Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 66510000-8 "Страхові послуги"
Очікувана вартість
1 300,00 UAH
UA-2020-06-23-000716-c 0bd9f576d80d486ab2562c5bb0ca0be7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Смирнова Юлія Олександрівна

+380953922457 jaleksandrovna1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1" Краматорської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37944301
Місцезнаходження: 84306, Україна , Донецька обл., місто Краматорськ, вулиця Дніпровська, будинок 17
Контактна особа: Смирнова Юлія Олександрівна
+380953922457
jaleksandrovna1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 1300UAH без ПДВ
1.Послуги з проведення експертизи автомобіля ВАЗ 213100 АН 1599 ІЕ в результаті ДТП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84306, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Дніпровська, буд.17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник оплачує вартість наданих послуг на підставі актів виконаних робіт, шляхом перерахування вартості зазначених послуг на розрахунковий рахунок Виконавця. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

23 червня 2020 09:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 09:30
Протокол _5 від 23.06.2020р..pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Синельник Анатолій Іванович
#1925112230
Переможець 1 300,00
UAH
23 червня 2020 09:39

Документи

23 червня 2020 09:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 08:20
ФОП Синельник А.І. дог_4 20 141ц12020 від 23.06.2020р..pdf укладений
24 червня 2020 08:17
Електронний підпис укладений
23 червня 2020 10:00
ФОП Синельник А.І. дог_4 20 141ц12020 від 23.06.2020р..pdf укладений
23 червня 2020 09:57

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
1.Послуги з проведення експертизи автомобіля ВАЗ 213100 АН 1599 ІЕ в результаті ДТП 1 послуга 1 300,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 300,00
UAH