Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код за ДК 021:2015- 33600000-6-фармацевтична продукція Сибазон (diazepam), Бупренорфін (buprenorphine)
Очікувана вартість
231 289,00 UAH
UA-2020-06-22-008528-c f6d7176d13854baca168a3e47b2e2071
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойко Людмила

VOLNARCO@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ТЕРАПІЇ ЗАЛЕЖНОСТЕЙ" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01983080
Місцезнаходження: 43023, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ КАРБИШЕВА, будинок 2,1
Контактна особа: Бойко Людмила
VOLNARCO@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2020 19:28
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2020 08:00
Початок аукціону: 14 липня 2020 15:37
Очікувана вартість: 231 289,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 156,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Місцезнаходження замовника:43023, м. Луцьк, вулиця Карбишева,будинок 2,1. Категорія Замовника:юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями зазначені у пункті 3 частини першої статтті 2 Закону України"Про публічні закупівлі".Тендерна пропозиція та усі дркументи, що подаються у складі, повинні бути складені (оформлені)українською мовою з урахуваннням вимогу пункту 1.7.2-1.7.4 Тендерної документації. Документи, виконанні іншою мовою, ніж передбачено у пункті 1.7.1 Розділу 1, а також копії таких документів можуть подаватися учасником у складі тендерної пропозиції тією мовою , якою вони були видані(створені, виконані, оформлені), та повинні обовязково супроводжуватися перекладом на українську мову. Переклад документа українською мовою подається у файлі з документом, який прекладається, або в окремому файлі. Більш детально-у Тендерній документації
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 упак.
Сибазон(Diazepam)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43023, Україна, Волинська область, Луцьк, вул.Карбишева, будинок 2,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diazepam
100 упак.
Бупренорфін (Buprenorphine)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43023, Україна, Волинська область, Луцьк, вул.Карбишева, будинок2,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Buprenorphine

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата поставленого та прийнятого в установленому порядку товару здійснюється Покупцем протягом 30(тридцяти) календарних днів після підписання Сторонами документів, які відповідно до чинного законодаства України та умов цього Договору підтверджкють прийманння товару Покупцем Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 19:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 17:40
перелік змін тенд. докум. 03.07.20р..docx
03 липня 2020 17:40
Додаток№6(підвердження ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону).docx
22 червня 2020 19:25
Додаток№6(підвердження ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону).docx
03 липня 2020 17:40
Додаток№5(технічний опис предмета закупівлі).docx
22 червня 2020 19:25
Додаток№5(технічний опис предмета закупівлі).docx
03 липня 2020 17:40
Додаток№4(проект договору).docx
22 червня 2020 19:25
Додаток№4(проект договору).docx
03 липня 2020 17:40
Додаток№3(опис та приклади формальний (несуттєвих )помилок.docx
22 червня 2020 19:25
Додаток№3(опис та приклади формальний (несуттєвих )помилок.docx
03 липня 2020 17:40
Додаток№2.1.docx
22 червня 2020 19:25
Додаток№2.1.docx
03 липня 2020 17:40
Додаток №2 (технічні, якісні,кількісні характеристики).docx
22 червня 2020 19:25
Додаток №2 (технічні, якісні,кількісні характеристики).docx
03 липня 2020 17:40
Додаток №1 (заг. інформація).docx
22 червня 2020 19:25
Додаток №1 (заг. інформація).docx
03 липня 2020 17:40
тенендерна документація.docx
22 червня 2020 19:25
тенендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо терміну придатності
Дата подання: 26 червня 2020 17:46
Дата відповіді: 01 липня 2020 21:46
Підпунктом (d) пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що термін придатності товару (лікарських засобів), що постачається за договором про закупівлю, має становити не менше 70% строку придатності, визначеного виробником. Між тим, Пунктом 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України, замовникам рекомендовано під час визначення у тендерній документації вимог до термінів придатності лікарських засобів на момент поставки враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів, а також враховувати строк, протягом якого даний лікарський засіб планується бути використаним. Відповідно до ч. 14 ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» рекомендації Антимонопольного комітету України є обов'язковими для розгляду. Звертаємо увагу, що строк придатності лікарських засобів, що входять до предмету закупівлі, є різним для різних виробників, отже строк придатності на момент поставки замовнику (у місяцях) буде суттєво відрізнятися в залежності від конкретних торговельних назв лікарських засобів. Враховуючи різний строк придатності у різних виробників, вимога щодо строку придатності 70% від загального є дискримінаційною. Оскільки закупівля проводиться для задоволення потреби у 2020 році, з урахуванням вищезазначених рекомендацій та з метою створення конкурентного середовища, просимо внести зміни до підпункту (d) пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації та встановити такий строк придатності для товару: "термін придатності товару (лікарських засобів), що постачається за договором про закупівлю, має становити не менше 70% або не менше 12 місяців від строку придатності, визначеного виробником".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, у відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне:
Підпункт 3.3.1 (d) розділу 3 додатка 2 до тендерної документації відповідає вимогам рекомендацій пункту 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного Комітету України "Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушення законодавства про заходи економічної конкуренції" від 30.03.2018 № 4-рк.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2020 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» 218 815,00
UAH з ПДВ
209 720,00
UAH з ПДВ
Документи
ДВТП "Волиньфармпостач" 231 289,00
UAH з ПДВ
209 942,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест" 231 275,64
UAH з ПДВ
231 275,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 липня 2020 09:42
Електронний підпис
21 липня 2020 09:36
Стаття 17.rar
21 липня 2020 09:36
ЦП після аукціону.rar
21 липня 2020 09:36
ДПІ.rar
21 липня 2020 09:36
МВС станом на 13.07.zip
09 липня 2020 17:16
Електронний підпис
09 липня 2020 17:15
4.Повноваження.rar
09 липня 2020 17:15
5.Інші документи.rar
09 липня 2020 17:15
4.Повноваження.rar.p7s
09 липня 2020 17:15
5.Інші документи.rar.p7s
09 липня 2020 17:15
3.Технічний опис 1.rar
09 липня 2020 17:15
3.Технічний опис 1.rar.p7s
09 липня 2020 17:15
2.СТ 17.rar
09 липня 2020 17:15
2.СТ 17.rar.p7s

Публічні документи

09 липня 2020 12:15
Електронний підпис
09 липня 2020 12:11
Технічний опис.zip
09 липня 2020 12:11
Інші документи.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»

ДВТП "Волиньфармпостач"

Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»
#38737616
Переможець 209 720,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 15:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»
#38737616
209 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 19:03
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2020 17:50
Додаткова угода №3 (1).pdf зміни до договору
20 листопада 2020 17:49
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2020 16:25
Повід. про внес. змін до дог.№2 (1).docx зміни до договору
19 жовтня 2020 16:24
Додаткова угода №2 (1).pdf зміни до договору
19 жовтня 2020 16:24
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2020 14:04
Повід. про внес. змін до дог.№1 (1).docx зміни до договору
18 серпня 2020 14:04
Додаткова угода №1 (1).pdf зміни до договору
18 серпня 2020 14:04
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 14:23
Договір 231.pdf укладений
29 липня 2020 14:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зняття нарахування ПДВ на товари згідно переліку, визначених Постановою КМУ №224 від 20.03.2020р., зі змінами внесеними постановою КМУ №571 від 08.04.2020р.
Номер договору про закупівлю: 231
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зняття нарахування ПДВ на товари згідно переліку, визначених Постановою КМУ №224 від 20.03.2020р., зі змінами внесеними постановою КМУ №571 выд 08.04.2020р.
Номер договору про закупівлю: 231
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зняття нарахування ПДВ на товари згідно переліку, визначених Постановою КМУ №224 від 20.03.2020р., (зі змінами)
Номер договору про закупівлю: 231
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 197 120,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 120,00 UAH)