Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Очікувана вартість
460 000,00 UAH
UA-2020-06-23-000680-c fe6ff2f85aa74422a360be5141195380
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Ткач

+380666130730
+380963027449
odkts@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ДИТЯЧИЙ КІСТКОВО-ТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ САНАТОРІЙ М.МАРІУПОЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 01990625
Місцезнаходження: 87525, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, бульвар Приморський,23
Контактна особа: Людмила Ткач
+380666130730,+380963027449
odkts@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2020 09:27
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 09:23
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 09:23
Початок аукціону: 13 липня 2020 12:51
Очікувана вартість: 460 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення Системи пожежної сигналізації, пожежогасіння, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87525, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, бульвар Приморський 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Кошти місцевого бюджету. Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України згідно рахунків-фактур та акту наданих послуг на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється на протязі 15 банківських днів з дня отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 червня 2020 09:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 09:27
робочий проект.pdf
23 червня 2020 09:27
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 26 червня 2020 14:18
Дата відповіді: 30 червня 2020 07:54
Шановний Замовнику! Відповідно до підпункту 3.3.6 пункту 3 розділу ІІІ тендерної документації вами встановлена кваліфікаційну вимогу, в якій зазначено, що переможець торгів, протягом 5-ти днів надсилає вищевказані документи разом із супровідним листом, оформленим на уповноважену особу на фактичну адресу Замовника.Супровідний лист має бути оформленим належним чином, із зазначенням дати складання документу та підписаним уповноваженою особою учасника, із зазначенням інформації про предмет закупівлі.Документи подаються в прошитому та пронумерованому вигляді, мають містити реєстр наданих документів. У разі ненадання переможцем торгів документів відповідно до вимог цього пункту документації в зазначені строки, замовник акцептує наступну найбільш економічно вигідну пропозицію відповідно до частини 3 ст.32 Закону. Звертаємо Вашу увагу, що така вимога в Документації є незаконною та дискримінуючою, такою що відповідно до ст. 5 Закону порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримимінації учасників,., так з огляду на наступне: 1. Відповідно до ч. 8 ст. 12 Закону України "Про публічні закупівлі" подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. (до того ж це стосується не тільки вищезазначеної вимоги) 2. Відповідно до ч.3 ст. 17 Закону Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. 3. Відповідно до ч. 6 ст. 17 Закону "Про публічні закупівлі" переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує ДЕСЯТИ днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Відповідно до ч.3 ст. 17 Закону Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. 4. Частина 3 ст.32 Закону Закону "Про публічні закупівлі" звучить так: 3. Про відміну тендеру з підстав, визначених у частинах першій та другій цієї статті, має бути чітко зазначено в тендерній документації. Яке відношення вона має до акцептування іншої вигідної пропозиції? Відповідно до чинного законодавства України, зважаючи на вищевикладене, а також з метою створення конкуретного середовища у сфері публічних закупівль, вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації додаются додатки в Додатку №3 до ТД прописані документи які надають учасники в складі своєї пропозиції. Підтвердження документів надається тільки переможцем (у паперовому вигляді)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «МАРС» (МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО) У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 447 312,25
UAH з ПДВ
420 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Опитний завод М 440 127,79
UAH з ПДВ
440 127,79
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 02:35
Електронний підпис
10 липня 2020 02:34
Сертифікати якості.pdf
10 липня 2020 02:34
статут.pdf
10 липня 2020 02:34
Договір з додатками.pdf
10 липня 2020 02:34
Свідотства ISO.pdf
10 липня 2020 02:34
Паспорт Директора.pdf
10 липня 2020 02:34
Рішення засновників.pdf
10 липня 2020 02:34
Сертифікат ISO.pdf
10 липня 2020 02:34
Лист інформація.pdf
10 липня 2020 02:34
Довідки з банку.pdf
10 липня 2020 02:34
Довідка ст.17.pdf
10 липня 2020 02:34
Виписка з ЭДР.pdf
10 липня 2020 02:34
Тендерна пропозиція.pdf
10 липня 2020 02:34
Лист згода з ТВ.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 09:39
ст.17
21 липня 2020 09:39
додаток - довідка МВС
10 липня 2020 08:00
Електронний підпис
10 липня 2020 07:58
9.6.2. Трудові книжки.pdf
09 липня 2020 23:55
18. Проект договору.pdf
09 липня 2020 23:55
18.1 Ліцензія.pdf
09 липня 2020 23:55
15. Кошторис.pdf
09 липня 2020 23:55
14. Гарантійни листи.pdf
09 липня 2020 23:55
13. Прибуття.pdf
09 липня 2020 23:55
11. Довідка ст.17.pdf
09 липня 2020 23:55
10. Досвід.pdf
09 липня 2020 23:55
9.6.1. Трудові книжки.pdf
09 липня 2020 23:55
9.6. Трудові книжки.pdf
09 липня 2020 23:55
9.5. Дипломи.pdf
09 липня 2020 23:55
9.4. Працівники.pdf
09 липня 2020 23:55
9.2. Гарантійні листи.pdf
09 липня 2020 23:55
9.1.3. Сертифікати.pdf
09 липня 2020 23:55
9.1.2. Сертифікати.pdf
09 липня 2020 23:55
9.1.1. Сертифікати.pdf
09 липня 2020 23:55
9.1. Сертифікати.pdf
09 липня 2020 23:55
9. Декларації.pdf
09 липня 2020 23:55
7. Повноваження (2).pdf
09 липня 2020 23:55
7. Повноваження (1).PDF
09 липня 2020 23:55
6. Паспорт.pdf
09 липня 2020 23:55
4. Довідка Статистики.pdf
09 липня 2020 23:55
3. Витяг з ЄДР.pdf
09 липня 2020 23:55
1. Статут НОВЫЙ 2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «МАРС» (МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО) У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

ТОВ Опитний завод М

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «МАРС» (МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО) У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#13880445
Відхилено 420 000,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 11:37
ТОВ Опитний завод М
#33330969
Переможець 440 127,79
UAH з ПДВ
16 липня 2020 12:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2020 12:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Опитний завод М
#33330969
440 127,79
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 11:29
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2020 14:37
додаткова угода 1.PDF зміни до договору
31 липня 2020 14:36
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 09:31
договір 43 від 28.07.2020.PDF укладений
28 липня 2020 09:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти кошторисну документацію до Договору у новій редакції. Уточнення строків надання послуг.
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 440 127,79
UAH (в тому числі ПДВ 73 354,63 UAH)