Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Паркова на ділянці від бул. Краматорського до н.б.№70 в м. Краматорськ, Донецької області (коригування)
Очікувана вартість
10 807 370,00 UAH
UA-2020-06-23-006894-a 3302e273f25945549b0eeff177b16a4b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Станіслав Данилюк

+380626421932 vkg@krm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ комунального господарства Краматорської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40477481
Місцезнаходження: 84313, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, вул. МАШИНОБУДІВНИКІВ, будинок 23
Контактна особа: Станіслав Данилюк
+380626421932
vkg@krm.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2020 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 10 липня 2020 12:28
Очікувана вартість: 10 807 370,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 54 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10139 метр квадратний
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Паркова на ділянці від бул. Краматорського до н.б.№70 в м. Краматорськ, Донецької області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, вулиця Паркова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Підрядник зобов’язується використати і звітувати (с додаванням усіх необхідних документів) за отриманні кошти строком не більше 90 календарних днів. Попередня оплата на виконання робіт здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені цім договором. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Після надходження коштів на бюджетний рахунок в органах Казначейства та підписання Сторонами акта прийняття виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (ф.КБ-3). Оплата виконаних робіт може проводитись поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт і здійснення їх приймання-передавання з оформленням актів за формою КБ-2в та КБ-3. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 95%
Гарантійне обслуговування: 5%
10 років та більше: 5%
9 років: 4%
8 років: 3%
7 років: 2%
6 років: 1%
5 років: 0%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-23-000028 ● 423aa5142a6743a7b4e5da09178fb08f
  • Статус: вирішено ● Дата: 20 листопада 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 липня 2020 09:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

31.07.2020 № 29

Суми

Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 31.07.2020 №29
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-06-23-006894-a 23.06.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Протокол щодо розірвання договору

2020-08-25 09:38:26


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення законодавства в частині відображення закупівлі у річному плані та повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення законодавства в частині відображення закупівлі у річному плані та повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

.

2020-09-07 14:29:24

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2020 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ Данко 8 960 000,00
UAH з ПДВ
8 960 000,00
UAH з ПДВ
1 8 960 000 Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Облдоррембуд" 10 092 448,80
UAH з ПДВ
10 092 448,80
UAH з ПДВ
1 10 092 448.80 Документи

Публічні документи

09 липня 2020 13:36
Електронний підпис
09 липня 2020 13:35
КОМ ЧАСТИНА.pdf
09 липня 2020 13:28
ТЕХ ЧАСТИНА.pdf
09 липня 2020 13:28
КОМ ЧАСТИНА.pdf
09 липня 2020 13:28
КВАЛ ЧАСТИНА.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 18:14
Електронний підпис
24 липня 2020 18:13
51550025860137-2.XML
24 липня 2020 18:12
ПАКЕТ ПЕРЕМОЖЦЯ 4.pdf
24 липня 2020 18:12
Довідка з МВС.zip
24 липня 2020 18:12
ПАКЕТ ПЕРЕМОЖЦЯ 3.pdf
24 липня 2020 18:12
ПАКЕТ ПЕРЕМОЖЦЯ 2.pdf
24 липня 2020 18:11
ПАКЕТ ПЕРЕМОЖЦЯ 1.pdf
09 липня 2020 07:48
Електронний підпис
09 липня 2020 07:47
Проект договору.pdf
09 липня 2020 07:47
Обсяг робіт.pdf
09 липня 2020 07:47
Кваліфікаційність 2.pdf
09 липня 2020 07:47
Кваліфікаційність 1.pdf
09 липня 2020 07:47
Досвід робіт.pdf
09 липня 2020 07:47
Договірна ціна.pdf
09 липня 2020 07:47
Відповідність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Данко

Товариство з додатковою відповідальністю "Облдоррембуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Данко
#32727466
Відхилено 8 960 000,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 14:41
Товариство з додатковою відповідальністю "Облдоррембуд"
#05505963
Переможець 10 092 448,80
UAH з ПДВ
24 липня 2020 15:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 15:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Облдоррембуд"
#05505963
10 092 448,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 08:36
r_54_ДЦ_ВОБ Выполнено.rtf укладений
07 вересня 2020 08:35
001.jpg укладений
07 вересня 2020 08:35
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2020 11:11
001.jpg зміни до договору
01 вересня 2020 11:06
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 15:04
кап.ремонт вул. Паркова.pdf укладений
04 серпня 2020 15:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість робіт по договору зменшується на 6 898 072,80 грн. Загальна вартість виконаних робіт складає 3 194 376,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 105/12-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 194 376,00
UAH (в тому числі ПДВ 532 396,00 UAH)
Причини розірвання договору: Усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель