Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу вздовж вул. Столєтова у Голосіївському районі»
Очікувана вартість
3 900 000,00 UAH
UA-2020-06-23-002271-b 68ae12eeec92439aae4a249007bec877
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Кудрявська, 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 05 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 16 липня 2020 12:23
Очікувана вартість: 3 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу вздовж вул. Столєтова у Голосіївському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02000, Україна, Київська область, м. Київ, сквер вздовж вул. Столєтова у Голосіївському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 11:47
Електронний підпис
07 липня 2020 11:43
Перелік внесених змін.docx
07 липня 2020 11:43
ТД.docx
07 липня 2020 11:47
Електронний підпис
23 червня 2020 18:33
Електронний підпис
07 липня 2020 11:43
Перелік внесених змін.docx
07 липня 2020 11:43
ТД.docx
23 червня 2020 17:59
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2020 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУД ФАВОРИТ СТРОЙ" 3 895 140,67
UAH з ПДВ
3 895 140,67
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУД ОЛІМП КОМПАНІ 3 898 029,17
UAH з ПДВ
3 898 029,17
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 липня 2020 16:55
Електронний підпис
28 липня 2020 16:52
Ліцензія.pdf
28 липня 2020 16:52
Довідки і ТП.pdf
28 липня 2020 16:52
Довідка МВС.pdf
28 липня 2020 16:52
ДОВІДКА ДФС (2).rar
28 липня 2020 16:52
Рішення.pdf
15 липня 2020 17:17
Електронний підпис
15 липня 2020 17:15
Наказ на виконроба.pdf
15 липня 2020 12:36
Електронний підпис
15 липня 2020 12:34
Витяг з ЄДР.pdf
15 липня 2020 12:33
Договір Ф-Б.pdf
15 липня 2020 12:33
договір оренди.pdf
15 липня 2020 12:33
СТАТУТ і Рішення .pdf
15 липня 2020 12:33
Протокол і наказ.pdf
15 липня 2020 12:33
Столєтова Кошторис.pdf

Публічні документи

15 липня 2020 14:14
Витяг ПДВ.pdf
15 липня 2020 14:14
Наказ і рішення.pdf
15 липня 2020 14:14
Статут Олімп.pdf
15 липня 2020 14:14
тех частина.pdf
15 липня 2020 14:14
тех вимоги.pdf
15 липня 2020 14:14
Тендерна пропозиція.pdf
15 липня 2020 14:14
Субпідрядники.pdf
15 липня 2020 14:14
Лист гарантія 3 роки.pdf
15 липня 2020 14:14
Згода на обробку.pdf
15 липня 2020 14:14
Достовірність.pdf
15 липня 2020 14:14
Договір підряду.pdf
15 липня 2020 14:14
Відсутність підстав.pdf
15 липня 2020 14:14
Відомості.pdf
15 липня 2020 14:14
тех частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУД ФАВОРИТ СТРОЙ"

ТОВ БУД ОЛІМП КОМПАНІ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУД ФАВОРИТ СТРОЙ"
#41768471
Переможець 3 895 140,67
UAH з ПДВ
21 липня 2020 16:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2020 16:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУД ФАВОРИТ СТРОЙ"
#41768471
3 895 140,67
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 11:07
договір укладений
05 серпня 2020 11:02
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2021 16:20
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 21:43
ду5_269.8.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 21:40
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 20:43
ДУ 4 до Д 269.8.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 20:42
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 14:32
ДУ 3 до Д 269.8.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 14:27
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 15:13
Додаткова угода Столетова.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 15:04
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2020 13:46
ДУ _ 1 від 26.08.20 до Д _ 269.8 від 05.08.20.pdf зміни до договору
26 серпня 2020 13:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною реквізитів Підрядника, Сторони дійшли згоди викласти Розділ 16. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА ПІДПИСИ СТОРІН у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 269/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт ( Додаток 5), що додаються до цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 269/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди викласти без зміни загальної вартості робіт Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт ( Додаток 5) до Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 269/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22.12.2020 № 2066 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2020 року № 327 «Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансується в 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», та у зв’язку зі зміною джерела фінансування, Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п. 2.1 Договору та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 269/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. Договору у новій редакції. Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3) Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5) викладено у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 269/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 604 348,09
UAH (в тому числі ПДВ 600 724,68 UAH)