Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво сміттєсортувальної станції на території Олександрівського району (коригування)
Очікувана вартість
59 548 595,60 UAH
UA-2020-06-23-005624-a 73c2288895d74a2d9fe6b4dcd425d431
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Макухін

+380999853045 poligonkram@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Донецький регіональний центр поводження з відходами"
Код ЄДРПОУ: 34850326
Місцезнаходження: 84301, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ , вул. Танкістів, 176
Контактна особа: Олег Макухін
+380999853045
poligonkram@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2020 23:00
Початок аукціону: 10 липня 2020 15:36
Очікувана вартість: 59 548 595,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 297 742,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво сміттєсортувальної станції на території Олександрівського району (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84000, Україна, Донецька область, Олександрівський район, с.м.т. Олександрівка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 червня 2020 14:49
Електронний підпис
23 червня 2020 14:47
Додаток 2.doc
23 червня 2020 14:47
Додаток 3.rtf
23 червня 2020 14:47
Додаток 5.doc
23 червня 2020 14:47
Додаток 1.doc
23 червня 2020 14:47
Додаток 6.doc
23 червня 2020 14:47
ТД Олександрівка.doc
23 червня 2020 14:47
Додаток 7.doc
23 червня 2020 14:47
Оголошення про закупівлю.doc
23 червня 2020 14:47
Додаток 4.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-30-000056 ● f94b46ac2ef147eda2c9707e92610d26
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 жовтня 2020 09:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.09.2020 Одеса № 333

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 30.09.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 30.09.2020.

В.о. начальника Сергій ГАШКОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
Від 30.09.2020 № 333
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедури закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
11. UA-2020-06-23-005624-a 23.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 жовтня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2020 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ" 59 513 426,48
UAH з ПДВ
59 513 426,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІР-ЛЕНД" 59 540 000,00
UAH з ПДВ
59 540 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 липня 2020 12:45
Електронний підпис
09 липня 2020 15:06
Електронний підпис
09 липня 2020 15:05
12_1 Програмний файл.imd
09 липня 2020 15:05
7 Технічне завдання.PDF
09 липня 2020 15:04
25 Проект договору.pdf
09 липня 2020 15:04
27 Копія Статуту.pdf
09 липня 2020 15:04
11 Календарний графік.pdf
09 липня 2020 15:04
9. Копія Ліцензії.pdf
09 липня 2020 15:04
7_1 Лист_погодження.PDF
09 липня 2020 15:04
0 Реєстр документів.PDF

Публічні документи

09 липня 2020 10:41
Рішення №2.pdf
09 липня 2020 10:41
Приказ_Кривицкий (1).jpg
09 липня 2020 10:41
Витяг ПДВ.jpg
09 липня 2020 10:41
Виписка_нова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ"

ТОВ "ІР-ЛЕНД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ"
#40317544
Переможець 59 513 426,48
UAH з ПДВ
13 липня 2020 13:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2020 13:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ"
#40317544
59 513 426,48
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 15:25
договір 4Т.pdf укладений
24 липня 2020 15:21
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2021 09:53
додаткова угода 8.pdf зміни до договору
07 липня 2021 09:52
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2021 09:40
додаткова угода 7.pdf зміни до договору
25 березня 2021 09:39
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2021 09:46
додаткова угода 6.pdf зміни до договору
22 березня 2021 09:45
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2021 08:28
додаткова угода 5.pdf зміни до договору
19 березня 2021 08:27
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2021 14:12
додаткова угода 4.pdf зміни до договору
05 березня 2021 14:09
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:59
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:58
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2020 11:38
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
28 липня 2020 11:37
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2020 14:42
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
27 липня 2020 14:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення.
Номер договору про закупівлю: 4/Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення суми авансу.
Номер договору про закупівлю: 4/Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 4/Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів, зміна додатку №2.
Номер договору про закупівлю: 4/Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягів фінансування у 2020 та 2021 рік. Зміна банківських реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 4/Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягів фінансування у 2020 та 2021 рік.
Номер договору про закупівлю: 4/Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3 - План фінансування в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 4/Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягів фінансування у 2020 та 2021 році
Номер договору про закупівлю: 4/Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML