Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з проведення вибухових робіт
Explosive services
Очікувана вартість
14 495 581,80 UAH
UA-2020-06-23-002467-c 91eb4538640d4a869cb05252589bcbe5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузнецов Володимир Євгенович

+380444652293 TENDER.ZALCUP@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Філія "Центр управління промисловістю" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081389
Місцезнаходження: 03038, Україна , Київська область обл., Київ, м. Київ, вул. Федорова, 32
Контактна особа: Кузнецов Володимир Євгенович
+380444652293
TENDER.ZALCUP@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Філія "Центр управління промисловістю" АТ "Укрзалізниця"
National ID: 40081389
Contact point: Kuznetsov Vladimir
+380444652293
TENDER.ZALCUP@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 червня 2020 11:18
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 16:00
Очікувана вартість: 14 495 581,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 144 955,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 434867.45 UAH
Publication date: 23 червня 2020 11:18
Enquiries until: 13 липня 2020 16:00
Complaints submission until: до 19 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 липня 2020 16:00

Information

Estimated total value: 14 495 582 UAH including VAT
Minimal lowering step: 144 956 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з проведення вибухових робіт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Explosive services
CPV: 45110000-1
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Відповідно до проекту договору Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-05-000023 ● 100063078371425e966cc98bc36ac8cf
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2020 17:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


06.08.2020 № 222

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.08.2020 № 222


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2020-06-23-002467-c 23.06.2020 дані автоматичних індикаторів ризику


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-20 11:05:01

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з проведення вибухових робіт (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-23-002467-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення щодо прийняття рішення про відхилення тендерної пропозицій товариства з обмеженою відповідальністю «Юнігран-Сервіс», як такої, що не відповідала вимогам тендерної документації (зазначити відповідні пункти тендерної документації, яким не відповідала тендерна пропозиція учасника з обґрунтуванням невідповідності).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-20 12:19:12

Надання поясненя на запит від 20.08.2020 11:05

Відповідно до вимог п. 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції." Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 5. цього розділу.
При розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "«Юнігран-Сервіс»" було виявлено відсутність накладення на тендерну пропозицію електронного підпису (або кваліфікованого електронного підпису) учасника/уповноваженої особи учасника у зв'язку з чим, було відхилено учасника ТОВ "«Юнігран-Сервіс»"


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 02 вересня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 18 серпня 2020
UA-2020-06-23-002467-c91eb4538640d4a869cb05252589bcbe5
Найменування: Філія "Центр управління промисловістю" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081389
Місцезнаходження: 03038, Україна, Київська область обл., Київ, м. Київ, вул. Федорова, 32
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ЮНІГРАН-СЕРВІС" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Євровибухпром Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

14 липня 2020 11:21
Банківська гарантія.pdf
14 липня 2020 11:21
Г†а†≠в®п_4403.pdf
14 липня 2020 11:21
статут від 14.06.19.PDF
14 липня 2020 11:21
Рейтинг_Скан.pdf
14 липня 2020 11:21
Протокол зборів.pdf
14 липня 2020 11:21
довідка Банк .PDF
14 липня 2020 11:21
Витяг ЄДР.PDF
14 липня 2020 11:21
Ліцензія_скан.pdf
14 липня 2020 11:21
дозвіл ВР 2019-2024.PDF
14 липня 2020 11:21
Довіреність_скан.pdf
14 липня 2020 11:21
650.PDF

Документи

Публічні документи

22 липня 2020 20:08
Електронний підпис
22 липня 2020 20:08
Електронний підпис
22 липня 2020 20:00
Guarantee_20-43GR0029.rar
22 липня 2020 20:00
5Витяг з ЄДРПОУ .pdf
22 липня 2020 20:00
2Калькуляція.pdf
22 липня 2020 20:00
1Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮНІГРАН-СЕРВІС"

ТОВ Євровибухпром

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Євровибухпром 14 456 138,04
UAH з ПДВ
14 456 138,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2020 20:08
Електронний підпис
22 липня 2020 20:08
Електронний підпис
22 липня 2020 20:00
Guarantee_20-43GR0029.rar
22 липня 2020 20:00
5Витяг з ЄДРПОУ .pdf
22 липня 2020 20:00
2Калькуляція.pdf
22 липня 2020 20:00
1Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Євровибухпром

Інформація про відміну

Дата відміни
18 серпня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій