Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання (Зварювальний пальник)
Очікувана вартість
5 400,00 UAH
UA-2020-06-23-003587-a 7c37e453900b45af8a589fd8d8431cc5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Червоноштан Юрій Олександрович

+380567921776 yuri0389@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Міськсвітло" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03341598
Місцезнаходження: 49107, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вулиця Шинна, 26
Контактна особа: Червоноштан Юрій Олександрович
+380567921776
yuri0389@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2020 13:09
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2020 15:00
Початок аукціону: 06 липня 2020 11:15
Очікувана вартість: 5 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42660000-0: Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання (Зварювальний пальник)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49107, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Шинна, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 42660000-0 — Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 26 червня 2020 13:39
Дата відповіді: 30 червня 2020 10:48
Доброго дня! умови оплати та поставки в оголошенні та договорі різняться. 1. В проєкті договору вказано строк поставки що не перевищує 10 робочих днів, а в оголошенні 5 календарних. 2. В проєкті договору вказано строк оплати 30 днів (не вказано календарних чи робочих) а в оголошенні вказано , що оплата проводиться протягом терміну дії договору ,тобто до 31.12 2020 року(п.9.1. проєкту договору) Шановгий Замовнику скорегуйте будь ласка дати і строки в оголошенні та договорі 3. В додатку 1, вказано Що учасник повинен надати Гарантійний лист щодо надання зразків товару, як це буде виглядати, якщо товару 1 штука. Виходить так , що Ви як Замовник вимагаєте поставку товару ще до прийняття рішення про перемогу щодо одного з Учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! По першому питанню, в пункті 3.2. проекту договору вказано «Постачальник здійснює поставку Товару в межах терміну дії Договору в строк що не перевищує 10 робочих днів з дати направлення замовлення», даний термін встановлено з урахуванням часу можливого обігу та узгодження замовлення. Дана вказівка є повністю коректною, 5 календарних днів визначені в оголошенні відповідають умові «не перевищує…» зазначеній в договорі.
По другому питанню, в пункті 2.2. проекту договору вказано «Оплата проводиться після приймання Замовником поставленого товару за накладними з відстрочкою платежу до 30 днів за умови наявності фінансового підкріплення видатків Замовника», тобто вказані в оголошенні «Умови оплати: післяплата протягом терміну дії договору» повністю відповідають зазначеним в проекті договору.
По третьому питанню, в розділі «Інші документи» додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям» зазначено «Гарантійний лист Учасника (у довільній формі) щодо надання зразків товару/матеріальних ресурсів (в разі закупівлі послуг/робіт). Учасник, пропозиція якого є найвигіднішою за результатами аукціону зобов’язаний надати на першу вимогу Замовника зразки товару/матеріальних ресурсів (в разі закупівлі послуг/робіт), що планується допоставки/використання, в термін що не перевищує один робочий день з дати направлення вимоги. Якщо такі зразки не можуть бути надані – надати лист-пояснення із зазначенням обґрунтованих причин неможливості надання зразків. Замовник має право витребувати від учасника надання зразків будь-яких товарів/матеріальних ресурсів (в разі закупівлі послуг/робіт) з переліку наданих в пропозиції Учасника, окрім тих, неможливість надання яких зазначена в порядку встановленому даним пунктом оголошення. Якщо Учасник в установлений строк не надасть зразки або пояснення неможливості їх надання рішенням уповноваженої особи буде визнано необґрунтованим, пропозиція такого Учасника може бути відхилена.».
Учасник в складі пропозиції повинен надати виключно гарантійний лист щодо надання зразків товару, або (в разі об’єктивної неможливості надання таких зразків з будь-яких причин, в тому числі з урахуванням особливостей предмету закупівлі) надати письмове пояснення з обґрунтуванням неможливості надання зразків для огляду. Зразки надаються учасниками в період кваліфікації виключно на вимогу Замовника для перевірки технічних характеристик наданих в пропозиції Учасника, після чого наданий зразок (якщо товар не відноситься до витратних матеріалів які втрачають свої якості/комплектність при перевіці) буде повернуто Учаснику.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець ШЕВЧЕНКО ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ 5 000,00
UAH з ПДВ
5 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГОНЧАРЕНКО СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ 5 380,00
UAH з ПДВ
5 380,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНА ГРУПА "ІНТЕРНЕТ ПРОЕКТИ" 5 400,00
UAH з ПДВ
5 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 14:44
Електронний підпис
03 липня 2020 14:43
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 12:25
Електронний підпис
03 липня 2020 12:24
Пропозиція.pdf
03 липня 2020 12:24
Довідка про ФОП..pdf
03 липня 2020 12:24
Гарантійний лист.pdf
03 липня 2020 12:24
Завірені уставні.pdf
03 липня 2020 12:24
Довідка санкції.pdf
03 липня 2020 12:24
Лист сертифікація.pdf
03 липня 2020 12:24
Довідка довкілля.pdf

Публічні документи

02 липня 2020 13:01
Електронний підпис
02 липня 2020 13:01
Протокол зборів.pdf
02 липня 2020 13:01
Наказ завірено.pdf
02 липня 2020 13:01
Выписка.pdf
02 липня 2020 13:01
Цінова пропозиція.pdf
02 липня 2020 13:01
Лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець ШЕВЧЕНКО ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ

ФОП ГОНЧАРЕНКО СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНА ГРУПА "ІНТЕРНЕТ ПРОЕКТИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець ШЕВЧЕНКО ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ
#2836014619
Переможець 5 000,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 12:50

Документи

08 липня 2020 12:50
Електронний підпис
08 липня 2020 12:49
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2020 12:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець ШЕВЧЕНКО ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ
#2836014619
5 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 липня 2020 12:50
Електронний підпис
08 липня 2020 12:49
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 13:12
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 07:55
Договір укладений
28 липня 2020 07:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 000,00
UAH