Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби дезінфекційні
Очікувана вартість
307 400,00 UAH
UA-2020-06-23-005197-a 5d9c4a82945a450dbf80d19faa09a95b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Дмитрів

+380677250904 svasko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільський обласний клінічний онкологічний диспансер" Тернопільської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02001274
Місцезнаходження: 46023, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Романа Купчинського, 8
Контактна особа: Валентина Дмитрів
+380677250904
svasko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2020 14:30
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 10 липня 2020 15:44
Очікувана вартість: 307 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 537,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Кількість: 7 найменувань, згідно до Технічної специфікації. Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. У разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 найменувань
Засоби дезінфекційні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату товару на підставі виставленого рахунку та накладної на умовах відстрочки платежу на термін не менше 30 календарних днів з моменту поставки товару. Зобов’язання Сторін договору виникають лише в межах фактично виділених асигнувань. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 червня 2020 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 14:30
МТВ ВМП (1).docx
23 червня 2020 14:30
Проект_договору.doc
23 червня 2020 14:30
Тендерна_документацiя_правка.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-23-005197-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ДЕХТЯРЕНКО АНАТОЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2495824615
Дата подання: 24 червня 2020 13:31
Вимога
Шановний замовнику! Заявлений Вами засіб Делатест не має аналогів в Україні з реєстрацією у державному реєстрі дезінфекційних засобів, що унеможливлює надання еквівалентного засобу і звужує коло потенційних постачальників. Просимо Вас усунити дискримінаційні умови, зазначені у Додатку 2 тендерної документації, та виключити вказану позицію.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 червня 2020 14:23
Дякуємо за ваше звернення, та повідомляємо про те, що Замовник не може виключити даний пункт з складу закупівлі, так, як такий засіб необхідний для контролю якості передстерилізаційного очищення ВМП, та виявлення прихованої крові, що є необхідним для діяльності медичного закладу. В той же час повідомляємо вам про те, що згідно положень Додатку 2 до Тендерної документації: «Всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».» Таким чином, ви маєте право запропонувати засіб за визначеними Додатком№2 Медико-технічними характеристиками, або кращими, з відповідним вмістом діючих речовин.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2020 16:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Соляр Марія Миколаївна 305 380,00
UAH з ПДВ
303 843,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гібляк Марія Іванівна 305 130,00
UAH з ПДВ
305 130,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 19:47
Електронний підпис
17 липня 2020 19:46
Dovidka_20183390100430285662.pdf
17 липня 2020 19:46
Довідка1.pdf
17 липня 2020 19:46
Довідка 2.PDF
17 липня 2020 19:46
file (5).pdf
17 липня 2020 19:45
Цінова оновлена.PDF
07 липня 2020 20:55
Електронний підпис
07 липня 2020 20:54
Онко Готова.7z
07 липня 2020 20:54
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

09 липня 2020 17:31
Електронний підпис
09 липня 2020 17:30
Тендерна пропозиція.PDF
09 липня 2020 17:30
Товар5.PDF
09 липня 2020 17:30
Товар4.PDF
09 липня 2020 17:30
Товар3.PDF
09 липня 2020 17:30
Товар2.PDF
09 липня 2020 17:30
Товар.PDF
09 липня 2020 17:30
Лист відповідності.PDF
09 липня 2020 17:30
Документи ФОП.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Соляр Марія Миколаївна

ФОП Гібляк Марія Іванівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Соляр Марія Миколаївна
#2762418360
Переможець 303 843,00
UAH з ПДВ
16 липня 2020 13:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2020 13:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Соляр Марія Миколаївна
#2762418360
303 843,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 квітня 2021 13:44
Електронний підпис зміни до договору
20 квітня 2021 13:43
Протокол виправлення 20.04.21р..pdf зміни до договору
20 квітня 2021 13:33
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 12:23
Дод.угода №2 до Договору №171 від 31.07.20р..PDF зміни до договору
22 січня 2021 12:22
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:29
Дод.угода №1 до Договору №171 від 31.07.2020р..PDF зміни до договору
30 грудня 2020 11:27
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 11:15
Договір № 171.pdf укладений
31 липня 2020 11:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити строк дії Договору №171 від 31.07.2020р. укладеного між сторонами, на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, а саме до 31.03.2021 року (включно), в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 171
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди, керуючись п.6 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми визначеної у Договорі, укладеному в попередньому році що становить 60670,00 грн.(шістдесят тисяч шістсот сімдесят грн.00 копійок)
Номер договору про закупівлю: 171
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Комунальним некомерційним підприємством «Тернопільський обласний клінічний онкологічний диспансер» Тернопільської обласної ради укладено договір № 171 від 31 липня 2020 року із Фізичною особою-підприємець Соляр Марія Миколаївна ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-23-005197-a на суму 303843,00 грн. без ПДВ (триста три тисячі вісімсот сорок три грн. 00 коп.) Керуючись п.6 ст.41 Законом України «Про публічні закупівлі» сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 % суми визначеної в Договорі на суму 60670,00 грн. (шістдесят тисяч сімсот сімдесят грн.00коп.), що підтверджено Додатковою Угодою № 2 від 22.01.2021р, яку опубліковано на сайті державних закупівель Prozorro 22.01.2021р. о 12 год.22 хв. Внаслідок технічної помилки, технічного збою в системі не було збережено редагування інформації щодо оновленої суми договору відповідно до Додаткової Угоди № 2 від 22.01.2021 року. Тому сума оплати за Договором № 171 від 31 липня 2020 р. становить 364 513,00 грн. без ПДВ (триста шістдесят чотири тисячі п`ятсот тринадцять грн. 00 коп.).
Номер договору про закупівлю: 171
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 364 513,00
UAH