Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуга з поточного ремонту вікон
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2020-06-23-000358-b ● f76b61019a074bddb7d4035e697b6ea8
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Васильківський психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01987741 |
Місцезнаходження: | 52623, Україна , Дніпропетровська обл., село Медичне, вул. Центральна б.1 |
Контактна особа: |
Козорог Людмила Володимирівна +380987166732 lkozorog@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 червня 2020 10:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 червня 2020 10:15 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 липня 2020 10:15 |
Початок аукціону: | 03 липня 2020 13:57 |
Очікувана вартість: | 120 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи
надання послуги здійснюється обладнанням та матеріалами виконавця
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуга з поточного ремонту вікон. Джерело фінансування: обласний бюджет (загальнийфонд)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52623, Україна, Дніпропетровська область, с.Медичне, вул.Центральна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 липня 2020
ДК 021:2015: 45421100-5 — Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | поточний ремонт вікон | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 червня 2020 10:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 червня 2020 10:11 |
Технічні (якісні) вимоги.docx | |
23 червня 2020 10:11 |
Проект Договору.docx | |
23 червня 2020 10:11 |
Довідка про наявність працівників.docx | |
23 червня 2020 10:11 |
Довідка про наявність обладнання.docx | |
23 червня 2020 10:11 |
Дефектний акт.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Решетки
Дата подання: 23 червня 2020 15:42
Дата відповіді: 23 червня 2020 16:36
Добрый день, у Вас указано демонтаж решеток - их потом обратно монтировать ? Спасибо
Відповідь: Нет
документы
Дата подання: 23 червня 2020 16:55
Дата відповіді: 24 червня 2020 08:29
Добрый день! На этапе подачи предложения из документов необходимо только ценовое предложение, а остальные документы в течение 1 раб дня после аукциона?
Відповідь: Да
Аналоги
Дата подання: 24 червня 2020 10:14
Дата відповіді: 24 червня 2020 10:38
Доброго дня. Чи монжна запропонувати профільну систему монтажною шириною 70 мм?
Відповідь: Згідно технічних вимог замовника
Уточнення
Дата подання: 24 червня 2020 13:03
Дата відповіді: 24 червня 2020 13:53
Доброго дня. У файлі ІНФОРМАЦІЯ п. 3. Інформація про предмет закупівлі:
ДК 021:2015 45421100-5 - Встановлення дверей, вікон і повязаних конструкцій. На майданчику назва предмету закупівлі Постуга з поточного ремонту вікон. Яка назва предмету закупівлі є вірною?
Відповідь: Послуга з поточного ремонту вікон
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-23-000358-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА", Код ЄДРПОУ:39762659
Дата подання: 07 липня 2020 11:05
Неправомірна дискваліфікація
Звертаємо Вашу увагу, що розрахунок вартості був здійснений з урахуванням москітних сіток та демонтажа внутрішніх міжрамних металевих віконних решіток. Це вказано в ціновій пропозиції (п.3 і п.4), а в кошторисній документації сітки враховані в вартості віконних блоків ,а демонтаж решіток в вартості робіт відповідно. Тому ваш висновок, що розрахунок вартості робіт був здійснений без їх урахування, невірний
Зазначаємо, що ми готові виконати роботи у необхідному обсязі (згідно технічних вимог) за заявлені кошти, що підтверджується також наданим нами та підписаним договором.
Також відмічаємо, що згідно п.2.1 Вимог до кваліфікації учасників учасник повинен надати цінову пропозицію тільки на етапі подання пропозиції, а в п.2.2. зазначено , що учасник, який подав пропозицію з найнижчою ціною, повинен надати договір відповідно до кінцевої ціни пропозиції, що нами і було зроблено, але нічого не сказано про надання нової цінової пропозиції. Нами надано договір з ціною 84800 грн!
На основі вищевказаного вимагаємо скасувати дискваліфікацію, так як перехід до розгляду пропозицій слідуючих учасникиків може привести до неправомірного та надлишкового використання бюджетних коштів. В інщому разі залишаємо за собою право звертатися до контролюючих та правоохоронних органів., так як вважаємо дискваліфікацію учасника "Вінтера -Вікна" надуманою та необгрунованою.
Розгорнути
Згорнути
Зазначаємо, що ми готові виконати роботи у необхідному обсязі (згідно технічних вимог) за заявлені кошти, що підтверджується також наданим нами та підписаним договором.
Також відмічаємо, що згідно п.2.1 Вимог до кваліфікації учасників учасник повинен надати цінову пропозицію тільки на етапі подання пропозиції, а в п.2.2. зазначено , що учасник, який подав пропозицію з найнижчою ціною, повинен надати договір відповідно до кінцевої ціни пропозиції, що нами і було зроблено, але нічого не сказано про надання нової цінової пропозиції. Нами надано договір з ціною 84800 грн!
На основі вищевказаного вимагаємо скасувати дискваліфікацію, так як перехід до розгляду пропозицій слідуючих учасникиків може привести до неправомірного та надлишкового використання бюджетних коштів. В інщому разі залишаємо за собою право звертатися до контролюючих та правоохоронних органів., так як вважаємо дискваліфікацію учасника "Вінтера -Вікна" надуманою та необгрунованою.
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 липня 2020 15:34
У відповідь на вашу скаргу повідомляємо наступне.
Вважаємо за доцільне вказати, що хоч це прямо не зазначено у технічних вимогах, загальноприйнятою є практика оновлювати за результатами аукціону цінову пропозицію відповідно до кінцевої запропонованої ціни, що вами зроблено не було, на це було вказано у протоколі про вашу дискваліфікацію.
Умови, вказані замовником в оголошенні про закупівлю, однакові для всіх учасників та являються обов'язковими для виконання. Однією з таких вимог в даній закупівлі вказана наявність кошторисної документації (п.п.2.12). Локальний кошторис, що входить до складу кошторисної документації, повинен містити всі види робіт та витрати, зокрема в ньому повинні бути відображені пункти технічних вимог та дефектного акту, які є предметом вашої скарги, а саме - демонтаж решіток та встановлення москітних сіток. Оскільки публічні закупівлі мають чіткі імперативні нормативні регулятори та виключають неоднозначні трактування, ми, як замовник даної закупівлі, не можемо застосовувати уяву та домірковувати за учасника, що він мав на увазі при складанні кошторисної документації, не вказавши в ній дві необхідні складові послуги. Оскільки дані складові послуги в кошторисі не вказані, підстав вважати, що вони там наявні в нас немає, навіть за умови зазначення цих послуг в інших документах. Іншими словами, недоліки у вашій кошторисній документації виключають можливість визнання вас переможцем в даній закупівлі, натомість задоволення вашої скарги створить нерівні умови перед іншими учасниками та порушить принципи доброчесної конкуренції.
Вважаємо за доцільне вказати, що хоч це прямо не зазначено у технічних вимогах, загальноприйнятою є практика оновлювати за результатами аукціону цінову пропозицію відповідно до кінцевої запропонованої ціни, що вами зроблено не було, на це було вказано у протоколі про вашу дискваліфікацію.
Умови, вказані замовником в оголошенні про закупівлю, однакові для всіх учасників та являються обов'язковими для виконання. Однією з таких вимог в даній закупівлі вказана наявність кошторисної документації (п.п.2.12). Локальний кошторис, що входить до складу кошторисної документації, повинен містити всі види робіт та витрати, зокрема в ньому повинні бути відображені пункти технічних вимог та дефектного акту, які є предметом вашої скарги, а саме - демонтаж решіток та встановлення москітних сіток. Оскільки публічні закупівлі мають чіткі імперативні нормативні регулятори та виключають неоднозначні трактування, ми, як замовник даної закупівлі, не можемо застосовувати уяву та домірковувати за учасника, що він мав на увазі при складанні кошторисної документації, не вказавши в ній дві необхідні складові послуги. Оскільки дані складові послуги в кошторисі не вказані, підстав вважати, що вони там наявні в нас немає, навіть за умови зазначення цих послуг в інших документах. Іншими словами, недоліки у вашій кошторисній документації виключають можливість визнання вас переможцем в даній закупівлі, натомість задоволення вашої скарги створить нерівні умови перед іншими учасниками та порушить принципи доброчесної конкуренції.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-06-23-000358-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА", Код ЄДРПОУ:39762659
Дата подання: 08 липня 2020 16:50
Відміна дискваліфікації
Обращаем Ваше внимание,что 19 апреля 2020 вступила в силу новая редакция Закона Украины «О публичных закупках», согласно которой можно избежать формальной дисквалификации участников, когда они могут выполнить договор на закупку, однако из-за некой невнимательности допустили ошибки, не влияющие на такую возможность
Согласно данной редакции Участник имеет возможность исправлять ошибки, допущенные в свои тендерных предложениях. Вы , как Заказчик, на этапе квалификации ,при обнаружении в тендерном предложении несоответствий должны были предоставить участнику уведомление об их исправлении (в срок не позднее чем за два рабочих дня до окончания срока рассмотрения тендерных предложений). А мы, как участник, должны в течение 24 часов исправить указанные ошибки и загрузить соответствующие документы в систему.
Вами была нарушена данная процедура, поэтому требуем отменить дисквалификацию «Винтера-Окна», и дать возможность, согласно Закону, исправить указанные Вами ошибки и загрузить соответствующие документы в систему. В противном случае будет налицо видна коррупционная составляющая в дисквалификации участника с наименьшей ценой и в признании победителем второго участника
Розгорнути
Згорнути
Согласно данной редакции Участник имеет возможность исправлять ошибки, допущенные в свои тендерных предложениях. Вы , как Заказчик, на этапе квалификации ,при обнаружении в тендерном предложении несоответствий должны были предоставить участнику уведомление об их исправлении (в срок не позднее чем за два рабочих дня до окончания срока рассмотрения тендерных предложений). А мы, как участник, должны в течение 24 часов исправить указанные ошибки и загрузить соответствующие документы в систему.
Вами была нарушена данная процедура, поэтому требуем отменить дисквалификацию «Винтера-Окна», и дать возможность, согласно Закону, исправить указанные Вами ошибки и загрузить соответствующие документы в систему. В противном случае будет налицо видна коррупционная составляющая в дисквалификации участника с наименьшей ценой и в признании победителем второго участника
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 липня 2020 15:50
По суті Вашої скарги повідомляємо наступне.
В своїй скарзі ви посилаєтесь на норми Закону України «Про публічні закупівлі», яка передбачає розміщення замовником повідомлення про виявлення невідповідності у документах учасника закупівлі. Виправлення невідповідностей в тендерній пропозиції передбачено п.9 ст.26 та п. 16 статті 29 Закону. Звертаємо вашу увагу на те, що в даних пунктах мова йде саме про тендерну пропозицію, оскільки законодавець в статті 2 Закону розмежовує поняття «тендерна пропозиція» та «пропозиція учасника спрощеної закупівлі» (пропозиція). Виходячи з очікуваної вартості предмета, яка складає 120 тисяч гривень, дана закупівля, відповідно до п.28 ст.2 Закону, здійснюється у форматі спрощеної закупівлі, до якої застосовується термін «пропозиція».
Тендерна пропозиція, згідно до п.32 ст.2 Закону, - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Тендерна документація, згідно з п.31 ст.2 Закону, - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Тендер, у відповідності до п.13. ст.2 Закону, - здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі (1) відкритих торгів, (2) торгів з обмеженою участю та (3) конкурентного діалогу.
Як вбачається з вищенаведеного, термін «тендерна пропозиція» в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» може бути застосований лише до трьох зазначених процедур закупівлі, а отже, норми, що зобов’язують замовника повідомити учасника про виявлені невідповідності в його документації, не поширюються на спрощену процедуру закупівлі.
Однак, вважаємо за необхідне звернути вашу увагу на те, що відповідно до п.16 ст.29 Закону, замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Статтею 16 Закону передбачені такі кваліфікаційні критерії (перелік вичерпний):
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Так як у вашій документації мають місце недоліки в кошторисі, навіть за умови проведення відкритих торгів (а в нас, нагадаємо, спрощена закупівля) у наших діях щодо вашої дискваліфікації не було б ніяких порушень, оскільки локальний кошторис не входить в перелік одного з чотирьох кваліфікаційних критеріїв та не являється документом, що підтверджує право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Беручи до уваги викладений вище системний аналіз термінів та положень Закону України «Про публічні закупівлі», ми вимушені вдруге відмовити в задоволенні вашої скарги з огляду на її безпідставність.
В своїй скарзі ви посилаєтесь на норми Закону України «Про публічні закупівлі», яка передбачає розміщення замовником повідомлення про виявлення невідповідності у документах учасника закупівлі. Виправлення невідповідностей в тендерній пропозиції передбачено п.9 ст.26 та п. 16 статті 29 Закону. Звертаємо вашу увагу на те, що в даних пунктах мова йде саме про тендерну пропозицію, оскільки законодавець в статті 2 Закону розмежовує поняття «тендерна пропозиція» та «пропозиція учасника спрощеної закупівлі» (пропозиція). Виходячи з очікуваної вартості предмета, яка складає 120 тисяч гривень, дана закупівля, відповідно до п.28 ст.2 Закону, здійснюється у форматі спрощеної закупівлі, до якої застосовується термін «пропозиція».
Тендерна пропозиція, згідно до п.32 ст.2 Закону, - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Тендерна документація, згідно з п.31 ст.2 Закону, - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Тендер, у відповідності до п.13. ст.2 Закону, - здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі (1) відкритих торгів, (2) торгів з обмеженою участю та (3) конкурентного діалогу.
Як вбачається з вищенаведеного, термін «тендерна пропозиція» в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» може бути застосований лише до трьох зазначених процедур закупівлі, а отже, норми, що зобов’язують замовника повідомити учасника про виявлені невідповідності в його документації, не поширюються на спрощену процедуру закупівлі.
Однак, вважаємо за необхідне звернути вашу увагу на те, що відповідно до п.16 ст.29 Закону, замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Статтею 16 Закону передбачені такі кваліфікаційні критерії (перелік вичерпний):
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Так як у вашій документації мають місце недоліки в кошторисі, навіть за умови проведення відкритих торгів (а в нас, нагадаємо, спрощена закупівля) у наших діях щодо вашої дискваліфікації не було б ніяких порушень, оскільки локальний кошторис не входить в перелік одного з чотирьох кваліфікаційних критеріїв та не являється документом, що підтверджує право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Беручи до уваги викладений вище системний аналіз термінів та положень Закону України «Про публічні закупівлі», ми вимушені вдруге відмовити в задоволенні вашої скарги з огляду на її безпідставність.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 липня 2020 14:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА" |
96 000,00
UAH з ПДВ
|
84 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ВАСИЛЬЧЕНКО ВАСИЛЬ ГЕННАДІЙОВИЧ |
98 440,00
UAH з ПДВ
|
84 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП НИКС-П |
98 900,00
UAH з ПДВ
|
87 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА" |
96 000,00
UAH з ПДВ
|
87 399,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА" #39762659 |
Відхилено |
84 800,00
UAH з ПДВ
|
07 липня 2020 08:18
|
ФОП ВАСИЛЬЧЕНКО ВАСИЛЬ ГЕННАДІЙОВИЧ #3493804979 |
Переможець |
84 900,00
UAH з ПДВ
|
07 липня 2020 16:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 серпня 2020 10:46
|
договір | укладений |
13 липня 2020 09:37
|