Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектно-кошторисної документації по об'єкту: "Будівництво третьої нитки напірного каналізаційного колектору від КНС-5а у Кальміуському районі до самопливного колектору по вул. Миторополитській у Центральному районі м. Маріуполя"
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2020-06-22-007540-c 57bbb43a226f48e3a2c8a7cacbb583c7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Євгенівна Оберемок

+380675277337 mariupoluks@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Міське управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04011733
Місцезнаходження: 87535, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. КУПРІНА, 23А
Контактна особа: Наталя Євгенівна Оберемок
+380675277337
mariupoluks@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2020 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 03 липня 2020 13:57
Очікувана вартість: 1 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка проектно-кошторисної документації по об'єкту: "Будівництво третьої нитки напірного каналізаційного колектору від КНС-5а у Кальміуському районі до самопливного колектору по вул. Миторополитській у Центральному районі м. Маріуполя"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87537, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Купріна, 23а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Більш детально в проекті договору Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 червня 2020 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 16:33
Технічні вимоги.docx
22 червня 2020 16:33
Вимоги до учасників.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо листа-згоди на обробку персональних даних
Дата подання: 25 червня 2020 14:47
Дата відповіді: 25 червня 2020 16:04
У складі тендерної пропозиції потрібно надали лист-згоду на обробку персональних даних уповноваженої особи чи також для працівників, персональні дані якої використовуються у пропозиції учасника?
Відповідь: Доброго дня! Лист-згода на обробку персональних даних повинна бути від уповноваженої особи, яка підписує тендерну пропозицію

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-22-007540-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Донецький інститут води", Код ЄДРПОУ:37671633
Дата подання: 07 липня 2020 11:29
про відміну рішень Протоколу №1 від 06.07.2020 щодо відхилення пропозиції ТОВ «Донецький інститут води»
Оскарження щодо відхилення пропозиції
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 липня 2020 17:08
Пропозиція учасника не відповідає вимогам предмету закупівлі
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-06-22-007540-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАЛЬМОНБУД", Код ЄДРПОУ:40877487
Дата подання: 17 липня 2020 13:30
Вимога про скасування неправомірного рішення Замовника
Оскарження рішення Замовника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 липня 2020 13:23
Пропозиція учасника не відповідає вимогам предмету закупівлі

Документи подані скаржником

07 липня 2020 11:29
2020-07-07 Вимога.pdf

Документи

07 липня 2020 17:08
Відповідь на вимогу.pdf

Документи подані скаржником

17 липня 2020 13:30
Вимога Стальмонбуд.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2020 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Донецький інститут води" 1 004 182,31
UAH з ПДВ
997 682,31
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАЛЬМОНБУД" 1 140 192,00
UAH з ПДВ
1 004 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 1 090 687,00
UAH з ПДВ
1 090 687,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УРБАНТЕКС" 1 254 982,20
UAH з ПДВ
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2020 16:20
Електронний підпис
02 липня 2020 16:20
13. Довідка про ЕЦП.pdf
02 липня 2020 16:20
10. Кошторис.pdf
02 липня 2020 16:20
09. Ліцензія.pdf
02 липня 2020 16:20
08. Досвід.pdf
02 липня 2020 16:20
06. Працівники.pdf
02 липня 2020 16:20
04. Статут.pdf
02 липня 2020 16:20
01. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

02 липня 2020 16:03
Статут.pdf
02 липня 2020 16:03
Сертифікати.pdf
02 липня 2020 16:03
Пропозиція.pdf
02 липня 2020 16:03
Проект Договору.pdf
02 липня 2020 16:03
Опис документів.pdf
02 липня 2020 16:03
Лист-відгук.pdf
02 липня 2020 16:03
Кошторис.pdf
02 липня 2020 16:03
Договір №1118_2.pdf
02 липня 2020 16:03
Договір № 1118_1.pdf
02 липня 2020 16:03
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Донецький інститут води"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАЛЬМОНБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ТОВ "УРБАНТЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Донецький інститут води"
#37671633
Відхилено 997 682,31
UAH з ПДВ
06 липня 2020 11:51
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАЛЬМОНБУД"
#40877487
Відхилено 1 004 100,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 16:42
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#42055455
Відхилено 1 090 687,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 15:26
ТОВ "УРБАНТЕКС"
#42537723
Переможець 1 200 000,00
UAH з ПДВ
16 липня 2020 13:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2020 13:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УРБАНТЕКС"
#42537723
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2021 16:48
Дод уг №5 від 26.02.2021 до дог №123 2020.PDF зміни до договору
03 березня 2021 16:47
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2021 15:18
Дод угода №4 від 04.02.2021.PDF зміни до договору
04 лютого 2021 15:17
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 09:30
Дод уг №3 від 28.12.20 до дог №123 2020.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 09:30
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2020 13:28
Дод угода №2 від 30.10.20 до дог №123 2020.PDF зміни до договору
03 листопада 2020 13:28
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2020 14:39
Дод угода №1 від 10.09.20 до дог №123 2020.PDF зміни до договору
10 вересня 2020 14:38
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 13:14
Договір №123 2020 від 03.08.2020.PDF укладений
03 серпня 2020 13:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки. Термін виконання робіт складає: 03.08.2020 - 28.02.2021
Номер договору про закупівлю: 123/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 2.1 та пункт 5.3 договору викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 123/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Календарний графік викладений в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 123/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обсяг робіт, який належить виконати у 2021 році складає 1 050 702,16грн
Номер договору про закупівлю: 123/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Термін виконання робіт складає: початок - 03.08.2020; закінчення - 31.03.2021
Номер договору про закупівлю: 123/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML