Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво спортивного майданчику з футбольним полем зі штучним покриттям на території Попівського навчально-виховного комплексу "загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад" Конотопської районної ради Сумської області по вул. Братів Ковтун, 3 в с. Попівка Конотопського району Сумської області
Очікувана вартість
8 626 272,40 UAH
UA-2020-06-22-008165-c b4611223fe0d4e0d98166640526de6fe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ревнівцева Олена Юріївна

+380542221638 ukb-sumy@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Орган державної влади "Департамент капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації"
Код ЄДРПОУ: 04014045
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., місто Суми, вул Шишкарівська 9
Контактна особа: Ревнівцева Олена Юріївна
+380542221638
ukb-sumy@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2020 17:26
Звернення за роз’ясненнями: до 27 червня 2020 17:31
Оскарження умов закупівлі: до 03 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2020 17:31
Початок аукціону: 08 липня 2020 12:00
Очікувана вартість: 8 626 272,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 43 131,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 43131 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Будівництво спортивного майданчику з футбольним полем зі штучним покриттям на території Попівського навчально-виховного комплексу "загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад" Конотопської районної ради Сумської області по вул. Братів Ковтун, 3 в с. Попівка Конотопського району Сумської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41627, Україна, Сумська область, с. Попівка, вул. Братів Ковтун, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 14 Календарні 30
Виконання робіт Підписання акту виконаних робіт Пiсляоплата 14 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2020 13:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 13:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 13:21
Попівка Стадіон (1)-заміна.pdf
26 червня 2020 13:21
Перелік змін до тендерної документації-креслення.doc
26 червня 2020 13:21
Поповка Стадіон.pdf
23 червня 2020 13:04
Поповка Стадіон.pdf
26 червня 2020 13:21
ТД-попівка стадіон-зі змінами-1.docx
23 червня 2020 13:04
ТД-попівка стадіон-зі змінами.docx
22 червня 2020 17:27
ТД-попівка стадіон.docx
23 червня 2020 13:04
Перелік змін до тендерної документації-2.doc
23 червня 2020 13:03
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc
22 червня 2020 17:27
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc
22 червня 2020 17:27
дог.підряду (тендерний) 2020-додаток 3.doc
22 червня 2020 17:27
Технічні вимоги-додаток 5.docx
22 червня 2020 17:27
r_25_СД_СВР-додаток 7.rtf
22 червня 2020 17:27
r_25_СД_ЛС2_2-1-2-додаток 9.rtf
22 червня 2020 17:27
r_25_СД_ЛС1_2-1-1-додаток 8.rtf
22 червня 2020 17:27
r_25_СД_ДФ_2-1-1-додаток 6.rtf
22 червня 2020 17:27
r_25_СД_ДФ_2-1-1-додаток 2-гарантыйний лист.rtf
22 червня 2020 17:27
додаток 4.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Клас наслідків
Дата подання: 23 червня 2020 15:07
Дата відповіді: 23 червня 2020 15:15
Яким є клас наслідків (відповідальності) даного об'єкту?
Відповідь: Клас наслідків (відповідальності) даного об'єкту - СС1
Технічне завдання
Дата подання: 24 червня 2020 11:50
Дата відповіді: 26 червня 2020 13:13
Добрий день. В поданому вами локальному кошторисі, який завантажений вами, вказані об'єми не відповідають проекту, який теж завантажений на прозоро. Прохання надати роз'яснення, де вірно вказані об'єми, в кошторисі чи в проекті? Приклад: В кошторисі 1) Штучна трава зелена м2-924 2) Штучна трава біла м2-24,5 3) Стрічка шовна Seaming tape (25см) або аналог м.п.- 225 4) Пісок кварцевий прокалений (з доставкою) т - 23,6 5) Резина гранульована SBR-гранула т - 7,05 В проекті 1) Штучна трава зелена м2-924 2) Штучна трава біла м2-16 3) Стрічка шовна Seaming tape (25см) або аналог м.п.- 300 4) Пісок кварцевий прокалений (з доставкою) т - 22,1 5) Резина гранульована SBR-гранула т - 6,6
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесенні відповідні зміни, а саме: додані робочі креслення в новій редакції.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-22-008165-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ГРІН ВЕЙ К", Код ЄДРПОУ:41209218
Дата подання: 26 червня 2020 13:58
Вимога про усунення порушень в тендерній документації
Умови тендерної документації суперечать п.10 Постанови Кабінету Міністрів №406 від 07 червня 2017 року та мають дискримінаційний характер.
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 червня 2020 16:18
Вимога щодо усунення порушень задоволенню не підлягає.
Номер вимоги: UA-2020-06-22-008165-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 'БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ 'БУД-ПАРТНЕР', Код ЄДРПОУ:38486819
Дата подання: 28 липня 2020 13:12
Вимога про усунення порушень
Так як публічні закупівлі повинні проводитися за принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям та зловживанням, та з огляду на значну різницю між найнижчою пропозицією учасників та пропозицією переможця ТОВ «Будівельна марка» Код ЄДРПОУ 40814542 просимо усунути усі порушення які були виявлені під час визначення переможця тендеру.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 липня 2020 16:34
Не задоволено вимогу ТОВ "БМК "Буд-Партнер"
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

26 червня 2020 13:58
Вимога.pdf

Документи

26 червня 2020 16:18
Відповідь

Документи подані скаржником

28 липня 2020 13:12
Заперечення.PDF

Документи

30 липня 2020 16:34
Повідомлення

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-07-000003 ● d516b25f909249e3a9aea44e5c9eedf4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 серпня 2020 10:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

07.08.2020 № 30

Суми

Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 07.08.2020 №30
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-06-22-008165-c 22.06.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Департамент капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) заперечує проти висновку про результату моніторингу закупівлі за предметом «Будівництво спортивного майданчику з футбольним полем зі штучним покриттям на території Попівського навчально – виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Конотопської районної ради Сумської області по вул. Братів Ковтун, 3 в с. Попівка Конотопського району Сумської області» (UA-2020-06-22-008165-с). 1) Щодо порушення законодавства в частині інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції на веб-порталі Уповноваженого органу. На виконання вимог статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовником було оприлюднено тендерну документацію, в порядку та у спосіб, визначені Законом. Так, в електронній системі закупівель інформація про мову якою повинно бути складено тендерні пропозиції зазначено в тендерній документації підпункті 7.1 та підпункті 7.2 пункту 7 розділу І. Враховуючи наведене, а також положення частини другої статті 19 Конституції України, відповідно до якої органи державної влади, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, дії Замовника вчинені на підставі та у спосіб, визначений Законом. 2) Щодо порушення законодавства в частині вимог, про надання переможцем торгів документів. Так, в пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації не передбачено вимоги, щодо надання документів визначених пунктами 2, 3, 8 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». 23 липня 2020 року переможцем відкритих торгів по вищевказаному об’єкту було визначено ТОВ «Будівельна марка». Згідно ч. 6 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Крім того, Замовник серед іншого діяв також на підставі пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, якою встановлено вимоги до змісту тендерної документації та визначено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Враховуючи наведене, Замовником дотримані вимоги статті 17 Закону. 3) Щодо кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». В електронній системі закупівель у складі тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна марка» є в наявності довідка про виконання аналогічних договорів ТОВ «Будівельна марка» від 07 липня 2020 року № 3, яка підписана директором ТОВ «Будівельна марка» О.С. Бодак (уповноваженою особою). Крім того, для підтвердження зазначеної в довідці інформації ТОВ «Будівельна марка» у файлі з назвою «Лист – відгук pdf.» було надано інформацію про виконання аналогічних договорів із зазначенням дати, номеру договору та класу наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва. Також, в листі-поясненні зазначено, що роботи передбачені за аналогічним договором від 05.08.2018 № 1018 належать до переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право виконання, та після закінчення яких обєкт не підлягає, прийняттю в експлуатацію. Таким чином, на нашу думку, ТОВ «Будівельна марка» не порушило умови тендерної документації в цій частині. 4) Щодо не підтвердження учасником своєї відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Згідно з підпунктом 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації учасником зазначаються право власності або користування чи надання послуг на виробниче приміщення із зазначенням його найменування, виробничого призначення, місця розташування. В електронній системі закупівель у складі тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна марка» надано ряд договорів суборенди нежитлових приміщень чинних на дату розкриття тендерної документації із зазначенням всіх необхідних вимог тендерної документації. Крім того, додатково зазначаємо, питання оренди приміщення чи його частини, тендерна документація не містить окремих вимог з даного питання. З огляду на викладене, на нашу думку, ТОВ «Будівельна марка» у складі тендерної пропозиції були надані документальні матеріали та інформація, які вимагались тендерною документацією. Таким чином, на нашу думку, ТОВ «Будівельна марка» не порушило умови тендерної документації.

2020-08-31 15:27:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення законодавства в частині повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовна заява від 08.09.2020 №01-11/943
Дата публікації: 08 вересня 2020

Документи:

08 вересня 2020 15:27
Електронний підпис
08 вересня 2020 15:23
Позовна заява

Ризики, що спрацювали

RISK2-13-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2020 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 'БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ 'БУД-ПАРТНЕР' 7 499 977,44
UAH з ПДВ
6 999 990,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХАРКІВСПЕЦІНВЕСТ" 7 750 000,00
UAH з ПДВ
7 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство"Будстиль-ЛТД" 7 909 160,40
UAH з ПДВ
7 909 160,40
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна марка" 8 400 000,00
UAH з ПДВ
8 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2020 17:06
Електронний підпис
07 липня 2020 16:57
Заперечення.PDF
07 липня 2020 16:20
Довідка.PDF
07 липня 2020 16:15
Субпідр..PDF
07 липня 2020 16:11
Договора ЦПХ.PDF
07 липня 2020 16:06
Персонал.PDF
07 липня 2020 15:51
Накази.PDF
07 липня 2020 15:50
Посвідчення.PDF
07 липня 2020 15:22
SCAN_20200706_132251589.pdf
07 липня 2020 15:22
SCAN_20200706_132537736.pdf
07 липня 2020 15:20
Досвід_підтв..PDF
07 липня 2020 15:19
акт 1.PDF
07 липня 2020 15:19
акт.PDF
07 липня 2020 15:19
лист1.PDF
07 липня 2020 15:19
лист2.PDF
07 липня 2020 15:19
Досвід.PDF
07 липня 2020 14:05
Персон. дані.PDF
07 липня 2020 13:58
Договора приміщення.PDF
07 липня 2020 13:58
Договір техніка.PDF
07 липня 2020 13:57
Довідка МШП.PDF
07 липня 2020 13:54
Обладнання.PDF
07 липня 2020 13:01
Лист-згода.PDF
07 липня 2020 13:00
Санкції.PDF
07 липня 2020 12:53
Дозвіл_військ..pdf
07 липня 2020 12:35
Захист довкілля.PDF
07 липня 2020 12:22
Цінова пропозиція.PDF
06 липня 2020 23:12
Єдиний.jpg
06 липня 2020 23:12
Витяг_2019.rtf
06 липня 2020 23:11
Статут.PDF
06 липня 2020 23:06
Договір підряду.PDF
06 липня 2020 22:27
Технічні вимоги.PDF
06 липня 2020 22:06
Гарантійний лист.PDF
06 липня 2020 21:53
Стаття17_Т0330.PDF
06 липня 2020 21:46
Стаття17.PDF
06 липня 2020 21:15
Загальнов..pdf
06 липня 2020 21:08
Ліцензія 001.jpg
06 липня 2020 21:08
Ліцензія.jpg
06 липня 2020 21:08
Дозвіл.JPG
06 липня 2020 20:57
Фінансова звітність.PDF
06 липня 2020 20:53
Відгук_Самбір.pdf
06 липня 2020 20:50
Протокол_2019.JPG
05 липня 2020 19:44
Кошторис.PDF

Публічні документи

07 липня 2020 11:19
Електронний підпис
07 липня 2020 10:58
Довідка 14.pdf
07 липня 2020 10:58
ОПИСи ХСІ 2019.pdf
07 липня 2020 10:57
Св-во про реєстр.pdf
07 липня 2020 10:57
дозвіл.pdf
07 липня 2020 10:57
Гарантійний лист.pdf
07 липня 2020 10:57
Відгук Вільшани.pdf
07 липня 2020 10:57
Тендерна пропозиція.pdf
07 липня 2020 10:57
наказ на Мукомела В.В.pdf
07 липня 2020 10:57
свідоцтво ПДВ.pdf
07 липня 2020 10:57
накази кадри.pdf
07 липня 2020 10:57
Штатний розпис.pdf

Публічні документи

29 липня 2020 16:07
Електронний підпис
29 липня 2020 16:03
ДовідкаДПСПопівка.zip
29 липня 2020 16:03
Dovidka_МВС.pdf.zip
29 липня 2020 16:03
Довідка (2).zip
22 липня 2020 13:43
Електронний підпис
22 липня 2020 12:42
поповка.pdf
22 липня 2020 12:42
Лист-пояснення (1).pdf
07 липня 2020 17:26
Електронний підпис
07 липня 2020 17:25
статут.pdf
07 липня 2020 17:25
витяг з ЄДР.pdf
07 липня 2020 17:25
протокол № 1.pdf
07 липня 2020 17:25
ліцензія.pdf
07 липня 2020 17:25
витяг ПДВ.pdf
07 липня 2020 17:25
опис.pdf
07 липня 2020 17:25
наказ №1.pdf
07 липня 2020 17:25
Проект Договору.pdf
07 липня 2020 17:25
Лист-відгук.pdf
07 липня 2020 17:25
довідка про аналог.pdf
07 липня 2020 17:25
2. Технічні умови.pdf
07 липня 2020 17:25
Аналогічний договір.pdf
07 липня 2020 17:25
1. Листи та довідки.pdf
07 липня 2020 17:25
r_34_1_2-1_ПД_КБ2в.pdf
07 липня 2020 17:25
34_ДЦ_ДЦ.pdf
07 липня 2020 17:25
r_34_1_ПД_КБ3К.pdf
07 липня 2020 17:25
r_РЗПЦ.pdf
07 липня 2020 17:25
3. Довідка ст. 17.pdf
07 липня 2020 17:25
Глоба.pdf
07 липня 2020 17:25
Головкін Пенсионний.pdf
07 липня 2020 17:25
Гайдамакін.pdf
07 липня 2020 17:25
лаута.pdf
07 липня 2020 17:25
Мадян АА.pdf
07 липня 2020 17:25
Заріцький.pdf
07 липня 2020 17:25
Лист НБУ по ліцензії.pdf
07 липня 2020 17:24
Лист-відгук.pdf
07 липня 2020 17:24
Протокол.pdf
07 липня 2020 17:24
Сітало.pdf
07 липня 2020 17:24
Ратов Сергей-Пенс.pdf
07 липня 2020 17:24
Трудовий Договір Зуй.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 'БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ 'БУД-ПАРТНЕР'

ТОВ "ХАРКІВСПЕЦІНВЕСТ"

Приватне підприємство"Будстиль-ЛТД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна марка"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 'БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ 'БУД-ПАРТНЕР'
#38486819
Відхилено 6 999 990,00
UAH з ПДВ
15 липня 2020 12:02
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХАРКІВСПЕЦІНВЕСТ"
#35072236
Відхилено 7 000 000,00
UAH з ПДВ
16 липня 2020 09:25
Приватне підприємство"Будстиль-ЛТД"
#34678023
Відхилено 7 909 160,40
UAH з ПДВ
17 липня 2020 09:13
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна марка"
#40814542
Переможець 8 400 000,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 15:30
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 липня 2020 15:26

Документи

15 липня 2020 12:02
Електронний підпис
15 липня 2020 12:01
Протокол

Документи

16 липня 2020 09:25
Електронний підпис
16 липня 2020 09:23
Протокол

Документи

17 липня 2020 09:13
Електронний підпис
17 липня 2020 09:11
Протокол

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення про усунення невідповідностей. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника № 4-ТОВ «Будівельна марка» тендерним комітетом були виявленні невідповідності тендерної пропозиції, зокрема: 1. У складі тендерної пропозиції учасника № 4 ТОВ «Будівельна марка» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 07.07.2020 № 0607/1. Відповідно до підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у вигляді сканованого чіткого кольорового оригіналу документа або копії документа, а саме: - Довідку учасника про наявність обладнання та матеріальної-бази, складену за встановленою формою. Для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують право власності або користування: договору (договорів) купівлі-продажу, та/або акту (актів) введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або договору (договорів) оренди, та/або договору користування чи надання послуг, тощо (вказані договори повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції). 1. Просимо: 1.1.виправити невідповідність інформації вказаної в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вказавши технічний стан обладнання та його кількість. 1.2. привести у відповідність інформацію зазначену в довідці про обладнання, машини та механізми, документам, які надані для підтвердження права користування. 2. У складі тендерної пропозиції учасника № 4 ТОВ «Будівельна марка» надано лист-відгук від 07.07.2020 б/н до договору від 05.08.2020 № 1018. Відповідно до підпункту 3 пункту 5.2 аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує у учасника досвід виконання робіт з будівництва спортивних майданчиків. Аналогічний договір має бути виконаним на дату оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, що повинно підтверджуватися копією документу про введення об’єкта в експлуатацію чи інформацією в листі-відгуку про документ щодо введення об’єкта в експлуатацію (номер, дата реєстрації органами ДАБІ України, регіон, вид документа чи інше) достатньої для перевірки цього документа в реєстрі дозвільних документів на офіційному сайті Державної архітектурно-будівельної інспекції України. Просимо уточнити інформацію щодо введення об’єкта в експлуатацію (номер, дата реєстрації органами ДАБІ України, регіон, вид документа чи інше) достатньої для перевірки цього документа в реєстрі дозвільних документів на офіційному сайті Державної архітектурно-будівельної інспекції України.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2020 15:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна марка"
#40814542
8 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 14:26
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 14:22
ДУ 10 від 30.12.2021.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 14:18
Електронний підпис укладений
30 червня 2021 11:02
ДУ 9 Попівка.pdf зміни до договору
30 червня 2021 11:00
Електронний підпис укладений
31 травня 2021 13:34
ДУ _ 8.pdf зміни до договору
31 травня 2021 13:31
Електронний підпис укладений
27 травня 2021 10:07
Додаткова 7 Попівка.pdf зміни до договору
27 травня 2021 10:01
Електронний підпис укладений
06 травня 2021 12:45
ДУ _ 6.pdf зміни до договору
06 травня 2021 10:45
Електронний підпис укладений
28 квітня 2021 13:57
дод угода 5 до дог 2626042021.pdf зміни до договору
28 квітня 2021 13:53
Електронний підпис укладений
26 квітня 2021 16:56
дод угода 5 до дог 2626042021.pdf зміни до договору
26 квітня 2021 16:55
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 16:14
ДУ _ 4 від 24.12.2020.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 16:12
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 16:08
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 11:40
Д У _3 ДО ДОГОВОРУ _ 26.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 11:37
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 15:46
дод уг2 до дог26.PDF зміни до договору
04 листопада 2020 15:42
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 13:50
дод. угода 1.PDF зміни до договору
12 серпня 2020 13:44
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 14:02
Договір 26.pdf укладений
11 серпня 2020 13:56
Договір 26.pdf укладений
11 серпня 2020 13:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк виконання робіт 30 листопада 2020 року
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): строк виконання робіт 24 грудня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання робіт та термінц дії договору
Номер договору про закупівлю: 26
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання робіт та терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): строк виконання робіт липень 2021
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зменшенням обсягу закупівлі
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 8 062 419,63
UAH (в тому числі ПДВ 1 343 736,60 UAH)