Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт медичної частини (Літ. Д.) державної установи «Київський слідчий ізолятор», розташованої за адресою: вул. Дегтярівська, 13 у м. Києві» (код CPV згідно ДК 021-2015: 45400000-1 Завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
19 061 927,05 UAH
UA-2020-06-22-007766-c 039d1ed7cba040fd8c3c60475dab9f9c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каліновський Віталій Вікторович

+380442073630 yzdr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції
Код ЄДРПОУ: 41220556
Місцезнаходження: 03115, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Святошинська, 27
Контактна особа: Каліновський Віталій Вікторович
+380442073630
yzdr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2020 16:46
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 14 липня 2020 12:09
Очікувана вартість: 19 061 927,05 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,03%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 95309 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт медичної частини (Літ. Д.) державної установи «Київський слідчий ізолятор», розташованої за адресою: вул. Дегтярівська, 13 у м. Києві» (код CPV згідно ДК 021-2015: 45400000-1 Завершальні будівельні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт медичної частини (Літ. Д.) державної установи «Київський слідчий ізолятор», розташованої за адресою: вул. Дегтярівська, 13 у м. Києві» (код CPV згідно ДК 021-2015: 45400000-1 Завершальні будівельні роботи) (кошти Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Дегтярівська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Рахунок на оплату авансу Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані Роботи з капітального ремонту Об’єкту проводяться на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» за формою № КБ-2в та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» за формою № КБ-3, проміжними платежами в міру виконання Робіт за видами Робіт або за повністю завершені Роботи Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 11:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 11:44
Перелік змін ТД .doc
03 липня 2020 11:44
Додаток 2.zip
03 липня 2020 11:44
Проєкт договору.doc
03 липня 2020 11:44
ТД медична частина Київ СІ нова редакція.doc
03 липня 2020 11:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 16:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 11:44
Перелік змін ТД .doc
03 липня 2020 11:44
Додаток 2.zip
22 червня 2020 16:47
Додаток 2.zip
03 липня 2020 11:44
Проєкт договору.doc
22 червня 2020 16:47
Проєкт договору.doc
03 липня 2020 11:44
ТД медична частина Київ СІ нова редакція.doc
22 червня 2020 16:47
ТД медична частина Київ СІ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-22-007766-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ПРОЕКТСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:42879575
Дата подання: 23 липня 2020 12:10
порушення процедури закупівлі
незаконне відхилення пропозиції Учасника
Скасована
Дата: 23 липня 2020 12:18
Причина: Помилково вказано ідентифікатор закупівлі
Номер вимоги: UA-2020-06-22-007766-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ПРОЕКТСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:42879575
Дата подання: 23 липня 2020 12:28
порушення процедури закупівлі
незаконне відхилення пропозиції Учасника
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 липня 2020 09:21
За результатами опрацювання пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «ПРОЕКТСЕРВІС» (далі - Учасник), встановлено:
а) учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, зокрема:
Пунктом 4 додатку 1 до тендерної документації передбачено надання Учасником оригіналу довідки (-ок) виданої банківською(-ми) установою(-ми), в якому (-яких) відкрито рахунок (-ки) Учасника, - датована (-ні) не раніше 10 днів до кінцевої дати подання тендерної пропозиції; у разі наявності кількох рахунків або обслуговування Учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається кожною установою (на фірмовому бланку банку) за всіма відкритими рахунками.
Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання відомості про учасника (довідка складається за формою, наданою у Додатку 3).
Приміткою Додатку 3 до тендерної документації передбачено, що відомості надаються стосовно всіх банківських установ, з якими укладено учасником договори про надання банківських послуг та всіх відкритих рахунків учасника.
Відповідно до пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації Учасником надано довідку від 02.07.2020 № 58415-69 б/б про відкриття 2 поточних рахунків в АТ «АЛЬФА-БАНК».
При цьому вказана довідка видана АТ «АЛЬФА-БАНК» раніше 10 днів до кінцевої дати подання тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації учасником надано лист від 07.07.2020 № 05-07-07/20 щодо відомостей про Учасника в якому вказано лише один відкритий рахунок в АТ «АЛЬФА-БАНК», а не два, як зазначено в довідці від 02.07.2020 № 58415-69 б/б
Пунктом 15 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати копії діючої ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України на господарську діяльність з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з середніми або значними наслідками, а також інших передбачених діючим законодавством дозволів та/або ліцензій для виконання відповідного виду робіт, що передбачений технічним завданням.
У складі тендерної пропозиції Учасника надано ліцензію від 12.06.2019 № 32-Л про господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками.
Проте Учасником не надано дозволів та/або ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Як наслідок, тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам пункту 1, 4 та 15 Додатку 1 до тендерної документації.

б) тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, зокрема:
Додатком 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником договірної ціни (тверда).
У складі тендерної пропозиції Учасника надано договірну ціну, про те вона не відповідає переліку робіт, які заявлені в тендерній документації, зокрема:
1. Локальним кошторисом на будівельні роботи № 2-1-1 не враховано коефіцієнти, які визначено відомістю обсягів робіт, а саме:
К1 – 2 (позиції № 12, 13, 40, 41, 90, 356, 414, 415, 426, 440, 441, 458, 459 відомості обсягів робіт);
К1 – 3 (позиція № 219 відомості обсягів робіт);
К1 – 4 (позиції № 34, 182, 295 відомості обсягів робіт);
К2 – 0,92 (позиція № 309 відомості обсягів робіт);
К5 – 0,92 (позиція № 309 відомості обсягів робіт);
2. Локальним кошторисом на будівельні роботи № 2-1-14 не враховано коефіцієнти, які визначено відомістю обсягів робіт, а саме:
К1 – 5 (позиція № 1021 відомості обсягів робіт).
Таким чином тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації.

Документи подані скаржником

23 липня 2020 12:10
ВИМОГА 23.07.2020.docx

Документи подані скаржником

23 липня 2020 12:28
ВИМОГА 23.07.2020.docx

Документи

27 липня 2020 09:20
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2020 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ПРОЕКТСЕРВІС" 15 803 410,11
UAH з ПДВ
15 803 410,11
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АРТЕМЗБУД 17 600 638,82
UAH з ПДВ
17 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК КБР" 17 996 020,83
UAH з ПДВ
17 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕЙБУД" 17 904 649,74
UAH з ПДВ
17 904 649,74
UAH з ПДВ
Документи
ПП АМАРАНТ 19 007 328,54
UAH з ПДВ
19 007 328,54
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 16:17
Електронний підпис
17 липня 2020 16:16
IAC_9001_PROEKTSERVIS_ENG_печ.pdf.p7s
17 липня 2020 16:16
Частина II Закону.pdf.p7s
17 липня 2020 16:16
ПДВ.pdf.p7s
17 липня 2020 16:16
КПГ.pdf.p7s
17 липня 2020 16:16
Кошторис.pdf.zip
17 липня 2020 16:15
Довідка з банку.pdf.p7s
17 липня 2020 16:15
Витяг.pdf.p7s
17 липня 2020 16:15
Виписка з ЄДР.pdf.p7s
13 липня 2020 16:56
Електронний підпис
13 липня 2020 16:55
IAC_9001_PROEKTSERVIS_ENG_печ.pdf
13 липня 2020 16:55
Частина II Закону.pdf
13 липня 2020 16:55
Тендерна пропозиція.pdf
13 липня 2020 16:55
Статут ПРОЕКТСЕРВІС.pdf
13 липня 2020 16:55
ПДВ.pdf
13 липня 2020 16:55
Ліцензія з Додатком.pdf
13 липня 2020 16:55
КПГ.pdf
13 липня 2020 16:55
Кошторис.pdf
13 липня 2020 16:55
Довідка з банку.pdf
13 липня 2020 16:55
Витяг.pdf
13 липня 2020 16:55
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

23 липня 2020 11:00
Електронний підпис
20 липня 2020 16:53
Електронний підпис
20 липня 2020 16:45
Довідка про МТБ
12 липня 2020 19:48
Електронний підпис
12 липня 2020 19:44
Довідка Артемзбуд.pdf.zip
12 липня 2020 19:44
8_Кошторис.pdf.zip
12 липня 2020 19:44
5_ПРАЦІВНИКИ.pdf.zip
12 липня 2020 19:44
4_МТБ 3.pdf.zip
12 липня 2020 19:44
4_МТБ 2.pdf.zip
12 липня 2020 19:44
4_МТБ 1.pdf.zip
12 липня 2020 19:44
3_ЛИСТИ_ ДОВІДКИ.pdf.zip

Публічні документи

13 липня 2020 10:21
Електронний підпис
13 липня 2020 10:13
ВТ-20 ч.4.rar
13 липня 2020 10:13
ВТ-20 ч.2.rar
13 липня 2020 10:13
ВТ-20 ч.5.rar
13 липня 2020 10:13
Договір БК 74.rar
13 липня 2020 10:13
Технічні паспорти.rar
13 липня 2020 10:13
Договір Котки.rar
13 липня 2020 10:13
Проект Договору.rar
13 липня 2020 10:13
Оригінал ВТ-20 ч.3.rar
13 липня 2020 10:13
Оригінал ВТ-20 ч.1.rar
13 липня 2020 10:13
Оригінал Акти ВТ 20.rar
13 липня 2020 10:13
Відгук НАН ВТ 67.rar
13 липня 2020 10:13
Фінзвітність 2019-2020.rar
13 липня 2020 10:13
Дозвіл Держпраці.rar
13 липня 2020 10:13
Ліцензія ДАБІ.rar
13 липня 2020 10:13
Акти звірки.rar
13 липня 2020 10:13
ПН_НАН.rar
13 липня 2020 10:13
Відгук НАН ВТ 20.rar
13 липня 2020 10:13
Довідка працівники.rar
13 липня 2020 10:13
Довідка чисті активи.rar
13 липня 2020 10:13
Оригінал витягу ПДВ.rar
13 липня 2020 10:13
Опис до статуту .rar
13 липня 2020 10:13
СТАТУТ.rar

Публічні документи

08 липня 2020 20:11
Електронний підпис
08 липня 2020 20:10
Статут ТОВ ІНВЕЙБУД.pdf
08 липня 2020 20:09
ПРОТОКОЛ ЗБОРІВ.pdf.p7s
08 липня 2020 20:09
ПРОТОКОЛ ЗБОРІВ.pdf
08 липня 2020 20:09
ПРАЦІВНИКИ.pdf.p7s
08 липня 2020 20:09
ПРАЦІВНИКИ.pdf
08 липня 2020 20:09
ПАСПОРТ директтор.pdf.p7s
08 липня 2020 20:09
ПАСПОРТ директтор.pdf
08 липня 2020 20:09
Опис ІБК.pdf.p7s
08 липня 2020 20:09
Опис ІБК.pdf
08 липня 2020 20:07
Кошторис.rar
08 липня 2020 20:07
Договір СПМК.pdf.p7s
08 липня 2020 20:07
Договір СПМК.pdf
08 липня 2020 20:06
Договір 59 КЕС.pdf.p7s
08 липня 2020 20:06
Договір 59 КЕС.pdf
08 липня 2020 20:06
Довідка_ст17.pdf.p7s
08 липня 2020 20:06
Довідка_ст17.pdf
08 липня 2020 20:04
Витяг ЄДР.pdf.p7s
08 липня 2020 20:04
Витяг ЄДР.pdf
08 липня 2020 20:03
Витяг Єдиний податок.pdf

Публічні документи

13 липня 2020 11:15
13.1. Копія наказів.pdf
13 липня 2020 11:15
24. Кошторис.pdf
13 липня 2020 11:15
04. Довідки з банку.pdf
13 липня 2020 11:15
07.2. Копія паспорту.pdf
13 липня 2020 11:15
02. Оригінал Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ПРОЕКТСЕРВІС"

ТОВ АРТЕМЗБУД

ТОВ "БК КБР"

ТОВ "ІНВЕЙБУД"

ПП АМАРАНТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "ПРОЕКТСЕРВІС"
#42879575
Відхилено 15 803 410,11
UAH з ПДВ
20 липня 2020 11:46
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 липня 2020 16:32
ТОВ АРТЕМЗБУД
#42587219
Переможець 17 499 000,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 12:11
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 липня 2020 11:48

Вимога про усунення невідповідностей

Доброго дня! Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: а) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), зокрема: Пунктом 14 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання інформації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Підпунктом 14.1 пункту 14 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання листа в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, із зазначенням предмету договору, дати укладання договору, інформації про замовників, їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон). На підтвердження інформації необхідно надати, у тому числі роздруківку з системи реєстрації податкових накладних (у разі коли учасник є платником ПДВ). У складі тендерної пропозиції Учасника надано довідку від 07.07.2020 № 25-07-07/20 про наявність документально підтверджуваного досвіду виконання аналогічного Договору в якій зазначено інформацію про виконання договору підряду від 12.11.2019 № 590, що був укладений між державною установою «Коростенська виправна колонія (№ 71)» та Учасником. На підтвердження вказаної інформації Учасником надано, зокрема податкову накладну від 27.12.2019 №2 про те не надано додатку до неї із зазначення в ньому відповідної інформації, що підтверджує факт реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України. Враховуючи зазначене та керуючись ч. 16 статті 29 Закону "Про публічні закупівлі" Учаснику необхідно протягом 24 годин усунути невідповідності у тендерній пропозиції та надати інформацію та/або документи, а саме: - податкову накладну, яка складена в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений Податковим кодексом України термін.

Документи

20 липня 2020 11:45
Електронний підпис
20 липня 2020 11:44
Протокол

Вимога про усунення невідповідностей

Доброго дня! Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема: Пунктом 12 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання інформації про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Підпунктом 12.1 пункту 12 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник для виконання робіт, що передбачені технічним завданням, повинен надати довідку про наявність обладнання (основні будівельні машини і механізми) та матеріально-технічної бази (адміністративні, складські та виробничі будівлі) у формі заповненої таблиці, зокрема щодо наявності: № п\п Обладнання (основні будівельні машини і механізми), матеріально-технічна база (адміністративні, складські та виробничі будівлі Марка або аналог Од. виміру Кількість Підстава користування (власне, орендоване, інше право користування на підставі договору) 5 Навантажувачі одноковшові, вантажопідйомністю не менше 1 т од. 1 Для підтвердження інформації зазначеної у довідці, учасник надає у складі тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності на обладнання та матеріально-технічну базу (далі – обладнання), або якщо воно орендоване (знаходься у наймі) або іншому праві користуванні, надається копія договору про оренду (договір найму), або іншій договір (документ), що встановлює умови користування (залучення) цим обладнанням. Інформація про наявність транспортних засобів додатково підтверджується копіями свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів. У разі наміру залучення учасником іншого (додаткового) обладнання для виконання умов договору, учасник повинен підтвердити наявність такого обладнання у відповідності до вимог даного пункту тендерної документації. У складі тендерної пропозиції Учасника надано довідку від 01.07.2020 № 23 про наявність обладнання (основні будівельні машини і механізми) та матеріально-технічної бази (адміністративні, складські та виробничі будівлі) в якій зазначено, зокрема: - навантажувач одноковшовий, вантажопідйомністю не менше 1 т – марка DOOSAN DX260LCA, що залучається Учасником на підставі договору від 21.05.2020 № 1305/2020 про надання транспортних послуг з перевезення вантажів та надання послу спецтехніки. Про те, згідно технічних характеристик екскаватор марки DOOSAN DX260LCA не є навантажувачем одноковшовим, вантажопідйомністю не менше 1 т . Враховуючи зазначене та керуючись ч. 16 статті 29 Закону "Про публічні закупівлі" Учаснику необхідно протягом 24 годин усунути невідповідності у тендерній пропозиції та надати інформацію та/або документи, а саме: - щодо наявності у Учасника навантажувача одноковшового, вантажопідйомністю не менше 1 т з урахуванням вимог зазначених у підпункті 12.1 пункту 12 Додатку 1 до тендерної документації. 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема: Пунктом 13 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання інформації про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: Підпунктом 13.1 пункту 13 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід для виконання робіт, що передбачені технічним завданням у формі заповненої таблиці, а у разі залучення субпідрядної організації, також за підписом директора (уповноваженої особи) цієї організації. Інформація , що зазначена у довідці, підтверджується копіями трудових книжок або наказами про призначення на посаду або копіями трудових договорів або копіями цивільно-правових договорів. У складі тендерної пропозиції Учасника надано зокрема: - довідку від 01.07.2020 № 19 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо виконання робіт; - накази та цивільно-правові угоди щодо залучення працівників відповідної кваліфікації для виконання робіт, що передбачені технічним завданням; - договір від 01.07.2020 б/н про співробітництво (партнерство) з ТОВ «СКМ МОНТАЖ» щодо надання вказаним товариством послуг і виконання робіт протипожежного призначення. При цьому не надано інформації та підтверджуючих документів щодо залучення співробітників ТОВ «СКМ МОНТАЖ», які мають необхідні освіту, знання та досвід для надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Враховуючи зазначене та керуючись ч. 16 статті 29 Закону "Про публічні закупівлі" Учаснику необхідно протягом 24 годин усунути невідповідності у тендерній пропозиції та надати інформацію та/або документи, а саме: - належним чином оформлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід для надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення з урахуванням вимог зазначених у підпункті 13.1. пункту 13 Додатку 1 до тендерної документації

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2020 12:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АРТЕМЗБУД
#42587219
17 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 15:08
Звіт укладений
04 січня 2022 15:07
Електронний підпис укладений
29 вересня 2021 12:06
ДУ 10 до договору 129-К-20 від 04.08.2020.pdf зміни до договору
29 вересня 2021 12:04
Електронний підпис укладений
15 липня 2021 15:39
ДУ 9 до договору 129-К-20 від 04.08.2020.pdf зміни до договору
15 липня 2021 15:36
Електронний підпис укладений
01 липня 2021 10:29
ДУ 8 до договору 129-К-20 від 04.08.2020.pdf зміни до договору
01 липня 2021 10:26
Електронний підпис укладений
07 травня 2021 11:05
ДУ 7 до договору 129-К-20 від 04.08.20.pdf зміни до договору
07 травня 2021 10:55
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 15:29
ДУ 6 до договору 129-К-20 від 04.08.20.pdf зміни до договору
01 березня 2021 15:24
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 17:26
ДУ 5 до договору 129-К-20 від 04.08.2020.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 17:23
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 15:11
ДУ 4 до договору 129-К-20 від 04.08.20.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 15:05
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 11:37
ДУ 3 до договору 129-К-20 від 04.08.20.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 11:35
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 19:28
ДУ 2 до договору 129-К-20 від 04.08.20.pdf зміни до договору
23 листопада 2020 19:24
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 10:23
ДУ 1 до договору 129-К-20 від 04.08.20.pdf зміни до договору
12 листопада 2020 10:20
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 11:59
Договір укладений
04 серпня 2020 11:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 129-К-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 129-К-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування проєктно-кошторисної документації
Номер договору про закупівлю: 129-К-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону "Про публічні закупівлі" ( зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника)
Номер договору про закупівлю: 129-К-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону "Про публічні закупівлі" ( зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника)
Номер договору про закупівлю: 129-К-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджений календарний графік виконання робіт на 2021 рік та план фінансування робіт на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 129-К-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в плані фінансування робіт на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 129-К-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до календарного графіку виконання робіт на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 129-К-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону "Про публічні закупівлі" ( зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника)
Номер договору про закупівлю: 129-К-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 129-К-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 14 004 515,98
UAH (в тому числі ПДВ 2 334 086,00 UAH)