Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Серверне обладнання для зберігання даних на стрічкових носіях
Server hardware for data backup on tape devices
Очікувана вартість
15 195 900,00 UAH
UA-2020-06-23-003109-c 2431dc1c4f8b4b6da35a4dcddb9f2cf5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Охрімчук Ірина Петрівна

+380444811959 tender-dms@customs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна митна служба України
Код ЄДРПОУ: 43115923
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Дегтярівська, 11г
Контактна особа: Охрімчук Ірина Петрівна
+380444811959
tender-dms@customs.gov.ua
Додаткові контактні особи: Куценко Олександр Миколайович
+380444812044
al_kiev@customs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Customs Service of Ukraine
National ID: 43115923
Contact point: Ohrimchuk Iryna Pitrivna
+380444811959
tender-dms@customs.gov.ua
Additional contacts: Oleksandr Kutsenko
+380444812044
al_kiev@customs.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 червня 2020 12:52
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 12:57
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 12:57
Початок аукціону: 21 вересня 2020 14:44
Очікувана вартість: 15 195 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 151 959,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 455877 UAH
Publication date: 23 червня 2020 12:52
Enquiries until: 13 липня 2020 12:57
Complaints submission until: до 19 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 липня 2020 12:57

Information

Estimated total value: 15 195 900 UAH including VAT
Minimal lowering step: 151 959 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Серверне обладнання для зберігання даних на стрічкових носіях
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, м. Київ, м.Київ, вул.Дегтярівська,11-г, бульвар Вацлава Гавела,8А
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Server hardware for data backup on tape devices
CPV: 30210000-4
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату Товару, видаткової накладної та акту виконаних робіт протягом 10-ти банківських днів з дня надходження коштів з Державного бюджету на зазначені цілі. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються за умови наявності коштів на реєстраційному рахунку Покупця. Оплата здійснюється з урахуванням фінансового ресурсу Єдиного казначейського рахунку. Розрахунок за наданий Товар здійснюється в національній валюті України. Датою оплати вважається дата перерахування грошових коштів Покупця на розрахунковий рахунок Постачальника Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 червня 2020 12:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 12:53
ТД Серверне обладнання 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення вимог
Дата подання: 08 липня 2020 12:25
Дата відповіді: 09 липня 2020 10:13
Доброго дня! Серед вимог тендерної документації присутня вимога надати Інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації (вказати не менше ніж двох працівників), які мають необхідні знання та досвід (за формою згідно з додатком 3.2 до тендерної документації) та сертифікати (в електронному вигляді), на кожного зазначеного працівника, від виробника запропонованого учасником обладнання (або його офіційного представника), які підтверджують проходження відповідного навчання у виробника. Просимо уточнити: якщо учасником пропонується до постачання продукція декількох виробників, в довідці необхідно зазначити не менше ніж двох працівників та надати по два сертифікати для кожного з виробників чи допускається, що лише один працівник сертифікований по окремому виробнику? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На кожний вид обладнання яке пропонується учасником вимагається наявність сертифікованих працівників по цьому виду обладнання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-23-003109-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР", Код ЄДРПОУ:37210479
Дата подання: 13 серпня 2020 15:31
Підстави відхилення тендерної пропозиції
Керуючись ч. 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛТАЮР» вважає недостатньою аргументацію, зазначену в протоколі розгляду тендерних пропозицій від 13.08.2020 року, а саме: Не відповідає кваліфікаційним критеріям. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 та встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам.
Вимагаємо надати додаткову інформацію про причини невідповідності тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛТАЮР» умовам тендерної документації, зокрема невідповідності кваліфікаційним критеріям, умовам технічної специфікації та іншим вимогам. Та надати відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що п. 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Вимагаємо пояснити чому, шановний Замовнику, порушуючи Закон України «Про публічні закупівлі», Вами не було розміщено вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Натомість, Ви, застосовуючи до нас дискримінаційну політику, розмістили вимогу про усунення невідповідностей, які стосуються технічної специфікації та вимагали від нас документи, які не передбачені вимогами Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 серпня 2020 14:45
Відхилення пропозиції учасника процедури закупівлі вважається обгрунтованим. Протокол
засідання тендерного комітету №78 від 18.08.2020

Документи

18 серпня 2020 14:44
Лист
18 серпня 2020 14:44
Лист 1
18 серпня 2020 14:44
Лист ІВМ

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-23-003109-c.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР", Код ЄДРПОУ:37210479
Дата подання: 18 серпня 2020 17:53
Відхилення тендерної пропозиції та допущення до аукціону інших учасників
Органу оскарження: Антимонопольний комітет України вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ, 03056, МСП-03680, Україна Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю “АЛТАЮР” проспект Валерія Лобановського, 56/21, офіс 8.4 м. Київ, 03037, Україна Замовник: Державна митна служба України 04119, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Дегтярівська, 11г Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, що оприлюднене в електронній системі закупівель: UA-2020-06-23-003109-c Вих. № 181-2020 від 18.08.2020 року СКАРГА на рішення замовника Державної митної служби України Товариство з обмеженою відповідальністю “АЛТАЮР”, далі за текстом – “Учасник”, 23.07.2020 року подало тендерну пропозицію для участі у процедурі відкритих торгів, яку було оголошено Державною митною службою України, далі за текстом – “Замовник”, щодо закупівлі “Серверне обладнання для зберігання даних на стрічкових носіях”, ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-23-003109-c. Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 13.08.2020 року на закупівлю “Серверне обладнання для зберігання даних на стрічкових носіях”, ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-23-003109-c, тендерну пропозицію ТОВ “АЛТАЮР” відхилено та не допущено до аукціону, оскільки: “Не відповідає кваліфікаційним критеріям. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 та встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам”. Яким саме кваліфікаційним критеріям, умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації не відповідає тендерна пропозиція ТОВ “АЛТАЮР” Замовник не зазначив. У зв’язку з чим, Учасник 13.08.2020 року звернувся до Замовника через електронну систему публічних закупівель з вимогою про усунення порушення. 18.08.2020 року о 14:44 Замовник завантажив в електронну систему закупівель Протокол засідання тендерного комітету №78 від 18 серпня 2020 року, який містить опис підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ “АЛТАЮР”. Вважаємо, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “АЛТАЮР” та допущення до аукціону ТОВ “АЙТІ-СОЛЮШНС” та ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ “ІТ-ІНТЕГРАТОР” є необґрунтованими, з огляду на наступне. 1. Щодо відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю “АЛТАЮР”. 01 серпня 2020 року Замовник через електронну систему закупівель розмістив вимогу про усунення невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ “АЛТАЮР”, у якій було зазначено про наступне: “Відповідно до Додатку 5 до Тендерної документації «Технічні вимоги» «Учасник повинен вказати модель обладнання, що пропонується до постачання та артикули виробника, для можливості перевірки Замовником відповідності обладнання, що пропонується до постачання вимогам Тендерної документації (з вказанням посилань на офіційний сайт виробника).» За вказаним в пропозиції посиланням в мережі Інтернет http://allta.com.ua/shd-allta (далі - Посилання), на дату завантаження документів в електронну системи публічних закупівель «Prozorro», відсутня інформація для порівняння з Технічними вимогами, відповідно до Додатку 5 до Тендерної документації. Також в мережі Інтернет не знайдено будь-якої інформації про запропоноване Вами обладнання. За Посиланням наведена лише одна система збереження даних, а посилання на комутатори мережі зберігання даних та магнітострічкові бібліотеки відсутні взагалі. Використання системи пошуку за моделями обладнання на зазначеному Інтернет-ресурсі також результатів не дали. Все це призводить до унеможливлення зробити якісний та повний аналіз запропонованого обладнання на відповідність Технічним вимогам, зазначеним у Додатку 5 до Тендерної документації. Питання 1: просимо надати повну експлуатаційну документацію на запропоновані вироби, яка розробляється відповідно вимог ДСТУ ГОСТ 2.601:2006 «Єдина система конструкторської документації.» та складається з: Керівництво з експлуатації, паспорт, Інструкції по пуску монтажу, Формуляр, Етикетка, Каталог деталей та одиниць для зборки на кожне із запропонованих виробів, а саме на вироби: 1. Дискова система зберігання даних (СЗД) ALLTA Storage Platform (парт-номер ALL-SP); Дискова полиця розширення для дискової система зберігання даних ALLTA Storage Expansion (парт-номер ALL-STOR-EXP); 2. Комутатор мережі зберігання даних (SAN) ALLTA Switch (парт-номер ALL-SW-32-48); 3. Магнітострічкова бібліотека для довгострокового зберігання ALLTA LTO-8 Tape Library (парт-номер ALL-LTO-8-TL).» Питання 2: просимо надати інформацію у вигляді сертифікатів, протоколів випробувань, експертних висновків, або висновків (сертифікація) виробника операційних систем Замовника, тощо, що підтверджує відповідність запропонованої СЗД вимогам п.1.7 розділу 4 «Вимог до складових Дискової системи зберігання даних» Додатку 5 до Тендерної документації та запропонованої «Магнітострічкової бібліотеки» вимогам п. 3.11 розділу 4 «Вимог до складових Дискової системи зберігання даних» Додатку 5 до Тендерної документації, а саме сумісність цього обладнання з ОС ІВМ AIX версії 6.1, 7.1 та 7.2.”. Таким чином, у вимозі про усунення невідповідностей Замовник вимагав від Учасника надання додаткових документів, не передбачених Тендерною документацією, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції ТОВ “АЛТАЮР” технічним вимогам. Проте, відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі”, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Таким чином, Замовник порушив вимоги Закону України “Про публічні закупівлі” при розгляді тендерної пропозиції ТОВ “АЛТАЮР”, оскільки вимагав від Учасника надання документів, не передбачених Тендерною документацією взагалі, та вимагав усунення невідповідностей у документах технічної частини, тоді як вимога про усунення невідповідностей в інформації та/або документах може стосуватись лише кваліфікаційних критеріїв та підтвердження права підпису. Якщо проаналізувати інші вимоги про усунення невідповідностей, які Замовник надіслав іншим учасникам, а саме: ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ”, ТОВ “Діксі-Центр”, Дочірньому підприємству “ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА”, то такі вимоги не містять необхідності надання додаткових документів, не передбачених Тендерною документацією. Замовник просить інших учасників надати лише роз’яснення та чітке посилання на документи виробника обладнання, в яких вказана та чи інша характеристика товару. При цьому, від ТОВ “АЛТАЮР” Замовник вимагав надати повну експлуатаційну документацію на запропоновані вироби, яка розробляється відповідно вимог ДСТУ ГОСТ 2.601:2006 «Єдина система конструкторської документації.» та складається з: Керівництво з експлуатації, паспорт, Інструкції по пуску монтажу, Формуляр, Етикетка, Каталог деталей та одиниць для зборки на кожне із запропонованих виробів; надати інформацію у вигляді сертифікатів, протоколів випробувань, експертних висновків, або висновків (сертифікація) виробника операційних систем Замовника, які не були передбачені Тендерною документацією. Не погоджуючись з такою вимогою Замовника ТОВ “АЛТАЮР” 01.08.2020 року розмістило в електронній системі закупівель лист-відповідь на вимогу вих. № 173-2020, з проханням до Замовника усунути зазначені порушення та дискримінаційний підхід то ТОВ “АЛТАЮР” як учасника процедури закупівлі, у порівнянні з іншими учасниками. Проте, Замовник не врахував пояснення, надані ТОВ “АЛТАЮР”, та відхилив тендерну пропозицію без зазначення конкретних причин її відхилення. Єдиною невідповідністю тендерної пропозиції ТОВ “АЛТАЮР”, про яку було зазначено Замовником у вимозі про усунення невідповідностей від 01.08.2020 року, є відсутність на офіційному сайті виробника інформації про запропонований товар для порівняння з Технічними вимогами, відповідно до Додатку 5 до Тендерної документації. Так, як зазначено в Додатку 5 до Тендерної документації: “Учасник повинен вказати модель обладнання, що пропонується до постачання та артикули виробника, для можливості перевірки Замовником відповідності обладнання, що пропонується до постачання вимогам Тендерної документації (з вказанням посилань на офіційний сайт виробника). Таким чином, відповідно до Тендерної документації, Замовник вимагав надання лише посилання на офіційний сайт виробника. Тендерною документацією чітко не встановлено, яка саме інформація має бути розміщена на веб-сайті виробника для перевірки Замовником відповідності обладнання, що пропонується до постачання, вимогам Тендерної документації. На офіційному сайті виробника зазначаються контактні дані виробника, за якими Замовник міг звернутись для уточнення інформації щодо запропонованого товару і цього було би достатньо для перевірки Замовником відповідності обладнання, що пропонується до постачання, вимогам Тендерної документації. Оскільки Замовником у Тендерній документації чітко не визначено, яка саме інформація має бути розміщена на офіційному веб-сайті виробника, він не може посилатись на відсутність будь-якої інформації на офіційному веб-сайті виробника, як на підставу для відхилення тендерної пропозиції учасника. ТОВ “АЛТАЮР” у складі тендерної пропозиції було надано документ “Документи про відповідність технічним вимогам.pdf”, який містить усю необхідну інформацію, яку вимагав Замовник, а саме: модель обладнання, що пропонується до постачання та артикули виробника, для можливості перевірки Замовником відповідності обладнання, що пропонується до постачання, вимогам Тендерної документації (з вказанням посилань на офіційний сайт виробника): Крім того, Учасником надано Довідку про те, що учасник є виробником товару, яка містить інформацію про повну відповідність запропонованого товару вимогам Тендерної документації: Отже, ТОВ “АЛТАЮР” надало всю необхідну інформацію, яку вимагав Замовник, а саме: модель обладнання, що пропонується до постачання та артикули виробника, з вказанням посилань на офіційний сайт виробника. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника у повній мірі відповідає вимогам Тендерної документації. У випадку, якщо у Замовника виникли будь-які сумніви щодо запропонованого товару, він міг звернутись до Учасника, як виробника товару, з проханням надати роз’яснення та додаткову інформацію. Разом з тим, Замовник звернувся до Учасника з вимогою про надання документації, не передбаченої Тендерною документацією, та необґрунтовано відхилив тендерну пропозицію Учасника з підстав відсутності на офіційному веб-сайті виробника інформації, про необхідність наявності якої і не було зазначено в Тендерній документації. Аргументація щодо необґрунтованості інших підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ “АЛТАЮР” та допущення до аукціону ТОВ “АЙТІ-СОЛЮШНС” та ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ “ІТ-ІНТЕГРАТОР” надається Учасником у додаткових поясненнях до цієї скарги. З огляду на вищевикладене, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “АЛТАЮР” та допущення до аукціону ТОВ “АЙТІ-СОЛЮШНС” та ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ “ІТ-ІНТЕГРАТОР” підлягає скасуванню. Керуючись ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі”, ПРОСИМО: 1. Зобов’язати замовника Державну митну службу України вжити заходи для усунення допущених порушень Закону України “Про публічні закупівлі” щодо закупівлі “Серверне обладнання для зберігання даних на стрічкових носіях” (ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-23-003109-c). 2. Зобов’язати замовника Державну митну службу України скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю “АЛТАЮР” на закупівлю “Серверне обладнання для зберігання даних на стрічкових носіях” (ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-23-003109-c) та допустити Товариство з обмеженою відповідальністю “АЛТАЮР” до аукціону. 3. Зобов’язати замовника Державну митну службу України скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції ТОВ “АЙТІ-СОЛЮШНС” до аукціону в рамках закупівлі “Серверне обладнання для зберігання даних на стрічкових носіях” (ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-23-003109-c). 4. Зобов’язати замовника Державну митну службу України скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ “ІТ-ІНТЕГРАТОР” до аукціону в рамках закупівлі “Серверне обладнання для зберігання даних на стрічкових носіях” (ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-23-003109-c).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 серпня 2020 22:01
рішення від 21.08.2020 № 15890 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2020 22:00
інформація про перенесення розгляду скарги № 13598.pdf
Дата публікації: 01 вересня 2020 15:26
рішення від 14.09.2020 № 17238.pdf
Дата публікації: 17 вересня 2020 21:35

Документи подані скаржником

18 серпня 2020 17:47
Скарга АМКУ.pdf
18 серпня 2020 23:09
Скарга АМКУ оновлена.pdf

Документи подані замовником

27 серпня 2020 14:07
Лист по суті
27 серпня 2020 14:07
пояснення.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 серпня 2020
UA-2020-06-23-003109-c2431dc1c4f8b4b6da35a4dcddb9f2cf5
Найменування: Державна митна служба України
Код ЄДРПОУ: 43115923
Місцезнаходження: 04119, Україна, м. Київ обл., місто Київ, вул. Дегтярівська, 11г
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 серпня 2020 16:18
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ІТ-ІНТЕГРАТОР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Діксі-Центр" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 серпня 2020 16:16
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 серпня 2020 16:13
Дочірнє підприємство "ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 серпня 2020 16:15

Документи

Публічні документи

22 вересня 2020 17:20
Електронний підпис
22 вересня 2020 17:20
ДОВІДКА ДПІ 22 09.rar
22 вересня 2020 17:20
ДОВІДКА МВС 18.09.rar
22 липня 2020 16:35
Електронний підпис
22 липня 2020 16:35
Електронний підпис
22 липня 2020 16:35
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
22 липня 2020 16:35
Dovirenist_Savchenko.zip
22 липня 2020 16:35
Dovidka pro nazvu.zip
22 липня 2020 16:34
Bankivska Licenzia.zip
22 липня 2020 16:34
201495_19_21_87.zip

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до пункту «2.1 Таблиці 1 Додатку 3 «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» до Тендерної документації вимагається «Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації (вказати не менше ніж двох працівників), які мають необхідні знання та досвід (за формою згідно з додатком 3.2 до тендерної документації). До довідки додаються сертифікати (в електронному вигляді), на кожного зазначеного працівника, від виробника запропонованого учасником обладнання (або його офіційного представника), які підтверджують проходження відповідного навчання у виробника.». В пропозиції Учасника було надано сертифікати на двох фахівців від виробника дискової системи зберігання даних (СЗД) та на одного фахівця від виробника «Магнітострічкової бібліотеки» та «Комутатора мережі зберігання даних», які підтверджують проходження відповідного навчання у виробника. Питання: просимо додати, у разі наявності, документи що вимагаються вимогами тендерної документації замовника, а саме: додаткові сертифікати від виробника «Магнітострічкової бібліотеки» та «Комутатора мережі зберігання даних».

Документи

Документи

Публічні документи

23 липня 2020 09:44
Електронний підпис
23 липня 2020 09:44
Електронний підпис
23 липня 2020 09:43
Технічна частина.pdf.zip
23 липня 2020 09:43
Статут.pdf.zip
23 липня 2020 09:43
Протокол НР.7Z
23 липня 2020 09:43
Свідоцтво ПДВ.pdf.zip
23 липня 2020 09:43
Лист для клієнтів.7z
23 липня 2020 09:43
Наказ Фролова Ю.М.7Z
23 липня 2020 09:43
Довідка МТБ.pdf.zip
23 липня 2020 09:43
Довідка довкілля.pdf.zip
23 липня 2020 09:43
Витяг із Статуту.7z
23 липня 2020 09:43
Банківська ліцензія.7z
23 липня 2020 09:43
Гарантія 98-17-690.7z
23 липня 2020 09:43
Витяг ПДВ.pdf.zip
23 липня 2020 09:42
IT-INTEGRATOR.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до розділу 4 «Вимоги до складових Дискової системи зберігання даних» Додатку 5 до Тендерної документації, учасник повинен надати: « 1. Заповнена таблиця відповідності запропонованого Учасником Товару технічним вимогам Замовника. Учасник повинен вказати модель обладнання, що пропонується до постачання та артикули виробника, для можливості перевірки Замовником відповідності обладнання, що пропонується до постачання вимогам Тендерної документації (з вказанням посилань на офіційний сайт виробника).» В пропозиції Учасника відсутні будь які посилання на офіційні сайти виробника, що унеможливлює здійснення перевірки Замовником відповідності обладнання, що пропонується до постачання вимогам Тендерної документації. Відповідно до п 1.1 «Контролери» розділу 4 «Вимоги до складових Дискової системи зберігання даних» Додатку 5 до Тендерної документації зазначено: «Уніфікована Система збереження даних (СЗД) SAN та NAS з підтримкою блочних протоколів iSCSI та Fibre Channel, файлових протоколів NFS, CIFS. Не менше 2 (двох) контролерів, що можуть бути активними одночасно. Розмір кеш-пам’яті не менше ніж 256ГБ на систему зберігання даних. Можливість гарячої заміни контролерів. СЗД повинна підтримувати масштабування до не менше ніж 8 -ми активних контролерів. Підтримка контролерами рівнів RAID 0,1,5,6,1+0, або еквівалентні. Сумісність з операційними системами AIX, Linux, Oracle Solaris, сімейстава Windows Server. з забезпеченням повного функціоналу без встановлення на сервери додаткових програм-агентів» За посиланням на офіційний сайт виробника IBM https://www.ibm.com/products/flashsystem-7200/specifications - запропонована Учасником система збереження даних ІBM FlashSystem 7200 не є уніфікованою та не підтримує файлові протоколи NFS та CIFS. Питання 1: просимо підтвердити відповідність вимогам п 1.1 «Контроллери» розділу 4 «Вимоги до складових Дискової системи зберігання даних» Додатку 5 до Тендерної документації та надати чітке посилання на документи виробника обладнання в яких зазначена підтримка запропонованою СЗД файлових протоколів NFS та CIFS. 2. В пропозиції учасника зазначається обладнання H3C UniServer R4900 G3 8SFF CTO Server (UN-R4900-G3-8SFF-C), яке є сервером, але відповідно до розділу 4 «Вимоги до складових Дискової системи зберігання даних» Додатку 5 до Тендерної документації не вимагаються будь які додаткові сервери. Питання 2: просимо надати роз’яснення (обґрунтування) щодо необхідності такого серверу у складі СЗД. 3. Відповідно до п 1.13-1.21 розділу 4 «Вимоги до складових Дискової системи зберігання даних» Додатку 5 до Тендерної документації «Полиця (і) розширення для дискової системи зберігання даних, у складі:» вимагається зазначення технічних характеристик полиці розширення СЗД, характеристик жорстких дисків, кількості жорстких дисків, тощо, що пропонується учасником, а також підтвердження відповідності обладнання вимогам Тендерної документації, але в пропозиції учасника ця інформація відсутня. Питання 3: просимо надати підтвердження відсутності потреби в полиці розширення у складі СЗД та жорстких дисках з огляду на те, що п. 1.15 розділу 4 «Вимоги до складових Дискової системи зберігання даних» Додатку 5 до Тендерної документації «Підтримка носіїв» чітко визначений формфактору дисків а саме 2.5’’ та п. 1.16 розділу 4 «Вимоги до складових Дискової системи зберігання даних» Додатку 5 до Тендерної документації «Жорсткі диски» вимагається «Об’єм не менше ніж 1.8TB, швидкістю обертання шпинделя не менше 10K, інтерфейс Dualport SAS. Загальна кількість дисків обирається учасником для забезпечення не менше 220 TВ «сирого» простору. Можливість «гарячої» заміни.» Питання 4: просимо надати роз’яснення щодо кількості та розміщення жорстких дисків формфактору 2.5’’ для забезпечення вимоги «не менше 220 TВ «сирого» простору. що згідно вимог до комплекту обладнання, визначено у розділі 4 «Вимоги до складових Дискової системи зберігання даних» Додатку 5 до Тендерної документації 4. Відповідно до пункту «2.1 Таблиці 1 Додатку 3 «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» до Тендерної документації вимагається «Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації (вказати не менше ніж двох працівників), які мають необхідні знання та досвід (за формою згідно з додатком 3.2 до тендерної документації). До довідки додаються сертифікати (в електронному вигляді), на кожного зазначеного працівника, від виробника запропонованого учасником обладнання (або його офіційного представника), які підтверджують проходження відповідного навчання у виробника.», але в пропозиції Учасника надані сертифікати ІВМ, що засвідчують кваліфікацію інженера з систем збереження даних та сертифікати фахівців з продажу (сертифікат фахівця з продажу не є підтвердженням кваліфікації інженера). Будь які сертифікати фахівців, що засвідчують кваліфікацію інженера з «Магнітострічкової бібліотеки» та «Комутатора мережі зберігання даних» відсутні. Питання 5: просимо додати, у разі наявності, документи що вимагаються вимогами тендерної документації замовника, а саме: додаткові сертифікати від виробника «Магнітострічкової бібліотеки» та виробника «Комутатора мережі зберігання даних», які підтверджують кваліфікацію інженера(ів), або надати посилання на офіційний сайт де розміщена інформація, що рівень кваліфікації зазначений в наданих сертифікатах розповсюджується на обладнання «Магнітострічкової бібліотеки» та «Комутатора мережі зберігання даних».

Документи

Публічні документи

23 липня 2020 12:15
Електронний підпис
23 липня 2020 11:46
Електронний підпис
23 липня 2020 11:40
Технічна частина.zip
23 липня 2020 11:40
Кваліфікація.zip
23 липня 2020 11:40
щодо ліцензування.pdf
23 липня 2020 11:40
Свідоцтво ПДВ.pdf
23 липня 2020 11:40
рішення.pdf
23 липня 2020 11:40
Проєкт договору.pdf
23 липня 2020 11:40
Паспорт + инн.pdf
23 липня 2020 11:40
Довіреність+наказ.pdf
23 липня 2020 11:40
Відомості ЄДРПОУ.pdf
23 липня 2020 11:40
Статут оригінал.pdf
23 липня 2020 11:40
Опис документів.pdf
23 липня 2020 11:40
ЛИСТ КОД ДОСТУПУ.pdf
23 липня 2020 11:40
Копія Статуту.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

«Відповідно до Додатку 5 до Тендерної документації «Технічні вимоги» «Учасник повинен вказати модель обладнання, що пропонується до постачання та артикули виробника, для можливості перевірки Замовником відповідності обладнання, що пропонується до постачання вимогам Тендерної документації (з вказанням посилань на офіційний сайт виробника).» За вказаним в пропозиції посиланням в мережі Інтернет http://allta.com.ua/shd-allta (далі - Посилання), на дату завантаження документів в електронну системи публічних закупівель «Prozorro», відсутня інформація для порівняння з Технічними вимогами, відповідно до Додатку 5 до Тендерної документації. Також в мережі Інтернет не знайдено будь якої інформації про запропоноване Вами обладнання. За Посиланням наведена лише одна система збереження даних, а посилання на комутатори мережі зберігання даних та магнітострічкові бібліотеки відсутні взагалі. Використання системи пошуку за моделями обладнання на зазначеному Інтернет-ресурсі також результатів не дали. Все це призводить до унеможливлення зробити якісний та повний аналіз запропонованого обладнання на відповідність Технічним вимогам, зазначеним у Додатку 5 до Тендерної документації. Питання 1: просимо надати повну експлуатаційну документацію на запропоновані вироби, яка розробляється відповідно вимог ДСТУ ГОСТ 2.601:2006 «Єдина система конструкторської документації.» та складається з: Керівництво з експлуатації, паспорт, Інструкції по пуску монтажу, Формуляр, Етикетка, Каталог деталей та одиниць для зборки на кожне із запропонованих виробів я, а саме на вироби: 1. Дискова система зберігання даних (СЗД) ALLTA Storage Platform (парт-номер ALL-SP); Дискова полиця розширення для дискової система зберігання даних ALLTA Storage Expansion (парт-номер ALL-STOR-EXP); 2. Комутатор мережі зберігання даних (SAN) ALLTA Switch (парт-номер ALL-SW-32-48); 3. Магнітострічкова бібліотека для довгострокового зберігання ALLTA LTO-8 Tape Library (парт-номер ALL-LTO-8-TL).» Питання 2. просимо надати інформацію у вигляді сертифікатів, протоколів випробувань, експертних висновків, або висновків (сертифікація) виробника операційних систем Замовника, тощо, що підтверджує відповідність запропонованої СЗД вимогам п.1.7 розділу 4 «Вимог до складових Дискової системи зберігання даних» Додатку 5 до Тендерної документації та запропонованої «Магнітострічкової бібліотеки» вимогам п. 3.11 розділу 4 «Вимог до складових Дискової системи зберігання даних» Додатку 5 до Тендерної документації, а саме сумісність цього обладнання з ОС ІВМ AIX версії 6.1, 7.1 та 7.2.

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до п. 3.2 розділу 4 «Вимог до складових Дискової системи зберігання даних» Додатку 5 до Тендерної документації «Керуючий модуль розміром не більше ніж 6U з можливістю нарощування модулями розширення загальний розмір системи не більше 12U. Підтримка створення не менше ніж 16-ти логічних бібліотек. Підтримка не менш ніж 6 модулів розширення на бібліотеку. Підтримка не менше 500 слотів для картриджів та не менше ніж 40 стрічкових приводів на бібліотеку.» Згідно зазначених посилань на сайт виробника https://www.quantum.com/en/products/tape-storage/scalar-i3 та далі за посиланням https://cdn.allbound.com/iq-ab/2020/02/Scalar-i3-Tape-Library-Datasheet-DS00509A.pdf зазначено, що запропонована «Магнітострічкова бібліотека» має обмеження щодо максимальної кількості слотів для картриджів (400 шт.) та максимальної кількості стрічкових приводів на бібліотеку (24 шт.). При цьому жодного посилання на можливості масштабування «Магнітострічкової бібліотеки» відповідно до «Технічних вимог» Додатку 5 до Тендерної документації виробником не наведено. Питання 1: просимо надати чітке посилання на документи виробника обладнання, в яких зазначена відповідність запропонованого Вами обладнання вимогам п.3.2 «Вимог до складових Дискової системи зберігання даних» Додатку 5 до Тендерної документації в частині кількості слотів для картриджів та кількості стрічкових приводів на бібліотеку. Питання 2:просимо зазначити чіткі параметрі/характеристики товару, які вимагаються в пп 3.6, 3.7, 3.8 «Вимог до складових Дискової системи зберігання даних» Додатку 5 до Тендерної документації.

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ІТ-ІНТЕГРАТОР"

ТОВ "Діксі-Центр"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР"

Дочірнє підприємство "ЕС ЕНД ТІ УКРАЇНА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2020 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" 15 185 910,00
UAH з ПДВ
15 185 910,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ІТ-ІНТЕГРАТОР" 15 192 120,00
UAH з ПДВ
15 192 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 вересня 2020 17:20
Електронний підпис
22 вересня 2020 17:20
ДОВІДКА ДПІ 22 09.rar
22 вересня 2020 17:20
ДОВІДКА МВС 18.09.rar
22 липня 2020 16:35
Електронний підпис
22 липня 2020 16:35
Електронний підпис
22 липня 2020 16:35
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
22 липня 2020 16:35
Dovirenist_Savchenko.zip
22 липня 2020 16:35
Dovidka pro nazvu.zip
22 липня 2020 16:34
Bankivska Licenzia.zip
22 липня 2020 16:34
201495_19_21_87.zip

Публічні документи

23 липня 2020 09:44
Електронний підпис
23 липня 2020 09:44
Електронний підпис
23 липня 2020 09:43
Технічна частина.pdf.zip
23 липня 2020 09:43
Статут.pdf.zip
23 липня 2020 09:43
Протокол НР.7Z
23 липня 2020 09:43
Свідоцтво ПДВ.pdf.zip
23 липня 2020 09:43
Лист для клієнтів.7z
23 липня 2020 09:43
Наказ Фролова Ю.М.7Z
23 липня 2020 09:43
Довідка МТБ.pdf.zip
23 липня 2020 09:43
Довідка довкілля.pdf.zip
23 липня 2020 09:43
Витяг із Статуту.7z
23 липня 2020 09:43
Банківська ліцензія.7z
23 липня 2020 09:43
Гарантія 98-17-690.7z
23 липня 2020 09:43
Витяг ПДВ.pdf.zip
23 липня 2020 09:42
IT-INTEGRATOR.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ІТ-ІНТЕГРАТОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС"
#38239436
Переможець 15 185 910,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 12:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 вересня 2020 12:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС"
#38239436
15 185 910,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 16:25
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 15:15
Договір 52 укладений
06 жовтня 2020 15:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 15 185 910,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 530 985,00 UAH)