Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Багатофункціональний пристрій)
Очікувана вартість
57 500,00 UAH
UA-2020-06-22-008138-c f5b31d76f08a48ca8c50a76a9e33a944
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Васюк

+380980613067 l.vasyuk.br5@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БРОВАРСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 5 ІМ. ВАСИЛЯ СТУСА БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 22203689
Місцезнаходження: 07400, Україна , Київська обл., м. Бровари, вул. Київська, буд. 306 А
Контактна особа: Людмила Васюк
+380980613067
l.vasyuk.br5@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2020 17:22
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2020 00:00
Очікувана вартість: 57 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 287,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Багатофункціональний пристрій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07400, Україна, Київська область, Бровари, Київська,306-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Багатофункціональний пристрій з технічними характеристиками. Розрахунки проводяться шляхом переказу Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-22-008138-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 23 червня 2020 22:07
1
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 червня 2020 16:33
У відповідь на Вашу вимогу від 23.06.2020 (22.07 год.) інформуємо, що авторизаційний лист від виробника принтерів або офіційного представника виробника в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості свідчить про те, що товар є офіційним від виробника, та/або ввезений на територію України через офіційні канали постачання, пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які підтверджує учасник на запропонований ним товар, матиме гарантію від виробника, якою в подальшому Замовник може скористатися.
Важливість авторизаційного листа полягає ще і у тому, що закупівля багатофункціональних пристроїв здійснюється для експлуатації у навчальному закладі для НУШ (НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА). Ми не вказуємо конкретного виробника, ми не ставимо специфічних вимог до учасників. Нам потрібний якісний та безпечний товар.
Замовником будуть внесені зміни у Додаток 2 щодо даного питання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Галкіна Анастасія Олександрівна 57 456,00
UAH з ПДВ
57 456,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2020 21:51
Електронний підпис
07 липня 2020 21:50
Диплом Галкіна А.О.pdf
07 липня 2020 21:50
Інформаційний лист.pdf
07 липня 2020 21:50
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Галкіна Анастасія Олександрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Галкіна Анастасія Олександрівна
#3512306746
Переможець 57 456,00
UAH з ПДВ
09 липня 2020 16:18

Документи

09 липня 2020 16:18
Електронний підпис
09 липня 2020 16:16
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2020 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Галкіна Анастасія Олександрівна
#3512306746
57 456,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 липня 2020 16:18
Електронний підпис
09 липня 2020 16:16
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2021 19:13
Електронний підпис укладений
20 липня 2020 13:15
Договір №86.pdf укладений
20 липня 2020 13:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 57 456,00
UAH