Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Приладдя до ізольованих кабелів» код 31340000-1 за ДК 021:2015 (кабельні наконечники)
Очікувана вартість
25 032,10 UAH
UA-2020-06-23-005811-a ca535bd1754442d6b58bf02df21d1553
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Квіткіна

+380442546680 tender@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Контактна особа: Наталія Квіткіна
+380442546680
tender@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2020 16:00
Початок аукціону: 10 липня 2020 15:15
Очікувана вартість: 25 032,10 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,80%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31340000-1: Приладдя до ізольованих кабелів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 найменувань
«Приладдя до ізольованих кабелів» код 31340000-1 за ДК 021:2015 (кабельні наконечники)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31340000-1 — Приладдя до ізольованих кабелів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-23-005811-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОСИЛА", Код ЄДРПОУ:39772667
Дата подання: 17 липня 2020 12:45
Дискваліфікація Учасника
Згідно п.8 Додатку 5 до Тендерної документації закупівлі № UA-2020-06-23-005811-a Учасник, у випадку надання еквіваленту, повинен надати порівняльну таблицю із зазначенням технічних характеристик запропонованого та запитуваного товару. В файлі «Інформація про технічні та якісні характеристики» ТОВ «Дніпросила» надало вичерпну інформацію по технічним характеристикам запропонованого товару. Також просимо звернути Вашу увагу на те, що вказані в технічних вимогах типи наконечників DL та ТМЛ мають одні технічні характеристики, а ГОСТ 9581-80 та ГОСТ 7386-80 мають зовсім інші технічні характеристики. Тож не ясно з якими технічними характеристиками порівнювати запропоновану продукцію.
Крім того, згідно п. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі має усунути невідповідності в інформації та/або документах впродовж 24 годин з моменту надання такої вимоги Замовником. Але Замовник не висунув Учаснику вимоги про усунення невідповідності. В іншому випадку ТОВ «Дніпросила» мало би змогу додатково надати порівняльну таблицю технічних характеристик з зазначенням в тому числі і замовленого товару.
Просимо Вас розглянути дане питання та усунути правопорушення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 липня 2020 14:47
Відсутність підстав для задоволення скарги у повному обсязі

Документи подані скаржником

17 липня 2020 12:45
Скарга від 17.07.20р..pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2020 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОЛІЙНИК ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА 17 988,60
UAH з ПДВ
17 988,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОСИЛА" 20 964,00
UAH з ПДВ
20 964,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРЛІНК" 21 600,00
UAH з ПДВ
21 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Вольта-А" 24 610,32
UAH з ПДВ
24 610,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2020 14:11
Сертифікати.pdf
07 липня 2020 14:11
Санкції.pdf
07 липня 2020 14:11
Приказ директор.pdf
07 липня 2020 14:11
Інформаційний лист.pdf
07 липня 2020 14:11
Додаток № 5.pdf
07 липня 2020 14:11
Додаток № 1.pdf

Публічні документи

08 липня 2020 12:12
Електронний підпис
08 липня 2020 12:06
Гарантійний лист 2.pdf
08 липня 2020 12:03
приказ.pdf
08 липня 2020 12:02
протокол+приказ.pdf
08 липня 2020 12:01
Витяг 23.03.2020р..pdf
08 липня 2020 12:01
витяг ПДВ копия.pdf
08 липня 2020 12:01
опис KOR KORO.PDF
08 липня 2020 12:01
Порівняльна таблиця.pdf
08 липня 2020 12:01
Лист згода.pdf
08 липня 2020 12:00
Довідка.pdf
08 липня 2020 12:00
Довідка 2.pdf
08 липня 2020 12:00
Гарантійний лист 1.pdf
08 липня 2020 12:00
Довідка санкції.pdf
08 липня 2020 12:00
Додаток 4.pdf
08 липня 2020 12:00
Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОЛІЙНИК ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОСИЛА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРЛІНК"

ТОВ "Вольта-А"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОЛІЙНИК ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА
#2573002746
Відхилено 17 988,60
UAH з ПДВ
15 липня 2020 12:39
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОСИЛА"
#39772667
Відхилено 20 964,00
UAH з ПДВ
16 липня 2020 12:11
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРЛІНК"
#30627766
Відхилено 21 600,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 15:47
ТОВ "Вольта-А"
#36336791
Переможець 24 610,32
UAH з ПДВ
21 липня 2020 11:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2020 11:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Вольта-А"
#36336791
24 610,32
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 15:01
52.20-285.pdf укладений
06 серпня 2020 14:58
Електронний підпис зміни до договору
09 червня 2021 16:35
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 16:50
повідомлення ДУ 1 52.20-285 ТОВ ВОЛЬТА А.docx зміни до договору
11 грудня 2020 16:32
52.20-285 ДУ №1.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 16:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 52.20-285
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2020 — 01 червня 2021
Сума оплати за договором: 1 019,68
UAH (в тому числі ПДВ 169,95 UAH)