Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт комп'ютерних периферійних пристроїв, персональних комп'ютерів Дніпро
Очікувана вартість
90 750,00 UAH
UA-2020-06-23-002959-c 80d4f0565a6d4081b50bc969e6e7ac53
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковтун Сергій Васильович

(044) 465-32-84 ez@liski.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "ЦТС" Ліски" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081373
Вебсайт: http://www.liski.ua/
Місцезнаходження: 02092, Україна , Київська обл., Київ, вул.Довбуша, 22
Контактна особа: Ковтун Сергій Васильович
(044) 465-32-84
ez@liski.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2020 12:11
Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2020 13:00
Початок аукціону: 09 липня 2020 12:02
Очікувана вартість: 90 750,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів


Детальна інформація стосовно предмету закупівлі зазначена в документації, яка додається до закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Ремонт комп'ютерних периферійних пристроїв, персональних комп'ютерів Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 червня 2020 12:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 12:08
ТД_Ремонт комп периферійних пристроїв (Дніпро).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-23-002959-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К", Код ЄДРПОУ:39453334
Дата подання: 23 липня 2020 17:00
Оскарження вибору переможця
Шановний замовнику! Звертаємо Вашу увагу, що переможець закупівлі ТОВ "СІНТ" не надав належного обґрунтування аномально низької ціни пропозиції за результатами аукціону. Учасник не надав жодного підтверджуючого документу про те що він дійсно отримав знижку від постачальників витратних матеріалів. Оскільки ціна пропозиції ТОВ "СІНТ" значно менша (на 32,94%) від наступної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону, це може свідчити про низьку якість витратних матеріалів, що будуть використовуватись для надання послуг.
Також учасник не надав наступні документи:
- документальне підтвердження відповідності пропозиції Учасника технічним якісним та кількісним вимогам предмету закупівлі (п.1, розділ 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції)
- інформацію про місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг (п.6, розділ 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції).
Враховуючи вищевикладене, просимо ще раз переглянути пропозицію ТОВ "СІНТ" та прийняти рішення про пропозиції Учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 липня 2020 14:30
У відповідності до п.3 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота).
Згідно ч.14 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема, спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника.
Учасником ТОВ «СІНТ», у передбачений законом строк було надано Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції, що містить таку інформацію. Зміст обґрунтування відповідає встановленим законом вимогам. Закон України «Про публічні закупівлі» не місить додаткових вимог до змісту обґрунтування або обов’язку учасника надати додаткові документи, що підтверджують обставини, викладені у обґрунтуванні.
Тобто, учасник ТОВ «СІНТ» надав належне обґрунтування у передбачений законом термін. Підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника відсутні.
Щодо надання учасником ТОВ «СІНТ» документів у складі тендерної пропозиції.
У відповідності до п.1 Р.3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі. Додатком №6 до тендерної документації передбачено, що в якості документального підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі учасник надає наступні документи: 1.1. Довідка в довільній формі з детальним описом робіт, які будуть надаватись відповідно до додатку № 6 тендерної документації (має містити підпис та печатку Учасника); 1.2. Довідка в довільній формі про гарантійні терміни на роботи (має містити підпис та печатку Учасника). Учасником ТОВ «СІНТ» у складі тендерної пропозиції надано документи 02. Детальний опис робіт.pdf та 03. Гарантійні терміни на роботи.pdf, зміст яких відповідає вимогам тендерної документації.
П.6, Р. 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації містить роз’яснення щодо змісту тендерної документації, зокрема щодо інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та не вимог до учасника в частині надання документів у складі тендерної пропозиції.
Учасником ТОВ «СІНТ» належним чином виконано законодавства та тендерної документації щодо надання тендерної пропозиції. Підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «СІНТ» відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2020 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАТАПРИНТ" 90 750,00
UAH
40 000,00
UAH
Немає
ТОВ СІНТ 75 891,40
UAH
59 998,80
UAH
Документи
ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К" 89 475,00
UAH
89 475,00
UAH
Документи

Публічні документи

23 липня 2020 16:39
Електронний підпис
23 липня 2020 16:33
Документи переможця
17 липня 2020 11:49
Електронний підпис
08 липня 2020 12:12
Електронний підпис
08 липня 2020 12:10
19. Лист-згода.pdf
08 липня 2020 12:10
18. Проект договору.pdf
08 липня 2020 12:10
Копія Статут.pdf
08 липня 2020 12:10
Копія Витяг ПДВ.pdf
08 липня 2020 12:10
06. Субпідрядник.pdf
08 липня 2020 12:10
Копія Виписка з ЄДР.pdf
08 липня 2020 12:10
05. Забезпечення ТП.pdf
08 липня 2020 12:10
Копія Баланс_2019.pdf

Публічні документи

08 липня 2020 12:40
Електронний підпис
08 липня 2020 12:40
Фінансова звітність.pdf
08 липня 2020 12:40
Тендерна пропозиція.pdf
08 липня 2020 12:40
сертифікат SCC 2020.pdf
08 липня 2020 12:40
Протокол.pdf
08 липня 2020 12:40
Проект договору.pdf
08 липня 2020 12:40
Наказ.pdf
08 липня 2020 12:40
Копія статуту.pdf
08 липня 2020 12:40
Інформація ст.17.pdf
08 липня 2020 12:40
Довідки з банку.pdf
08 липня 2020 12:40
Довідка ст.17.pdf
08 липня 2020 12:40
ДМС договір+ відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАТАПРИНТ"

ТОВ СІНТ

ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАТАПРИНТ"
#37394765
Відхилено
40 000,00
UAH
16 липня 2020 14:44
Обґрунтування аномально низької ціни
до 11 липня 2020 00:00
ТОВ СІНТ
#16285789
Переможець
59 998,80
UAH
23 липня 2020 14:49
Обґрунтування аномально низької ціни
до 18 липня 2020 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2020 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СІНТ
#16285789
59 998,80
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 16:11
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:03
Додаткова угода 1 (3) (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:03
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 13:50
№183-ЮІ від 06.08.2020.pdf укладений
06 серпня 2020 13:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою продовження строку дії Договору про закупівлю на строк достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі
Номер договору про закупівлю: 183-ЮІ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 71 063,52
UAH (в тому числі ПДВ 11 843,92 UAH)