Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для закладів громадського харчування( Стелажі,столи виробничі, нержсталь)
Очікувана вартість
21 500,00 UAH
UA-2020-06-23-002003-c f55d5f32db994fffac68a7b8019ce102
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Зла

+380956271846 yulyazla87@mail.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад загальної середньої освіти I-III ступенів №3 Жовтоводської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26240345
Місцезнаходження: 52207, Україна , Дніпропетровська обл., м. Жовті Води, вул. Івана Богуна, б. 50
Контактна особа: Юлія Зла
+380956271846
yulyazla87@mail.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2020 10:50
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2020 11:00
Очікувана вартість: 21 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 107,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування



Придбання обладнання для харчоблоків для закладів загальної середньої освіти
Стіл виробничий з полицею(нержсталь) 1000*600*850 1шт
Стелаж виробничий 5 полиць (нержсталь) 1000*400*1800 2шт
Стелаж виробничий 4 полиці 1500*400*1800 1шт

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Стіл виробничий з полицею(нержсталь) 1000*600*850
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52207, Україна, Дніпропетровська область, Жовті Води, Івана Богуна, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
2 штуки
Стелаж виробничий 5 полиць (нержсталь) 1000*400*1800
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52207, Україна, Дніпропетровська область, Жовті Води, Івана Богуна, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 штуки
Стелаж виробничий 4 полиці 1500*400*1800
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52207, Україна, Дніпропетровська область, Жовті Води, Івана Богуна, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюється згідно накладних в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця» протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 червня 2020 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 10:50
Проект договору.docx
23 червня 2020 10:50
ОГОЛОШЕННЯ стелажі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Нікітенко Сергій Сергійович 20 580,00
UAH з ПДВ
20 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 липня 2020 14:26
ОСТАТОЧНА ПРОПОЗИЦІЯ
01 липня 2020 11:59
Цінова пропозиція.PDF
01 липня 2020 11:59
Паспорт_ код.pdf
01 липня 2020 11:59
Договір.PDF
01 липня 2020 11:59
Висновок СЕС 1_2-comp.pdf
01 липня 2020 11:59
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Нікітенко Сергій Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Нікітенко Сергій Сергійович
#3292110273
Переможець 20 580,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 11:04

Документи

08 липня 2020 11:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2020 11:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Нікітенко Сергій Сергійович
#3292110273
20 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 липня 2020 11:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 09:07
Додаткова угода №46 на розірвання договору.pdf укладений
18 серпня 2020 09:04
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 11:54
Договір №46.pdf укладений
28 липня 2020 11:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Сторони дійшли взаємної згоди згідно п 9.3 достроково розірвати даний договір