Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Страхові послуги" (Послуги добровільного страхування медичних працівників на випадок захворювання вірусом COVID-19)
Очікувана вартість
1 078 000,00 UAH
UA-2020-06-23-007983-a 6fb36ac84f404bdb8d6c4d24e1346438
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Аркадієвна Шаповал

+380965539026 shapoval-natasha@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 26136949
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, буд. 14
Контактна особа: Наталія Аркадієвна Шаповал
+380965539026
shapoval-natasha@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2020 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2020 16:00
Початок аукціону: 10 липня 2020 15:19
Очікувана вартість: 1 078 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 780,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги добровільного страхування медичних працівників на випадок захворювання вірусом COVID-19
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, площа Соборнна,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2021
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 червня 2020 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 16:12
Додаток_№2_Квалiфiкацiйнi_вимоги.doc
23 червня 2020 16:12
Додаток_№1_Технiчнi_(якiснi)_кiл_кiснi_вимоги.doc
23 червня 2020 16:12
Проєкт договору Дод 4 .docx
23 червня 2020 16:12
Додаток_№3_Тендерна_пропозицiя .docx
23 червня 2020 16:12
ТД .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 23 червня 2020 20:11
Дата відповіді: 24 червня 2020 12:46
Згіідно кваліфікаційних вимог замовником вимагається: копія довідки про взяття на облік платника податків, відомості щодо якого не підлягають включенню до Єдиного державного реєстру; Чи вірно ми розуміємо, що якщо відомості про учасника містяться в ЄДР та у Витягу з ЄДР є інформація про дату взяття на облік платника податку , то таку довідку надавати не потрібно? Чи можна надати Витяг з ЄДР?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: копія документу, що підтверджує реєстрацію в Єдиному державному реєстрі
щодо аналогічного договору
Дата подання: 23 червня 2020 20:34
Дата відповіді: 24 червня 2020 12:46
У ТД міститься вимога щодо надання учасником довідки в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору, яка має містити інформацію щодо предмету договору, обсягу закупівель, замовника (найменування, адреса, контактні особи (прізвище та контактний телефон), дати укладання і строку дії договору або скановані договір та акт. В предметі договору, що є додатком до ТД зазначено: Предметом цього Договору послуги добровільного страхування медичних працівників на випадок захворювання вірусом COVID-19 (ДК 021:2015 код 66510000-8 “Страхові послуги”) що не суперечать закону і пов’язані з життям, здоров’ям та працездатністю Страхувальника (якщо він є фізичною особою) чи Застрахованих осіб, визначених Страхувальником у цьому Договорі за згодою таких Застрахованих осіб (далі за текстом – ЗО), так я к ситуація що склалася з захворюванням на Covіd-19 виникла в Україні лише в 2020 році, чи буде визнано замовником надання на підтвердження досвіду договір добровільного страхування на випадок хвороби, без уточнення що це захворювання на Covіd-19? Просимо деталізувати визначення поняття аналогічного договору в ТД. Дякуємо за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь:
Під аналогічним договором розуміється договір подібний за предметом закупівлі по коду класифікатору ДК 021:2015
код 66510000-8 “Страхові послуги”).
щодо кількості хворих працівників
Дата подання: 24 червня 2020 17:43
Дата відповіді: 26 червня 2020 13:30
Шановний замовник! Просимо надати інформацію про кількість працівників закладу, яким встановлено позитивний результат інфікування на захворювання COVID19 на дату оголошення закупівлі
Відповідь:

На даний час проводяться розслідування з приводу гострого професійного захворювання у працівників закладу. надати запитувану інформацію не має мажливоості

Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-23-007983-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПрАТ "ІНТЕРЕКСПРЕС", Код ЄДРПОУ:33097568
Дата подання: 17 липня 2020 13:23
Безпідставне відхилення пропозиції
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ІНТЕРЕКСПРЕС» (далі – ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» або суб’єкт оскарження) взяло участь у процедурі закупівлі (відкритих торгах), оголошених Комунальним підприємством «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Дніпропетровської обласної ради» (далі – Замовник). Предметом закупівлі є Послуги з добровільного страхування на випадок хвороби (ДК 021:2015: 66510000-8 – «Страхові послуги» Послуги добровільного страхування медичних працівників на випадок захворювання вірусом COVID-19 згідно з технічними та іншими вимогами Замовника (далі – Послуги). ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» було надано Замовнику тендерну пропозицію, загальна вартість якої складає: 398 894,75 грн. (триста дев’яносто вісім грн вісімсот дев’яносто чотири 75 копійок) без ПДВ. Електронною системою закупівель ціну тендерної пропозиції ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» було автоматично визначено як аномально низьку ціну, у зв’язку з чим, відповідно до вимог частини чотирнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), суб’єктом оскарження у встановлений законом строк листом від 10.07.2020р. № 643/1 було надано Замовнику обґрунтування щодо ціни Послуг. За результатами розгляду пропозиції ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» як учасника переможця, якого тендерна пропозиція є аномально низькою ціною, Замовником було прийнято рішення про її відхилення (Протокол від 14.07.2020р. № 248). Підставою для відхилення зазначено наступне: «Відхилити пропозицію по відкритим торгам ПрАТ «ІНТЕРЕКСПРЕС» закупівлі послуг ДК 021:2015: 66510000-8 – Страхові послуги UA-2020-06-23-007983-а, на підставі статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», як такого, що не надав належного обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції (в обґрунтуванні ціни наведена формула, яка не обґрунтовує аномально низьку ціну пропозиції» (відповідно до Протоколу засідання членів тендерного комітету «КП «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» від 14.07.2020р. № 248). Суб’єкт оскарження не може погодитися з таким рішенням Замовника, оскільки вважає його таким що порушує його права, законні інтереси, та суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав. Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює право Замовника відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни. Проте Законом не визначено виключного переліку документів та формул, які можуть бути обґрунтуванням аномально низької тендерної пропозиції. До того ж, вважаємо, що поняття належне обґрунтування чи неналежне обґрунтування є суто оціночна категорія, яка була не вірно застосована Замовником під час прийняття ним рішення. Згідно зі статтею 29 Закону України «Про публічні закупівлі», обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу надання послуг; сприятливі умови, за яких учасник може надати послуги зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника. Звертаємо увагу, що так звана «аномальна низька ціна» тендерної пропозиції була обґрунтована суб’єктом оскарження у відповідності до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» такими законними факторами як ефективністю співробітництва з постачальниками, низькими витратами на ведення справи, автоматизацією та оптимізацією бізнес-процесів (обґрунтування надане у листі від 10.07.2020 № 643/1), що створюють сприятливі умови, за яких суб’єкт оскарження може надати Послуги Замовнику за спеціальною ціновою пропозицією (знижкою) учасника. Зазначаємо, що розрахунок економічно обґрунтованої ціни Послуги забезпечується лише шляхом врахування реальних та об’єктивних витрат, які є індивідуальними для кожного окремого суб’єкта господарювання (учасника торгів), що й забезпечує їх різний економічний потенціал та конкурентоздатність, а також різне співвідношення ціни остаточних пропозицій учасників торгів. Тендерна пропозиція суб’єкта оскарження повністю відповідає вимогам тендерної документації Замовника, ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» має всі можливості та ресурси надати Замовнику послуги, що є предметом закупівлі, і претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником. Закупівля послуг за ціною, запропонованою суб’єктом оскарження, є вигідною як для ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес», так і в першу чергу для Замовника, оскільки надає йому можливість запобігти перевитрат бюджетних коштів і разом з тим отримати якісні Послуги. Діяльність ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» відповідає чинному законодавству, яке регулює відносини у сфері страхування, зокрема, Законам України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг», «Про страхування». Всі договірні зобов’язання виконуються ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» належним чином та у повному обсязі. Уповноваженим органом, що здійснює нагляд за діяльністю на ринках фінансових послуг (Нацкомфінпослуг) протягом останніх трьох років не було застосовано до ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» жодного заходу впливу у зв’язку з порушеннями норм законів та інших нормативно-правових актів під час здійснення діяльності суб’єктом оскарження. Крім того, у грудні 2019 року за версією Міжнародного фінансового клубу «Банкиръ» ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» отримано нагороду «Лідер у сфері медичного страхування». На підставі частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес», до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У зв’язку з викладеним, вважаємо рішення Замовника про відхилення пропозиції ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» у закупівлі Послуг з підстав ненадання належного обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції необґрунтованим та несправедливим, а також таким, що прийнято ним з формальних підстав. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи В результаті зазначених дій Замовника через прийняття ним рішення, зазначеного у протоколі від 14.07.2020р № 248, порушуються права та законні інтереси ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес», зокрема його право на визнання переможцем процедури закупівлі, оскільки безпідставне та незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем іншого учасника. Враховуючи викладене, вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, встановлені частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: максимальна економія та ефективність; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування Відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» вимагає зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес», зазначене у Протоколі засідання членів тендерного комітету «КП «Обласний центр екстреної медичного допомоги та медицини катастроф» від 14.07.2020р. № 248. Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб’єкта оскарження. Задоволення зазначених вимог створить підстави для відновлення порушених прав та законних інтересів ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес», зокрема, на визнання переможцем у процедурі закупівлі з дотриманням принципу неупередженого визначення переможця процедури закупівлі та отримання вигоди, пов’язаною з перемогою у процедурі закупівлі. До скарги додаються документи в електронній формі (у вигляді файлів формату pdf), що підтверджують неправомірність рішень, дій або бездіяльності Замовника. Відповідно до вимог «Порядку здійснення плати за подання скарги до органу оскарження через електронну систему закупівель та її повернення суб’єкту оскарження», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.04.2020р. № 292, суб’єкт оскарження зазначає реквізити рахунка, на який буде повернута плата за скаргу у випадках, визначених законом та цим Порядком; Одержувач: ПрАТ СК «ІнтерЕкспрес» IBAN UA693138490000026505000015504 АКБ «ІНДУСТРІАЛБАНК» Код ЄДРПОУ 33097568 Додатки: 1. Протокол від 14.07.2020р. № 248. 2. Лист від 10.07.2020р. № 643/1. 3. Свідоцтво № РА/2020-04 про присвоєння кредитного рейтингу (рейтингу фінансової стійкості) за національною рейтинговою шкалою на рівні uaAA.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 липня 2020 11:06
рішення від 21.07.2020 № 13979+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 22 липня 2020 11:05
рішення від 30.07.2020 № 14731 .pdf
Дата публікації: 04 серпня 2020 20:02
Коментар замовника щодо усунення порушення: На підставі Рішення №14731-р/пк-пз від 30.07.2020 р. Постійно діючий адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарги ПрАТ СК «ІНТЕРЕКСПРЕС» про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по відкритим торгам Страхові послуги (Послуги добровільного страхування медичних працівників на випадок захворювання вірусом COVID-19), повернути всіх учасників на кваліфікацію .
Дата виконання рішення замовником: 06 серпня 2020 14:07
Номер скарги: UA-2020-06-23-007983-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "УЛЬТРА", Код ЄДРПОУ:33152597
Дата подання: 16 липня 2020 15:46
Безпідставна дискваліфікація
Безпідставна дискваліфікація щодо закупівлі ДК 021:2015: 66510000-8 Страхові послуги (Послуги добровільного страхування медичних працівників на випадок захворювання вірусом COVID-19)
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 липня 2020 12:27
рішення від 20.07.2020 № 13913.pdf
Дата публікації: 21 липня 2020 12:26
рішення від 29.07.2020 № 14630.pdf
Дата публікації: 03 серпня 2020 22:26
Коментар замовника щодо усунення порушення: На підставі Рішення №14630-р/пк-пз від 29.07.2020 р Постійно діючий адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарги ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "УЛЬТРА" про порушення законодавства у сфері публічних закупівель по відкритим торгам Страхові послуги (Послуги добровільного страхування медичних працівників на випадок захворювання вірусом COVID-19), повернути всіх учасників на кваліфікацію .
Дата виконання рішення замовником: 06 серпня 2020 14:08

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2020 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "ІНТЕРЕКСПРЕС" 538 944,00
UAH з ПДВ
398 894,75
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "УЛЬТРА" 651 625,00
UAH з ПДВ
398 995,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "РАРИТЕТ" 651 625,00
UAH з ПДВ
401 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Страхова компанія "Місто" 797 990,00
UAH з ПДВ
787 210,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Страхова компанія "Брокбізнес" 902 450,00
UAH з ПДВ
797 989,00
UAH з ПДВ
Документи
ТДВ "СК "СХІД-ЗАХІД"" 1 076 685,00
UAH з ПДВ
1 076 685,00
UAH з ПДВ
Документи
Страхова компанія "Ю.Ес.Ай" 1 078 000,00
UAH з ПДВ
1 078 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 10:43
Електронний підпис
14 липня 2020 13:44
Електронний підпис
14 липня 2020 13:43
Розрахунок.pdf
13 липня 2020 18:52
Електронний підпис
10 липня 2020 21:04
Електронний підпис
09 липня 2020 14:49
Електронний підпис
09 липня 2020 14:47
19 Договір.pdf
09 липня 2020 14:47
17 Ліцензія.pdf
09 липня 2020 14:47
16.1 Відповідність ТУ.pdf
09 липня 2020 14:47
16 Згода з умовами.pdf
09 липня 2020 14:47
15 Уповноважена особа.pdf
09 липня 2020 14:47
14.1 Виписка з ЄДР.pdf
09 липня 2020 14:47
14 Статут.pdf
09 липня 2020 14:47
11.1 квитанція ДПС.jpg
09 липня 2020 14:47
7.1 баланс 31.12.19.pdf
09 липня 2020 14:47
7 баланс 31.03.20.pdf
09 липня 2020 14:47
6.1 лист-відгук.pdf
09 липня 2020 14:47
3.3 Протокол 2020.pdf
09 липня 2020 14:47
3.2 Протокол 2017.pdf
09 липня 2020 14:47
3.1 Протокол 2014.pdf
09 липня 2020 14:47
3 Наказ.pdf

Публічні документи

14 липня 2020 17:09
Електронний підпис
14 липня 2020 17:08
Розділи_3_4.xlsx.p7s
14 липня 2020 17:07
Розділи_3_4.xlsx
14 липня 2020 17:07
Пояснення ціни.pdf.p7s
14 липня 2020 17:07
Пояснення ціни.pdf
08 липня 2020 11:19
Електронний підпис
08 липня 2020 11:16
1.txt
08 липня 2020 11:16
1.txt
08 липня 2020 11:16
1.txt
08 липня 2020 11:08
Ліцензія.zip
08 липня 2020 11:07
Довіреність 30.zip
08 липня 2020 11:07
Гарантия 19297.zip
07 липня 2020 15:59
Електронний підпис
06 липня 2020 17:39
технічні.pdf
06 липня 2020 17:39
Тендерна пропозиція.pdf
06 липня 2020 17:39
Статут_24.02.2020.pdf
06 липня 2020 17:39
ст17(антикорупційна).pdf
06 липня 2020 17:39
ст17(14).pdf
06 липня 2020 17:39
ст17(13).pdf
06 липня 2020 17:39
ст17(12).pdf
06 липня 2020 17:39
ст17(11).pdf
06 липня 2020 17:39
ст17(10).pdf
06 липня 2020 17:39
ст17(9).pdf
06 липня 2020 17:39
ст17(8).pdf
06 липня 2020 17:39
ст17(7).pdf
06 липня 2020 17:39
ст17(6).pdf
06 липня 2020 17:39
ст17(4).pdf
06 липня 2020 17:39
ст17(3).pdf
06 липня 2020 17:39
ст17(2).pdf
06 липня 2020 17:39
ст17(1).pdf
06 липня 2020 17:39
Справка банк.pdf
06 липня 2020 17:39
Протокол5_(О).pdf
06 липня 2020 17:39
Працівники.pdf
06 липня 2020 17:39
Наказ_Арбузіна (О).pdf
06 липня 2020 17:39
МТБ.pdf
06 липня 2020 17:39
Ліцензія.pdf
06 липня 2020 17:39
Довідка ДФС.pdf
06 липня 2020 17:39
Витяг ЄДРПОУ.pdf
06 липня 2020 17:39
аудиторський зіт 2019.pdf
06 липня 2020 17:39
аналогічний договір.pdf
06 липня 2020 17:39
1дф 1кв.2020.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 16:45
Електронний підпис
17 липня 2020 16:44
Електронний підпис
17 липня 2020 16:44
Електронний підпис
17 липня 2020 16:44
Електронний підпис
17 липня 2020 16:42
Електронний підпис
17 липня 2020 16:42
Електронний підпис
17 липня 2020 16:42
Електронний підпис
17 липня 2020 16:41
Лист пояснення.pdf
09 липня 2020 14:49
Електронний підпис
09 липня 2020 14:49
Електронний підпис
09 липня 2020 14:49
Електронний підпис
09 липня 2020 14:42
Електронний підпис
09 липня 2020 14:40
Електронний підпис
09 липня 2020 14:39
Ліцензія.pdf
09 липня 2020 14:39
НАКАЗ.pdf
09 липня 2020 14:39
Довідка персонал.pdf
09 липня 2020 14:39
Довідка несудимість.pdf
09 липня 2020 14:39
ДержавнаРеестрация.pdf
09 липня 2020 14:39
Витяг з реєстру.pdf
09 липня 2020 14:39
Звіт про фін.рез 2019.pdf
09 липня 2020 14:39
Довідка обладнання.pdf
09 липня 2020 14:39
ПРОТОКОЛ.pdf
09 липня 2020 14:39
Реєстр.номер справи.pdf
09 липня 2020 14:39
Довідка податки.pdf
09 липня 2020 14:39
ФинРез 2020 1 кв0001 _1_.pdf
09 липня 2020 14:39
баланс 2020 1 кв0001 _4_.pdf
09 липня 2020 14:39
квітанція ДФС 1.rtf
09 липня 2020 14:39
Довідка ЄДРПОУ.pdf
09 липня 2020 14:39
Баланс 2019.pdf
09 липня 2020 14:39
квітанція ДФС 2.rtf
09 липня 2020 14:39
Тендерна пропозиція.pdf
09 липня 2020 14:39
Статут.pdf
09 липня 2020 14:39
Довідка досвід.pdf
09 липня 2020 14:39
Проєкт договору.pdf

Публічні документи

09 липня 2020 15:47
Електронний підпис
09 липня 2020 15:44
Тендерна пропозиція.pdf
09 липня 2020 15:44
Статут.pdf
09 липня 2020 15:44
Протокол_68_25_03_16.pdf
09 липня 2020 15:44
Протокол _90_ _86.pdf
09 липня 2020 15:44
Наказ Крамер_2016 (1).pdf
09 липня 2020 15:44
наказ 07.pdf
09 липня 2020 15:44
наказ 03 Крамер_2017.pdf
09 липня 2020 15:44
ЄДРПОУ ПАТ.pdf
09 липня 2020 15:44
Договір.pdf
09 липня 2020 15:44
Довідки Укрсиббанк.pdf
09 липня 2020 15:44
Довідка Укргазбанк.pdf
09 липня 2020 15:43
дов_податки.pdf
09 липня 2020 15:43
ВИТЯГ з ЄДР.pdf
09 липня 2020 15:43
Баланс на 31.12.2019.pdf
09 липня 2020 15:43
Баланс на 31.03.2020.pdf

Публічні документи

09 липня 2020 13:49
Електронний підпис
09 липня 2020 13:48
Витяг 03 07 2020.pdf.p7s.p7s
09 липня 2020 13:48
Витяг 03 07 2020.pdf
09 липня 2020 13:20
Електронний підпис
09 липня 2020 13:17
Тендерна пропозиція.pdf
09 липня 2020 13:17
Статут 2019.pdf.p7s.p7s
09 липня 2020 13:17
Статут 2019.pdf
09 липня 2020 13:17
Ст. 17.pdf.p7s.p7s
09 липня 2020 13:17
Ст. 17.pdf
09 липня 2020 13:17
Протокол №54.pdf.p7s.p7s
09 липня 2020 13:17
Протокол №54.pdf
09 липня 2020 13:17
Проєкт договору.pdf.p7s.p7s
09 липня 2020 13:17
Проєкт договору.pdf
09 липня 2020 13:17
Наказ Холодовська.PDF
09 липня 2020 13:17
Ліцензія ДМС.pdf.p7s.p7s
09 липня 2020 13:17
Ліцензія ДМС.pdf
09 липня 2020 13:17
Довідка про оборот.pdf
09 липня 2020 13:17
Довідка до статуту.pdf
09 липня 2020 13:17
Баланс 2019 Форма 1.PDF.p7s.p7s
09 липня 2020 13:17
Баланс 2019 Форма 1.PDF
09 липня 2020 13:17
Баланс 1й квартал 2020.PDF
09 липня 2020 13:17
1 матеріальна база.pdf
09 липня 2020 13:17
public_doc(1).pdf
09 липня 2020 13:17
public_doc(1).p7s

Публічні документи

09 липня 2020 15:47
Електронний підпис
09 липня 2020 15:31
6.9 аудит 2019 - 1.pdf
09 липня 2020 15:31
2 Статут Схід-Захід.PDF
09 липня 2020 15:31
17 Проєкт договору.pdf
09 липня 2020 15:31
13.2 Держстат.PDF
09 липня 2020 15:31
13.1 Витяг ЄДР 24042020.zip
09 липня 2020 15:31
13 виписка 08.07.19.pdf
09 липня 2020 15:31
12 Ліцензія.pdf
09 липня 2020 15:31
11 Довідки банк.pdf
09 липня 2020 15:31
10.1 Специфікація.pdf
09 липня 2020 15:31
7 Стаття 17.pdf
09 липня 2020 15:31
6.9 аудит 2019 - 2.pdf
09 липня 2020 15:31
6.8 Оборот компанії.pdf
09 липня 2020 15:31
6.6 Квитанція 2 до 1-ДФ.pdf
09 липня 2020 15:31
6.5 1 ДФ.pdf
09 липня 2020 15:31
6.4 Ф-1, Ф-2 1 кв.2020.pdf
09 липня 2020 15:31
6.3 Ф2 2019_квит2.pdf
09 липня 2020 15:31
6.2 Ф2 2019.pdf
09 липня 2020 15:31
6.1 Баланс_2019_квит2.pdf
09 липня 2020 15:31
6 Баланс 2019.pdf
09 липня 2020 15:31
3 Мат-тех база.pdf
09 липня 2020 15:31
2.1 Опис до Статуту.pdf

Публічні документи

09 липня 2020 14:40
Електронний підпис
09 липня 2020 14:27
19_Пропозиція.pdf
09 липня 2020 14:27
16_Виписка.pdf
09 липня 2020 14:27
15_3_Протокол 74.pdf
09 липня 2020 14:27
15_2_Протокол 71.pdf
09 липня 2020 14:27
15_1_Статут_опис_н.pdf
09 липня 2020 14:27
14_Договор проект.pdf
09 липня 2020 14:27
13_Ліцензія здоров_я.pdf
09 липня 2020 14:27
12_ЮЕСАЙ_ аудит_2019.pdf
09 липня 2020 14:27
11_7_ДФ_4кв_2_2019.pdf
09 липня 2020 14:27
11_6_ДФ_4кв_1_2019.pdf
09 липня 2020 14:27
11_5_ДФ_3кв_2019.pdf
09 липня 2020 14:27
11_4_ДФ_2кв_2019.pdf
09 липня 2020 14:27
11_3_ДФ_1кв_2019.pdf
09 липня 2020 14:27
11_2_ДФ_1кв_2_2020.pdf
09 липня 2020 14:26
11_1_ДФ_1кв_1_2020.pdf
09 липня 2020 14:26
10_Довідки_банк.pdf
09 липня 2020 14:26
8_Довідка_довкілля.pdf
09 липня 2020 14:26
7_Довідка ст 17.pdf
09 липня 2020 14:26
5_1_Балан_Фінрез_2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "ІНТЕРЕКСПРЕС"

ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "УЛЬТРА"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "РАРИТЕТ"

ПрАТ "Страхова компанія "Місто"

ПрАТ "Страхова компанія "Брокбізнес"

ТДВ "СК "СХІД-ЗАХІД""

Страхова компанія "Ю.Ес.Ай"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПрАТ "ІНТЕРЕКСПРЕС"
#33097568
Очікує рішення
398 894,75
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 09:04
Обґрунтування аномально низької ціни
до 07 серпня 2020 00:00
ПрАТ "ІНТЕРЕКСПРЕС"
#33097568
Рішення скасоване
398 894,75
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 09:04
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 липня 2020 15:14
Обґрунтування аномально низької ціни
до 14 липня 2020 00:00
ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "УЛЬТРА"
#33152597
Рішення скасоване
398 995,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 09:04
Обґрунтування аномально низької ціни
до 16 липня 2020 00:00
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "РАРИТЕТ"
#30407332
Рішення скасоване
401 000,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 09:04
Обґрунтування аномально низької ціни
до 18 липня 2020 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

12 серпня 2020 14:23
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

7 п. 1 ч. 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє цю тендерну пропозицію.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

14 липня 2020 15:48
Електронний підпис
14 липня 2020 15:28
Протокол 248 .PDF

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

16 липня 2020 12:04
Електронний підпис
16 липня 2020 12:02
Протокол 254.PDF

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 20 серпня 2020 16:13
Кінець періоду оскарження: 31 серпня 2020 00:00
Дата відміни: 31 серпня 2020 00:04
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: 1. На підставі п.5 ст.32 Закону «Про публічні закупівлі», визнати тендер по закупівлі послуг за ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги (Послуги добровільного страхування медичних працівників на випадок захворювання вірусом COVID-19)", ІЗ:UA-2020-06-23-007983-a таким, що не відбувся, в зв’язку скороченням видатків на здійснення цієї закупівлі.
Документи:
20 серпня 2020 16:13
Електронний підпис
20 серпня 2020 16:11
Пр-л - торги не відбулісь.PDF