Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 71330000-0 Інженерні послуги різні (Технічна інвентаризація та паспортизація об’єктів зеленого господарства (в т.ч. безхазяйних))
Очікувана вартість
376 700,00 UAH
UA-2020-06-23-002227-a c28409cea2e74899b6a15a6ec96f237a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слінько Ганна Миколаївна

+380577250285 khzelenbud@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03362152
Місцезнаходження: 61145, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 195-А
Контактна особа: Слінько Ганна Миколаївна
+380577250285
khzelenbud@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2020 11:58
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2020 08:00
Початок аукціону: 10 липня 2020 12:14
Очікувана вартість: 376 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 883,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71330000-0: Інженерні послуги різні


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Код за ДК 021:2015 71330000-0 Інженерні послуги різні (Технічна інвентаризація та паспортизація об’єктів зеленого господарства (в т.ч. безхазяйних))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, Харків, парк Молодіжний, сквер ім. Сафарова, сквер у Вічного вогню
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 71330000-0 — Інженерні послуги різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані Послуги здійснюються Замовникоми поетапно на умовах післяоплати на протязі 30 банківських днів на підставі оформленого належним чином акту здачі-приймання наданих Послуг/етапів Послуг по мірі надходження коштів з міського бюджету на поточний рахунок Замовника в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати Послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 червня 2020 11:55
Електронний підпис
23 червня 2020 11:55
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
23 червня 2020 11:55
Додаток № 4.docx
23 червня 2020 11:55
ОГОЛОШЕННЯ.docx
23 червня 2020 11:55
Додаток № 3.docx
23 червня 2020 11:55
Додаток № 2.docx
23 червня 2020 11:55
Додаток № 1.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-23-002227-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП ІВАНОВ ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3132720571
Дата подання: 21 липня 2020 23:50
Скарга на дії Замовника при проведенні кваліфікації
Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію Скаржника. Обгрунтування детально наведено у Скарзі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 липня 2020 22:29
рішення від 24.07.2020 № 14317+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 липня 2020 22:28
рішення від 18.08.2020 №15712.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2020 22:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг № 15712-р/пк-пз від 18.08.2020 року виконано.
Дата виконання рішення замовником: 25 серпня 2020 17:17

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2020 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ІВАНОВ ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ 230 000,00
UAH з ПДВ
226 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОДЕЛЬ" 298 000,00
UAH з ПДВ
227 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Гарантпроект 308 999,00
UAH з ПДВ
259 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ХАРКІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ АГРОМЕЛІОРАЦІЇ І ЛІСОВОГО ГОСПОДАРСТВА "ХАРКІВДІПРОАГРОЛІС" 370 000,00
UAH з ПДВ
260 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗЮЗІНА ВАЛЕНТИНА МИКОЛАЇВНА" 375 000,00
UAH з ПДВ
375 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 вересня 2020 13:51
Електронний підпис
08 вересня 2020 13:50
ПД.pdf.p7s
08 вересня 2020 13:50
ПД.pdf
02 вересня 2020 23:29
Електронний підпис
02 вересня 2020 23:28
Електронний підпис
02 вересня 2020 23:26
Електронний підпис
02 вересня 2020 23:22
public_doc _3_.pdf
02 вересня 2020 23:22
public_doc _3_.p7s
01 вересня 2020 12:43
Електронний підпис
01 вересня 2020 12:41
public_doc.p7s
31 серпня 2020 22:28
Електронний підпис
31 серпня 2020 22:25
Довідка МВС.pdf
31 серпня 2020 22:25
Довідка МВС.pdf.p7s
29 серпня 2020 13:28
Електронний підпис
29 серпня 2020 13:25
Довідка пп5 п.3.3.pdf
29 серпня 2020 13:25
Довідка пп5 п.3.3.pdf.p7s
29 серпня 2020 13:25
Довідка п.3.3 Дод 3 .pdf.p7s
29 серпня 2020 13:24
Довідка п.3.3 Дод 3 .pdf
29 серпня 2020 13:24
Довідка ДФС.pdf
29 серпня 2020 13:24
Довідка ДФС.pdf.p7s
14 липня 2020 14:47
Електронний підпис
09 липня 2020 02:35
Електронний підпис
09 липня 2020 02:32
4_1_Диплом геодез.pdf
09 липня 2020 02:32
15_Довідка ч.2 ст.17.pdf
09 липня 2020 02:32
14_Довідка п.13 ч.1 ст.17.pdf
09 липня 2020 02:32
13_Довідка п.12 ч.1 ст.17.pdf
09 липня 2020 02:32
20_Гарантійний лист.pdf
09 липня 2020 02:32
28_Копія паспорту.pdf
09 липня 2020 02:32
11_Довідка п.5 ч.1.pdf
09 липня 2020 02:32
Реєстр документів.pdf
09 липня 2020 02:32
3_Накази.pdf
09 липня 2020 02:32
12_Довідка п.6 ч.1 ст.17.pdf
09 липня 2020 02:32
4_2_Диплом ГІС.pdf

Публічні документи

07 липня 2020 15:45
Електронний підпис
07 липня 2020 15:37
17. Довідка обмеження.PDF
07 липня 2020 15:37
13. Гарантійний лист.PDF
07 липня 2020 15:37
12.1. Витяг ЄП.PDF
07 липня 2020 15:37
7. Статут.PDF
07 липня 2020 15:37
5.2. Лист-відгук.PDF
07 липня 2020 15:37
5.1. Договір + акт.PDF
07 липня 2020 15:37
3.7. Сертифікати Грунт.PDF
07 липня 2020 15:37
3.7. Наказ Грунт.PDF
07 липня 2020 15:37
3.7. Зміна імені Грунт.PDF
07 липня 2020 15:37
3.7. Диплом грунт.PDF
07 липня 2020 15:37
3.7. Грунт трудова.PDF
07 липня 2020 15:37
3.6. Чубченко шлюб.PDF
07 липня 2020 15:37
3.6. Трудова Чубченко.PDF
07 липня 2020 15:37
3.6. Приказ Чубченко.PDF
07 липня 2020 15:37
3.6. Диплом Чубченко.PDF
07 липня 2020 15:37
3.5.Нурулліна шлюб.PDF
07 липня 2020 15:37
3.5. Трудова Нурулліна.PDF
07 липня 2020 15:37
3.5. Наказ Нурулліна.PDF
07 липня 2020 15:37
3.5. диплом Нурулліна.PDF
07 липня 2020 15:37
3.4. Алубаєва трудова.PDF
07 липня 2020 15:37
3.4. Алубаєва наказ.PDF
07 липня 2020 15:37
3.4. Алубаєва диплом.PDF
07 липня 2020 15:37
3.3. Ревера трудова.PDF
07 липня 2020 15:37
3.3. Ревера сертифікат.PDF
07 липня 2020 15:37
3.3. Ревера підвищення.PDF
07 липня 2020 15:37
3.3. Ревера наказ.PDF
07 липня 2020 15:37
3.3. Ревера диплом.PDF
07 липня 2020 15:37
3.2. Сухоруков трудова.PDF
07 липня 2020 15:37
3.2. Сухоруков наказ.PDF
07 липня 2020 15:37
3.2. Сухоруков диплом.PDF
07 липня 2020 15:37
3.1. Діденко трудова.PDF
07 липня 2020 15:37
3.1. Діденко наказ.PDF
07 липня 2020 15:37
3.1. Діденко диплом.PDF
07 липня 2020 15:37
3. Довідка працівники.PDF

Публічні документи

09 липня 2020 06:03
Електронний підпис
09 липня 2020 06:01
Статут.pdf
09 липня 2020 06:01
наказ_штат.jpg
09 липня 2020 06:01
Договір_Покотилова.pdf
09 липня 2020 06:01
Диплом3.jpg
09 липня 2020 06:01
Диплом_4.jpg
09 липня 2020 06:01
Диплом_2.jpg
09 липня 2020 06:01
Відповідність ст.17.pdf
09 липня 2020 06:00
Відгук_2.pdf
09 липня 2020 06:00
Відгук_1.pdf
09 липня 2020 06:00
Аналог договір_2.pdf
09 липня 2020 06:00
Акт_2.pdf
09 липня 2020 06:00
АКТ виконаних робіт_1.pdf

Публічні документи

08 липня 2020 16:54
Електронний підпис
08 липня 2020 16:51
тех спец.PDF
08 липня 2020 16:51
паспорт.PDF
08 липня 2020 16:51
дов_підпис дог.PDF
08 липня 2020 16:51
дов_несут помил.PDF
08 липня 2020 16:51
дов_незастосув.PDF
08 липня 2020 16:51
дов_не залучен.PDF
08 липня 2020 16:51
дов_достовірність.PDF
08 липня 2020 16:51
дов_ статус плат под.PDF
08 липня 2020 16:51
дов_ погодж.PDF
08 липня 2020 16:51
дов_ відсут підстав.PDF
08 липня 2020 16:51
дов_ відом.PDF
08 липня 2020 16:51
дов працівники.PDF
08 липня 2020 16:51
виписка.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ІВАНОВ ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ

ТОВ "СОДЕЛЬ"

ПП Гарантпроект

ХАРКІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ АГРОМЕЛІОРАЦІЇ І ЛІСОВОГО ГОСПОДАРСТВА "ХАРКІВДІПРОАГРОЛІС"

ФОП "ЗЮЗІНА ВАЛЕНТИНА МИКОЛАЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП ІВАНОВ ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ
#3132720571
Рішення скасоване 226 000,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 16:08
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 липня 2020 15:23
ТОВ "СОДЕЛЬ"
#37734085
Рішення скасоване 227 000,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 16:08
ПП Гарантпроект
#31121876
Рішення скасоване 259 999,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 16:08
ФОП ІВАНОВ ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ
#3132720571
Переможець 226 000,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 16:45

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ на закупівлю: Код за ДК 021:2015 71330000-0 Інженерні послуги різні (Технічна інвентаризація та паспортизація об’єктів зеленого господарства (в т.ч. безхазяйних)). 1) Перелік виявлених невідповідностей. Тендерна пропозиція Фізичної особи – підприємця Іванова Павла Сергійовича (далі - учасник), яка подана учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель містить довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації з інформацією щодо кваліфікації працівників та їх посади. Але дані, вказані в довідці щодо кваліфікації працівників, не відповідають даним, вказаним в копіях дипломів, підтверджуючих кваліфікацію спеціалістів. Інформація щодо посади керівника не містить підтверджуючих документів або не відповідає даним з реєстраційних документів про фізичну особу – підприємця. 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності –пункт 3.1. Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям додатку № 3 до тендерної документації: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Довідка за наданою в тендерній документації формою на фірмовому бланку (у разі наявності) Учасника, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг. Учасник не повинен відступати від даної форми. У довідці обов’язково має бути зазначений весь керівний склад Учасника, спеціалісти по геодезії та картографії, які відповідальні за якість послуг та наявність або залучення спеціаліста/ів із зеленого господарства для визначення породного та якісного стану зелених насаджень . На підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників, учаснику необхідно надати копії трудових книжок (сторінка із даними працівника та сторінка із зазначенням працевлаштування у Учасника), або копії наказів (витягів з наказів), або копії трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування працівників згідно із чинним законодавством України та копії документів (дипломів, тощо), підтверджуючих кваліфікацію спеціалістів. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Фізичній особі – підприємцю Іванову Павлу Сергійовичу на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям необхідно надати копії документів, (дипломів, тощо), підтверджуючих кваліфікацію спеціалістів, яка вказана в довідці № 07/02/03-2020 від 02.07.2020 року та інформації щодо посади керівника, що підтверджена відповідними документами. Також до даної довідки необхідно додати інформацію про наявність або залучення спеціалістів із зеленого господарства для визначення породного та якісного стану зелених насаджень.

Документи

17 липня 2020 15:33
Електронний підпис
17 липня 2020 15:32
Протокол 158.pdf

Документи

21 липня 2020 16:55
Електронний підпис
21 липня 2020 16:55
Протокол 159.pdf

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ІВАНОВ ПАВЛО СЕРГІЙОВИЧ
#3132720571
226 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 березня 2021 09:25
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 12:10
Ду2 до дог.Т09-10 (1).pdf зміни до договору
04 січня 2021 12:09
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2020 17:04
Додаткова угода 1 (1).pdf зміни до договору
14 вересня 2020 17:04
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 15:30
Договор № Т09-10.pdf укладений
10 вересня 2020 15:22

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
16 березня 2021 11:57
226 000,00 UAH UA278201720344320014000034491
СКП "Харківзеленбуд" ХМР
UA363218420000026009053162691
ФО-П Iванов Павло Сергiйович
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Розділ 12. Реквізити Сторін Договору викласти в новій редакції: ЗАМОВНИК: Спеціалізоване комунальне підприємство "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" Харківської міської ради код ЄДРПОУ 03362152 61145, Харківська обл., місто Харків, вулиця Клочківська, будинок 195-А UA308201720344320001000034491 Держказначейська служба України, м. Київ МФО 820172 ІПН 033621520302, Витяг з реєстру платників ПДВ 1420304500400 ВИКОНАВЕЦЬ: Фізична особа – підприємець Іванов Павло Сергійович ІПН 3132720571 69059, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Магара, будинок 6, кв. 37 UA363218420000026009053162691 Київське ГРУ ПАТ «Приватбанк» м.Київ МФО 321842 Платник єдиного податку - 3 група за ставкою 5%
Номер договору про закупівлю: Т09/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Продовжити строк дії договору до 31.12.2021 року. В зв’язку з чим пункт 10.1. розділу 10. «Строк дії договору та інші умови» Договору викласти у наступній редакції: 2. «10.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2021 року (включно), в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов’язань».
Номер договору про закупівлю: Т09/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 226 000,00
UAH