Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Terminal bolts with nut, bolts mortgage with nut, bolts butt with nut, two-turn washer, single-turn washer
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Zheshko Svitlana +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 червня 2020 08:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 111 050 486,40 UAH з ПДВ |
Publication date: | 23 червня 2020 08:54 |
Enquiries until: | 20 липня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 26 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 липня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 111 050 486 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44530000-4: Кріпильні деталі
Тендерна документація
16 липня 2020 16:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2020 16:20 |
4064 ТД болти нова редакція від 16.07.2020.docx | |
16 липня 2020 16:20 |
Зміни до тендеру 4064 від 16.07.2020.doc | |
10 липня 2020 15:37 |
Зміни до тендеру 4064 10 07 2020.doc | |
23 червня 2020 08:51 |
Додаток №9.docx |
16 липня 2020 16:20 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 липня 2020 16:20 |
4064 ТД болти нова редакція від 16.07.2020.docx
|
||||||
16 липня 2020 16:20 |
Зміни до тендеру 4064 від 16.07.2020.doc
|
||||||
10 липня 2020 15:37 |
Зміни до тендеру 4064 10 07 2020.doc
|
||||||
23 червня 2020 08:51 |
Додаток №9.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Проведення кваліфікаційних випробувань здійснюється для перших промислових партій продукції виробниками для підтвердження готовності їх виробництв до серійного (масового) випуску продукції в рамках проведення робіт з підготовки і освоєння виробництва відповідно до
п. 5.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 (ГОСТ 15.001-88, IDT) – для процедур, які здійснювались до 01.01.2019 року, або
п. 8.6 ДСТУ 8634:2016 (для процедур, які здійснювались з 01.01.2018 року. Результати кваліфікаційних випробувань оформлюються протоколом (актом) відповідно до п. 5.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 або п. 8.5 ДСТУ 8634:2016.
Протоколи або акти сертифікаційних випробувань оформлюються органами з оцінки відповідності в рамках здійснення процедури сертифікації продукції (дослідної, першої промислової партії, або серійної).
Враховуючи викладене, протоколи (акти) сертифікаційних випробувань не можуть бути прийняті в якості протоколів (актів) кваліфікаційних випробувань, оскільки органи з оцінки відповідності не є виробниками продукції.
Відповідно до статті 45 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» результати оцінки відповідності вимогам технічних регламентів, проведеної в іншій державі, можуть визнаватись і прийматись в Україні органами, призначеними під відповідні Технічні регламенти.
Процедура визнання результатів оцінки відповідності вимогам Технічного регламенту безпеки інфраструктури залізничного рухомого складу наразі не можлива, оскільки відсутні органи, призначені під вказаний регламент.
Враховуючи викладене, визнання атестатів виробництва, виданих іноземним органом сертифікації наразі не можлива. Тому виробником або уповноваженій ним організації можливо підтвердити відповідність виробництва із залученням органів з оцінки відповідності, акредитованих в НААУ, у порядку, передбаченому статтею 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
№ UA-2020-06-23-000078-b Вами розміщено питання при закупівлі кріпильних деталей (болти клемові з гайкою, болти закладні з гайкою,болти стикові з гайкою, шайба двовиткова, шайба одновиткова). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Ваше питання Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити у електронній системі «Prozorro» Ваше питання. Для розміщення повторного питання нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників на 30.07.2020, що є достатнім для обробки питання та одержання відповіді.
Вимоги про усунення порушення
надав копію сертифікату ISO 9001:2015
виробника ТОВ «КОСТЯНТИНІВСЬКИЙ
МЕТИЗНИЙ ЗАВОД», виданий ТОВ «Центр
з підтвердження відповідності
«Укрсертифікація» який, на думку ЗАМОВНИКА, не є органом з
оцінки відповідності відповідної галузі
акредитації, що не відповідає пункту 3.2.2.
Вимог до технічних та якісних
характеристик предмету закупівлі
тендерної документації. ПП "АКОНІТ-ДС" просить розглянути лист ТОВ «Центр
з підтвердження відповідності
«Укрсертифікація», який було надано на адресу виробника у травні поточного року, та переглянути своє рішення що до відхилення пропозиції ПП "АКОНІТ-ДС" тому що ВИРОБНИК дійсно має технічну можливість виробництва потрібної ЗАМОВНИКУ продукції.
надало копію сертифікату ISO 9001:2015
виробника ТОВ «КОСТЯНТИНІВСЬКИЙ
МЕТИЗНИЙ ЗАВОД», виданий ТОВ «Центр
з підтвердження відповідності
«Укрсертифікація», який на думку ЗАМОВНИКА, - не є органом з
оцінки відповідності відповідної галузі
акредитації, що не відповідає пункту 3.2.2.
Вимог до технічних та якісних
характеристик предмету закупівлі
тендерної документації. Просимо тендерний комітет Замовника розглянути лист ТОВ «Центр
з підтвердження відповідності
«Укрсертифікація», наданий на адресу Виробника у травні поточного року та переглянути рішення що до відхилення пропозиції ПП "АКОНІТ-ДС" за лотом №4. Звертаємо Вашу увагу, що ВИРОБНИК дійсно має можливість й серійно виготовляє потрібну ЗАМОВНИКУ продукцію належної якості.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-23-000041 ● cfcc9d64e0ba48f0a5520ac4d1bb330f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2020 11:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.09.2020 № 267
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 22.09.2020 № 267
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
52 UA-2020-06-23-000078-b 23.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-06-23-000078-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 19 жовтня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі болтів клемових з гайкою, болтів закладних з гайкою, болтів стикових з гайкою, шайби двовиткової, шайби одновиткової (код ДК 021:2015: 44530000-4: Кріпильні деталі) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-06-23-000078-b). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог пункту 8 та 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та порушення вимог частини третьої статті 31 Закону. Відповідно до абз. 2 частини 8 статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо відсутність інформації про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Статтею 21 Закону передбачено оприлюднення оголошенні про проведення відкритих торгів з інформацією, в тому числі, щодо Мови (мов), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції та щодо умов надання забезпечення тендерної пропозиції. В свою чергу, Замовник повідомляє, що на момент створення закупівлі поля «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції» та «Умови надання забезпечення тендерної пропозиції» не було реалізовано в системі Прозорро, тому в оголошенні про проведення відкритих торгів, яке формується на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель автоматично, дані поля відсутні. Постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 19.08.2020 по справі 120/3003/19-а залишено без задоволення апеляційну скаргу Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області, а рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 залишено без змін. Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 позов задоволено: визнано протиправним та скасовано висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області про результати моніторингу № 05-41300 від 05.09.2019 року (ідентифікаційний номер моніторингу UA-M-2019-08-14-000016) закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-15-000644-a (далі - закупівля), що опублікований 06.09.2019 року). Даний висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області стосувався, також, заповнення полів в електронній системі закупівель. В подальшому Замовник буде зазначати дану інформацію, коли виникне така технічна можливість. 2. Щодо ненадання відповіді замовником на звернення учасника з вимогою переглянути рішення про його безпідставне відхилення. 28.08.2020 Замовником за процедурою закупівлі було прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника ПП «Аконіт-ДС». 31.08.2020 ПП «Аконіт-ДС» звернувся з вимогою переглянути рішення про його безпідставне відхилення. Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону замовник зобов’язаний надати відповідь учаснику не пізніше як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. 04.09.2020 замовником прийнято рішення надати відповідь на вимогу учасника, але в зв’язку з тим, що 03.09.2020 на підставі п. 2 ч. 2 ст. 32 Закону тендер автоматично відмінився електронною системою закупівель, у замовника не було можливості надати відповідь учаснику через електронну систему закупівель.
2020-10-22 16:46:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини 2 статті 21 Закону.)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 3 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 10 019 520,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 50 097,60 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 300585 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Частное предприятие "АКОНИТ-ДС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 вересня 2020 16:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів" |
10 014 480,00
UAH з ПДВ
|
10 014 480,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Частное предприятие "АКОНИТ-ДС" |
10 019 520,00
UAH з ПДВ
|
10 019 520,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів" #00191052 |
Переможець |
10 014 480,00
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2020 18:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2021 10:59
|
ЦЗВ-05-02720-01.pdf | укладений |
07 травня 2021 10:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 12:22
|
ЦЗВ-05-02720-01 (2) (1).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 12:22
|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2020 14:54
|
ЦЗВ-05-02720-01.pdf | укладений |
25 вересня 2020 14:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8, ч.5, ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-05-02720-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |