Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція будівлі Міського Палацу дитячої та юнацької творчості за адресою: пл. Леніна, 1 в м. Запоріжжя» (коригування). Згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
73 838 270,40 UAH
UA-2020-06-23-002463-a dc5172f7ae8d4d40974679282fc4e8b3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Олександрівна Іванишина

+380617086970 ea.ivanishina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37573094
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б
Контактна особа: Олена Олександрівна Іванишина
+380617086970
ea.ivanishina@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2020 12:06
Звернення за роз’ясненнями: до 04 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 15 липня 2020 14:27
Очікувана вартість: 73 838 270,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 369 191,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 221514.81 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля оголошена в межах реалізації Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України"),ратифікованої Законом № 346-VII від 22.04.2015р., з урахуванням вимог Постанови КМУ від 25 листопада 2015 р. № 1068 «Деякі питання використання коштів для реалізації проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» (зі змінами) та Посібника із закупівель для проектів, що фінансуються Європейським Інвестиційним Банком. Договір,укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту отримання резолюції Європейського Інвестиційного Банку (далі- ЄІБ)"без заперечень".У разі не надання ЄІБ резолюції "без заперечень" договірні відносини вважаються такими,що не розпочались. Жодна зі сторін майбутнього договору не несе відповідальності за резолюцію ЄІБ.

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська, з урахуванням вимог пункту 7 розділу І тендерної документації

Відповідно до частини 3 статті 12 Закону України "Про публічні закупівлі" під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція будівлі Міського Палацу дитячої та юнацької творчості за адресою: пл. Леніна, 1 в м. Запоріжжя» (коригування). Згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, пл. Леніна, 1 (пл. Запорізька, 1)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Перед початком робіт Замовник може сплатити Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати) Аванс 45 Календарні 30
Виконання робіт Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою Пiсляоплата 45 Календарні 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 червня 2020 12:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 12:06
ТД -ZP03_01.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-30-000050 ● 592f347213964d2fb94436b91eda2c28
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 жовтня 2020 09:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.09.2020 Одеса № 333

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 30.09.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 30.09.2020.



В.о. начальника Сергій ГАШКОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 30.09.2020 № 333
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
13. UA-2020-06-23-002463-a 23.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 жовтня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2020 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГЕОС-УКБ" 69 198 393,35
UAH з ПДВ
69 198 393,35
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" 73 626 988,00
UAH з ПДВ
73 626 988,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2020 17:40
Електронний підпис
29 липня 2020 17:27
лист розяснення
29 липня 2020 17:26
Довідка з реєстру
29 липня 2020 17:22
Довідка МВС
14 липня 2020 14:39
Електронний підпис
14 липня 2020 14:27
Додаток 4.pdf
14 липня 2020 14:27
Довіреність_скан.pdf
14 липня 2020 14:26
Довідки по ст 17.pdf
14 липня 2020 14:26
Довідка обладнання.pdf
14 липня 2020 14:26
Довiренiсть_Рижий (1).zip
14 липня 2020 14:26
Технічне завдання 1.pdf
14 липня 2020 14:26
Гарантійні листи (4).pdf
14 липня 2020 14:25
Гарантия_4285.zip
14 липня 2020 14:25
Тендерна пропозиція.pdf
14 липня 2020 14:25
Витяг ПДВ.pdf
14 липня 2020 14:25
банківська гарантія.zip
14 липня 2020 14:25
22-ДЦ_ЛС1_2-1-11.pdf
14 липня 2020 14:25
22_ДЦ_ССР.pdf
14 липня 2020 14:25
Статут ГЕОС УКБ.pdf
14 липня 2020 14:25
22_ДЦ_ОС_7-2.pdf
14 липня 2020 14:25
22_ДЦ_ОС_7-1.pdf
14 липня 2020 14:25
свідоцтво ПДВ.pdf
14 липня 2020 14:25
22_ДЦ_ОС_2-1.pdf
14 липня 2020 14:25
Рейтинг_Скан (1).pdf
14 липня 2020 14:25
22_ДЦ_ОС_2-1 р.pdf
14 липня 2020 14:25
Рейтинг (2).zip
14 липня 2020 14:25
22_ДЦ_ОС_1-1.pdf
14 липня 2020 14:25
22_ДЦ_ЛС2_2-1-13.pdf
14 липня 2020 14:25
Проект договору.pdf
14 липня 2020 14:25
свідоцтво ПДВ.pdf
14 липня 2020 14:24
Рейтинг_Скан (1).pdf
14 липня 2020 14:24
22_ДЦ_ЛС2_2-1-9.pdf
14 липня 2020 14:24
Рейтинг (2).zip
14 липня 2020 14:24
22_ДЦ_ЛС1_7-2-1.pdf
14 липня 2020 14:24
22_ДЦ_ЛС1_7-1-2.pdf
14 липня 2020 14:24
22_ДЦ_ЛС1_7-1-1.pdf
14 липня 2020 14:24
22_ДЦ_ЛС1_2-1-29.pdf
14 липня 2020 14:24
22_ДЦ_ЛС1_2-1-27.pdf
14 липня 2020 14:24
22_ДЦ_ЛС1_2-1-26.pdf
14 липня 2020 14:24
Проект договору.pdf
14 липня 2020 14:24
Опис Статут ГЕОС УКБ.pdf
14 липня 2020 14:24
22_ДЦ_ЛС1_2-1-25.pdf
14 липня 2020 14:24
22_ДЦ_ЛС1_2-1-24.pdf
14 липня 2020 14:24
Наказ на директора.pdf
14 липня 2020 14:24
Ліцензія_скан.pdf
14 липня 2020 14:24
22_ДЦ_ЛС1_2-1-22.pdf
14 липня 2020 14:23
22_ДЦ_ЛС1_2-1-21.pdf
14 липня 2020 14:23
Опис Статут ГЕОС УКБ.pdf
14 липня 2020 14:23
22_ДЦ_ЛС1_2-1-20.pdf
14 липня 2020 14:23
Лiцензiя (1).zip
14 липня 2020 14:23
22_ДЦ_ЛС1_2-1-18.pdf
14 липня 2020 14:23
22_ДЦ_ЛС1_2-1-14.pdf
14 липня 2020 14:23
Наказ на директора.pdf
14 липня 2020 14:23
22_ДЦ_ЛС1_2-1-12.pdf
14 липня 2020 14:23
Ліцензія_скан.pdf
14 липня 2020 14:23
22_ДЦ_ЛС1_2-1-10.pdf
14 липня 2020 14:23
22_ДЦ_ЛС1_2-1-7.pdf
14 липня 2020 14:23
Календарний графік.pdf
14 липня 2020 14:23
Лiцензiя (1).zip
14 липня 2020 14:23
Істотні умови зм.pdf
14 липня 2020 14:23
22_ДЦ_ЛС1_2-1-3_1.pdf
14 липня 2020 14:23
22_ДЦ_ЛС1_2-1-2_1.pdf
14 липня 2020 14:23
22_ДЦ_ЛС1_2-1-2_1 (1).pdf
14 липня 2020 14:23
Календарний графік.pdf
14 липня 2020 14:23
Істотні умови зм.pdf
14 липня 2020 14:23
22_ДЦ_ЛС1_1-1-1.pdf
14 липня 2020 14:23
Додаток 4.pdf
14 липня 2020 14:22
22_ДЦ_ЛС_2-1-28-1.pdf
14 липня 2020 14:22
22_ДЦ_ЛС_2-1-23.pdf
14 липня 2020 14:22
22_ДЦ_ЛС_2-1-8.pdf
14 липня 2020 14:22
22_ДЦ_ИВР p.pdf
14 липня 2020 14:22
Довіреність_скан.pdf
14 липня 2020 14:22
22_ДЦ_ДЦ_6.pdf
14 липня 2020 14:22
Довідки по ст 17.pdf
14 липня 2020 14:22
22_ДЦ_ДЦ_4.pdf
14 липня 2020 14:22
22_ДЦ_ДЦ_3.pdf
14 липня 2020 14:22
22_ДЦ_ДЦ_2.pdf
14 липня 2020 14:22
Статут ГЕОС УКБ.pdf
14 липня 2020 14:22
Довідка обладнання.pdf
14 липня 2020 14:22
Довiренiсть_Рижий (1).zip
14 липня 2020 14:22
Гарантійні листи (4).pdf
14 липня 2020 14:22
Гарантия_4285.zip
14 липня 2020 14:22
Витяг ПДВ.pdf
14 липня 2020 14:22
банківська гарантія.zip
14 липня 2020 14:22
22-ДЦ_ЛС1_2-1-11.pdf
14 липня 2020 14:21
22_ДЦ_ССР.pdf
14 липня 2020 14:21
22_ДЦ_ОС_7-2.pdf
14 липня 2020 14:21
22_ДЦ_ОС_7-1.pdf
14 липня 2020 14:21
22_ДЦ_ОС_2-1.pdf
14 липня 2020 14:21
22_ДЦ_ОС_2-1 р.pdf
14 липня 2020 14:21
22_ДЦ_ОС_1-1.pdf
14 липня 2020 14:21
22_ДЦ_ЛС2_2-1-13.pdf
14 липня 2020 14:21
22_ДЦ_ЛС2_2-1-9.pdf
14 липня 2020 14:21
22_ДЦ_ЛС1_7-2-1.pdf
14 липня 2020 14:21
22_ДЦ_ЛС1_7-1-2.pdf
14 липня 2020 14:21
22_ДЦ_ЛС1_2-1-20.pdf
14 липня 2020 14:21
22_ДЦ_ЛС1_7-1-1.pdf
14 липня 2020 14:21
22_ДЦ_ЛС1_2-1-18.pdf
14 липня 2020 14:21
22_ДЦ_ЛС1_2-1-29.pdf
14 липня 2020 14:21
22_ДЦ_ЛС1_2-1-14.pdf
14 липня 2020 14:21
22_ДЦ_ЛС1_2-1-27.pdf
14 липня 2020 14:21
22_ДЦ_ЛС1_2-1-12.pdf
14 липня 2020 14:21
22_ДЦ_ЛС1_2-1-26.pdf
14 липня 2020 14:21
22_ДЦ_ЛС1_2-1-10.pdf
14 липня 2020 14:21
22_ДЦ_ЛС1_2-1-25.pdf
14 липня 2020 14:21
22_ДЦ_ЛС1_2-1-7.pdf
14 липня 2020 14:21
22_ДЦ_ЛС1_2-1-3_1.pdf
14 липня 2020 14:21
22_ДЦ_ЛС1_2-1-24.pdf
14 липня 2020 14:21
22_ДЦ_ЛС1_2-1-2_1.pdf
14 липня 2020 14:21
22_ДЦ_ЛС1_2-1-22.pdf
14 липня 2020 14:21
22_ДЦ_ЛС1_2-1-21.pdf
14 липня 2020 14:21
22_ДЦ_ЛС1_2-1-2_1 (1).pdf
14 липня 2020 14:21
22_ДЦ_ЛС1_1-1-1.pdf
14 липня 2020 14:21
22_ДЦ_ЛС_2-1-28-1.pdf
14 липня 2020 14:21
22_ДЦ_ЛС_2-1-23.pdf
14 липня 2020 14:21
22_ДЦ_ЛС_2-1-8.pdf

Публічні документи

14 липня 2020 11:45
Електронний підпис
14 липня 2020 11:20
18.9. ДОГОВІР №058.18 сд -3.pdf
14 липня 2020 11:20
39. Гарантійний ціна.pdf
14 липня 2020 11:20
35.15. Кошториси авк.rar
14 липня 2020 11:20
35.1. Договірна ціна.pdf
14 липня 2020 11:20
33. Довідка єдр.pdf
14 липня 2020 11:20
30. Довідка санкції.pdf
14 липня 2020 11:20
24. Довідка корупція.pdf
14 липня 2020 11:20
18.8. ДОГОВІР №058.18 сд -2.pdf
14 липня 2020 11:20
18.7. ДОГОВІР №058.18 сд -1.pdf
14 липня 2020 11:20
18.6. ДОГОВІР №307.16сд -6.pdf
14 липня 2020 11:20
18.5. ДОГОВІР №307.16сд -5.pdf
14 липня 2020 11:20
18.4. ДОГОВІР №307.16сд -4.pdf
14 липня 2020 11:20
18.3. ДОГОВІР №307.16сд -3.pdf
14 липня 2020 11:20
18.2. ДОГОВІР №307.16сд -2.pdf
14 липня 2020 11:20
18.1. ДОГОВІР №307.16сд -1.pdf
14 липня 2020 11:20
12. Пакт екологічної.pdf
14 липня 2020 11:20
11. Пакт професійної.pdf
14 липня 2020 11:20
8-00 Лист відгук - 2.pdf
14 липня 2020 11:20
8-00 Лист відгук - 1.pdf
14 липня 2020 11:20
8. Проект договору.pdf
14 липня 2020 11:20
4. ЛІЦЕНЗІЯ СС2,СС3.pdf
14 липня 2020 11:20
3.1. Довідка податки.pdf
14 липня 2020 11:20
1.2. ИНН Харченко АА.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГЕОС-УКБ"

ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГЕОС-УКБ"
#38825398
Переможець 69 198 393,35
UAH з ПДВ
21 липня 2020 09:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2020 09:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГЕОС-УКБ"
#38825398
69 198 393,35
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2024 18:18
ДУ №16 від 29.07.2024.pdf зміни до договору
29 липня 2024 18:16
ДУ №16 від 29.07.2024.pdf зміни до договору
29 липня 2024 18:07
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2023 16:05
ZP03_01 ДУ_15.pdf зміни до договору
26 грудня 2023 16:04
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2023 17:31
ДУ № 14 від 14.12.2023.pdf зміни до договору
14 грудня 2023 17:29
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2023 11:04
ДУ № 13 від 15.09.2023.pdf зміни до договору
18 вересня 2023 10:54
Електронний підпис зміни до договору
19 травня 2022 10:32
ZP03-01, ду 9.pdf зміни до договору
19 травня 2022 10:26
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2021 11:12
ZP03-01, ду 3.pdf зміни до договору
18 травня 2021 11:10
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 16:35
ZP03-01, ду 2.pdf зміни до договору
04 січня 2021 16:13
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2020 11:24
ZP03-01, ду 1.pdf зміни до договору
28 вересня 2020 11:23
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 16:52
ZP03-01.pdf укладений
12 серпня 2020 16:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: ZP03_01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: ZP03_01
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: ZP03_01
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: ZP03_01
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: ZP03_01
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: ZP03_01
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: ZP03_01
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: ZP03_01
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML