PDF

Публічні документи

10 липня 2020 10:15
Електронний підпис
10 липня 2020 09:46
тех.паспорта.zip
10 липня 2020 09:46
Проект_договору.pdf
10 липня 2020 09:46
Оригінали наказів_3.pdf
10 липня 2020 09:46
Лiцензiя.pdf
10 липня 2020 09:46
Технiчне_завдання.pdf
10 липня 2020 09:46
накази.pdf
10 липня 2020 09:46
Оригінал наказів2.pdf
10 липня 2020 09:45
Наказ_38_(Носик_ВВ).pdf
10 липня 2020 09:45
МТБ.pdf
10 липня 2020 09:45
ЛИСТ-ВIДГУК.pdf
10 липня 2020 09:45
Договiр_оренди_Мар_яш.pdf
10 липня 2020 09:45
Опис.pdf
10 липня 2020 09:45
Довідка працiвники.pdf
10 липня 2020 09:45
Довiдка_про_учасника.pdf
10 липня 2020 09:45
Довідка ЕП.pdf
10 липня 2020 09:45
Довідка досвiд.pdf
10 липня 2020 09:45
Довідка щодо_пiдпису.pdf
10 липня 2020 09:45
Довiренiст__до_лм854.pdf
10 липня 2020 09:45
ГЛ_тех_3.pdf
10 липня 2020 09:45
Виписка ЄДР.pdf
10 липня 2020 09:45
ГЛ_до_тех2.pdf
10 липня 2020 09:45
ГЛ_до_тех..pdf
10 липня 2020 09:45
ГЛ_дод.7.pdf
10 липня 2020 09:45
IД_у.о..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПБС

Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ПБС
#32872788
Переможець 32 900 000,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 16:47
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 липня 2020 15:19

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись вимогами статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ПБС» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У наданому свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу на автомобіль КАМАЗ 53228 (СХО 655603) відсутня інформація про машину поливально-мийну, яку Учасник зазначив у таблиці «НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ» (вих. №07/07-40 від 07.07.2020р.), як ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ-С КАМАЗ 53228 (машина поливально-мийна). 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. додаток №1 «НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ». 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. підтверджуючі документи наявності в Учасника машини поливально-мийної.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2020 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПБС
#32872788
32 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2022 11:55
ДУ 4 до _ 111 від 10.08.20.PDF укладений
19 грудня 2022 11:55
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 14:01
Додаткова угода _3 до Дог._111 від 10.08.20_0001.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 13:57
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 10:17
Додаткова угода _2 до Договору _111 від 10.08.20р._0001.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 10:13
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 13:15
Додаткова угода _1 до дог. _111 від 10.08.20_0001.pdf зміни до договору
17 листопада 2020 13:12
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 17:43
Договір _111 від 10.08.20_0001.pdf укладений
12 серпня 2020 17:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): часткова реєстрація бюджетних зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 111
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення бюджетних зобовязань на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 111
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із недостатнім фінансуванням витрат Замовника, відповідно до п.4 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" та п.п.5.2.,11.2 Договору
Номер договору про закупівлю: 111
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 21 487 873,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 581 312,16 UAH)
Причини розірвання договору: У зв'язку з відсутністю фінансування сторони дійшли згоди розірвати договір