Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту Семенівської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 41715545 |
Місцезнаходження: | 38200, Україна , Полтавська обл., СЕМЕНІВКА, вул. Незалежності, 44 |
Контактна особа: |
Колодій Анна Володимирівна (053) 419-10-62 semenivka_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 червня 2020 16:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 липня 2020 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 липня 2020 13:00 |
Початок аукціону: | 20 липня 2020 12:25 |
Очікувана вартість: | 7 347 415,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції; Документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою та повинні бути датовані не раніше оголошення цієї закупівлі. У разі надання учасником будь-яких інших документів іноземною мовою, такі документи повинні мати автентичний переклад українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) повинен бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. У випадку викладення документу на російській мові переклад повинен бути посвідчений нотаріально або посвідчений учасником торгів (на розсуд учасника). Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - нерезидентами України, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою, вірність перекладу (або справжність підпису перекладача) повинна бути засвідчена нотаріально або документ повинен бути легалізований у встановленому законодавством України порядку. Документи у складі тендерної пропозиції учасника-нерезидента повинні бути легалізовані за спрощеною процедурою проставлення апостиля відповідно до статей 3 і 4 Гаазької Конвенції або за процедурою консульської легалізації відповідно до Віденської Конвенції про консульські зносини від 24.04.1963. Якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною учасника-нерезидента такий учасник надає в тендерній пропозиції нотаріально завірену копію перекладу на українську мову офіційного документу та лист-роз’яснення з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію тощо) між Україною та країною учасника-нерезидента. У разі розбіжностей перекладу з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) - не передбачено.
Джерело фінансування закупівлі. кошти місцевого бюджету – 1 215 823,30 грн., кошти державного бюджету – 6 131 591,70 грн.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи по ОБ’ЄКТУ проводяться Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи на підставі “Актів приймання виконаних будівельних робіт” за формою № КБ-2в та “Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат” за формою № КБ-3 згідно із об’ємами виконаних робіт на протязі 20 банківських днів по мірі надходження на рахунок Покупця коштів з бюджету (за умов надходження коштів на рахунок за даним кодом видатків), але не пізніше 31.12.2020 року. Бюджетні зобов’язання Замовника за Договором виникають виключно у разі наявності та в межах ліміту відповідних бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 липня 2020 13:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 липня 2020 12:02 |
зміни.pdf | |
09 липня 2020 12:02 |
тендерна документація.pdf | |
23 червня 2020 16:10 |
Технічне завдання (3).pdf | |
23 червня 2020 16:09 |
Тендерна документація тепломодернізація.pdf | |
23 червня 2020 16:09 |
ДОДАТОК 3 (7).docx | |
23 червня 2020 16:09 |
ДОДАТОК 2 (6).docx | |
23 червня 2020 16:09 |
ДОДАТОК 1 (7).docx | |
23 червня 2020 16:09 |
ДОДАТОК 5 (4).docx |
09 липня 2020 13:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 липня 2020 12:02 |
зміни.pdf
|
|||
09 липня 2020 12:02 |
тендерна документація.pdf
|
|||
23 червня 2020 16:10 |
Технічне завдання (3).pdf
|
|||
23 червня 2020 16:09 |
Тендерна документація тепломодернізація.pdf
|
|||
23 червня 2020 16:09 |
ДОДАТОК 3 (7).docx
|
|||
23 червня 2020 16:09 |
ДОДАТОК 2 (6).docx
|
|||
23 червня 2020 16:09 |
ДОДАТОК 1 (7).docx
|
|||
23 червня 2020 16:09 |
ДОДАТОК 5 (4).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено обов’язку замовника щодо надання інформаційної моделі інвесторського кошторису чи проектної документації.
У пункті 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 передбачено надання замовником для розрахунку ціни пропозиції учасника торгів підряднику одного із документів: відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, або відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію. Тендерний комітет обрав варіант надання відомостей обсягів робіт.
В тендерній документації наявний Додаток № 4 «Технічна специфікація», відповідно до якої Технічне завдання (технічні вимоги) до предмету закупівлі додаються в окремому файлі «Технічне завдання.pdf». Зазначений файл містить Відомість обсягів робіт. Цього достатньо для розрахунку учасником закупівлі кошторисної вартості робіт на об’єкті.
Відповідно до п. 5 наказу Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» (далі – Наказ № 281) визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва.
Нормою п.п. 5.2.1 п. 5 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3 (зі змінами №2, затвердженими наказом від 16.04.2018 № 102 ДП «УкрНДНЦ») встановлено, що кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій визначаються на підставі усереднених показників, наведених у додатку Д, виходячи з класу наслідків (відповідальності) об’єкта (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4, 5 та 6 таблиці Д.1 додатку Д, для яких адміністративні витрати визначаються на підставі відповідних показників).
Усереднений показник для визначення розміру адміністративних витрат згідно пояснювальної записки– 1, 380.
Вимоги про усунення порушення
Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі технічному завданню повинна бути підтверджена:
- зведеним кошторисним розрахунком та договірною ціною;
- локальними кошторисами(мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу);
- відомістю ресурсів;
- проектом календарного графіку виконання робіт, передбачених предметом закупівлі, сформований у розрізі розділів локальних кошторисів ( відповідно до «РЕкомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві» затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009р.№2);
- підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1.1-2013 «Правила визначення вартостібудівництва»
Розрахунок ціни тендерної пропозиції подається у вигляді інформаційної моделі складеної у програмному комплексі АВК-5 та у форматі «PDF» чи «JPEG».
Замовник у складі тендерної документації надав Відомість обсягів робіт .
Згідно положенню ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 для розрахунку ціни тендерної пропозиції учасника замовник надає підряднику відомість обсягів робіт та відомість ресурсув.
Але в тендерній документації відсутня відомість ресурсів. У відомості ресурсів зазначені важливі дані, та які є суттевими при розрахунку достовірної(реальної) ціни.У ввдомості ресурсів зазначені перелік необхідних машин та механізмів,які необхідно залучити при виконанні робіт,трудові ресурси,всі необхідні матеріальні ресурси (будівельні матеріали, які повинні використовуватися при реконструкції )
Учасником не можливо розрахувати ринкову(достовірну) ціну відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1.1-2013.
Просимо додати до тендерної документації відомість ресурсів з шифром та обсягами , та локальні кошториси (оскільки відоміть обсягів робіт є укрупненими показниками),та за можливості з цінами згідно вашої проектної документації, шляхом внесення змін до тендерної документації.Так, як ми вважаємо , що відсутнісь відомості робіт, нас дискримінує.
Учасник розраховує договірну ціну його тендерної пропозиції, за яку він готовий виконати роботи, відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1.1-2013 з урахуванням наявної у нього техніки та обладнання, вартості орендованої техніки, кількості та розряду працівників, необхідних для залучення до виконання робіт, ринкової вартості будівельних матеріалів та інших ресурсів тощо.
Для проведення учасником зазначених розрахунків не є потрібною інформація, що міститься у проектній документації, достатньою є інформація про обсягів робіт (Відомість обсягів робіт).
У пункті 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 передбачено надання замовником для розрахунку ціни пропозиції учасника торгів підряднику одного із документів: відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, або відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію. Тендерний комітет обрав варіант надання відомостей обсягів робіт.
В тендерній документації наявний Додаток № 4 «Технічна специфікація», відповідно до якої Технічне завдання (технічні вимоги) до предмету закупівлі додаються в окремому файлі «Технічне завдання.pdf». Зазначений файл містить Відомість обсягів робіт. Цього достатньо для розрахунку учасником закупівлі кошторисної вартості робіт на об’єкті.
З проектною документацією в розрізі робочих креслень можна ознайомитися за адресою замовника наведеною у тендерній документації.
З огляду на зазначене Вимога не задоволена.
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 17 липня 2020 12:53 |
Кінець періоду оскарження: | 28 липня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 28 липня 2020 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Невірне визначення предмету закупівлі |
17 липня 2020 12:53
|
Електронний підпис |
17 липня 2020 12:52
|
протокол 26.pdf |