Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шафа холодильна , Шафа жарочна ,Сковорода електрична модернізована , Плита електрична 6-ти конфорочна з духовкою , М'ясорубка, Витяжка острівна з нержавійки с жироуловлювачами
Очікувана вартість
612 500,00 UAH
UA-2020-06-23-001649-b 69b42c8ed9e540f0936a2570714044d8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Животченко Тетяна Вікторівна

+380997859118 tanya.zhivotctenko16@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Нововодолазької селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41781838
Місцезнаходження: 63202, Україна , Харківська обл., Нововодолазький район, смт Нова Водолага вул Донця Григорія,будинок 14
Контактна особа: Животченко Тетяна Вікторівна
+380997859118
tanya.zhivotctenko16@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2020 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2020 15:13
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2020 15:13
Початок аукціону: 10 липня 2020 15:24
Очікувана вартість: 612 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 062,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Шафа холодильна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63202, Україна, Харківська область, Нововодолазький район, заклади загальної середньої освіти Нововодолазької селищної ради (відповідно до додатку 2 до Договору)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
3 шт
Шафа жарочна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63202, Україна, Харківська область, Нововодолазький район, заклади загальної середньої освіти Нововодолазької селищної ради (відповідно до додатку 2 до Договору)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
3 шт
Сковорода електрична модернізована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63202, Україна, Харківська область, Нововодолазький район, заклади загальної середньої освіти Нововодолазької селищної ради (відповідно до додатку 2 до Договору)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
7 шт
Плита електрична 6-ти конфорочна з духовкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63202, Україна, Харківська область, Нововодолазький район, заклади загальної середньої освіти Нововодолазької селищної ради (відповідно до додатку 2 до Договору)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
3 шт
М'ясорубка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63202, Україна, Харківська область, Нововодолазький район, заклади загальної середньої освіти Нововодолазької селищної ради (відповідно до додатку 2 до Договору)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
1 шт
Витяжка острівна з нержавійки с жироуловлювачами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63202, Україна, Харківська область, Нововодолазький район, заклади загальної середньої освіти Нововодолазької селищної ради (відповідно до додатку 2 до Договору)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 червня 2020 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 10:37
ДТ ХАРЧОБЛОК нова редакція Microsoft Word.docx
30 червня 2020 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 09:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 10:37
ДТ ХАРЧОБЛОК нова редакція Microsoft Word.docx
23 червня 2020 15:09
ДТ ХАРЧОБЛОК Microsoft Word.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-24-000003 ● 3e0b6958b6444a98b7b52ba1872e69e4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 грудня 2020 11:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

24.12.2020 № 277
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 23.12.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 24.12.2020 №277

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

3 UA-2020-06-23-001649-b 23.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2020 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПІВЕНЬ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ 612 000,00
UAH з ПДВ
570 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" 609 000,00
UAH з ПДВ
597 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНА ФІРМА "АБСОЛЮТ" 612 500,00
UAH з ПДВ
598 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 липня 2020 11:19
Електронний підпис
20 липня 2020 11:18
public_doc (23).pdf
20 липня 2020 11:18
Корупц УПП 10.07.2020.pdf
20 липня 2020 11:18
Банкрутсво УПП 10.07.20.pdf
20 липня 2020 11:18
МВС 19.07.pdf
20 липня 2020 11:18
Довідка дитяча праця.pdf
20 липня 2020 11:18
public_doc (23).p7s
17 липня 2020 15:54
Електронний підпис
09 липня 2020 13:18
Електронний підпис
09 липня 2020 13:16
11. Цінова пропозиція.pdf
09 липня 2020 13:16
1. МТБ база довідка.pdf
09 липня 2020 13:16
4. Довідка ст 17 повна.pdf
09 липня 2020 13:16
СЕРТИФІКАТИ.rar
09 липня 2020 13:16
2.9 Паспорт директор.PDF
09 липня 2020 13:16
4.2. Довідка ст 17 п 5.pdf
09 липня 2020 13:16
2.4. Статут.PDF
09 липня 2020 13:16
12. Проект договору.pdf
09 липня 2020 13:16
2.5. Витяг з ЄДР.PDF
09 липня 2020 13:16
2.10 ІПН.pdf
09 липня 2020 13:16
2.6. Виписка з ЄДР.PDF

Публічні документи

07 липня 2020 15:24
Електронний підпис
07 липня 2020 15:14
Устав2_Абсолют.pdf
07 липня 2020 15:14
Устав_копия_Абсолют.pdf
07 липня 2020 15:14
СЭС2.jpg
07 липня 2020 15:14
Сканироват_10005.PDF
07 липня 2020 15:14
Ришення_Абсолют.pdf
07 липня 2020 15:14
Протокол_2.jpg
07 липня 2020 15:14
Протокол_1(2).jpg
07 липня 2020 15:14
Протокол_1(1).jpg
07 липня 2020 15:14
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
07 липня 2020 15:14
Плити_електричнi.pdf
07 липня 2020 15:14
Меблi_металевi.pdf
07 липня 2020 15:14
Код_Вергола__Абсолют.pdf
07 липня 2020 15:14
Договір.pdf
07 липня 2020 15:14
Довідка печатка.pdf
07 липня 2020 15:14
Довідка обмеження.pdf
07 липня 2020 15:14
Гарнтія.pdf
07 липня 2020 15:14
Вытяг_Абсолют.pdf
07 липня 2020 15:14
Выписка2_Абсолют.pdf
07 липня 2020 15:14
Авторизаційний лист.pdf
07 липня 2020 15:14
CЭС1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПІВЕНЬ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"

ПРИВАТНА ФІРМА "АБСОЛЮТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПІВЕНЬ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ
#2924805724
Відхилено 570 000,00
UAH з ПДВ
16 липня 2020 13:17
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
#39224504
Переможець 597 996,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 14:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 14:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
#39224504
597 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 09:42
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 14:22
доп угода 4 УКРПРОМПОСТАЧ.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 14:00
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 14:43
доп угода 3 харчоблок техніка.pdf зміни до договору
28 вересня 2020 14:41
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 15:27
доп угода 2 до договору 167.pdf зміни до договору
07 вересня 2020 15:21
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 10:54
доп угода 1 до договору 167 pdf.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 10:51
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 10:37
договор 167 харчоблок холодильні шафи.pdf укладений
05 серпня 2020 10:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): поставка Товару здійснюється до 30 вересня 2020 р.
Номер договору про закупівлю: 167
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внести зміни до додатку 1 специфікація договору № 167
Номер договору про закупівлю: 167
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно, до підп. 1 , пункт 5, статті 41 Закону України « Про публічні закупівлі »від 25.12.2015 р. № 922-VIII та до підпункту 1.3 розділу 1, підпункту 10.2., 10.5. розділу 10 ДОГОВІРУ № 167 від «05» серпня 2020 р , керуючись Бюджетним кодексом України та іншими чинними нормативно-правовими актами України в зв’язку із зменшенням реального фінансування видатків Замовника, визначених кошторисом, внести зміни в підпункт 3. 1. розділу 3, та додаток 1 « Спеціифікація » додаток 3, додаток 4, договору № 167 від 05 серпня 2020 року і викласти даний розділ і додатоки в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 167
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк поставки товару: поставка Товару здійснюється до 30 грудня 2020 р.
Номер договору про закупівлю: 167
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 553 848,00
UAH (в тому числі ПДВ 92 308,00 UAH)