Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект шкільних меблів для початкових класів «Нової української школи» (стіл в кількості 151шт + стілець в кількості 151шт)
Очікувана вартість
196 300,00 UAH
UA-2020-06-23-006085-a f4c52be404bf49ce8007e0dc2748bbd3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгенія Немич

+380974797142 oshirokeotg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Широківської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41823359
Місцезнаходження: 53700, Україна , Дніпропетровська обл., смт Широке, вул.Вишнева,б.6
Контактна особа: Євгенія Немич
+380974797142
oshirokeotg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2020 15:02
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2020 11:52
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 14 липня 2020 13:49
Очікувана вартість: 196 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 963,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Характеристики наведені в оголошенні до закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект шкільних меблів для початкових класів «Нової української школи» (стіл в кількості 151шт + стілець в кількості 151шт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53700, Україна, Дніпропетровська область, смт Широке, вулиця Соборна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2020 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 11:52
Оголошення набір меблів.docx
23 червня 2020 15:02
проект договору .doc
23 червня 2020 15:02
Оголошення набір меблів.docx
25 червня 2020 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 11:52
Оголошення набір меблів.docx
23 червня 2020 15:02
проект договору .doc
23 червня 2020 15:02
Оголошення набір меблів.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні характеристики
Дата подання: 24 червня 2020 09:30
Дата відповіді: 24 червня 2020 10:50
Згідно Наказу Міністерства економіки розвитку і торгівлі №93 від 26.01.2018 року скасовується дія Наказу державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики №28 від 01.02.2005 року " Про затвердження переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні". Таким чином, з 01.01.2018/ року законодавством України скасовується вимога до обов'язкової сертифікації даного переліку продукції. Цей факт підтвеорджує те, що на даний момент жодним нормативно- правовим актом України не визначена обов'язковість сертифікації меблевої продукції та матеріалів для її виготовлення. Більше того, згідно вимог НУШ пункту 5.2.13 Вимагається оформлення висновків СЕЕ. Вимог до оформлення сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008, IDT), або ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю та інших сертифікатів немає. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації що до наявності сертифікатів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник закупівлі відповідно Вашої вимоги щодо внесення змін до документації, а саме змінити вимоги щодо наявності сертифікатів по "шкільним меблям", повідомляємо, що застосування наказу № 28 від 01.02.2005 року до даної процедури закупівлі недоцільно. Вимоги до меблів для навчальних кабінетів початкової школи визначенні в наказі № 143 від 07.20.2020 року "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи". Тому Ваша вимога відхилена.
технічні характеристики
Дата подання: 25 червня 2020 08:33
Дата відповіді: 25 червня 2020 11:46
Вимоги до меблів для навчальних кабінетів початкової школи визначенні в наказі № 143 від 07.20.2020 року "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи", до Вашого відома в пункті 4 цього наказу говориться: Засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в початковій школі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для різних видів робіт відповідно до навчальних програм початкової школи. Вимагаємо внести зміни до тендерної документаціїї.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо, що буде частково внесено зміни в кваліфікаційні вимоги до закупівлі.
Також повідомляємо, що в наказі "143 від 07.02.2020 року "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи" в п. 1 "вимоги до меблів визначаються відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046:2004 "Меблі для навчальних закладів. Загально технічні умови", ГОСТ 11015-93 (ІСО 5970-79) "Столи учнівські. Типи і функціональні розміри" також інші частини з яких виготовляються шкільні меблі повинні відповідати ГОСТу 11016-93 та ДСТУ ENV 1729-2:2004. Відповідно до Закону № 2736 від 02.12.2010 року "Про загальну безпечність нехарчової продукції" установлює, що виробники зобов’язані вводити в обіг лише безпечну продукцію (стаття 4); доказом безпечності продукції є її відповідність національним стандартам, що гармонізовані з відповідними європейськими стандартами (стаття 5). Згідно з частиною другою статті 23 Закону № 1315 національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. На сьогоднішній день якість та відповідність товару нормативним актам України є ДСТУ ISO/IEC 17000:2007 "Оцінювання відповідності" діючий. У зв'язку із вище викладеного нагадуємо, що шкільні меблі повинні бути якісними та відповідати нормативним актам України.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2020 14:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кривошея Роман Володимирович 146 470,00
UAH з ПДВ
146 470,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа - підприємець ВУС ВАДИМ МИХАЙЛОВИЧ 188 750,00
UAH з ПДВ
188 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2020 10:20
Документи тендеру.pdf
15 липня 2020 10:20
Висновок Школа.pdf
13 липня 2020 08:26
характеристики.pdf
13 липня 2020 08:26
Висновок СЕС.pdf
13 липня 2020 08:26
Дилерський договір.pdf
13 липня 2020 08:26
Єдиний податок.pdf
13 липня 2020 08:26
Виписка ЄДР.pdf
13 липня 2020 08:26
Договір.pdf
13 липня 2020 08:26
Цінова пропозиція.pdf
13 липня 2020 08:26
Повноваження.pdf
13 липня 2020 08:26
Реквізити.pdf
13 липня 2020 08:26
Довідка виробника.pdf
13 липня 2020 08:26
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кривошея Роман Володимирович

Фізична особа - підприємець ВУС ВАДИМ МИХАЙЛОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кривошея Роман Володимирович
#3229514711
Переможець 146 470,00
UAH з ПДВ
15 липня 2020 16:01

Документи

15 липня 2020 16:01
Електронний підпис
15 липня 2020 15:58
ПРОТОКОЛ 71.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2020 16:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кривошея Роман Володимирович
#3229514711
146 470,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 липня 2020 16:01
Електронний підпис
15 липня 2020 15:58
ПРОТОКОЛ 71.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:02
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 12:04
дог 87.pdf укладений
27 липня 2020 12:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 146 470,00
UAH