Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання (Зварювальний пальник)
Очікувана вартість
5 400,00 UAH
UA-2020-06-23-003587-a ● 7c37e453900b45af8a589fd8d8431cc5
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Міськсвітло" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03341598 |
Місцезнаходження: | 49107, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вулиця Шинна, 26 |
Контактна особа: |
Червоноштан Юрій Олександрович +380567921776 yuri0389@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 червня 2020 13:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 червня 2020 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 липня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 06 липня 2020 11:15 |
Очікувана вартість: | 5 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42660000-0: Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання (Зварювальний пальник)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49107, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Шинна, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 42660000-0 — Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 червня 2020 13:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 червня 2020 13:09 |
Додаток 4 Проект договору (Зварювальний пальник) 2020р.pdf | |
23 червня 2020 13:09 |
Додаток 3 Пропозиція (Зварювальний пальник) 2020р.pdf | |
23 червня 2020 13:09 |
Додаток 2 Технічні характеристики (Зварювальний пальник) 2020р.pdf | |
23 червня 2020 13:09 |
Додаток 1 (Зварювальний пальник) 2020р.pdf | |
23 червня 2020 13:09 |
Оголошення про проведення спрощеної закупiвлi (Зварювальний пальник) 2020р.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація
Дата подання: 26 червня 2020 13:39
Дата відповіді: 30 червня 2020 10:48
Доброго дня!
умови оплати та поставки в оголошенні та договорі різняться.
1. В проєкті договору вказано строк поставки що не перевищує 10 робочих днів, а в оголошенні 5 календарних.
2. В проєкті договору вказано строк оплати 30 днів (не вказано календарних чи робочих) а в оголошенні вказано , що оплата проводиться протягом терміну дії договору ,тобто до 31.12 2020 року(п.9.1. проєкту договору)
Шановгий Замовнику скорегуйте будь ласка дати і строки в оголошенні та договорі
3. В додатку 1, вказано Що учасник повинен надати Гарантійний лист щодо надання зразків товару, як це буде виглядати, якщо товару 1 штука. Виходить так , що Ви як Замовник вимагаєте поставку товару ще до прийняття рішення про перемогу щодо одного з Учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! По першому питанню, в пункті 3.2. проекту договору вказано «Постачальник здійснює поставку Товару в межах терміну дії Договору в строк що не перевищує 10 робочих днів з дати направлення замовлення», даний термін встановлено з урахуванням часу можливого обігу та узгодження замовлення. Дана вказівка є повністю коректною, 5 календарних днів визначені в оголошенні відповідають умові «не перевищує…» зазначеній в договорі.
По другому питанню, в пункті 2.2. проекту договору вказано «Оплата проводиться після приймання Замовником поставленого товару за накладними з відстрочкою платежу до 30 днів за умови наявності фінансового підкріплення видатків Замовника», тобто вказані в оголошенні «Умови оплати: післяплата протягом терміну дії договору» повністю відповідають зазначеним в проекті договору.
По третьому питанню, в розділі «Інші документи» додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям» зазначено «Гарантійний лист Учасника (у довільній формі) щодо надання зразків товару/матеріальних ресурсів (в разі закупівлі послуг/робіт). Учасник, пропозиція якого є найвигіднішою за результатами аукціону зобов’язаний надати на першу вимогу Замовника зразки товару/матеріальних ресурсів (в разі закупівлі послуг/робіт), що планується допоставки/використання, в термін що не перевищує один робочий день з дати направлення вимоги. Якщо такі зразки не можуть бути надані – надати лист-пояснення із зазначенням обґрунтованих причин неможливості надання зразків. Замовник має право витребувати від учасника надання зразків будь-яких товарів/матеріальних ресурсів (в разі закупівлі послуг/робіт) з переліку наданих в пропозиції Учасника, окрім тих, неможливість надання яких зазначена в порядку встановленому даним пунктом оголошення. Якщо Учасник в установлений строк не надасть зразки або пояснення неможливості їх надання рішенням уповноваженої особи буде визнано необґрунтованим, пропозиція такого Учасника може бути відхилена.».
Учасник в складі пропозиції повинен надати виключно гарантійний лист щодо надання зразків товару, або (в разі об’єктивної неможливості надання таких зразків з будь-яких причин, в тому числі з урахуванням особливостей предмету закупівлі) надати письмове пояснення з обґрунтуванням неможливості надання зразків для огляду. Зразки надаються учасниками в період кваліфікації виключно на вимогу Замовника для перевірки технічних характеристик наданих в пропозиції Учасника, після чого наданий зразок (якщо товар не відноситься до витратних матеріалів які втрачають свої якості/комплектність при перевіці) буде повернуто Учаснику.
По другому питанню, в пункті 2.2. проекту договору вказано «Оплата проводиться після приймання Замовником поставленого товару за накладними з відстрочкою платежу до 30 днів за умови наявності фінансового підкріплення видатків Замовника», тобто вказані в оголошенні «Умови оплати: післяплата протягом терміну дії договору» повністю відповідають зазначеним в проекті договору.
По третьому питанню, в розділі «Інші документи» додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям» зазначено «Гарантійний лист Учасника (у довільній формі) щодо надання зразків товару/матеріальних ресурсів (в разі закупівлі послуг/робіт). Учасник, пропозиція якого є найвигіднішою за результатами аукціону зобов’язаний надати на першу вимогу Замовника зразки товару/матеріальних ресурсів (в разі закупівлі послуг/робіт), що планується допоставки/використання, в термін що не перевищує один робочий день з дати направлення вимоги. Якщо такі зразки не можуть бути надані – надати лист-пояснення із зазначенням обґрунтованих причин неможливості надання зразків. Замовник має право витребувати від учасника надання зразків будь-яких товарів/матеріальних ресурсів (в разі закупівлі послуг/робіт) з переліку наданих в пропозиції Учасника, окрім тих, неможливість надання яких зазначена в порядку встановленому даним пунктом оголошення. Якщо Учасник в установлений строк не надасть зразки або пояснення неможливості їх надання рішенням уповноваженої особи буде визнано необґрунтованим, пропозиція такого Учасника може бути відхилена.».
Учасник в складі пропозиції повинен надати виключно гарантійний лист щодо надання зразків товару, або (в разі об’єктивної неможливості надання таких зразків з будь-яких причин, в тому числі з урахуванням особливостей предмету закупівлі) надати письмове пояснення з обґрунтуванням неможливості надання зразків для огляду. Зразки надаються учасниками в період кваліфікації виключно на вимогу Замовника для перевірки технічних характеристик наданих в пропозиції Учасника, після чого наданий зразок (якщо товар не відноситься до витратних матеріалів які втрачають свої якості/комплектність при перевіці) буде повернуто Учаснику.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 липня 2020 11:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець ШЕВЧЕНКО ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ |
5 000,00
UAH з ПДВ
|
5 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ГОНЧАРЕНКО СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ |
5 380,00
UAH з ПДВ
|
5 380,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНА ГРУПА "ІНТЕРНЕТ ПРОЕКТИ" |
5 400,00
UAH з ПДВ
|
5 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець ШЕВЧЕНКО ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ #2836014619 |
Переможець |
5 000,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2020 12:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 13:12
|
Електронний підпис | укладений |
28 липня 2020 07:55
|
Договір | укладений |
28 липня 2020 07:52
|