Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код за ДК 021:2015- 33600000-6-фармацевтична продукція Сибазон (diazepam), Бупренорфін (buprenorphine)
Очікувана вартість
231 289,00 UAH
UA-2020-06-22-008528-c ● f6d7176d13854baca168a3e47b2e2071
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ТЕРАПІЇ ЗАЛЕЖНОСТЕЙ" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01983080 |
Місцезнаходження: | 43023, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ КАРБИШЕВА, будинок 2,1 |
Контактна особа: |
Бойко Людмила VOLNARCO@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 червня 2020 19:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 липня 2020 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 липня 2020 08:00 |
Початок аукціону: | 14 липня 2020 15:37 |
Очікувана вартість: | 231 289,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 156,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Місцезнаходження замовника:43023, м. Луцьк, вулиця Карбишева,будинок 2,1. Категорія Замовника:юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями зазначені у пункті 3 частини першої статтті 2 Закону України"Про публічні закупівлі".Тендерна пропозиція та усі дркументи, що подаються у складі, повинні бути складені (оформлені)українською мовою з урахуваннням вимогу пункту 1.7.2-1.7.4 Тендерної документації. Документи, виконанні іншою мовою, ніж передбачено у пункті 1.7.1 Розділу 1, а також копії таких документів можуть подаватися учасником у складі тендерної пропозиції тією мовою , якою вони були видані(створені, виконані, оформлені), та повинні обовязково супроводжуватися перекладом на українську мову. Переклад документа українською мовою подається у файлі з документом, який прекладається, або в окремому файлі. Більш детально-у Тендерній документації
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 упак.
Сибазон(Diazepam)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43023, Україна, Волинська область, Луцьк, вул.Карбишева, будинок 2,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diazepam
100 упак.
Бупренорфін (Buprenorphine)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43023, Україна, Волинська область, Луцьк, вул.Карбишева, будинок2,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Buprenorphine
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата поставленого та прийнятого в установленому порядку товару здійснюється Покупцем протягом 30(тридцяти) календарних днів після підписання Сторонами документів, які відповідно до чинного законодаства України та умов цього Договору підтверджкють прийманння товару Покупцем | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 липня 2020 17:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 липня 2020 17:40 |
перелік змін тенд. докум. 03.07.20р..docx | |
03 липня 2020 17:40 |
Додаток№6(підвердження ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону).docx | |
03 липня 2020 17:40 |
Додаток№5(технічний опис предмета закупівлі).docx | |
03 липня 2020 17:40 |
Додаток№4(проект договору).docx | |
03 липня 2020 17:40 |
Додаток№3(опис та приклади формальний (несуттєвих )помилок.docx | |
03 липня 2020 17:40 |
Додаток№2.1.docx | |
03 липня 2020 17:40 |
Додаток №2 (технічні, якісні,кількісні характеристики).docx | |
03 липня 2020 17:40 |
Додаток №1 (заг. інформація).docx | |
03 липня 2020 17:40 |
тенендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання щодо терміну придатності
Дата подання: 26 червня 2020 17:46
Дата відповіді: 01 липня 2020 21:46
Підпунктом (d) пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що термін придатності товару (лікарських засобів), що постачається за договором про закупівлю, має становити не менше 70% строку придатності, визначеного виробником.
Між тим, Пунктом 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України, замовникам рекомендовано під час визначення у тендерній документації вимог до термінів придатності лікарських засобів на момент поставки враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів, а також враховувати строк, протягом якого даний лікарський засіб планується бути використаним. Відповідно до ч. 14 ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» рекомендації Антимонопольного комітету України є обов'язковими для розгляду. Звертаємо увагу, що строк придатності лікарських засобів, що входять до предмету закупівлі, є різним для різних виробників, отже строк придатності на момент поставки замовнику (у місяцях) буде суттєво відрізнятися в залежності від конкретних торговельних назв лікарських засобів. Враховуючи різний строк придатності у різних виробників, вимога щодо строку придатності 70% від загального є дискримінаційною. Оскільки закупівля проводиться для задоволення потреби у 2020 році, з урахуванням вищезазначених рекомендацій та з метою створення конкурентного середовища, просимо внести зміни до підпункту (d) пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації та встановити такий строк придатності для товару: "термін придатності товару (лікарських засобів), що постачається за договором про закупівлю, має становити не менше 70% або не менше 12 місяців від строку придатності, визначеного виробником".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, у відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне:
Підпункт 3.3.1 (d) розділу 3 додатка 2 до тендерної документації відповідає вимогам рекомендацій пункту 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного Комітету України "Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушення законодавства про заходи економічної конкуренції" від 30.03.2018 № 4-рк.
Підпункт 3.3.1 (d) розділу 3 додатка 2 до тендерної документації відповідає вимогам рекомендацій пункту 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного Комітету України "Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушення законодавства про заходи економічної конкуренції" від 30.03.2018 № 4-рк.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 липня 2020 16:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» |
218 815,00
UAH з ПДВ
|
209 720,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДВТП "Волиньфармпостач" |
231 289,00
UAH з ПДВ
|
209 942,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест" |
231 275,64
UAH з ПДВ
|
231 275,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» #38737616 |
Переможець |
209 720,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2020 15:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2021 19:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 листопада 2020 17:50
|
Додаткова угода №3 (1).pdf | зміни до договору |
20 листопада 2020 17:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2020 16:25
|
Повід. про внес. змін до дог.№2 (1).docx | зміни до договору |
19 жовтня 2020 16:24
|
Додаткова угода №2 (1).pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2020 16:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 серпня 2020 14:04
|
Повід. про внес. змін до дог.№1 (1).docx | зміни до договору |
18 серпня 2020 14:04
|
Додаткова угода №1 (1).pdf | зміни до договору |
18 серпня 2020 14:04
|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2020 14:23
|
Договір 231.pdf | укладений |
29 липня 2020 14:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зняття нарахування ПДВ на товари згідно переліку, визначених Постановою КМУ №224 від 20.03.2020р., зі змінами внесеними постановою КМУ №571 від 08.04.2020р. |
Номер договору про закупівлю: | 231 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зняття нарахування ПДВ на товари згідно переліку, визначених Постановою КМУ №224 від 20.03.2020р., зі змінами внесеними постановою КМУ №571 выд 08.04.2020р. |
Номер договору про закупівлю: | 231 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зняття нарахування ПДВ на товари згідно переліку, визначених Постановою КМУ №224 від 20.03.2020р., (зі змінами) |
Номер договору про закупівлю: | 231 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |