природний газ
natural gas
Очікувана вартість
1 875 500,00 UAH
UA-2020-06-23-002819-c f74a39e07d97408bb7ee42231af23b59
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕОФІПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40173927
Місцезнаходження: 30600, Україна , Хмельницька область обл., смт Теофіполь, вулиця Небесної сотні, 25
Контактна особа: Казюк Алла Леонідівна
+380384430216
osvitateof@ukr.net
Додаткові контактні особи: Репецька Зоя Михайлівна
+380384431173
osvitateof@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Departament of education teofipol of regional state of administration
National ID: 40173927
Contact point: Repetcka Zoya Muhailivna
+380384430216
osvitateof@ukr.net
Additional contacts: Repetskaya Zoya
+380384431173
osvitateof@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 14:15
Очікувана вартість: 1 875 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 377,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 23 червня 2020 11:38
Enquiries until: 14 липня 2020 18:00
Complaints submission until: до 20 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 липня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 1 875 500 UAH including VAT
Minimal lowering step: 9 378 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 50 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement
• Категорія замовника: п. 3 ч. 4 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» • Мова: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою.
Language: All documents related to the tender proposal, prepared directly by the bidder, must be written in Ukrainian. Customer category: item 3 part 4 of Art. 2 of the Law "On Public Procurement"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
375100 м.куб
природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30600, Україна, Хмельницька область, газорозподільна система,, до якої підключені приміщення Замовника торгів
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

natural gas
CPV: 09120000-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно умов договору Пiсляоплата 5 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо документів, які повинні бути надані учасниками в складі тендерної пропозиції
Дата подання: 01 липня 2020 17:10
Дата відповіді: 06 липня 2020 16:33
Згідно додатку 4 до тендерної документації до «інших документів, які повинні бути надані учасниками в складі пропозиції» вимагається: лист з цетрального управління Служби безпеки України щодо застосування Закону України «Про Санкції». Просимо уточнити, який саме лист вимагається, так як відповідно до ч.1 ст 5 Закону України «Про Санкції»: «Пропозиції щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій виносяться на розгляд Ради національної безпеки та оборони України Верховною Радою України, Президентом України, Кабінетом Міністрів України, Національним банком України, Службою безпеки України». Тобто Служба безпеки України є тільки одним із декількох субєктів ініціації застосування, скасування та внесення змін до санкцій і відповідно інформація надана СБУ не може бути вичерпною і остаточною. Додатково зазначаємо, ч.2 та ч.3 ст.5 Закону України «Про Санкції» передбачає, що: Рішення щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо іноземної держави або невизначеного кола осіб певного виду діяльності (секторальні санкції), передбачених пунктами 1-5, 13-15, 17-19, 25 частини першої статті 4 цього Закону, приймається Радою національної безпеки та оборони України, вводиться в дію указом Президента України та затверджується протягом 48 годин з дня видання указу Президента України постановою Верховної Ради України. Відповідне рішення набирає чинності з моменту прийняття постанови Верховної Ради України і є обов’язковим до виконання. Рішення щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо окремих іноземних юридичних осіб, юридичних осіб, які знаходяться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи-нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а також суб’єктів, які здійснюють терористичну діяльність (персональні санкції), передбачених пунктами 1-21, 23-25 частини першої статті 4 цього Закону, приймається Радою національної безпеки та оборони України та вводиться в дію указом Президента України. Відповідне рішення набирає чинності з моменту видання указу Президента України і є обов’язковим до виконання. Як видно з вищенаведеного Служба безпеки України не є органом, який примайє рішення про застосування, скасування та внесення змін до санкцій. Крім того, ідентифікаційні дані осіб до яких застосовуються санкції зазначаються в додатках до рішень Ради національної безпеки і оборони України., які опубліковані на офіційних сайтах органів державної влади України та є у відкритому доступі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно додатку 4 до тендерної документації вимагається надання Листа з Центрального управління Служби безпеки України щодо застосування ЗУ «Про Санкції». Так як тендерної документацією не встановлена чітка форма змісту даного документу, то учасники повинні надати його від вищезазначеного органу у довільній формі із зазначенням інформації щодо застосування (не застосування) Закону України «Про санкції».
щодо документів, які повинні бути надані учасниками в складі тендерної пропозиції
Дата подання: 06 липня 2020 15:15
Дата відповіді: 09 липня 2020 19:31
У пункті 3.1.1. Розділу ІІІ «Тендерна пропозиція» передбачено, що через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів зокрема подається форма «Тендерна пропозиція» згідно додатку 1 до Тендерної документації. Але в Додатку 1 до «Тендерної документації» знаходится форма «Технічне завдання», в якій зазначаються: найменування товару, одиниця виміру, кількість товару, графік поставок. В формі «Технічне завдання» не передбачено ціна товару та загальної вартості поставок, тому ця форма ніяк не може вважатися ні «тендерною» ні «ціновою пропозицією». Виходячи з вищенаведеного, просимо надати розяснення яким чином учасникам повідомляти Вас про вартість послуг та ціну товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно ч. 1. Ст 26 ЗУ "Про публічні закупівлі" та Тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 - 09120000-6 «Газове паливо» (природний газ) Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Враховуючи вище викладене, Учасником подається цінова пропозиція виходячи з кількісних та якісних характеристик товару передбачених Додатком 1 до ТД.
щодо документів, які повинні бути надані учасниками в складі тендерної пропозиції
Дата подання: 07 липня 2020 12:12
Дата відповіді: 10 липня 2020 17:25
Згідно додатку 4 до тендерної документації до «інших документів, які повинні бути надані учасниками в складі пропозиції» вимагається: лист з цетрального управління Служби безпеки України щодо застосування Закону України «Про Санкції». Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону України «Про Санкції»: «Пропозиції щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій виносяться на розгляд Ради національної безпеки та оборони України Верховною Радою України, Президентом України, Кабінетом Міністрів України, Національним банком України, Службою безпеки України». Тобто Служба безпеки України є тільки одним із декількох субєктів ініціації застосування, скасування та внесення змін до санкцій і відповідно інформація надана СБУ не може бути вичерпною і остаточною. ч.2 та ч.3 ст.5 Закону України «Про Санкції» передбачає, що: Рішення щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо іноземної держави або невизначеного кола осіб певного виду діяльності (секторальні санкції), передбачених пунктами 1-5, 13-15, 17-19, 25 частини першої статті 4 цього Закону, приймається Радою національної безпеки та оборони України, вводиться в дію указом Президента України та затверджується протягом 48 годин з дня видання указу Президента України постановою Верховної Ради України. Відповідне рішення набирає чинності з моменту прийняття постанови Верховної Ради України і є обов’язковим до виконання. Рішення щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо окремих іноземних юридичних осіб, юридичних осіб, які знаходяться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи-нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а також суб’єктів, які здійснюють терористичну діяльність (персональні санкції), передбачених пунктами 1-21, 23-25 частини першої статті 4 цього Закону, приймається Радою національної безпеки та оборони України та вводиться в дію указом Президента України. Відповідне рішення набирає чинності з моменту видання указу Президента України і є обов’язковим до виконання. Як видно з вищенаведеного Служба безпеки України не є органом, який примайє рішення про застосування, скасування та внесення змін до санкцій. Ідентифікаційні дані осіб до яких застосовуються санкції зазначаються в додатках до рішень Ради національної безпеки і оборони України., які опубліковані на офіційних сайтах органів державної влади України та є у відкритому доступі: Рішення РНБО України від 14 травня 2020 року «Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (cанкцій)», яке введено в дію Указом Президента України від 14 травня 2020 року № 184/2020 (в додатках перелік фізичних та юридичних осіб до яких застосовані санкції) знаходяться за посиланням: https://www.president.gov.ua/documents/1842020-33629. Рішення РНБО України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» Введено в дію Указом Президента України від (21 червня 2018 року № 176/2018 (в додатках перелік фізичних та юридичних осіб до яких застосовані санкції) знаходяться за посиланням: https://www.president.gov.ua/documents/1762018-24362. Рішення РНБО України від 28 квітня 2017 року «Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (cанкцій)», яке введено в дію Указом Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017 (в додатках перелік фізичних та юридичних осіб до яких застосовані санкції) знаходяться за посиланням: https://www.president.gov.ua/documents/1332017-21850 Законом України «Про публічні закупівлі» (Нова редакції від 19.04.2020, підстава - 114-IX) не передбачено подання в складі тендерної пропозиції «листа з цетрального управління СБУ щодо застосування Закону України «Про санкції», так само Закони України «Про Санкції» (Редакція від 19.04.2020, підстава - 114-IX) та «Про Службу безпеки України» (Редакція від 28.04.2020, підстава - 361-IX) не визначають такий лист як підтвердження наявності або відсутності санкцій щодо особи. Крім того, Розділом IV Закону України «Про Службу безпеки України» (Редакція від 28.04.2020, підстава - 361-IX) взагалі не передбачено повноваження служби безпеки щодо надання інофрмації (у формі довідок, гарантійних листів тощо.) з приводу застосування, скасування та внесення змін до санкцій. Виходячи з вищенаведеного, Додаток 4 до тендерної документації в частині необхідності подання у складі тенедрної пропозиції «листа з Центрального управління СБУ щодо застосування Закону України «Про Санкції» є незаконним, так як вимога подання такого листа не передбачена чинним законодаством України щодо публічних закупівель. На підставі вищевикладеного вимагаємо: виключити з Додатку 4 до тендерної пропозиції вимогу подання «Листа з Центрального управління СБУ щодо застосування Закону України «Про Санкції» як таку, що не відповідає чинному законодавству України. У випадку ігнорування нашої вимоги ми будемо звертатися зі скаргою до Антимонопольного комітету України згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (Нова редакції від 19.04.2020, підстава - 114-IX)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше звернення тендерним комітетом розглянуто та прийнято відповідне рішення.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 09 липня 2020 21:48
Дата відповіді: 10 липня 2020 17:26
Додатком 4 до Тендерної документації визначено надання учасниками в тендерній пропозиції, зокрема: - належним чином завірені копії довіреностей на уповноважених осіб, що мають право доступу до інформаційної платформи від імені користувача платформи (ПОСТАЧАЛЬНИКА) не менше трьох; - довідка щодо переліку уповноважених осіб, що мають право доступу до інформаційної платформи від імені користувача платформи постачальника. Просимо зміни вимогу щодо наявності таких працівників в кількості не 3-х осіб, на оскільки вона є повністю необґрунтованою, дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників, які можуть надати свою тендерну пропозицію для участі у закупівлі. Ні жодним нормативним актом, ні Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з постачання природного газу, які затверджені Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг від 16.02.2017 № 201, не визначено, що право доступу до інформаційної платформи від імені користувача платформи постачальника має бути у декількох працівників Ліцензіата, і тим паче не обмежено кількістю не менше трьох осіб!!!! Встановленням таких вимоги порушено принцип здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - принцип добросовісної конкуренції, недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням, оскільки даними вимогами Замовник робить неможливим прийняття участі у торгах учасникам, у яких немає відповідної кількості уповноважених осіб. Для виконання функцій, пов’язаних з доступом до інформаційної платформи від імені користувача платформи цілком достатньо одного працівника Постачальника, тому вимагаємо змінити дискримінаційні вимоги і викласти їх в наступній редакції: - належним чином завірена копія(ї) довіреності(ей) на уповноважену(их) особу(іб), що має(ють) право доступу до інформаційної платформи від імені користувача платформи (ПОСТАЧАЛЬНИКА) не менше однієї; - довідка щодо переліку уповноважених осіб (не менше однієї), що мають право доступу до інформаційної платформи від імені користувача платформи постачальника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше звернення тендерним комітетом розглянуто та прийнято відповідне рішення.
щодо документів, які повинні бути надані учасниками в складі тендерної пропозиції
Дата подання: 09 липня 2020 22:40
Дата відповіді: 10 липня 2020 17:26
Додатком 4 до Тендерної документації «Інші документи, які повинні бути надані учасниками в складі пропозиції» передбачено надання інформації щодо наявності у учасника особистого кабінету споживача на власному веб-сайті. Підпунктом 3 пункту 2 «Вимоги до провадження ліцензіатом господарської діяльності з постачання природного газу» ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВ провадження господарської діяльності з транспортування природного газу, які затверджені Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг від 16.02.2017 № 201, визначено, що у разі укладання договору постачання природного газу із побутовим споживачем забезпечити наявність особистого кабінету споживача на власному веб-сайті, що має містити і персоніфіковані дані споживача, статистичні дані про ціни та нарахування, і сплату за договором постачання природного газу та іншу інформацію, пов'язану з виконанням зазначеного договору. Отже, дана вимога є неправомірною і такою, що порушує вимоги чинного законодавства, оскільки наявність особистого кабінету споживача на власному веб-сайті передбачено лише для постачання природного газу побутовим споживачем, яким замовник даних торгів не являється. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо прибрати дану вимогу з тендерної документації. Наявність такої вимоги порушує принципи здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - принцип добросовісної конкуренції, недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше звернення тендерним комітетом розглянуто та прийнято відповідне рішення.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-23-002819-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗДОБИЧ", Код ЄДРПОУ:41055889
Дата подання: 09 липня 2020 22:44
щодо документів, які повинні бути надані учасниками в складі тендерної пропозиції
Додатком 4 до Тендерної документації «Інші документи, які повинні бути надані учасниками в складі пропозиції» передбачено надання
інформації щодо наявності у учасника особистого кабінету споживача на власному веб-сайті.
Підпунктом 3 пункту 2 «Вимоги до провадження ліцензіатом господарської діяльності з постачання природного газу» ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВ провадження господарської діяльності з транспортування природного газу, які затверджені Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг від 16.02.2017 № 201, визначено, що у разі укладання договору постачання природного газу із побутовим споживачем забезпечити наявність особистого кабінету споживача на власному веб-сайті, що має містити і персоніфіковані дані споживача, статистичні дані про ціни та нарахування, і сплату за договором постачання природного газу та іншу інформацію, пов'язану з виконанням зазначеного договору.
Отже, дана вимога є неправомірною і такою, що порушує вимоги чинного законодавства, оскільки наявність особистого кабінету споживача на власному веб-сайті передбачено лише для постачання природного газу побутовим споживачем, яким замовник даних торгів не являється.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо прибрати дану вимогу з тендерної документації.
Наявність такої вимоги порушує принципи здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - принцип добросовісної конкуренції, недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 липня 2020 17:27
Ваше звернення тендерним комітетом розглянуто та прийнято відповідне рішення.
Номер вимоги: UA-2020-06-23-002819-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗДОБИЧ", Код ЄДРПОУ:41055889
Дата подання: 09 липня 2020 22:48
Дискримінаційна вимога
Вимога на усунення дискримінації
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 липня 2020 17:27
Ваше звернення тендерним комітетом розглянуто та прийнято відповідне рішення.
Номер вимоги: UA-2020-06-23-002819-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗДОБИЧ", Код ЄДРПОУ:41055889
Дата подання: 14 липня 2020 17:13
Вимога на усунення порушень
Вимога на усунення дискримінаційних вимог

1. Підпунктом 3 пункту 2 «Вимоги до провадження ліцензіатом господарської діяльності з постачання природного газу» ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВ провадження господарської діяльності з транспортування природного газу, які затверджені Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг від 16.02.2017 № 201, визначено, що у разі укладання договору постачання природного газу із побутовим споживачем забезпечити наявність особистого кабінету споживача на власному веб-сайті, що має містити і персоніфіковані дані споживача, статистичні дані про ціни та нарахування, і сплату за договором постачання природного газу та іншу інформацію, пов'язану з виконанням зазначеного договору. Отже, дана вимога є неправомірною і такою, що порушує вимоги чинного законодавства, оскільки наявність особистого кабінету споживача на власному веб-сайті та контактних точок передбачено лише для постачання природного газу побутовим споживачем, яким замовник даних торгів не являється. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо видалити наступні вимоги з тендерної документації:
• лист – гарантія, що учасник розмістив на своєму персональному веб-сайті процедуру вирішення спорів постачальником і контактну інформацію підрозділів ліцензіата, відповідальних за розв’язання спорів (телефони, е-mail, режим роботи, адреса, прізвище, ім'я та по батькові відповідальних працівників тощо);
• лист в довільній формі, що учасник організував та забезпечив доступ до точки контакту для здійснення реєстрації вхідної кореспонденції, з можливістю отримання вхідного номера на момент подання вхідної кореспонденції;
• довідка в довільній формі щодо точок контакту для надання інформації споживачам стосовно, зокрема, їх прав, чинного законодавства. Контактні дані і режим роботи кожної контактної точки
• довідка в довільній формі, що ціна зазначена на персональному веб-сайт учасника у мережі Інтернет актуальна на момент подачі своєї пропозиції.
• довідка в довільній формі що учасник має у власності чи користуванні будівлі та/або приміщення, в яких організовано точки контакту для прийому та обслуговування споживачів, із підтверджуючими документами.
• лист – гарантія, що учасник розмістив на своєму персональному веб-сайті чинну редакцію Правил постачання природного газу та договір постачання природного газу, який пропонується споживачам;
• лист – гарантія, що учасник розмістив на своєму персональному веб-сайті актуальну ціну на природний газ, спосіб та умови оплати за використаний природний газ, іншу інформацію, що вимагається чинними нормативно-правовими актами;
• лист – гарантія, що учасник розмістив на своєму персональному веб-сайті загальні умови постачання, права та обов'язки постачальника та споживача, зазначення актів законодавства, якими регулюються відносини між постачальником та споживачем;
• належним чином завірені копії довіреностей на уповноважених осіб що мають право доступу до інформаційної платформи від імені користувача платформи (ПОСТАЧАЛЬНИКА) не менше однієї;
• довідка у довільній формі (на бланку учасника (за наявності), завірена власноручним підписом керівника або уповноваженої особи учасника та скріплена печаткою яка містить інформацію про найменування (назви), юридичної та фактичної адреси місцезнаходження, засоби зв’язку (телефон, email) контактного центру та/або прізвище, ім’я, по батькові, адреса, засоби зв’язку (телефон, email тощо) уповноваженого працівника, який безпосередньо здійснюватиме усі необхідні дії щодо постачання природного газу.

2. Згідно чинного законодавства публікують річну звітність наступні організації та підприємства:
Публічні акціонерні товариства, підприємства - емітенти іпотечних облігацій, іпотечних сертифікатів, облігацій підприємств і сертифікатів фондів операцій з нерухомістю, а також професійні учасники фондового ринку, банки, страховики та інші фінансові установи зобов'язані не пізніше ніж до 30 квітня року, наступного за звітним періодом, оприлюднювати річну фінансову звітність та річну консолідовану фінансову звітність разом з аудиторським висновком шляхом розміщення на власній веб-сторінці з опублікуванням у періодичних або неперіодичних виданнях. Тому, вимагаємо видалити вимогу що суперечить чинному законодавству 741з ТД:
• лист – гарантія, що учасник розмістив на своєму персональному веб-сайті річну звітність у встановленому законодавством порядку.

Наявність вище зазначених вимог порушує принципи здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - принцип добросовісної конкуренції, недискримінація учасників та рівня ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також, згідно розділу ІІІ п.1 п.п. 3.1.8. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
У разі ігнорування вимоги та подальшої спроби провести торги для «обраного» учасника, будемо вимушені звернутись до контролюючих органів та АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 липня 2020 16:38
відповідно до рішення тендерного комітету від 17 липня 2020 року відмінено торги на закупівлю код ДК 021:2015 - 09120000-6 «Газове паливо» (природний газ) на підставі п.2 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.

Документи подані скаржником

09 липня 2020 22:47
Вимога.docx

Документи подані скаржником

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 17 липня 2020 16:49
Кінець періоду оскарження: 28 липня 2020 00:00
Дата відміни: 28 липня 2020 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відмінено торги на закупівлю код ДК 021:2015 - 09120000-6 «Газове паливо» (природний газ) на підставі п.2 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Документи:
17 липня 2020 16:48
Електронний цифровий підпис
17 липня 2020 16:47
відміна
Скарги:
Номер скарги: UA-2020-06-23-002819-c.b4
Статус:
Скасовано
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗДОБИЧ", Код ЄДРПОУ:41055889
відміна торгів
івавіаіваіваіваіваіваіва
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Актуальні тендери

До пошуку