Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду по об’єкту будівництва «Капітальний ремонт їдальні та санвузлів Комунального закладу освіти «Навчально – виховний комплекс № 111 «спеціалізована школа – дошкільний навчальний заклад» Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро,пр. Героїв, 29
Очікувана вартість
74 504,57 UAH
UA-2020-06-23-007939-a ab2573bfe18f403d9556209d9d5c5bba
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Олександрівна Зіменко

+380660136170 zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Людмила Олександрівна Зіменко
+380660136170
zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2020 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2020 22:00
Очікувана вартість: 74 504,57 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 372,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником та учасником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення технічного нагляду по об’єкту будівництва «Капітальний ремонт їдальні та санвузлів Комунального закладу освіти «Навчально – виховний комплекс № 111 «спеціалізована школа – дошкільний навчальний заклад» Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро,пр. Героїв, 29
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Героїв, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 червня 2020 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 16:10
Додаток 3 - Проект договору.docx
23 червня 2020 16:10
Оголошення про проведення закупівлі нова редакція.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 липня 2020 22:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ФЕНІКС" 74 504,57
UAH з ПДВ
74 504,57
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ФЕНІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ФЕНІКС"
#32781303
Переможець 74 504,57
UAH з ПДВ
14 липня 2020 13:25

Документи

14 липня 2020 13:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2020 13:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ФЕНІКС"
#32781303
74 504,57
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 липня 2020 13:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 16:12
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 16:11
Додаткова угода № 3 від 22.12.2020 до Договору № 21ТН-20.FR12.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 16:11
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2020 12:37
Додаткова угода № 2 від 04.09.2020.FR12.pdf зміни до договору
04 вересня 2020 12:36
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2020 10:20
дод.угода №1 від 26.08.2020 договір №21ТН_20 від 20.07.2020.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 10:20
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 19:47
договір №21ТН_20 від 20.07.2020.pdf укладений
21 липня 2020 19:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна інженера з технічного нагляду
Номер договору про закупівлю: 21ТН/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 21ТН/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 21ТН/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 68 702,55
UAH (в тому числі ПДВ 11 450,43 UAH)