Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного огляду та випробовувань
Technical inspection and testing services
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2020-06-23-004126-c e6cfb421ae534b379de2e6f2bf5db142
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Салій Сергій Миколайович

+380677606863 izmailampu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Ізмаїльська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Ізмаїльського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728402
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одеська область обл., Ізмаїл, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА ЛУКІ КАПІКРАЯНА, будинок 4
Контактна особа: Салій Сергій Миколайович
+380677606863
izmailampu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Izmail branch of State Enterprise «Ukrainian Sea Ports Authority» (Izmail Sea Ports Authority)
National ID: 38728402
Contact point: Saliy Sergiy
+380677606863
izmailampu@gmail.com

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 червня 2020 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 16:00
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18000 UAH
Publication date: 23 червня 2020 16:39
Enquiries until: 14 липня 2020 16:00
Complaints submission until: до 20 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 липня 2020 16:00

Information

Estimated total value: 600 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 3 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Scope of the procurement
Послуги з опосвідчення ГТС
Services on certification of hydraulic structures.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з опосвідчення ГТС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Services on certification of hydraulic structures.
CPV: 71630000-3
Період постачання: по 18 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання виставленого виконавцем оригіналу належним чином оформленого рахунку за умови наявності підписаного сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 червня 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 16:36
Тендерна документація.doc
23 червня 2020 16:36
ДОДАТОК 2.doc
23 червня 2020 16:36
ДОДАТОК 4.docx
23 червня 2020 16:36
Оголошення про проведення.doc
23 червня 2020 16:36
ДОДАТОК 5.doc
23 червня 2020 16:36
ДОДАТОК 7.docx
23 червня 2020 16:36
Оголошення на англійській мові.docx
23 червня 2020 16:36
ДОДАТОК 6.docx
23 червня 2020 16:36
ДОДАТОК 3.doc
23 червня 2020 16:36
ДОДАТОК 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо оформлення Пропозиції
Дата подання: 10 липня 2020 10:43
Дата відповіді: 10 липня 2020 13:01
Чи правильно розуміє Учасник, що у випадку накладення КЕП/ЕЦП на Тендерну Пропозиції, відсутня потреба у зазначенні дати на засвідченних копіях документів? Так як, під час перевірки замовником КЕП/ЕЦП учасника на сайті центрального засвідчувального органу відображаються: ПІБ, посада Підписувача (особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа)) та Час підпису (дата та час) .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що складені безпосередньо учасником та подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП. Замовником зазначено, що у якості КЕП учасник може скористатися електронним цифровим підписом (далі - ЕЦП) та відповідним посиленим сертифікатом відкритого ключа, що його підтверджує, що були видані відповідно до вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» до 06.11.2018 включно, за умови, що станом на день подання учасником відповідного документа строк дії посиленого сертифіката відкритого ключа не закінчився.
Під час перевірки КЕП/ЕЦП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).
У випадку відсутності даної інформації, учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі підпункту 2 пункту 1 частини1 статті 31 Закону.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-23-004126-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Будівельна організація Чорного моря, Код ЄДРПОУ:38478919
Дата подання: 11 серпня 2020 13:03
Чому відсутні документально оформлені інформації щодо прийнятого рішення
Будь яке рішення потребує документального підтвердження. Чому відсутнє документально оформлене прийняте рішення
Рішення закупівельника: Вимога відхилена
12 серпня 2020 12:43
Номер вимоги: UA-2020-06-23-004126-c.c1


Шановний учаснику, з 5 вересня 2019 року у системі Рrozorro на етапі прекваліфікації вилучено можливість завантажувати документи при винесенні замовником рішення по кожному із учасників. Протокол прекваліфікації, формується автоматично після завершення розгляду всіх тендерних пропозицій та винесення рішення. Інформація в протоколі містить рішення по кожному учаснику та пояснення відхилення, внесені замовником у відповідні електронні поля.
З відповідним роз’ясненням Ви можете ознайомитись за посиланням //prozorro.gov.ua/news/v-prozorro-zmini-v-funkcionali-dlya-prekvalifikaciyi.



Голова тендерного комітету
Ізмаїльської філії ДП «АМПУ»
(Адміністрація Ізмаїльського морського порту) С.І. Лапоног

Документи

12 серпня 2020 12:43
Відповідь на вимогу.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 серпня 2020
UA-2020-06-23-004126-ce6cfb421ae534b379de2e6f2bf5db142
Найменування закупівельника: Ізмаїльська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Ізмаїльського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728402
Місцезнаходження закупівельника: 68600, Україна, Одеська область обл., Ізмаїл, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА ЛУКІ КАПІКРАЯНА, будинок 4
Учасник Документи Рішення Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 серпня 2020 14:21
ДП "ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 серпня 2020 14:22
ТОВ Будівельна організація Чорного моря Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 серпня 2020 14:23

Вимога про усунення невідповідностей

ВИМОГА про усунення невідповідностей в документах поданих Товариством з обмеженою відповідальністю «Анкор» в складі документів тендерної пропозиції на закупівлю послуг – «Послуги з технічного огляду та випробовувань» за кодом СРV за ДК 021:2015- 71630000-3 (Послуги з опосвідчення ГТС) Номер закупівлі UA-2020-06-23-004126-c Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлені невідповідності в документах, які подані учасником в складі тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, закріпленим ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) а саме: 1. Учасник в складі тендерної пропозиції не надав документальне підтвердження права власності на нерухоме майно яке зазначено учасником в п.21 «Інформація про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» (вих.№304/11-20 від 23.07.2020). Відповідно п.3 розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації «У разі зазначення в Довідці обладнання та матеріально-технічної бази інших осіб, необхідно надати скановані копії чинних на весь строк надання послуг господарських договорів (в тому числі субпідряду/співвиконання) щодо задіяння відповідного обладнання, машин, механізмів, виробничих/складських площ тощо, з особами, зазначеними в довідці (при цьому право власності таких осіб на відповідне майно має бути підтверджене на умовах, визначених ч. 2 цього розділу).» Враховуючи вищезазначене, учаснику для усунення виявлених невідповідностей необхідно надати документальне підтвердження того, що майно яке орендується учасником у ДПАТ «Будівельна компанія Укрбуд» відповідно Договору оренди №ОА/20-0008 нерухомого майна державного публічного акціонерного товариства «Будівельна компанія Укрбуд» від 01.12.2019 належить останньому на праві власності. 2. Учасником в складі тендерної пропозиції надана «Інформація про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі» (вих.№304/13-20 від 23.07.2020) в якій відсутня інформація про головного бухгалтера Понуркевич Т.С., яким в свою чергу підписана «Бухгалтерська довідка про наявність зазначеного майна на балансі ТОВ «Анкор», що є в складі тендерної пропозиції учасника. Відповідно п.1 розділу 2 Додатка 1 до тендерної документації учаснику необхідно надати «Довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність прийнятих за трудовим договором або залучених за цивільними угодами працівників, або працівників субпідрядника/співвиконавця, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі. В довідці необхідно обов’язково зазначити по кожному працівнику окремо: П.І.Б. працівників, їх посаду (в разі наявності трудового договору), спеціальність, досвід роботи за спеціальністю, ступінь освіти (узагальнено: середня, професійно-технічна, вища тощо)». Враховуючи вищезазначене, учаснику для усунення виявлених невідповідностей необхідно надати Довідку згідно п.1 розділу 2 Додатка 1 до тендерної документації в якій зазначити інформацію про головного бухгалтера Понуркевич Т.С. та в якості документального підтвердження наявності головного бухгалтера Понуркевич Т.С. надати документи, які вимагаються замовником згідно п.2 розділу 2 Додатка 1 до тендерної документації. Керуючись ч. 16 ст. 29 Закону, з метою усунення виявлених невідповідностей, повідомляємо про необхідність надати замовнику, шляхом завантаження електронну систему закупівель, вищевказаних документів.

Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 17:51
Електронний підпис
24 липня 2020 11:19
Електронний підпис
24 липня 2020 11:15
Статут ТОВ Анкор.pdf
24 липня 2020 11:15
Реквізити Анкор.pdf
24 липня 2020 11:15
Проект договора.pdf
24 липня 2020 11:15
Лист-гарантія.pdf
24 липня 2020 11:15
Довідка стаття 17.pdf
24 липня 2020 11:15
Баланс 2020 2 кв..pdf
24 липня 2020 11:15
Баланс 2020 1 кв..pdf
24 липня 2020 11:15
Баланс 2019.pdf
24 липня 2020 11:15
Технічні вимоги.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ВИМОГА про усунення невідповідностей в документах поданих Державним підприємством «Державний проектно-вишукувальний та науково-дослідний інститут морського транспорту «ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ» в складі документів тендерної пропозиції на закупівлю послуг – «Послуги з технічного огляду та випробовувань» за кодом СРV за ДК 021:2015- 71630000-3 (Послуги з опосвідчення ГТС) Номер закупівлі UA-2020-06-23-004126-c Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлені невідповідності в документах, які подані учасником в складі тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, закріпленим ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) а саме: 1. Учасник в складі тендерної пропозиції не надав документальне підтвердження, яке передбачене законодавством, права власності на майно зазначене в п.1 та п.11 документу «Інформація про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» (№Т1-10/998 від 21.07.2020) (далі-Довідка). Відповідно п.2 розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації «В якості документального підтвердження наявності у учасника зазначеного в Довідці обладнання та матеріально-технічної бази на праві власності необхідно надати скановану копію документу, що підтверджує таке право власності (якщо такий документ передбачено законодавством для такого типу майна) або бухгалтерську довідку про наявність зазначеного майна на балансі, якщо окремий документ про власність на таке майно не передбачено законодавством.» Враховуючи вищевикладене та той факт, що для такого типу майна, яке зазначене учасником в п.1 та п.11 Довідки законодавством передбачений документ, що підтверджує таке право власності (витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, тощо) учаснику для усунення виявлених невідповідностей необхідно надати документальне підтвердження того, що майно яке зазначено в п.1 та п.11 Довідки належить йому на праві власності. 2. Учасник в складі тендерної пропозиції в документі «Інформація про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» (№Т1-10/998 від 21.07.2020) (далі-Довідка) в п.21 зазначив про наявність власного «Ліцензійного програмного забезпечення. Графічні редактори: Auto CAD; Auto CAD LT; Auto CAD Civil 3D» в кількості 9шт та на підтвердження надав копії ліцензійних сертифікатів без перекладу на українську мову. Відповідно п.7 Розділу 1 Тендерної документації «Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються учасником процедури закупівлі українською мовою. В разі необхідності надання документів російською мовою, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями (копії дипломів, договорів, наказів, протоколів, технічних паспортів, сертифікатів тощо), допускається надання даних документів на російській мові (без обов’язкового перекладу на українську мову). В іншому випадку в разі надання учасником процедури закупівлі будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений нотаріально. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.» Враховуючи вищевикладене, учаснику для усунення виявлених невідповідностей необхідно надати копії ліцензійних сертифікатів перекладені українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений нотаріально. 3. Учасником в складі тендерної пропозиції надано документ «Інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі» (№Т 1-10/989 від 20.07.2020) в якій відсутня інформація про директора Нікуліна С.Г. та головного бухгалтера Лукіної Л.А., якими в свою чергу підписані документи, що надані учасником в складі тендерної пропозиції. Відповідно п.1 розділу 2 Додатка 1 до тендерної документації учаснику необхідно надати «Довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність прийнятих за трудовим договором або залучених за цивільними угодами працівників, або працівників субпідрядника/співвиконавця, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі. В довідці необхідно обов’язково зазначити по кожному працівнику окремо: П.І.Б. працівників, їх посаду (в разі наявності трудового договору), спеціальність, досвід роботи за спеціальністю, ступінь освіти (узагальнено: середня, професійно-технічна, вища тощо)». Враховуючи вищезазначене, учаснику для усунення виявлених невідповідностей необхідно надати Довідку згідно п.1 розділу 2 Додатка 1 до тендерної документації в якій зазначити інформацію про директора Нікуліна С.Г. та головного бухгалтера Лукіної Л.А. та в якості документального підтвердження наявності головного бухгалтера Лукіної Л.А. надати документи, які вимагаються замовником згідно п.2 розділу 2 Додатка 1 до тендерної документації. 4. Учасником в складі тендерної пропозиції не надано документальне підтвердження, яке вимагалось Замовником відповідно п.2 розділу 2 Додатка 1 до тендерної документації, щодо наявності в штаті підприємства провідного інженера відділу інженерної геодезії Зінкевича Михайла Васильовича, який зазначений учасником в п.7 документу «Інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі» (№Т 1-10/989 від 20.07.2020). Відповідно п.2 розділу 2 Додатка 1 до тендерної документації учаснику «В якості документального підтвердження наявності працівників та відповідності їх кваліфікації необхідно надати: - копії трудових угод або наказів (витягів з наказів) учасника (субпідрядника/співвиконавця) про прийняття/переведення на посаду працівників, зазначених в Довідці, або цивільних угод з такими працівниками*; - копію диплома про освіту інженера-гідротехніка зазначеного в Довідці; - копію(-ї) діючого(-их) Свідоцтва про допуск водолаза, видане(-их) Регістром судноплавства України.» Враховуючи вищезазначене, учаснику для усунення виявлених невідповідностей необхідно надати документальне підтвердження, яке вимагалось Замовником відповідно п.2 розділу 2 Додатка 1 до тендерної документації, щодо наявності в штаті підприємства провідного інженера відділу інженерної геодезії Зінкевича Михайла Васильовича Керуючись ч. 16 ст. 29 Закону, з метою усунення виявлених невідповідностей, повідомляємо про необхідність надати замовнику, шляхом завантаження електронну систему закупівель, вищевказаних документів.

Документи

Публічні документи

24 липня 2020 12:25
Електронний підпис
24 липня 2020 12:23
Протокол_НР.7Z
24 липня 2020 12:23
Наказ_Фролова_Ю.М.7Z
24 липня 2020 12:23
Лист_для_клieнтiв.7z
24 липня 2020 12:23
Гарантiя_6224-20.7z
24 липня 2020 12:23
Витяг_iз_Статуту.7z
24 липня 2020 12:23
Банкiвс_ка_лiцензiя.7z
24 липня 2020 12:23
oledata.mso
24 липня 2020 12:23
Проект договору.pdf
24 липня 2020 12:23
Оригінал Статуту 2019.pdf
24 липня 2020 12:23
Звіт 2019.pdf
24 липня 2020 12:23
Баланс 2019.pdf
24 липня 2020 12:23
Свідоцтва.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ВИМОГА про усунення невідповідностей в документах поданих Товариством з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ЧОРНОГО МОРЯ» в складі документів тендерної пропозиції на закупівлю послуг – «Послуги з технічного огляду та випробовувань» за кодом СРV за ДК 021:2015- 71630000-3 (Послуги з опосвідчення ГТС) Номер закупівлі UA-2020-06-23-004126-c Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлені невідповідності в документах, які подані учасником в складі тендерної пропозиції, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, закріпленим ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) а саме: 1. Учасником в складі тендерної пропозиції не надано документ, який передбачено законодавством для такого типу майна, щодо підтвердження права власності на майно, яке залучено учасником у ТОВ «Відділок підводного судноремонту і гідротехнічних робіт» згідно Договору б/н від 12.02.2020, а саме: - пересувна водолазна станція на базі м/автобуса Ford; - судно КИВ-4691К Регістровий №SRU 712742. Відповідно п.2 розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації «В якості документального підтвердження наявності у учасника зазначеного в Довідці обладнання та матеріально-технічної бази на праві власності необхідно надати скановану копію документу, що підтверджує таке право власності (якщо такий документ передбачено законодавством для такого типу майна) або бухгалтерську довідку про наявність зазначеного майна на балансі, якщо окремий документ про власність на таке майно не передбачено законодавством.» Враховуючи вищевикладене учаснику для усунення виявлених невідповідностей необхідно надати документ, який передбачено законодавством для такого типу майна, на підтвердження того, що пересувна водолазна станція на базі м/автобуса Ford та судно КИВ-4691К Регістровий №SRU 712742 належать ТОВ «Відділок підводного судноремонту і гідротехнічних робіт» на праві власності. 2. Учасником в складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не надано Довідку, надання якої передбачено п.1 розділу 2 Додатка 1 до тендерної документації. Відповідно п.1 розділу 2 Додатка 1 до тендерної документації учаснику необхідно надати «Довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність прийнятих за трудовим договором або залучених за цивільними угодами працівників, або працівників субпідрядника/співвиконавця, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі. В довідці необхідно обов’язково зазначити по кожному працівнику окремо: П.І.Б. працівників, їх посаду (в разі наявності трудового договору), спеціальність, досвід роботи за спеціальністю, ступінь освіти (узагальнено: середня, професійно-технічна, вища тощо) (в цьому розділі - Довідка). При цьому в Довідці обов’язково має бути зазначена інформація про наявність: - інженера-гідротехніка; - сертифікованого інженера-геодезиста (із діючим сертифікатом); - сертифікованого експерта за напрямом «Технічне обстеження будівель і споруд» (із діючим сертифікатом); - водолаза(-ів) не нижче 2 класу 1-2 груп спеціалізації, що має(-ють) досвід роботи не менше трьох років.» Враховуючи вищевикладене учаснику для усунення виявлених невідповідностей необхідно надати Довідку про наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, надання якої передбачено п.1 розділу 2 Додатка 1 до тендерної документації. Керуючись ч. 16 ст. 29 Закону, з метою усунення виявлених невідповідностей, повідомляємо про необхідність надати замовнику, шляхом завантаження електронну систему закупівель, вищевказаних документів.

Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 14:23
техпаспорт
05 серпня 2020 14:20
завірена копія довідки
05 серпня 2020 14:20
довідка
05 серпня 2020 14:20
посвідчення судно
05 серпня 2020 14:20
довідка про працівників
24 липня 2020 15:32
8 інші документи.7z
24 липня 2020 15:32
7 проект договору.7z
24 липня 2020 15:32
5 забезпечення ТП.7z
24 липня 2020 15:32
4 повноваження.7z
24 липня 2020 15:32
3.7z
24 липня 2020 15:32
2 ст 17.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор"

ДП "ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ"

ТОВ Будівельна організація Чорного моря

Інформація про відміну

Дата відміни
10 серпня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій