Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція ліфта у житловому будинку за адресою: бульв. Праці, 5, під'їзд 1 у Дніпровському районі м. Києва
Очікувана вартість
1 345 210,60 UAH
UA-2020-06-23-002804-a a7a69906681346ad9cf1b4fcb13153e2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

380442357105 kbr404tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
380442357105
kbr404tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2020 12:25
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2020 18:00
Очікувана вартість: 1 345 210,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 726,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Реконструкція ліфта у житловому будинку за адресою: бульв. Праці, 5, під'їзд 1 у Дніпровському районі м. Києва [ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)]
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція ліфта у житловому будинку за адресою: бульв. Праці, 5, під'їзд 1 у Дніпровському районі м. Києва відповідно до технічного завдання Додаток 2 до Оголошення (Джерело фінансування - бюджет міста Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, м. Київ, м. Київ, бульв. Праці, 5, під'їзд 1 у Дніпровському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник надає попередню оплату у розмірі не більше 30 % від річного обсягу вартості робіт, на строк не більше 5-ти (п’яти) місяців з дати надання попередньої оплати. Надання попередньої оплати здійснюється на підставі виставленого Підрядником рахунку протягом 7-ми (семи) робочих днів, за наявності фінансування. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника робіт на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в з відомістю ресурсів, Акту вартості устаткування, та згідно Акту здачі-приймання виконаних робіт (по первинному технічному огляду ліфта після монтажу обладнання) не пізніше 30-ти (тридцяти) банківських днів після надходження коштів на вказані цілі на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 1 345 201,20
UAH з ПДВ
1 345 201,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2020 13:47
Електронний підпис
02 липня 2020 12:33
3. Кваліфікація 2.rar
02 липня 2020 12:33
2. Кваліфікація 1.rar
02 липня 2020 12:33
1 ТЕХ ЧАСТИНА.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#21615705
Переможець 1 345 201,20
UAH з ПДВ
03 липня 2020 16:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2020 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#21615705
1 345 201,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 15:37
Додаткова угода № 1 від 26.11.2020 до дог. № 21 від 09.07.2020 бульв. Праці, 5, п. 1.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 15:36
Електронний підпис укладений
09 липня 2020 20:13
Договір підряду №21 від 09.07.2020 бульв. Праці, 5, п. 1.pdf укладений
09 липня 2020 20:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із завершенням виконання робіт та враховуючи економію витрат, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Додаток № 1 – Протокол погодження договірної ціни, в Додаток № 2 – Договірна ціна, в Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 1 від 26.11.2020 р., що додається
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 327 665,60
UAH (в тому числі ПДВ 221 277,60 UAH)