Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Антисептик для рук; крем для рук
Очікувана вартість
86 500,00 UAH
UA-2020-06-23-001811-c 13ba05490ef14f878412560390a949f9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Канаєва

+380563206768 gorodbolnica1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 1" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01987402
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Шевченка, буд. 63
Контактна особа: Оксана Канаєва
+380563206768
gorodbolnica1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2020 10:39
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2020 11:00
Початок аукціону: 09 липня 2020 14:39
Очікувана вартість: 86 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 436,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33740000-9: Засоби для догляду за руками та нігтями


Усі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент".
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 штуки
Антисептик для рук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул.Шевченка,63
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33740000-9 — Засоби для догляду за руками та нігтями
250 штуки
Крем для рук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул.Шевченка,63
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33740000-9 — Засоби для догляду за руками та нігтями

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2020 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 15:38
Додаток 3 (технічні характеристики).docx
23 червня 2020 10:39
Додаток 4 (кваліфікаційні критерії).docx
23 червня 2020 10:39
Додаток 2 (проект договору).doc
23 червня 2020 10:39
Оголошення.doc
23 червня 2020 10:39
Додаток 1 (форма пропозиція).doc
25 червня 2020 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 10:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 15:38
Додаток 3 (технічні характеристики).docx
23 червня 2020 10:39
Додаток 3 (технічні характеристики).docx
23 червня 2020 10:39
Додаток 4 (кваліфікаційні критерії).docx
23 червня 2020 10:39
Додаток 2 (проект договору).doc
23 червня 2020 10:39
Оголошення.doc
23 червня 2020 10:39
Додаток 1 (форма пропозиція).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-23-001811-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Фартунат", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 13 липня 2020 11:03
Вимога
Шановний! Що це за аргументація відхилення економічно найвигіднішої пропозиції? По-перше, предметом закупівлі є товар, а не послуги. По-друге, ми не є виробником продукції, тому не залучаємо ніякі технології. Ліцензії для торгівлі деззасобами не потрібно мати, довідку про використання транспорту, наявність обладнання, матеріально-технічної бази ми надали. Ви "з пальця висмоктуєте" аргумент відхилення, щоб протягти до перемоги "свого" Учасника, від якого отримуєте хабарі? Якщо наша пропозиція не буде повернута до розгляду, як така, що відповідає всім вимогам документації, ми звернемося до Департаменту охорони здоров"я області та до Державної аудиторської служби України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 липня 2020 11:40
Шановний, Ви не виконали вимоги ст. 16 Закону, для Вас це не є причиною дискваліфікації? Якщо ліцензії для торгівлі деззасобами не потрібно мати, то чому Ви не подали відповідний лист, як це зробили інші учаснитки? Цей критерій не наша вигадка, в 16 статті Закону України "Про публічні закупівлі" чітко вказан критерій "1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій", ви проігнорували підтвердження наявності технологій. У вимозі Ви дали пояснення відсутності ліцензії та технологій, що вам завадило подати лист-пояснення разом з тендерною пропозицією? Як приклад, можете подивитись поданий лист у ФОП ЯЦЕНКО О.В. Який може бути "свій постачальник", якщо по даній закупівлі всі учасники підлягатимуть дискваліфікації? Ви можете звернутись до Департаменту охорони здоров"я області та до Державної аудиторської служби України, де Вам пояснять , що згідно ст. 164 Закону існує відповідальність за "невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону", що тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-06-23-001811-c.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Фартунат", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 13 липня 2020 13:38
Неправомірне відхилення пропозиції
Шановний замовнику! Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» ст.1 п.22 визначено: предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Вами, як Замовником оголошена спрощена процедура.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» ст.1 п.28 визначено: Спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону.
Ст. 14 «Спрощені закупівлі» Закону не передбачає обов’язку по встановленню кваліфікаційних критеріїв Замовником при спрощених закупівля, однак з власної ініціативи Замовники можуть прописати їх в Оголошені про проведення спрощеної Закупівлі, те що ви і зробили.
Ваша вимога: «Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази й технологій, необхідних для надання послуг/виконання робіт. Визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування.
На підтвердження інформації стосовно обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати копію документа про право власності або договору оренду, або іншого документа, що підтверджує право власності або володіння та користування відповідним майном.
На підтвердження інформації, стосовно наявності технологій, необхідних для надання послуг/виконання робіт, визначених в технічних умовах, учасник повинен надати патент або інформацію про наявність ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій, визначених у технічних вимогах до предмета закупівлі. Для підтвердження своєї відповідності цьому критерієві учасник може залучити потужності інших суб`єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців».
Нами, як Учасником в складі пропозиції надана Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази й технологій та Договори на підтвердження достовірності інформації в довідці (Вивчайте уважно наші документи, які подані). Чим виконано вимогу. На підтвердженні інформації стосовно наявності технологій необхідних для надання послуг/виконання робіт, повідомляємо, що ми є постачальником товарів і ні в якому випадку не надавачами послуг чи виконавцями робіт в даній закупівлі адже Закон України «Про публічні закупівлі» регулює порядок закупівель товарів, робіт і послуг. Предметом закупівлі ваших торгів є товар. На підтвердження інформації, стосовно наявності технологій, необхідних для постачання товару вами не прописано в Оголошені (прописано для надання послуг/виконання робіт). Що ми повинні вам пояснювати чи надавати? Щодо ліцензії на право здійснювати діяльність? Так є ЗУ Про ліцензування видів господарської діяльності. Статтею 7 цього закону передбачено Перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню. І вимоги щодо надання ліцензії на право здійснювати господарську діяльність – немає. А ще почитайте уважно ваш протокол відхилення, в якому містяться поняття тендерна документація та тендерна пропозиція, в спрощених закупівлях таких визначень немає, що свідчить про вашу некомпетентність і не знання ЗУ Про публічні закупівлі. Прохаємо переглянути нашу пропозицію, ще раз уважно! В іншому випадку ми обов’язково напишемо в системі DOZZORO (громадський контроль) негативний відгук на цю закупівлю а також звернемося до аудиторської служби і до ваших вищестоящих розпорядників коштів про неправомірне та не законне відхилення нашої економічно вигідної пропозиції.

Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 13 липня 2020 14:22
Причина: cancelled

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2020 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЯЦЕНКО О.В. 59 500,00
UAH з ПДВ
59 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Фартунат" 85 500,00
UAH з ПДВ
67 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МАУРІНА ГАЛИНА ВОЛОДИМИРІВНА" 86 250,00
UAH з ПДВ
68 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМЕД" 86 400,00
UAH з ПДВ
68 475,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 липня 2020 02:09
Електронний підпис

Публічні документи

01 липня 2020 11:48
Електронний підпис
01 липня 2020 11:47
Цінова пропозиція.PDF
01 липня 2020 11:47
Сертифікати якості.PDF
01 липня 2020 11:47
Манорм-Експерт .pdf
01 липня 2020 11:47
Лист пояснення.PDF
01 липня 2020 11:47
Крем Манорм.PDF
01 липня 2020 11:47
Аналогічний досвід.PDF

Публічні документи

30 червня 2020 14:36
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЯЦЕНКО О.В.

ТОВ "Фартунат"

ФОП "МАУРІНА ГАЛИНА ВОЛОДИМИРІВНА"

ТОВ "ІМЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЯЦЕНКО О.В.
#2445219980
Відхилено 59 500,00
UAH з ПДВ
13 липня 2020 10:13
ТОВ "Фартунат"
#37308833
Рішення скасоване 67 990,00
UAH з ПДВ
13 липня 2020 14:22
ФОП "МАУРІНА ГАЛИНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2144122167
Рішення скасоване 68 000,00
UAH з ПДВ
13 липня 2020 14:22
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Рішення скасоване 68 475,00
UAH з ПДВ
13 липня 2020 14:22
ТОВ "Фартунат"
#37308833
Переможець 67 990,00
UAH з ПДВ
15 липня 2020 10:02

Документи

Документи

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2020 10:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Фартунат"
#37308833
67 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 09:54
Звітування про виконання договорів.pdf укладений
14 січня 2021 09:53
Договір 119 від 31.07.2020.pdf укладений
31 липня 2020 09:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 67 990,00
UAH