Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання технічного обстеження будівель, споруд, конструкцій та трибун: «Реставрація комплексу стадіону «Старт» із пристосуванням до сучасних вимог та реконструкцією нежитлових будівель по вул. Шолуденка, 26-28/4 у Шевченківському районі м. Києва»; Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС "СТАРТ"; Місцезнаходження: 04116, м. Київ, вул. Шолуденка, буд. 26-28/4; Категорія: Замовник, визначений у пункті 3 частини 4 статті 2 Закону; Код ЄДРПОУ: 41835448)
Очікувана вартість
715 000,00 UAH
UA-2020-06-23-001966-a 564540fadef34bf8966a80bd7c7a574c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петро Татієнко

+380509285732 tatienko82@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС "СТАРТ"
Код ЄДРПОУ: 41835448
Місцезнаходження: 04116, Україна , м. Київ обл., м. Київ , вул. ШОЛУДЕНКА, буд. 26-28/4
Контактна особа: Петро Татієнко
+380509285732
tatienko82@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2020 11:43
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2020 11:36
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2020 11:36
Початок аукціону: 10 липня 2020 14:43
Очікувана вартість: 715 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 575,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виконання технічного обстеження будівель, споруд, конструкцій та трибун: «Реставрація комплексу стадіону «Старт» із пристосуванням до сучасних вимог та реконструкцією нежитлових будівель по вул. Шолуденка, 26-28/4 у Шевченківському районі м. Києва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04116, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Шолуденка, 26-28/4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 липня 2020  —  20 вересня 2020
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 червня 2020 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 11:43
Додаток № 2 до ТД.pdf
23 червня 2020 11:43
Додаток № 3 до ТД.pdf
23 червня 2020 11:43
Додаток № 5 до ТД.pdf
23 червня 2020 11:43
ТД_тех.обстеження_2020.pdf
23 червня 2020 11:43
Додаток № 6 до ТД.pdf
23 червня 2020 11:43
Додаток № 4 до ТД.pdf
23 червня 2020 11:43
Додаток №1 до ТД.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2020 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ЛІДЕР" 700 000,00
UAH з ПДВ
700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Державне підприємство "Державний науково-дослідний інститут будівельних конструкцій" 714 498,00
UAH з ПДВ
714 498,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОЛАРПРОЕКТ" 714 900,00
UAH з ПДВ
714 900,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

14 липня 2020 16:35
Електронний підпис
14 липня 2020 14:34
Електронний підпис
14 липня 2020 14:31
Договора аналоги.pdf
09 липня 2020 10:57
Статут.pdf
09 липня 2020 10:57
Гарантійний лист.pdf
09 липня 2020 10:57
Технічне завдання.pdf
09 липня 2020 10:57
Проект договору.pdf
09 липня 2020 10:57
Протокол №17.pdf
09 липня 2020 10:57
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

31 липня 2020 10:46
Електронний підпис
30 липня 2020 17:29
Електронний підпис
30 липня 2020 17:27
Довідка з МВД.pdf
30 липня 2020 15:36
Електронний підпис
30 липня 2020 15:30
Довідка МВД.pdf
30 липня 2020 15:18
2020-07-30-09-20-45_02495431_J1400305.xml
30 липня 2020 15:18
17 Стаття.pdf
20 липня 2020 14:07
Електронний підпис
20 липня 2020 14:02
Договір.PDF
20 липня 2020 14:02
Аналогічний договір.pdf
08 липня 2020 15:21
Електронний підпис
08 липня 2020 15:19
Титул сфера ВЦ.pdf
08 липня 2020 15:19
Тендерна пропозиція.pdf
08 липня 2020 15:19
Сфера акредитації ВЦ.pdf
08 липня 2020 15:19
СТАТУТ оригінал.pdf
08 липня 2020 15:19
Слюсаренко_ТОБС_СС3.pdf
08 липня 2020 15:19
Склерометр SCHMIDT.pdf
08 липня 2020 15:19
Проект Договору.pdf
08 липня 2020 15:19
наказ на директора.pdf
08 липня 2020 15:19
Лист згода.pdf
08 липня 2020 15:19
Копії дипломів.pdf
08 липня 2020 15:19
Кошторис.pdf
08 липня 2020 15:19
Календарний графік.pdf
08 липня 2020 15:19
Договір на Сканер.pdf
08 липня 2020 15:19
Договір 585 Лира.pdf
08 липня 2020 15:18
Гарантийний лист.pdf
08 липня 2020 15:18
Вимоги статті 17.pdf
08 липня 2020 15:18
Баланс за рік.pdf
08 липня 2020 15:18
Баланс за квартал 2020.pdf
08 липня 2020 15:18
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ЛІДЕР"

Державне підприємство "Державний науково-дослідний інститут будівельних конструкцій"

ТОВ "СОЛАРПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ЛІДЕР"
#33694264
Відхилено 700 000,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 15:47
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 липня 2020 16:41
Державне підприємство "Державний науково-дослідний інститут будівельних конструкцій"
#02495431
Переможець 714 498,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 11:47
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 липня 2020 11:23

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей 1. Сертифікат ISO 9001:2015 не відповідає предмету закупівлі, а саме: застосовується у сфері виробництва добавок для приготування сумішей та асфальтобетону (невідповідність Додатку 2 ТД п. 7). Відповідно до технічного завдання та предмету закупівлі система управління якістю має бути стосовно науково-дослідних, проектно-конструкторських, дослідно-конструкторських робіт у галузі будівництва. Надати Сертифікат ISO 9001:2015 система управління якістю стосовно науково-дослідних, проектно-конструкторських, дослідно-конструкторських робіт у галузі будівництва. 2. Відсутні копії договорів та актів виконаних робіт у кількості не менше двох, що підтверджують прикладів виконаних робіт з обстеження пам’яток культурної спадщини. (невідповідність Додатку 2 ТД Таблиця 1 п.п. 1.1). Надати копії договорів та актів виконаних робіт. 3. Сертифікат вимірювальної можливості лабораторії технічної діагностики дійсний до 15.07.2020 р. Тобто на момент укладення договору він буде нечинним, що суперечитиме ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» Надати оновлений Сертифікат вимірювальної можливості лабораторії технічної діагностики або документи, що підтверджують продовження строку його дії. 4. Не надано довідку в довільній формі про те, що Учасник у складі пропозиції надає правдиву інформацію та несе відповідальність за подану інформацію з розумінням того, що Замовник має право перевірити її відповідність (невідповідність Розділу Vп.п. 2.6.3 Тендерної документації). Надати відповідну довідку.

Документи

17 липня 2020 15:47
Електронний підпис
17 липня 2020 15:45
Протокол № 11_16.07.20.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Учасником в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (невідповідність Додатку 2 Тендерної документації Таблиця 1 п.п. 1.1). не вказана наступна інформація: - інформація про необхідне ліцензоване програмне забезпечення; - інформацію про наявність не менше двох договорів з виконання робіт з обстеження пам’яток культурної спадщини, що підлягають реставрації з пристосуванням під сучасні потреби за останні три роки. Надати Довідку в довільній формі з повним переліком інформації, вказаній у п.п. 1.1. Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації. 2. Учасником надано один договір з актом виконаних робіт (невідповідність Додатку 2 Тендерної документації Таблиця 1 п.п. 1.1), вимагалось у кількості не менше двох з прикладом виконаних робіт з обстеження пам’яток культурної спадщини, що підлягають реставрації з пристосуванням під сучасні потреби за останні три роки. Надати ще один договір і акт виконаних робіт з прикладом виконаних робіт з обстеження пам’яток культурної спадщини, що підлягають реставрації з пристосуванням під сучасні потреби за останні три роки.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2020 11:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство "Державний науково-дослідний інститут будівельних конструкцій"
#02495431
714 498,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 11:22
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 10:42
Доп. 1 Договор 21-з.pdf зміни до договору
30 вересня 2020 10:40
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 14:26
Договір №21-з.pdf укладений
07 серпня 2020 14:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 21/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 714 498,00
UAH (в тому числі ПДВ 119 083,00 UAH)