Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Ремонт тепловозу ТЕМ-2УМ №262 в об'ємі КР-1)
DK 021:2015 code 50220000-3 Services of repair, technical maintenance of railway transport and associated equipment, and related services (Repair of diesel locomotive TEM-2UM No.262 in scope of КР-1 (overhaul)
Очікувана вартість
4 950 247,16 UAH
UA-2020-06-23-003200-c 0e80425ca0ca400dbdf0e8975eabde31
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Асамова Оксана Миколаївна

+380459343263 o.asamova@chnpp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне спеціалізоване підприємство «Чорнобильська АЕС»
Код ЄДРПОУ: 14310862
Вебсайт: http://www.chnpp.gov.ua
Місцезнаходження: 07100, Україна , Київська область обл., Славутич, ВУЛИЦЯ 77-Ї ГВАРДІЙСЬКОЇ ДИВІЗІЇ, будинок 7/1
Контактна особа: Асамова Оксана Миколаївна
+380459343263
o.asamova@chnpp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Specialized Enterprise “Chornobyl NPP”
National ID: 14310862
Contact point: Asamova Oksana
+380459343263
o.asamova@chnpp.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 червня 2020 13:24
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 15:36
Очікувана вартість: 4 950 247,16 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 751,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 148500 UAH
Publication date: 23 червня 2020 13:24
Enquiries until: 14 липня 2020 10:00
Complaints submission until: до 20 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 липня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 4 950 247 UAH including VAT
Minimal lowering step: 24 751 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Scope of the procurement
категорія замовника відповідно до пункту 3 частини 4 статті 2 ЗУ від 19.09.2019 № 114-ІХ «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель»
категорія замовника відповідно до пункту 3 частини 4 статті 2 ЗУ від 19.09.2019 № 114-ІХ «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Ремонт тепловозу ТЕМ-2УМ №262 в об'ємі КР-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Repair of diesel locomotive TEM-2UM No.262 in scope of КР-1 (overhaul)
CPV: 50220000-3
Період постачання: по 30 листопада 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати відповідно до Додатку 4 тендерної документації. Джерело фінансування - кошти Держбюджету. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 13:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 13:27
Додатки до змін_1_ТД.zip
03 липня 2020 13:27
Змін_1_ТД.doc
03 липня 2020 13:27
Перелік змін 1.doc
23 червня 2020 13:21
ТД.doc
23 червня 2020 13:21
До Додатку 5.pdf
23 червня 2020 13:21
Додаток 4.doc
23 червня 2020 13:21
Додаток 6.doc
23 червня 2020 13:21
Додаток 1-1.doc
23 червня 2020 13:21
Додаток 5.doc
23 червня 2020 13:21
Додаток 3.doc
23 червня 2020 13:21
Додаток 2.doc
23 червня 2020 13:21
Додаток 1.doc
03 липня 2020 13:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 13:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 13:27
Додатки до змін_1_ТД.zip
03 липня 2020 13:27
Змін_1_ТД.doc
03 липня 2020 13:27
Перелік змін 1.doc
23 червня 2020 13:21
ТД.doc
23 червня 2020 13:21
До Додатку 5.pdf
23 червня 2020 13:21
Додаток 4.doc
23 червня 2020 13:21
Додаток 6.doc
23 червня 2020 13:21
Додаток 1-1.doc
23 червня 2020 13:21
Додаток 5.doc
23 червня 2020 13:21
Додаток 3.doc
23 червня 2020 13:21
Додаток 2.doc
23 червня 2020 13:21
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Огляд тепловоза
Дата подання: 02 липня 2020 11:09
Дата відповіді: 03 липня 2020 13:19
Шановні партнери! Чи можемо ми огланути тепловоз перед наданням комерційної пропозиціі? Огляд тепловоза допоможе нам більш точно сформувати калькуляцію на ремонт, що може значно знизити ціну .
Відповідь: Стосовно даного питання будуть внесені зміни до тендерної документації.
Радіологічний контроль
Дата подання: 02 липня 2020 11:12
Дата відповіді: 03 липня 2020 13:20
Чит буде проходити тепловоз радіологічний контроль при відправленні на ремонт? Чи будуть надаватися документи про неперевищення рівня радіаціі на тепловозі?
Відповідь: Відповідно до вимог «Положения о порядке проведения радиационного контроля при вывозе (выносе) материальных ценностей и других грузов из зоны строгого режима и за пределы зоны отчуждения» 7П-ЦРБ (далі - Положення) тепловоз буде проходити радіаційний контроль при відправленні на ремонт.
При виїзді тепловозу за межі зони відчуження на підставі вимог пункту 2.9 Положення дозиметристом надається «Довідка на виїзд …», а також картограма рівнів радіаційного забруднення внутрішніх та зовнішніх поверхонь тепловоза.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-30-000062 ● 954b98696b0c404fa92dbeca395c2d4f
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 жовтня 2020 09:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.09.2020 Одеса № 333

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 30.09.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 30.09.2020.

В.о. начальника Сергій ГАШКОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
Від 30.09.2020 № 333
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедури закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
12. UA-2020-06-23-003200-c 23.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-06 09:50:50

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 30.09.2020 № 333 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом ДК 021:2015: 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (ремонт тепловозу ТЕМ-2УМ №262 в об'ємі КР-1), яка проводилася Державним спеціалізованим підприємством «Чорнобильська АЕС» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-06-23-003200-c, дата оприлюднення 23.06.2020).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника, а саме:
- чому Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель договір про закупівлю послуг від 01.09.2020 № Д-01.09/20 на 4-й робочий день з дня його укладання, а саме 7 вересня 2020 року, тоді як відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону договір про закупівлю та всі додатки до нього оприлюднюються протягом трьох робочих днів з дня його укладення?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-08 17:07:40

Щодо виконання замовником вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX)

Строки укладання договору за проведеною закупівлею послуг відповідно до положень частин 5, 6 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX (далі - Закон) перепадають: з 29.08.2020 – 07.09.2020.
Господарські договори укладаються за правилами, установленими Цивільним кодексом України (далі - ЦК) з урахуванням особливостей, передбачених Господарським кодексом України (далі - ГК), іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів.
За загальним правилом, згідно з частиною 2 статті 181 ГК України, проєкт договору може бути запропонований будь-якою зі сторін. Замовником процедури закупівлі у складі тендерної документації був оприлюднений окремим файлом проєкт господарського договору (Додаток 4 до тендерної документації).
Відповідно до частини 1 статті 639 ЦК України договір може бути укладений у будь-якій формі, якщо вимоги щодо форми договору не встановлені законом. Договір, запропонований Замовником у Додатку 4 до тендерної документації, викладений у формі єдиного документу.
Відповідно до частини 3 статті 639 ЦК України, якщо сторони домовились укласти у письмовій формі договір, щодо якого законом не встановлена письмова форма, такий договір є укладеним з моменту його підписання сторонами.
В пункті 11.1. розділу 11 Договору від 01 вересня 2020 року за № Д-01.09/20 Сторони визначили, що Договір вважається укладеним після підписання Сторонами та скріплення печатками (за наявністю), з дати підписання останньою Стороною.
Згідно дат під підписами Договору уповноваженими представниками Сторін, Договір ними підписано 04.09.2020. Тому саме з цієї дати зазначений договір є укладеним.
Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Законом України Про публічні закупівлі договір про закупівлю та всі додатки до нього оприлюднюються протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Пунктом 1 статті 253 Цивільного кодексу України визначено, що перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати.
Оскільки дата укладання Договору від 01 вересня 2020 року за № Д-01.09/20 є 04.09.2020 та припадає на останній робочий день (п'ятниця), то початок перебігу строку (протягом трьох робочих днів) для оприлюднення зазначеного договору починається з першого робочого дня, тобто з 07.09.2020 (понеділок), та закінчується 09.09.2020.
Відповідно до інформації в електронній системі закупівель Договорі від 01 вересня 2020 року за № Д-01.09/20 опубліковано 07 вересня 2020 10:26, тобто в перший день початку перебігу строку визначеного Законом для оприлюднення договору.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 23 жовтня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 серпня 2020
UA-2020-06-23-003200-c0e80425ca0ca400dbdf0e8975eabde31
Найменування: Державне спеціалізоване підприємство «Чорнобильська АЕС»
Код ЄДРПОУ: 14310862
Місцезнаходження: 07100, Україна, Київська область обл., Славутич, ВУЛИЦЯ 77-Ї ГВАРДІЙСЬКОЇ ДИВІЗІЇ, будинок 7/1
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ПОЛТАВСЬКИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗНИЧНОЇ ТЕХНІКИ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПрАТ Металургтрансремонт Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 серпня 2020 13:10
ТОВ "ДРЕЙК ТРЕЙД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 серпня 2020 13:11
ТОВ "ТРАНСДІЗЕЛЬ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 серпня 2020 13:12
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВСЬКИЙ ТЕПЛОВОЗОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 серпня 2020 13:13

Документи

Публічні документи

21 липня 2020 17:26
Електронний підпис
21 липня 2020 17:26
Електронний підпис
21 липня 2020 16:39
Протокол НР.7Z
21 липня 2020 16:39
Наказ Фролова Ю.М.7Z
21 липня 2020 16:39
Лист для клієнтів.7z
21 липня 2020 16:39
Гарантія 5301-20.7z
21 липня 2020 16:39
Витяг із Статуту.7z
21 липня 2020 16:39
Банківська ліцензія.7z
21 липня 2020 16:39
Про захист довкілля.pdf
21 липня 2020 16:39
Копія статуту ПРЗЗТ.pdf
21 липня 2020 16:39
Рішення ЧАЭС.pdf
21 липня 2020 16:39
Гарантійний лист.pdf
21 липня 2020 16:39
Дог КППЖТ_ТГМ 4.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: До договору № 536 від 04.11.2019 про надання послуг на виконання ремонтних робіт з АТ «Марганецький ГЗК» відсутній Додаток № 2 «Калькуляція». 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 1.3. пункту 1 Додатку 1 тендерної документації Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з капітального ремонту тепловозів. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору необхідно надати виконаний аналогічний договір з додатками, які є його невід’ємною частиною 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Додаток № 2 до договору № 536 від 04.11.2019 про надання послуг на виконання ремонтних робіт з АТ «Марганецький ГЗК». Умова, визначена у підпункті 1.3. пункту 1 Додатку 1 тендерної документації про не розголошення (закриття при скануванні) інформації, яка становить комерційну таємницю або є конфіденційною, залишається актуальною при усуненні учасником невідповідностей.

Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 11:12
Електронний підпис
05 серпня 2020 11:12
Електронний підпис
22 липня 2020 15:56
Електронний підпис
22 липня 2020 15:56
Електронний підпис
22 липня 2020 15:51
23 баланс за 2019 р..pdf
22 липня 2020 15:51
22 баланс за 1 кв. 2020 р..pdf
22 липня 2020 15:51
16 про співвиконавця.pdf
22 липня 2020 15:51
15 про ліцензування.pdf
22 липня 2020 15:51
14 не має судимості.pdf
22 липня 2020 15:51
5 Статут.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. До договору № 02/10-1 від 02.10.2019 про надання послуг з ПАТ «Газтранзит» відсутні Додатки «Специфікації», визначені підпунктом 2.1. пункту 2 договору. 1.2. До договору № 02/10-4 від 02.10.2019 про надання послуг з ПАТ «Газтранзит» відсутні Додатки «Специфікації», визначені підпунктом 2.1. пункту 2 договору. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 1.3. пункту 1 Додатку 1 тендерної документації «Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з капітального ремонту тепловозів». Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору необхідно надати виконаний аналогічний договір з додатками, які є його невід’ємною частиною 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Додатки «Специфікації» до договору № 02/10-1 від 02.10.2019 про надання послуг з ПАТ «Газтранзит». або 3.2. Додатки «Специфікації» до договору № 02/10-4 від 02.10.2019 про надання послуг з ПАТ «Газтранзит».

Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 13:34
Електронний підпис
26 серпня 2020 13:34
про єдиний податок.pdf
26 серпня 2020 13:34
про довідку МВС.pdf
26 серпня 2020 13:34
п.13 ч.1 ст.17.pdf
26 серпня 2020 13:34
п.12 ч.1 ст.17.pdf
26 серпня 2020 13:33
п.2,3,8 ч.1 ст,17.pdf
26 серпня 2020 13:33
Довідка МВС 26.08.2020.pdf
26 серпня 2020 13:33
Довідка ДТ.zip
26 серпня 2020 13:33
Витяг ПДВ.pdf
26 серпня 2020 13:33
а.1 ч.2 ст.17.pdf
04 серпня 2020 16:33
Електронний підпис
23 липня 2020 16:23
Електронний підпис
23 липня 2020 16:23
Електронний підпис
23 липня 2020 16:22
Про держ.реєстрацію.pdf
23 липня 2020 16:22
санкції.pdf
23 липня 2020 16:22
2 ст.17 Закону.pdf
23 липня 2020 13:06
Електронний підпис
23 липня 2020 13:05
Електронний підпис
23 липня 2020 13:04
9.2 Опис статут.pdf
23 липня 2020 13:04
9.1 Статут ДРЕЙК ТРЕЙД.pdf
23 липня 2020 13:04
8 гарантійний лист.pdf
23 липня 2020 13:04
7 співвиконавці.pdf
23 липня 2020 13:04
4.2 рішення учасника.pdf
23 липня 2020 13:04
2 ст.17 Закону.pdf
23 липня 2020 13:04
1.2 працівники.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. Лист від 22.07.2020 № 22/07-2 щодо інформації про наявність працівників не містить перелік фахівців (слюсарів з ремонту рухомого складу). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 1.2. пункту 1 Додатку 1 тендерної документації «Інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Перелік фахівців (слюсарів з ремонту рухомого складу, інш. робочих спеціальностей) виконаний відповідно до вимог підпункту 1.2. пункту 1 Додатку 1 тендерної документації.

Документи

Публічні документи

23 липня 2020 14:53
Електронний підпис
23 липня 2020 14:53
Електронний підпис
23 липня 2020 14:38
Аттестат новый.jpg
23 липня 2020 14:30
Гарантія 148 500,00.zip
23 липня 2020 14:29
Гарантійний лист.pdf
23 липня 2020 14:29
Статут_2019 повн.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. До договору підряду № 05/03-1 від 05.03.2019 з ПАТ «КИЇВ-ДНІПРОВСЬКЕ МІЖГАЛУЗЕВЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОМИСЛОВОГО ЗАЛІЗНИЧОГО ТРАНСПОРТУ», розміщеному у електронній системі закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-01-22-003544-b (ua-2019-01-22-003544-b), відсутній Додаток № 1 «Калькуляція». 1.2. До договору підряду № 1905180 від 06.09.2019 з АТ «Нікопольський завод феросплавів» Додаток № 3 «Калькуляція» наданий не в повному обсязі, а саме: замість документу на 10 аркушах, як визначено договором, наданий документ на 1 аркуші. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 1.3. пункту 1 Додатку 1 тендерної документації Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з капітального ремонту тепловозів. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору необхідно надати виконаний аналогічний договір з додатками, які є його невід’ємною частиною 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Додаток № 1 до договору підряду № 05/03-1 від 05.03.2019 з ПАТ «КИЇВ-ДНІПРОВСЬКЕ МІЖГАЛУЗЕВЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОМИСЛОВОГО ЗАЛІЗНИЧОГО ТРАНСПОРТУ». або 3.2. Додаток № 3 до договору підряду № 1905180 від 06.09.2019 з АТ «Нікопольський завод феросплавів» на 10 аркушах. Умова, визначена у підпункті 1.3. пункту 1 Додатку 1 тендерної документації про не розголошення (закриття при скануванні) інформації, яка становить комерційну таємницю або є конфіденційною, залишається актуальною при усуненні учасником невідповідностей.

Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 17:19
Електронний підпис
23 липня 2020 20:35
Електронний підпис
23 липня 2020 20:35
Електронний підпис
23 липня 2020 20:16
Електронний підпис
23 липня 2020 20:16
Електронний підпис
23 липня 2020 20:16
Гарантійний лист.PDF
23 липня 2020 20:16
Доручення на ЕЦП.PDF
23 липня 2020 20:15
Рішення учасника 96.PDF
23 липня 2020 20:15
Протокол 18.PDF
23 липня 2020 20:15
Наказ на директора.PDF
23 липня 2020 20:15
Інформація про МТБ.PDF
23 липня 2020 20:15
19937 ПТРЗ p7s.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОЛТАВСЬКИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗНИЧНОЇ ТЕХНІКИ"

ПрАТ Металургтрансремонт

ТОВ "ДРЕЙК ТРЕЙД"

ТОВ "ТРАНСДІЗЕЛЬ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВСЬКИЙ ТЕПЛОВОЗОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДРЕЙК ТРЕЙД" 4 200 000,00
UAH з ПДВ
3 399 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Металургтрансремонт 4 560 240,00
UAH з ПДВ
3 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРАНСДІЗЕЛЬ" 4 260 000,00
UAH з ПДВ
3 798 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОЛТАВСЬКИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗНИЧНОЇ ТЕХНІКИ" 4 875 000,00
UAH з ПДВ
4 080 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВСЬКИЙ ТЕПЛОВОЗОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" 4 905 500,00
UAH з ПДВ
4 905 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 13:34
Електронний підпис
26 серпня 2020 13:34
про єдиний податок.pdf
26 серпня 2020 13:34
про довідку МВС.pdf
26 серпня 2020 13:34
п.13 ч.1 ст.17.pdf
26 серпня 2020 13:34
п.12 ч.1 ст.17.pdf
26 серпня 2020 13:33
п.2,3,8 ч.1 ст,17.pdf
26 серпня 2020 13:33
Довідка МВС 26.08.2020.pdf
26 серпня 2020 13:33
Довідка ДТ.zip
26 серпня 2020 13:33
Витяг ПДВ.pdf
26 серпня 2020 13:33
а.1 ч.2 ст.17.pdf
04 серпня 2020 16:33
Електронний підпис
23 липня 2020 16:23
Електронний підпис
23 липня 2020 16:23
Електронний підпис
23 липня 2020 16:22
Про держ.реєстрацію.pdf
23 липня 2020 16:22
санкції.pdf
23 липня 2020 16:22
2 ст.17 Закону.pdf
23 липня 2020 13:06
Електронний підпис
23 липня 2020 13:05
Електронний підпис
23 липня 2020 13:04
9.2 Опис статут.pdf
23 липня 2020 13:04
9.1 Статут ДРЕЙК ТРЕЙД.pdf
23 липня 2020 13:04
8 гарантійний лист.pdf
23 липня 2020 13:04
7 співвиконавці.pdf
23 липня 2020 13:04
4.2 рішення учасника.pdf
23 липня 2020 13:04
2 ст.17 Закону.pdf
23 липня 2020 13:04
1.2 працівники.pdf

Публічні документи

05 серпня 2020 11:12
Електронний підпис
05 серпня 2020 11:12
Електронний підпис
22 липня 2020 15:56
Електронний підпис
22 липня 2020 15:56
Електронний підпис
22 липня 2020 15:51
23 баланс за 2019 р..pdf
22 липня 2020 15:51
22 баланс за 1 кв. 2020 р..pdf
22 липня 2020 15:51
16 про співвиконавця.pdf
22 липня 2020 15:51
15 про ліцензування.pdf
22 липня 2020 15:51
14 не має судимості.pdf
22 липня 2020 15:51
5 Статут.pdf

Публічні документи

23 липня 2020 14:53
Електронний підпис
23 липня 2020 14:53
Електронний підпис
23 липня 2020 14:38
Аттестат новый.jpg
23 липня 2020 14:30
Гарантія 148 500,00.zip
23 липня 2020 14:29
Гарантійний лист.pdf
23 липня 2020 14:29
Статут_2019 повн.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 17:26
Електронний підпис
21 липня 2020 17:26
Електронний підпис
21 липня 2020 16:39
Протокол НР.7Z
21 липня 2020 16:39
Наказ Фролова Ю.М.7Z
21 липня 2020 16:39
Лист для клієнтів.7z
21 липня 2020 16:39
Гарантія 5301-20.7z
21 липня 2020 16:39
Витяг із Статуту.7z
21 липня 2020 16:39
Банківська ліцензія.7z
21 липня 2020 16:39
Про захист довкілля.pdf
21 липня 2020 16:39
Копія статуту ПРЗЗТ.pdf
21 липня 2020 16:39
Рішення ЧАЭС.pdf
21 липня 2020 16:39
Гарантійний лист.pdf
21 липня 2020 16:39
Дог КППЖТ_ТГМ 4.pdf

Публічні документи

04 серпня 2020 17:19
Електронний підпис
23 липня 2020 20:35
Електронний підпис
23 липня 2020 20:35
Електронний підпис
23 липня 2020 20:16
Електронний підпис
23 липня 2020 20:16
Електронний підпис
23 липня 2020 20:16
Гарантійний лист.PDF
23 липня 2020 20:16
Доручення на ЕЦП.PDF
23 липня 2020 20:15
Рішення учасника 96.PDF
23 липня 2020 20:15
Протокол 18.PDF
23 липня 2020 20:15
Наказ на директора.PDF
23 липня 2020 20:15
Інформація про МТБ.PDF
23 липня 2020 20:15
19937 ПТРЗ p7s.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДРЕЙК ТРЕЙД"

ПрАТ Металургтрансремонт

ТОВ "ТРАНСДІЗЕЛЬ"

ТОВ "ПОЛТАВСЬКИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗНИЧНОЇ ТЕХНІКИ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВСЬКИЙ ТЕПЛОВОЗОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДРЕЙК ТРЕЙД"
#42353500
Переможець 3 399 000,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 14:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 серпня 2020 14:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДРЕЙК ТРЕЙД"
#42353500
3 399 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 10:12
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 10:28
Договір.pdf укладений
07 вересня 2020 10:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 399 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 566 500,00 UAH)