Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Болти клемові з гайкою, болти закладні з гайкою,болти стикові з гайкою, шайба двовиткова, шайба одновиткова
Terminal bolts with nut, bolts mortgage with nut, bolts butt with nut, two-turn washer, single-turn washer
Очікувана вартість
111 050 486,40 UAH
UA-2020-06-23-000078-b ed548de0d6c74f3a902d2acb0e96db26
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

+380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Zheshko Svitlana
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 червня 2020 08:54
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 10:00
Очікувана вартість: 111 050 486,40 UAH з ПДВ
Publication date: 23 червня 2020 08:54
Enquiries until: 20 липня 2020 10:00
Complaints submission until: до 26 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 липня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 111 050 486 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44530000-4: Кріпильні деталі


Scope of the procurement
Болти клемові з гайкою, болти закладні з гайкою,болти стикові з гайкою, шайба двовиткова, шайба одновиткова
Terminal bolts with nut, bolts mortgage with nut, bolts butt with nut, two-turn washer, single-turn washer

Тендерна документація

16 липня 2020 16:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 16:20
4064 ТД болти нова редакція від 16.07.2020.docx
16 липня 2020 16:20
Зміни до тендеру 4064 від 16.07.2020.doc
10 липня 2020 15:37
Зміни до тендеру 4064 10 07 2020.doc
23 червня 2020 08:51
Додаток №9.docx
16 липня 2020 16:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 15:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 08:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 16:20
4064 ТД болти нова редакція від 16.07.2020.docx
10 липня 2020 15:37
4064 ТД болти нова редакція від 10.07.2020.docx
23 червня 2020 08:51
4064 - болти.docx
16 липня 2020 16:20
Зміни до тендеру 4064 від 16.07.2020.doc
10 липня 2020 15:37
Зміни до тендеру 4064 10 07 2020.doc
23 червня 2020 08:51
Додаток №9.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо П. 2.1
Дата подання: 08 липня 2020 11:51
Дата відповіді: 10 липня 2020 15:38
Доброго дня. Наша компанія має намір прийняти участь у відкритих торгах на закупівлю Болти клемові з гайкою, болти закладні з гайкою,болти стикові з гайкою, шайба двовиткова, шайба одновиткова (ідентифікатор торгів UA-2020-06-23-000078-b). Просимо дати роз'яснення та відповідь по П. 2.1 Для продукції залізничного призначення надати: - на продукцію, яка виготовляється серійно згідно вимог стандартів або технічних умов або такої, яка раніше виготовлялась іншим підприємством згідно вимог технічних умов (далі – ТУ), узгоджених АТ «Укрзалізниця», або креслеників відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009) або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 – копію документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва, а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань продукції; - Чи можливо використовувати для надання Замовнику акту (протоколу) сертифікаційних випробувань, що були проведені іноземним органом сертификації (а саме Білорусі - ИЦ ЖТ Белгута)? Якщо не можливо-просимо вказати причини?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо п.2.1 Замовник повідомляє:
Проведення кваліфікаційних випробувань здійснюється для перших промислових партій продукції виробниками для підтвердження готовності їх виробництв до серійного (масового) випуску продукції в рамках проведення робіт з підготовки і освоєння виробництва відповідно до
п. 5.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 (ГОСТ 15.001-88, IDT) – для процедур, які здійснювались до 01.01.2019 року, або
п. 8.6 ДСТУ 8634:2016 (для процедур, які здійснювались з 01.01.2018 року. Результати кваліфікаційних випробувань оформлюються протоколом (актом) відповідно до п. 5.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 або п. 8.5 ДСТУ 8634:2016.
Протоколи або акти сертифікаційних випробувань оформлюються органами з оцінки відповідності в рамках здійснення процедури сертифікації продукції (дослідної, першої промислової партії, або серійної).
Враховуючи викладене, протоколи (акти) сертифікаційних випробувань не можуть бути прийняті в якості протоколів (актів) кваліфікаційних випробувань, оскільки органи з оцінки відповідності не є виробниками продукції.
щодо 3.2.2
Дата подання: 08 липня 2020 11:53
Дата відповіді: 10 липня 2020 15:38
Наша компанія має намір прийняти участь у відкритих торгах на закупівлю Болти клемові з гайкою, болти закладні з гайкою,болти стикові з гайкою, шайба двовиткова, шайба одновиткова (ідентифікатор торгів UA-2020-06-23-000078-b). Просимо дати роз'яснення та відповідь по 3.2.2 Для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється продукція, підтвердження відповідності якої здійснено після 01.01.2018 року - документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо). Форма документу про відповідність виробництва встановлюється органом з оцінки відповідності, який видав цей документ. – Чи можливо використовувати для надання Замовнику атестату виробництва, що був виданий іноземним органом сертификації (а саме Білорусі - ИЦ ЖТ Белгута)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо п.3.2.2 Замовник повідомляє:
Відповідно до статті 45 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» результати оцінки відповідності вимогам технічних регламентів, проведеної в іншій державі, можуть визнаватись і прийматись в Україні органами, призначеними під відповідні Технічні регламенти.
Процедура визнання результатів оцінки відповідності вимогам Технічного регламенту безпеки інфраструктури залізничного рухомого складу наразі не можлива, оскільки відсутні органи, призначені під вказаний регламент.
Враховуючи викладене, визнання атестатів виробництва, виданих іноземним органом сертифікації наразі не можлива. Тому виробником або уповноваженій ним організації можливо підтвердити відповідність виробництва із залученням органів з оцінки відповідності, акредитованих в НААУ, у порядку, передбаченому статтею 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
Просимо надати пояснення
Дата подання: 13 липня 2020 12:17
Дата відповіді: 16 липня 2020 16:21
Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 Закону чи ні?
Відповідь: Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД
№ UA-2020-06-23-000078-b Вами розміщено питання при закупівлі кріпильних деталей (болти клемові з гайкою, болти закладні з гайкою,болти стикові з гайкою, шайба двовиткова, шайба одновиткова). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Ваше питання Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити у електронній системі «Prozorro» Ваше питання. Для розміщення повторного питання нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників на 30.07.2020, що є достатнім для обробки питання та одержання відповіді.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-23-000078-b.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Частное предприятие "АКОНИТ-ДС", Код ЄДРПОУ:30402418
Дата подання: 31 серпня 2020 10:41
Просимо прийняти до уваги лист Центра з оцінки відповідності та по можливості переглянути рішення, щодо відхилення пропозиції
ПП "АКОНІТ-ДС" у складі тендерної пропозиції
надав копію сертифікату ISO 9001:2015
виробника ТОВ «КОСТЯНТИНІВСЬКИЙ
МЕТИЗНИЙ ЗАВОД», виданий ТОВ «Центр
з підтвердження відповідності
«Укрсертифікація» який, на думку ЗАМОВНИКА, не є органом з
оцінки відповідності відповідної галузі
акредитації, що не відповідає пункту 3.2.2.
Вимог до технічних та якісних
характеристик предмету закупівлі
тендерної документації. ПП "АКОНІТ-ДС" просить розглянути лист ТОВ «Центр
з підтвердження відповідності
«Укрсертифікація», який було надано на адресу виробника у травні поточного року, та переглянути своє рішення що до відхилення пропозиції ПП "АКОНІТ-ДС" тому що ВИРОБНИК дійсно має технічну можливість виробництва потрібної ЗАМОВНИКУ продукції.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-06-23-000078-b.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Частное предприятие "АКОНИТ-ДС", Код ЄДРПОУ:30402418
Дата подання: 31 серпня 2020 10:48
Просимо переглянути рішення що до відхилення пропозиції ПП "АКОНІТ-ДС" за лотом №4
ПП "АКОНІТ-ДС" у складі тендерної пропозиції
надало копію сертифікату ISO 9001:2015
виробника ТОВ «КОСТЯНТИНІВСЬКИЙ
МЕТИЗНИЙ ЗАВОД», виданий ТОВ «Центр
з підтвердження відповідності
«Укрсертифікація», який на думку ЗАМОВНИКА, - не є органом з
оцінки відповідності відповідної галузі
акредитації, що не відповідає пункту 3.2.2.
Вимог до технічних та якісних
характеристик предмету закупівлі
тендерної документації. Просимо тендерний комітет Замовника розглянути лист ТОВ «Центр
з підтвердження відповідності
«Укрсертифікація», наданий на адресу Виробника у травні поточного року та переглянути рішення що до відхилення пропозиції ПП "АКОНІТ-ДС" за лотом №4. Звертаємо Вашу увагу, що ВИРОБНИК дійсно має можливість й серійно виготовляє потрібну ЗАМОВНИКУ продукцію належної якості.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

31 серпня 2020 10:48
Письмо сертифик.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-23-000041 ● cfcc9d64e0ba48f0a5520ac4d1bb330f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020 11:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.09.2020 № 267

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 22.09.2020 № 267
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
52 UA-2020-06-23-000078-b 23.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-06-23-000078-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 19 жовтня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі болтів клемових з гайкою, болтів закладних з гайкою, болтів стикових з гайкою, шайби двовиткової, шайби одновиткової (код ДК 021:2015: 44530000-4: Кріпильні деталі) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-06-23-000078-b). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог пункту 8 та 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та порушення вимог частини третьої статті 31 Закону. Відповідно до абз. 2 частини 8 статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо відсутність інформації про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Статтею 21 Закону передбачено оприлюднення оголошенні про проведення відкритих торгів з інформацією, в тому числі, щодо Мови (мов), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції та щодо умов надання забезпечення тендерної пропозиції. В свою чергу, Замовник повідомляє, що на момент створення закупівлі поля «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції» та «Умови надання забезпечення тендерної пропозиції» не було реалізовано в системі Прозорро, тому в оголошенні про проведення відкритих торгів, яке формується на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель автоматично, дані поля відсутні. Постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 19.08.2020 по справі 120/3003/19-а залишено без задоволення апеляційну скаргу Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області, а рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 залишено без змін. Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 позов задоволено: визнано протиправним та скасовано висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області про результати моніторингу № 05-41300 від 05.09.2019 року (ідентифікаційний номер моніторингу UA-M-2019-08-14-000016) закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-15-000644-a (далі - закупівля), що опублікований 06.09.2019 року). Даний висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області стосувався, також, заповнення полів в електронній системі закупівель. В подальшому Замовник буде зазначати дану інформацію, коли виникне така технічна можливість. 2. Щодо ненадання відповіді замовником на звернення учасника з вимогою переглянути рішення про його безпідставне відхилення. 28.08.2020 Замовником за процедурою закупівлі було прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника ПП «Аконіт-ДС». 31.08.2020 ПП «Аконіт-ДС» звернувся з вимогою переглянути рішення про його безпідставне відхилення. Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону замовник зобов’язаний надати відповідь учаснику не пізніше як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. 04.09.2020 замовником прийнято рішення надати відповідь на вимогу учасника, але в зв’язку з тим, що 03.09.2020 на підставі п. 2 ч. 2 ст. 32 Закону тендер автоматично відмінився електронною системою закупівель, у замовника не було можливості надати відповідь учаснику через електронну систему закупівель.

2020-10-22 16:46:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини 2 статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 19 980 240,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 99 901,20 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 599407 UAH


Title: Lot 1
Current status: Complete
Estimated total value: 19 980 240,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 99 901,20 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 04 вересня 2020 14:37
Auction planned date: 04 вересня 2020 14:37
Закінчення: 04 вересня 2020 14:58
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

392 т
Болт клемовий для рейкових скріплень залізничної колії з гайкою 22х75
ДК 021:2015: 44530000-4 — Кріпильні деталі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Болт клемовий для рейкових скріплень залізничної колії з гайкою 22х75
CPV: 44530000-4

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 серпня 2020
UA-2020-06-23-000078-bed548de0d6c74f3a902d2acb0e96db26
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
Частное предприятие "АКОНИТ-ДС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

29 липня 2020 16:17
Електронний підпис
29 липня 2020 16:17
Електронний підпис
29 липня 2020 16:09
ліцензія.pdf.p7s
29 липня 2020 16:09
ліцензія.pdf
29 липня 2020 16:08
1-1.pdf.p7s
29 липня 2020 16:08
1-1.pdf
29 липня 2020 16:08
АКОНІТ Наказ Димніч.pdf

Документи

Публічні документи

11 вересня 2020 15:41
Електронний підпис
11 вересня 2020 15:19
документи переможця
30 липня 2020 08:43
Електронний підпис
30 липня 2020 08:43
Електронний підпис
30 липня 2020 08:35
Статут.pdf
30 липня 2020 08:35
Ст17.pdf
30 липня 2020 08:35
Справка из банка.pdf
30 липня 2020 08:35
Сертификат СУЯ.pdf
30 липня 2020 08:35
Свідоцтво_ФУ.PDF.rar
30 липня 2020 08:35
Платіжне доручення 26.pdf
30 липня 2020 08:34
Наказ завірений.pdf
30 липня 2020 08:34
Лист згода.pdf
30 липня 2020 08:34
Копия витягу ПДВ 1.pdf
30 липня 2020 08:34
ГОСТ 16018 заверенный.pdf
30 липня 2020 08:34
ГОСТ 16016 заверенный.pdf
30 липня 2020 08:34
Акт 16018.pdf
30 липня 2020 08:34
Акт 16016.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Частное предприятие "АКОНИТ-ДС"

ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2020 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів" 19 968 480,00
UAH з ПДВ
19 968 480,00
UAH з ПДВ
Документи
Частное предприятие "АКОНИТ-ДС" 19 980 240,00
UAH з ПДВ
19 980 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2020 15:41
Електронний підпис
11 вересня 2020 15:19
документи переможця
30 липня 2020 08:43
Електронний підпис
30 липня 2020 08:43
Електронний підпис
30 липня 2020 08:35
Статут.pdf
30 липня 2020 08:35
Ст17.pdf
30 липня 2020 08:35
Справка из банка.pdf
30 липня 2020 08:35
Сертификат СУЯ.pdf
30 липня 2020 08:35
Свідоцтво_ФУ.PDF.rar
30 липня 2020 08:35
Платіжне доручення 26.pdf
30 липня 2020 08:34
Наказ завірений.pdf
30 липня 2020 08:34
Лист згода.pdf
30 липня 2020 08:34
Копия витягу ПДВ 1.pdf
30 липня 2020 08:34
ГОСТ 16018 заверенный.pdf
30 липня 2020 08:34
ГОСТ 16016 заверенный.pdf
30 липня 2020 08:34
Акт 16018.pdf
30 липня 2020 08:34
Акт 16016.pdf

Публічні документи

29 липня 2020 16:17
Електронний підпис
29 липня 2020 16:17
Електронний підпис
29 липня 2020 16:09
ліцензія.pdf.p7s
29 липня 2020 16:09
ліцензія.pdf
29 липня 2020 16:08
1-1.pdf.p7s
29 липня 2020 16:08
1-1.pdf
29 липня 2020 16:08
АКОНІТ Наказ Димніч.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів"

Частное предприятие "АКОНИТ-ДС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів"
#00191052
Переможець 19 968 480,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 18:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2020 18:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів"
#00191052
19 968 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 травня 2021 10:57
ЦЗВ-05-02720-01.pdf укладений
07 травня 2021 10:57
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 12:18
ЦЗВ-05-02720-01 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:18
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 14:51
ЦЗВ-05-02720-01.pdf укладений
25 вересня 2020 14:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.5, ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-05-02720-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 23 941 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 990 300,00 UAH)